Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. aug. 21. 12h:11' EZ A 1138. JÁTÉKHETED, 263. FORDULÓD 1139. játékheted kezdete: aug. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3527 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
jlk 2317 | jelszó kimondása 2317 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 588.]
ff 364 422 181 | felt. fegyverváltás: 364 422 181 |
t 154 | támadod a 154. szörnyet |
a 2274 50 500 | átadod a 2274. tárgyat az 50. szörnynek (500 darabot) |
a 2274 329 1 | átadod a 2274. tárgyat a 329. szörnynek (1 darabot) |
aa 188 189 | átadod a 188. tárgyat a 189. tárgyat |
h 569 139 | használod az 569. tárgyat |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku légiós bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 14, gyógyulás: 11, összesen: -3 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 58 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 mérg. ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a halálhozó jobb szárnyát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálhozó jobb szárnyát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a halálhozó bal szárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 20 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halálhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 717 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 91, gyógyulás: 17, összesen: -74 ÉP}
(Továbbmész...) [122,31] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy vaskohót. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Bon-less előtt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy tüskés harci gromak közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 15, gyógyulás: 16, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [121,32] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ekharion bébi. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az ekharion bébi fejét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion bébi jobb oldalát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengepajzzsal párszor kilyukasztod az ekharion bébi fejét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Vámpírtőrrel többször eltalálod az ekharion bébi jobb lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ekharion bébi testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával oldalba lök. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 63, gyógyulás: 18, összesen: -45 ÉP}
m 5 7 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az erszényes elkarog bal lábát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal végigvágod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 8, gyógyulás: 16, összesen: +8 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal párszor kilyukasztod a dögkeselyű farkát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 18, gyógyulás: 8, összesen: -10 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod a zombi testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [119,32] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy tüskés harci gromak közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 14, gyógyulás: 16, összesen: +2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a manifesztátor bal oldalát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengepajzzsal végigmetszed a manifesztátor fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a manifesztátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [118,31] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Elvégzed a megfelelő rítusokat: érzed, ahogyan az erő és akarat diadalt fog aratni a gravitáció felett. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy topránypolip!
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a topránypolip puha testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. A topránypolip még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mérges nyukmár jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a mérges nyukmár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a quwarg királynő testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
tim 60 | titkosírás megfejtése 60 pontért |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a massza szemöldökcsontját. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a massza bal oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a massza szemöldökcsontját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A massza jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy umbatari karkötő és egy obszidián függő. 1 801 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 20, gyógyulás: 12, összesen: -8 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [116,31] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét.
(Továbbmész...) [116,32] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.
im | imádkozol |
in 2274 105 379 | leírod a 2274. kalandozónak a 105. szörnyet a 379. tárgyat |
in 2274 107 317 | leírod a 2274. kalandozónak a 107. szörnyet a 317. tárgyat |
in 2274 7085 261 | leírod a 2274. kalandozónak a 7085. szörnyet a 261. tárgyat |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 233 30 0 | használod a 233. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 14 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 14 pontért |
ALKU (139. VARÁZSLAT) Tökéletes, csábító mosolyra húzódik szád, mézesmázos hangon ecseteled, hogy a kereskedő portékája mennyire gyenge minőségű, és mennyire nincs rá szükséged. Az alku varázslatnak köszönhetően, ha egy boltban a VE paranccsal vásárolsz, az árut az eredeti ár 75 százalékáért vásárolhatod meg, így jelentős összegeket takaríthatsz meg. Az alku 1 teljes körig tart, elmondása 20 VP-t és 5 TVP-t igényel, anyagi komponense egy arany. Az alku kizárólag a VE parancsnál fejti ki hatását, eladásnál, vagy szolgáltatások vásárlásnál (pl. varázslatok) nem működik. |
EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY) A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet. |
EZÜST PAPI KARKÖTŐ (308. TÁRGY) A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy ezüst papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 308) a pap varázslatainak erőssége érezhetően nagyobb lesz. Az ezüst papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval. |
NOTH SZELLEM (250. SZÖRNY) A noth szellem egy valaha élt gonosz elf bolyongó lelke. Már évszázadok, évezredek óta bolyong, és gonosztettei miatt, amiket életében elkövetett, nem talál megnyugvást. A noth szellem egyike a legfélelmetesebb élőholtaknak: érintése természetellenes öregedést okoz. Ha valakit "megölel" egy noth szellem, előfordulhat, hogy az ősi elf karjai közt fiatalemberből ráncos öreggé, kiszáradt múmiává válik néhány perc leforgása alatt. Mivel ennek köszönhetően permanensen elpusztulhatsz, úgy, hogy még a deus ex machina sem menthet meg, a noth szellemet csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá kiadva. A szellemet kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni. |
DEUS EX MACHINA KREÁLÁSA (95. VARÁZSLAT) Végre, istened megtanította, hogy hogyan kreálhatsz deus ex machinát! Először is a kőkalapácsoddal ketté kell roppantani egy pular kristályt, és beleönteni egy remák szívét. Ekkor mondod el a varázslat első részét, amely visszahívja az elpusztult remák lelkét, és megköti. Ezután 3 vasérc és 6 pirkit felhasználásával kikovácsolod a d.e.m. burkát (vaskohó nem szükséges, elegendő a varázslat által fejlesztett hő), hogy tartós és elpusztíthatatlan legyen. Végül elmondod a varázslat második felét, amely megalkotja, és véglegessé formálja a tárgyban rejlő nagyhatalmú varázserőt. A varázslat elmondása összesen 50 VP-t igényel, és 10 TVP-nyi koncentrációt. A fent felsoroltakon kívül még 10 isteni könnycsepp az anyagi komponens. |
Erő: | 45 (59) | Szint: | 21 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 31 (36) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 35 (40) | Védekezés: | 44 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 59/59 év |
Egészség: | 31 (36) | Életpont: | 441/451 | Jellem: | semleges (-6) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 31 (38) | Varázspont: | 491/61 | Pénz: | 2137 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 10/7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4/78 | szúrófegyverek: | 17/37 (+37%) | vágófegyverek: | 22/59 (+6%) |
ütőfegyverek: | 24/34 | lőfegyverek: | 22/84 (+6%) | dobófegyverek: | 8/77 (+36%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) << mágusölő (#422) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -15.); nyílvessző (#108) (16 -19.); mérg. ubuk tüske (#137) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
116,32 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 64, 56, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 678 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22/13 | 2. nyomkövetés: | 59/26 (+32%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 9/70 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 16/36 | 6. csapdaészlelés: | 6/88 |
7. gyógyítás: | 47/40 | 8. titkosírás: | 10/4 (+42%) | 9. felderítés: | 10/47 (+10%) |
10. szörnyidomítás: | 8/0 (+6%) | 11. teológia: | 22/34 (+5%) | 12. taumaturgia: | 24/22 (+6%) |
13. szerencsejáték: | 2/3 (+10%) | 14. versengés: | 7/7 (+24%) | 15. zene: | 6/86 (+30%) |
16. szörnyismeret: | 5/58 | 17. zárnyitás: | 3/14 | 18. vadászat: | 24/62 |
19. bányászat: | 32/16 (+4%) | 20. testépítés: | 19/38 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
udvarolsz a 3. fajúaknak az 5788. karakternek |
kutatsz max. 110 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
mászol max. 130 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus (29) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szárnyas gömböc (#12) (csak egyszer), trikornis (#104), vadász tatu (#10) (csak egyszer), szintszívó (#96), tyrannoszaurusz rex (#160) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1) |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 48 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 91 TU szükséges.) |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 167.78 kg | Megterheltség: 96% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | drótszőr (#37) | 1 | Martian tekercse (#569) | 3 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
5 | nyílvessző (#108) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
117 | arany (#50) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | |||
2 | gromak bőr (#268) | 3 | gyenge méreg (#26) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
6 | madártoll (#112) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | mutáns csont (#331) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 3 | rézdarab (#70) | 1 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 5 | ugh méreg (#166) | 1 | umbatari karkötő (#278) |
115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | |
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|