Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. júl. 20. 10h:10' EZ A 464. JÁTÉKHETED, 265. FORDULÓD 465. játékheted kezdete: júl. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2891 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat az 1570. tárggyal az 1117. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat az 1578. tárggyal a 820. tárgyat |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
at 5852 10 | TU-t adsz át az 5852. kalandozónak 10 |
lm 38 38 38 | mozogsz 38 38 38 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ek 215 4 | t. energia kisütése: 215 4 |
lm 39 | mozogsz 39 |
kf 1530 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat |
d 224 2 | eldobod a 224. tárgyat (2 darabot) |
hh 1133 1534 313 | használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat a 313. tárgyat |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 9 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (6 támadással 111 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1428 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
h 1602 27 30 | használod az 1602. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [132,90] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy erszényes elkarog lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 7 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog bal oldalát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1062 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [133,91] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy purifikátor. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 18 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [135,91] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A távolban sakálok üvöltenek. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy epokitféreg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod az epokitféreg testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [136,91] Még mindig bozótos.
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [138,92] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő.
(Továbbmész...) [139,92] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy épületet. Északra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Elteszed a látcsövet.
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 606 | bemész a 606. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 259.]
be 68 | bemész a 68. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 4 3 1 | mozogsz 4 3 1 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a gnóm szolgáló testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1997 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
kf 1530 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
at 4420 10 | TU-t adsz át a 4420. kalandozónak 10 |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 693. tárggyal a 688. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat a 337. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat a 709. tárggyal a 689. tárgyat |
Erő: | 27 (30) | Szint: | 24 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 32 (52) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 35 (37) | Védekezés: | 49 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 146/146 év |
Egészség: | 30 (35) | Életpont: | 364/372 | Jellem: | semleges (+5) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 33 (36) | Varázspont: | 929/78 | Pénz: | 40973 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 28/2 | Pszi pont: | 114/64 | EFejl: | 54 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 21 | vágófegyverek: | 27 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 28 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (200%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13 | 2. nyomkövetés: | 74 | 3. mászás: | 9 |
4. csapdakészítés: | 18 | 5. csapdaészlelés: | 4 | 6. gyógyítás: | 55 |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 10 | 9. szörnyidomítás: | 6 |
10. teológia: | 25 | 11. taumaturgia: | 43 | 12. szerencsejáték: | 4 |
13. versengés: | 16 | 14. zene: | 3 | 15. szörnyismeret: | 26 |
16. pszi: | 11 | 17. zárnyitás: | 16 | 18. vadászat: | 10 |
19. bányászat: | 11 | 20. főzés: | 12 | 21. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak a 4938. karakternek |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
készítesz gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 50 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
Alaria Volerdi (#1264), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | tormikus egér (#218) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XVII. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XXVI. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: kaszt.kiteljesedés (166) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
4 | spiritusz (#170) | 1 | varázskő (#305) | 2 | varkaudar lándzsa (#224) | |||
28 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
42 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
20 | kaja (#2) | 1 | kristálygömb (#265) | 1 | pirkit (#153) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 3 | ragasztó (#83) | 14 | rézdarab (#70) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 5 | ugh méreg (#166) |