Karakterszám: |
9042 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
266 |
Játékhét: |
342 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
464 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2006. jún. 2. 14h:32' |
A következõ
fordulód táplálható: 2006. jún. 3. |
|
E-mail!
JÉGVIRÁG KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
2. NAP ** Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 52. többszemélyes kalandot!
Csatlakozik hozzád Doris Kel Dor, Doorin Con Dragon, Rebecca, Pokoli
Maximilián, Macros.
Elõször is meglátogatjátok azt a galetkit, aki a szelencét hozta a remetének.
Már messzirõl feltûnik a fekete gomoly, ami a barlangjából szûrõdik ki,
úgyhogy sietõsre fogjátok. Mire odaértek, a füst már eloszlott, a barlangban
pedig csak egy elsorvadt, rusnya tetem fekszik. Aggasztó... határozottan
aggasztó... Most aztán hogyan találtok rá az ásatásra? Na nem ártana kivizsgálni
ezt az ügyet, nyilván kell itt lennie valakinek, aki megölte a szerencsétlent.
Nincs mese, nyomok után kell kutatnotok.
Doris Kel Dor a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Nyomkeresés próba
30-as küszöbre: 13 hõsiesség pont árán sikeres] Doris Kel Dor mondja magát
a legjobb nyomkeresõnek közületek, így hagyjátok, keresse csak a nyomokat
õ. Nem is keresgél sokat, egybõl kijelenti, hogy bizony, itt nem lesznek
nyomok. Valami kísértetalak járt itt, az ölte meg a galetkit. Húha, csak
nem Gramagan, vagy valamelyik lidérce? Kezd nagyon félelmetes lenni ez
a kaland, kezditek bánni, hogy elvállaltátok. De most hogyan tovább? Nincs
nyom, nem tudtok beszélni a galetkivel, nem tudjátok, hol az ásatás.
[IQ-összeg próba 90-es küszöbre: sikeres]
Hát persze! Az akadémia! Ott aztán biztos lesz valaki, aki tudja, hol folyik
ez a nagy fosztogatás... izé, ásatás. Oda is mentek. Megkeresitek az akadémián
azt a tudóst, aki szerintetek a legtöbbet tudja ezekrõl a dolgokról és
egybõl rákérdeztek:
- Te, tudós! Nem tudod, hol van az az ásatás, amirõl
mostanában annyit beszélnek? Ahonnan az a sok kacat és varázstárgy kerül
elõ?
- Éppenséggel tudom. És nagyon bölcsek vagytok, hogy hozzám fordultatok.
Minden galetki hozzám fordul. Már ki is dolgoztunk egy remek metódust,
amit ilyen esetekben használni szoktunk. Vagy most azonnal fizettek 25000
aranyat az információért, vagy az ott szerzett zsákmányt egybõl levámoljuk,
és a nekünk tetszõ részét elvesszük tõletek. Na, melyiket választjátok?
Nem kell sokat gondolkozzatok, 25000 arany manapság már semmiség, fõleg,
ha többen dobjátok össze.
[Tárgyhasználat: 25000 arany] Te 4254 darab aranyat dobsz be a közösbe.
Doris Kel Dor 4039 db aranyat ad be. Doorin Con Dragon 4254 db aranyat
ad be. Rebecca 3943 db aranyat ad be. Pokoli Maximilián 4255 db aranyat
ad be. Macros 4255 db aranyat ad be.
A tudós rezzenéstelen arccal begyûjti a rengeteg aranyat, majd a kezetekbe
nyom egy részletes térképet. Nem semmi, de legalább most már tudjátok,
merre kell menni. Huhh, ez jó messze van, de most már mindegy, ha ennyit
fizettetek, nem hagyhatjátok veszni a pénzt. Elindultok, és csak gyalogoltok,
gyalogoltok, magatok sem tudjátok már meddig. De aztán, amikor már éppen
összeesnétek, és feladnátok feltûnik az ásatás. Hatalmas, feldúlt terület,
csontokkal, kövekkel, kriptákkal, teljes borzalom. Ezek a galetkik úgy
látszik tényleg egy temetõt dúltak fel és raboltak ki. Érdekes, hogy most
nincs itt senki rajtatok kívül. De vajon merre lehetnek Gramagan szelencéi?
Itt bizony örökké elkutakodhattok, hacsak nem tudjátok valami értelmes
módon leszûkíteni az ásatás hatalmas területét arra, ahol a szelencék lehetnek.
[Régészet-összeg próba 60-as küszöbre: sikeres]
Kis csapatotok hamar összedobja tudását, milyen stílusú épületeket szeretett
egykoron Gramagan. Az is felrémlik valakinek, hogy az õsmágus a föld alatti
járatokon keresztül elérhetõ termeket szerette, így viszonylag hamar rátaláltok
egy zöld-fekete színû, omladozó kriptalejáratra, ami alatt az utat sejtitek
Gramagan otthonába. Pókhálós, félelmetesen sötét helyeken mentek keresztül,
még milgandotok fénye is elhalványul néhány helyen. Aztán egyszer csak
egy hatalmas árnyék vetül rátok, szívetek a torkotokban dobog, most mindjárt
meghaltok - gondoljátok magatokban. Iszonyatok félelem lesz úrrá rajtatok!
Gyengülsz (-20% támadás). (-10 gyorsaság.) ( -6 lõfegyver, -20 tûzlehelet,
-20 savlehelet.) Jégvirág megtántorodik. Doorin Con Dragon megtántorodik.
Rebecca megtántorodik. Pokoli Maximilián megtántorodik. Macros megtántorodik.
A hatalmas árnyék egyre közelebb jön, aztán mégis a másik oldalról, a hátatok
mögül csap le rátok a borzalom.
Ellenfeletek egy barlangi pók (#6) [aura: méret: 12.].
*** 1. KÖR *** Macros a barlangi pókot lövi.
(6 találattal 368 sebzést okozott.)
A barlangi pók halálos sebet kapva a földre zuhan. Pokoli Maximilián elmormol
egy gránitbõr varázslatot. Regenerálsz (+24 ép)
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Doris Kel Dor:
0/0, Doorin Con Dragon: 0/0, Rebecca: 0/0, Pokoli Maximilián: 0/0, Macros:
112/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+6%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Huhh, hiszen ez csak egy kis pókocska volt. Ettõl féltetek ennyire? Bátorság,
bátorság, nem vagyunk mi ilyen nyamvadtak - mondjátok halkan. Nem tudjátok
megmagyarázni miért, de ennek ellenére még mindig iszonyatosan féltek.
Tovább indultok, és hamarosan eléritek a járat végét, ami egy hatalmas
terembe torkollik, szemben pedig ott virít Gramagan három szelencéje! Már
rohannátok is értük, amikor eszetekbe jut valami. Mi van, ha van itt valami
csapda? Jobb lesz elõbb körbevizsgálódni.
Doris Kel Dor a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Csapdaészlelés
próba 25-ös küszöbre: sikeres] Doris Kel Dor kacagva áll elõ, õ a hegyben
a legjobb csapdaszakértõ - mondja magáról. Ledobja magát a földre, és apránként
kezd elõre haladni. A földet bámulja, a falakat vizsgálja. Egy idõ múlva
feláll és közli, hogy bizony van itt csapda, méghozzá igencsak mágikus
természetû. De ha vártok egy picit, megkísérli kiiktatni. Naná, hogy vártok!
Doris Kel Dor magában mormol, aztán megint a falakon babrál, újból meditál.
El sem hiszitek, hogy létezik olyan csapda, amit így hatástalanítani lehet.
Doris Kel Dor biztosan csak nektek játssza meg magát! Aztán felkel, és
közli, hogy sajnos csak a csapda egy részét sikerült kiiktatnia, ha beléptek
a terembe, készüljetek fel rá, hogy azért ér majd némi meglepetés benneteket.
Mindenre elszántan, körültekintõen léptek be a terembe. Ekkor halk szisszenéssel
induló, majd hangos kacagással vegyülõ fekete füst tölti el a teret, és
okoz iszonyatos kínokat mindenkinek.
[105 életpontot sebzõdsz.]
A füst lassan kezd eloszlani, örülsz, hogy ennyivel megúsztad. Különben
is, sebzõdtél te már ennél többet is, csak gyógyítasz magadon és kész.
Éppen hozzá is látnál a gyógyításhoz, amikor az eloszló füst mögött meglátsz
valakit. Nincs mese, ez csakis Gramagan lehet. Az õsmágus nem követi el
azt a hibát, hogy leáll veletek beszélgetni, elmondani, hogy mocskos tolvajok
vagytok, és ezért meglakoltok, meg hasonlók. Csak varázsolni kezd szépen,
csendben.
Ellenfeletek egy Gramagan (#337).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, Macros létrehoz egy sárkányleheletet. (
+44 tûzlehelet, +44 jéglehelet, +44 savlehelet, +44 elektr.lehelet,
+44 mérg. lehelet.) Macros beszürcsöl valami ezüst folyadékot. A Gramagan
elmormol egy méregfelhõ varázslatot. Doorin Con Dragon megiszik egy ezüst
varázsitalt. Doorin Con Dragon ellõ egy gránitbõr varázslatot. Pokoli Maximilián
megiszik egy ezüst varázsitalt. Pokoli Maximilián rúnákat rajzol a levegõbe,
mire létrejön egy gránitbõr. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött
egy gránitbõr! (-9 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után Rebecca létrehoz
egy gránitbõr varázslatot. Rebecca beszürcsöl valami ezüst folyadékot.
Doris Kel Dor elmormol egy gránitbõr varázslatot. Doris Kel Dor ledönt
a torkán egy ezüst folyadékot. Macros rezisztálja. Doorin Con Dragon ellenáll
a varázslatnak. Pokoli Maximilián
112 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. Ellenállsz
a varázslatnak. Rebeccát védi rezisztanciája. Doris Kel Dort védi rezisztanciája.
Regenerálsz (+24 ép)
*** 2. KÖR *** A Gramagan mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy csontolvadást.
Doris Kel Dort védi rezisztanciája. ( -45 rezisztencia.) Csontjaid olvadoznak.
123 ép-t sebzõdtél. Doorin Con Dragont védi rezisztanciája. Rebeccát védi
rezisztanciája. Pokoli Maximiliánt védi rezisztanciája. Macros ellenáll
a varázslatnak. Minden elsötétül elõtted. Macros a Gramagan felé mozog.
Pokoli Maximilián a Gramagant rohamozza. Doorin Con Dragon megközelíti
a Gramagant. Doris Kel Dor a Gramagant rohamozza. Rebecca megközelíti a
Gramagant. Macros a Gramagant támadja. Pokoli Maximilián a Gramagant támadja.
Doorin Con Dragon a Gramagant támadja. Doris Kel Dor a Gramagant támadja.
Rebecca a Gramagant támadja.
*** 3. KÖR *** A Gramagan a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
animáció! Csatasorba állsz a Gramagan oldalán. (agyatlan zombiként). Macros
irányába mozogsz. Macros a Gramagant támadja. Doorin Con Dragon a Gramagant
támadja. Pokoli Maximilián a Gramagant támadja. Támadod Macrost. Nagy levegõt
veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá.
(133 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten
szippantja be
(49 sebzés). Macros ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét.
Doris Kel Dor a Gramagant támadja. Rebecca a Gramagant támadja. Csontjaid
olvadoznak.
Sebzõdsz 88 ép-t. Regenerálsz (+24 ép)
*** 4. KÖR *** A Gramagan és Doorin Con Dragon egymással harcolnak. Doorin
Con Dragon öregedett 10 évet. Pokoli Maximilián a Gramagant támadja. Támadod
Rebeccát. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel.
(131 ép-t sebeztél).
Megérzi illatodat
(39 sebzés). Rebecca eszméletét vesztve összeesik. Doris
Kel Dor a Gramagant támadja. Csontjaid olvadoznak.
Sebzõdsz 88 ép-t. Regenerálsz
(+24 ép)
*** 5. KÖR *** Pokoli Maximilián a Gramagant támadja. Megtámadod Doris Kel
Dort. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(117 ép-t sebeztél). Doorin
Con Dragon és a Gramagan egymással harcolnak. Doris Kel Dor a Gramagant
támadja. Doorin Con Dragon öregedett 10 évet. Csontjaid olvadoznak.
93
ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+24 ép)
Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz.
*** 6. KÖR *** A Gramagan elõhív egy animáció varázslatot. Rebeccát védi
rezisztanciája. Macros ellenáll a varázslatnak. Pokoli Maximilián a Gramagant
támadja. Doris Kel Dor a Gramagant támadja. Doorin Con Dragon a Gramagant
támadja. Csontjaid olvadoznak.
86 életpontnyit sebzõdsz.
Hangtalanul összecsuklasz. [A csatában összesen 469 sebzést okoztál, és
478 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés:
Doris Kel Dor: 968/117, Doorin Con Dragon: 697/0, Rebecca: 6/170, Pokoli
Maximilián: 851/112, Macros: 54/182.] Valamivel késõbb térsz csak magadhoz.
[-5 TVP.]
Kissé már éhezel, ezért csak 117 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös,
bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31998.) A te szinteden a legnevesebb
Maximilian
Ûbertáp, egy pillanatig tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását
õrzi e férfi. (hírneve 23107.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*máj. 31.* Standard Graun pszionikus küzdelemben diadalt aratott Kulimász
felett.
*máj. 31.* Standard Graunt majdnem felfalta egy lelketlen parancsnok.
*jún. 2.* Hasfelmetszõ Sebastian teljesítette a 27. küldetést, amit a
boltban kapott.
*jún. 2.* Hasfelmetszõ Sebastian szolgálatába állt egy
mutilátor kölyök.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*máj. 31.* Dark Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt vívtak. Dark
Valek a Renegát Elf került ki gyõztesen.
*máj. 31.* Amorpheus Amorphea
és Fortian pszi párbajt vívtak. Amorpheus Amorphea került ki gyõztesen.
*máj. 31.* Fortian pszionikus párviadalban legyõzte Amorpheus Amorpheát.
*jún. 1.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Khyssantht.
*jún. 1.*
Dark Valek a Renegát Elf pszionikus küzdelemben diadalt aratott Errtu felett.
*jún. 2.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa Perttunen pszi párbajt vívtak.
Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen.
*jún. 2.* Nosean és Amorthis
pszi párbajt vívtak. Nosean került ki gyõztesen.
Közel vagy az éhhalálhoz. Ilyen állapotban már vadászni sem tudsz! Végül
elhatározod magad, elmész munkát keresni. Egy gazdag galetki nagyarányú
építkezést folytat, palotát épít, ott dolgozol hosszú órákon át. Közben
is adnak enni, és a munka végén alaposan jóllakhatsz. (+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak
rajtad 118 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 208
aranyat.
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 616.]
v 147 5094 9819 26484 4899 13434 |
147. varázslat elmondása |
Elmondasz egy alkímia varázslatot. Átváltozott 1 a káosz vörös láncinge
326 arannyá! (-4 vp.) Átváltozott 1 a káosz sárkányának fülbevalója 333
arannyá! (-4 vp.) Átváltozott 1 a káosz borzalmas íja 391 arannyá! (-4
vp.) A varázslat kudarcot vallott, arany helyett homokot kaptál. (-4 vp.)
Átváltozott 1 a káosz híveinek íja 362 arannyá! (-20 vp.)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 610.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 610.]
vv 154 189 188 |
több varázslat elmondása |
[V 154 0 0:] Elõhívsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+21% védekezés.)
(-7 vp.)
[V 189 0 0:] Elõhívsz egy elemek uralma varázslatot. (-15 vp.)
[V 188 0 0:] Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy sziklaerõ!
Támadásod megnõ (+5%). (-24 vp.)
[9 TVP-t használtál fel, maradt még 601.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Rövid túra után
lakott barlangok közé érsz. Egy óriási csontokból épült kalyibát látsz
magad elõtt. A bejárat elõtt karók vannak, tetejükre galetkikoponyákat
tûzött valaki. Felháborító! Akárki is lakik odabent, büntetést érdemel.
Persze, majd csak ha ráérsz.
(357. kaland, összköltsége 10 TVP.) Útközben
észreveszel egy
ragálygombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és
sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel
indulsz az egyik nyílás felé. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket
fogjátok összemérni.
A barlang lakója
Õsöreg Dorka, egy szövetségnyi galetki rotyog a kondérjában.
Nagyon ismerõs neked ez a nõ. A Mutánsok klánjának szörnyszülött rangú
tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kalandor-jelölt.
Tárgyai: a siker aranyveretes öve, krakoch csizma, a gepárd hosszú íja,
óriás fülbevaló, Rogan karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, xenóbõr pajzs, arany
tanítványköpeny, a mutáció gyémántja, smaragd életkõ, a pók smaragdgyûrûje,
quwarg amulett, aréna mihlanil érme, káoszkígyó vért, az ellenállás ónixgyûrûje,
arany orgling fétis, az Örökkévalóság Rubinja, nilbongi kitûzõ, roxati
üvegszem, adamantit karkötõ, a teknõs díszes karkötõje, elementáris karkötõ,
az Õsök Szent Kardja, manapoid fülbevaló, méregvándor vállvédõ, az erõ
ónixgyûrûje, csapdamester, romfosztogató karkötõ, a teknõs csillogó fejpántja,
a kígyó ezüstgyûrûje. Fel sem tûnik, hogy elveszted a puhányság kövét.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze nyomkeresés szakértelemben való jártasságotokat. Levonultok a csatornaszintre,
és torzszülött nyomokat kerestek. Ha valamelyikõtök nyomra bukkan, kiáltozva
odahívja a másikat, és mindketten megpróbáljátok megállapítani, hogy az
milyen lénytõl származik, fiatal-e vagy öreg, egészséges vagy beteg, stb.
Véget ér a verseny, és elismered, hogy Õsöreg Dorka a jobb nyomkövetõ.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 601.]
v 159 2295 3 |
159. varázslat elmondása |
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy szellemidézést.
A szellemvilágban könnyû egy barlangot megtalálni! A varázslat segítségével
hamarosan már a galetkihez beszél a szellemed: "Jégvirág vagyok, az õsi
szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el
hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát
végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat,
csak türelemmel várakozz rá."
(-12 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 598.]
v 148 1 6 |
148. varázslat elmondása |
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy méregsemlegesítés! (-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 595.]
bsz 2 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól.
(+7% jóllakottság.) Betérsz az ivóba egy pofa sörre. Jót trécseltek a
haverokkal. (+4 hírnév.) Szolgáidat közben ellátják az itatóban (+5% morál
mindegyiknek). Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 590.]
mak 5 |
5. makró definiálása/hívása |
be 9 4 1 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 590.]
be 9 4 2 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 590.]
be 9 4 3 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 590.]
be 9 4 4 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 590.]
h 517 |
517. tárgy használata |
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és
szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 590.]
sza 1 20 99 |
20 db 1 tárgy átadása 99. szolgának |
[SZA 1 20 1:] Szolgádnak ajándékozol 20 aranyat. Rovarsámán morálja 8%-kal
nõtt. [SZA 1 20 2:] A szolgád morálja már 200%, nincs sok értelme ajándékot
adni neki. [SZA 1 20 3:] Szolgádnak ajándékozol 20 aranyat. Tycharonid
morálja 8%-kal nõtt. [SZA 1 20 4:] Szolgádnak ajándékozol 20 aranyat. Gázelementál
morálja 20%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 590.]
hp 3 76 15 337 255 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled
#337. Prioritás: 255.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 590.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
h 14 37 39 |
14. tárgy használata |
Gyakorlott mozdulatokkal kiválogatod és elõkészíted a megfelelõ anyagokat.
Az üvegcsét tûz fölött melegíted, a komponenseket vízzel kevered össze.
Sikeresen legyártottál 1 ezüst színû italt. Épp csak belenyalsz, és ámulva
látod, hogy ez mágiaellenállás.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 585.]
h 14 37 39 |
14. tárgy használata |
Gyakorlott mozdulatokkal kiválogatod és elõkészíted a megfelelõ anyagokat.
Az üvegcsét tûz fölött melegíted, a komponenseket vízzel kevered össze.
Siker! Elõállítottál 1 ezüst varázsitalt. Belekóstolsz. Aha, ez mágiaellenállás.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 580.]
h 14 37 39 |
14. tárgy használata |
Kiraksz magad elé egy tiszta üvegcsét, majd gondosan elõkészíted a kiválasztott
alapanyagokat, és némi víz segítségével, tûz fölött összekevered. Rövidesen
a kotyvalék ezüst színû lesz. Kipróbálod. Igen, ez 1 mágiaellenállás!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 575.]
h 14 37 39 |
14. tárgy használata |
Reménykedve a jószerencsében, kikevered az italt. Igyekszel mindenbõl megfelelõ
mennyiséget használni. Rövidesen a kotyvalék ezüst színû lesz. Kipróbálod.
Igen, ez 1 mágiaellenállás!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 570.]
m 16 18 8 2 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 16,18) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd
a felderítését!
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 17,18) Keletre mész tovább. Az oszlopok közül furcsa szellemalak suhan
elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod,
hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Homilon
városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 48 alkalommal számolt
el 100-ig, míg elért Doppel város fõterére. Mivel innen már nem vezetett
tovább út, elõvette iránytûjét, 71 fokot elfordult balra, és erre ment
tovább, míg végül újabb 44 százas lépés után érkezett meg Homilon városába.
Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Doppel érintése nélkül.
Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért
haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Minek törd a fejed? Felszabadítasz egy kis
lélekenergiát, és átsugárzod az õsnek (-1 KNO). Elfogadja, és eltûnik!
Micsoda korrupt alak... Mehetsz tovább.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 560.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Elhagyod a labirintust. Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass:
állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul
vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Észreveszel
1
ragálygombát. Szakértõ módon leszeded. Nem foglalkozva tovább a faunával,
hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Hmmm, mi van itt! Ép és egész csontok,
valamilyen õsi fajtól! (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 550.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Nocsak,
mit találtál! 1
muskil ! Óvatosan begyûjtöd. Nem foglalkozva tovább a faunával,
hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Fáradtságodat siker koronázza: egy
tárgyat találsz: a bûz háromszögszimbóluma. Hirtelen megakad a pillantásod
valamin egy sarokban: nohát, egy õskõ! Boldogan teszed el.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 540.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Menet közben
botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
muskilt. Folytatod a lelet
feltárását. Nicsak, egy edény, ami teljesen ép! Lássuk, mi van benne: csontkockák,
apró szobrocskák. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 530.]
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Meglátsz valamit a fal tövében.
Hohó, ez
mátekel gomba ! Leszedsz 1 adagot. Folytatod a régészkedést. Hurrá!
Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: a káosz fekete kardja.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 520.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
nekrofun
bimbó nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nem foglalkozva tovább a faunával,
hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. A fenébe, megzavartak! Ellenfeled
egy quwarg lidérc (#264) [aura: méret: 211.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Zsarátnok elmormol egy pengefal varázslatot. Varázshatalmad
segítségével elmondasz egy savcsapást. A quwarg lidérc
sebzõdik 133 ép-t.
(-15 vp.) Sarlatán ellõ egy ellenáll.megtörése varázslatot. Sarlatán
a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy jégpajzs! A gázelementál
a quwarg lidérc irányába megy. A quwarg lidérc Ördögfióka irányába megy.
Ördögfióka a quwarg lidércet rohamozza. A gázelementál a quwarg lidércet
támadja. A quwarg lidérc és Ördögfióka egymással harcolnak. Méreg: Ördögfióka
30 ép-t sebzõdik.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy savcsapást.
A quwarg lidérc
sebzõdik 144 ép-t. (-15 vp.) A quwarg lidérc kileheli lelkét.
Mérgezõdik: Ördögfióka
30 sebzést kap. Ördögfióka kileheli lelkét.
[A csatában összesen 277 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Sarlatán: 0/0, Ördögfióka:
33/99, Zsarátnok: 0/0, a gázelementál: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+37%).
Szolgáidnak is jut 4%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a törpék kõrisfa
íja és 57 arany. Zsarátnok az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Nicsak, képírás! Értelmezed
a szöveget: 369. A háborúban csaknem megsemmisült Alanori királyság csatlakozik
a Namír Birodalomhoz.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma
egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet.
Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd
gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, nagyobb elementál fatty újra
él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 505.]
m 4 11 8 11 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 4,11) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd
a felderítését!
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 4,10) A következõ terem északra van, így arra mész. Halk suhogást hallasz,
és egy áttetszõ test jelenik meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten
hallgatod, ahogy a síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Elkagor
városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 65 alkalommal számolt
el 100-ig, míg elért Lopnetar város fõterére. Mivel innen már nem vezetett
tovább út, elõvette iránytûjét, 27 fokot elfordult balra, és erre ment
tovább, míg végül újabb 48 százas lépés után érkezett meg Elkagor városába.
Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Lopnetar érintése
nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel
ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Minek törd a fejed? Felszabadítasz egy
kis lélekenergiát, és átsugárzod az õsnek (-1 KNO). Elfogadja, és eltûnik!
Micsoda korrupt alak... Mehetsz tovább.
(M 4,9) Északra mész tovább. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
[11 TVP-t használtál fel, maradt még 494.]
Elhagyod a Csarnokot.
(437. kaland:) Félrehajtva a növényeket, behatolsz
a barlangmélyi minidzsungel szívébe. Homály és csönd fogad. Szíved hevesen
kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid 5 mélységi
ent (#133) [aura: erõ: 15.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Sarlatán varázshatalma segítségével elmond egy ellenáll.megtörését.
Magában motyogva, Sarlatán létrehoz egy jégpajzsot. Ellõsz egy gránitbõr
varázslatot. (-9 vp.) Elmondasz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +26 tûzlehelet,
+26 jéglehelet, +26 savlehelet, +26 elektr.lehelet, +26 mérg. lehelet.)
(-11 vp.) Zsarátnok varázshatalma segítségével elmond egy pengefalat.
A 4. mélységi ent odajön hozzád. A 4. mélységi ent
48 sebzést kap a pengefaltól.
A gázelementál megközelíti az 1. mélységi entet. A 2. mélységi ent Sarlatán
irányába megy. A 2. mélységi ent
48 sebzést kap a pengefaltól. A 3. mélységi
ent Zsarátnok felé mozog. A 3. mélységi ent
48 sebzést kap a pengefaltól.
Az 1. mélységi ent elindul a gázelementál felé. A 4. mélységi ent téged
támad. Odaken neked jobb mancsával. El sem talált, haha. A gázelementál
és az 1. mélységi ent egymással harcolnak. Az 5. mélységi ent és Ördögfióka
egymással harcolnak. A 2. mélységi ent Sarlatánt támadja. A 3. mélységi
ent Zsarátnokot támadja.
*** 2. KÖR *** Sarlatán ellõ egy elbájolás varázslatot. Az 1. mélységi
ent ellenáll a varázslatnak. Zsarátnok mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy elbájolást. Az 1. mélységi ent csatlakozik Zsarátnok oldalához.
A gázelementál a 4. mélységi entet rohamozza. A gázelementál
48 ép-t sebzõdik
a pengefaltól. Az 1. mélységi ent az 5. mélységi ent irányába megy. Megtámadod
a 4. mélységi entet. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel.
(133
ép-t sebeztél). Illatozol
(51 sebzés). A 4. mélységi ent halálhörgés közepette
a földre zuhan. A gázelementál csak bámészkodik, választott ellenfele már
halott. Az 5. mélységi ent és Ördögfióka egymással harcolnak. A 2. mélységi
ent Sarlatánt támadja. A 3. mélységi ent Zsarátnokot támadja. Az 1. mélységi
ent az 5. mélységi entet támadja. Az 5. mélységi ent kileheli lelkét.
*** 3. KÖR *** Sarlatán elmormol egy elbájolás varázslatot. A 2. mélységi
ent ellenáll a varázslatnak. Összegyûjtve mágikus energiáit, Zsarátnok
elvarázsol egy elbájolást. A 2. mélységi ent megúszta! Az 1. mélységi ent
elindul a 3. mélységi ent felé. Az 1. mélységi ent
48 sebzést kap a pengefaltól.
Ördögfióka a 2. mélységi entet rohamozza. Ördögfióka
48 ép-t sebzõdik
a pengefaltól. Ördögfióka kileheli lelkét. Az 1. mélységi ent halálos
sebet kapva a földre zuhan. Megtámadod a 2. mélységi entet. Kitátod szádat,
és beborítod jeges leheleteddel.
(138 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja
(54 sebzés). Az 1. mélységi ent halálhörgés közepette a földre zuhan. A
2. mélységi ent holtan terül el. A gázelementál a 3. mélységi entet támadja.
A 3. mélységi ent halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 286 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Sarlatán: 0/30, Ördögfióka:
119/92, Zsarátnok: 288/0, a gázelementál: 142/70.] Gyõztél! Nagy szikrázás
közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+84%). Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut
9%. Elrakod a zsákmányt, ami a káosz szent nyaklánca, a ragadozó barbár
lándzsája, a bûz zöld köntöse, az ellenállás csonttõre, 3 drágakõ és
126 arany.
Egy ketrec van itt, benne egy gázelementál. A ketrec mellett egy kondér,
benne már víz fõ: nyilvánvaló, hogy valaki meg akarja fõzni a gázelementált!
Máskor neked is vadászzsákmányt jelent, de most megesik rajta a szíved,
és kiszabadítod. Legnagyobb meglepetésedre, a lény melletted marad, várakozóan!
Veled akar maradni! Nocsak, lehet, hogy értékes szövetségedre akadtál!
Megsimogatod, és intesz, jelezve, hogy veled tarthat. Lelkesen követ!
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont és 68% lélekenergia.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
nagyobb elementál fatty újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 50 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 479.]
szh 1 2 3 4 5 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
A rovarsámán pihenni fog. A nagyobb elementál fatty pihenni fog. A tycharonid
pihenni fog. A gázelementál pihenni fog. A gázelementál pihenni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 479.]
m 6 18 1 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,18) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 6,17) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. A barlang, ahová érsz,
nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeleid
2 kristályfatty (#306).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az 1. kristályfatty elmormol
egy mágiatörést. Jégvirág: Sziklaerõ, Méregsemlegesítés megszûnt. A 2.
kristályfatty elõhív egy mágiatörés varázslatot. Jégvirág: Kisebb erõpajzs
megszûnt. Elõhívsz egy jégvihar varázslatot. (-15 vp.) Az 1. kristályfatty
immúnis a jégvihar varázslatra. A 2. kristályfatty immúnis a jégvihar varázslatra.
Nem hat rád.
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy földelem idézését.
Megidézed a földelementált. (-56 vp.) A 2. kristályfatty közelebb jön,
hogy támadhasson. A 2. kristályfatty: nem hatott rá a jégvihar. Nem hat
rád. Az 1. kristályfatty megközelíti a földelementált. Az 1. kristályfatty:
nem hatott rá a jégvihar. A földelementál
29 ép-t sebzõdik a jégvihartól.
A 2. kristályfatty téged támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd
torkából.
(31 ép-t sebzõdtél). Az 1. kristályfatty és a földelementál egymással
harcolnak. Regenerálsz (+24 ép)
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr!
(-9 vp.) Elmondasz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +26 tûzlehelet, +26
jéglehelet, +26 savlehelet, +26 elektr.lehelet, +26 mérg. lehelet.)
(-11 vp.) A 2. kristályfatty ellenállt a jégvihar varázslatnak.
2 életpontnyit
sebzõdsz a jégvihartól. A földelementál
sebzõdik 34 ép-t a jégvihartól.
Az 1. kristályfatty: nem hatott rá a jégvihar. A 2. kristályfatty rád támad.
A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd.
(35 ép-t sebzõdtél). A földelementál és az 1. kristályfatty egymással harcolnak.
Regenerálsz (+24 ép)
*** 4. KÖR *** Rezisztálod a varázslatot. Az 1. kristályfatty: nem hatott
rá a jégvihar. A 2. kristályfatty ellenállt a jégvihar varázslatnak. A
földelementál
32 sebzést kap a jégvihartól. A földelementál kileheli lelkét.
Támadod a 2. kristályfattyat. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget
köpsz rá. (A támadásnak nincs hatása.) Illatod zavarja
(57 sebzés). Az
1. kristályfatty csak bámészkodik, választott ellenfele már halott. A 2.
kristályfatty téged támad. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok
kezdenek szikrázni feléd.
(30 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+24 ép) A 2.
kristályfatty regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Ellenállsz a varázslatnak. A 2. kristályfatty: nem hatott
rá a jégvihar. Az 1. kristályfatty: nem hatott rá a jégvihar. A 2. kristályfattyat
próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (Õ
meg sem rezzent.) Illatod zavarja
(59 sebzés). A 2. kristályfatty téged
támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából.
(35 ép-t sebzõdtél).
Az 1. kristályfatty téged támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd
torkából.
(28 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+24 ép) A 2. kristályfatty
regenerálódik.
*** 6. KÖR *** Nem hat rád. A 2. kristályfatty: nem hatott rá a jégvihar.
Az 1. kristályfatty ellenállt a jégvihar varázslatnak. Támadod a 2. kristályfattyat.
Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá.
(12 ép-t sebeztél).
Megérzi illatodat
(61 sebzés). A 2. kristályfatty téged támad. A 2. kristályfatty
villámokat köp feléd.
(31 ép-t sebzõdtél). Az 1. kristályfatty téged támad.
Az 1. kristályfatty villámokat köp feléd.
(34 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+24 ép) A 2. kristályfatty regenerálódik.
[A csatában összesen 284 sebzést okoztál, és 226 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a földelementál: 67/176.]
Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Újra a 6,18-es mezõn
vagy.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 32
ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) Gyógyulsz 31 életpontot. (-3 vp.) Gyógyulsz
26 életpontot. (-3 vp.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 460.]
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában.
Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni,
amelyben még nem voltál. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
winropu
moha nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit
kerestél. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Szertartásosan üdvözöl
Doris Kel Dor, egy vakítóan fehér hajú, vörös szemû,
tetovált bõrû, démoni nõ. A Halhatatlanok klánjának rendfõnök rangú tagja.
A Fényhozók szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Viselt
tárgyai: az Örökkévalóság gyûrûje, nilbongi kitûzõ, a ragadozó könnyû íja,
hõsi babérkoszorú, a puhányság köve, a tökéletesség vaspajzsa, az ellenállás
hosszú lándzsája, bronz helyt. emlékérem, az enyészet díszes karkötõje,
adamantit karkötõ, rubin mágusbot, platina nadrág, a bûz ezüst fülbevalója,
a tökéletesség csontamulettje, az enyészet háromszögszimbóluma, kõmûves
kalapács, a hatalom rubinja, elementáris karkötõ, szilmill tõr, aréna
bronz érme, az enyészet ónix karkötõje, Fénygyûrû, az Õsök Szent Kardja,
az enyészet malachitgyûrûje, Fényhozó, spanyolcsizma, az Örökkévalóság
Rubinja, az enyészet díszes pikkelyvértje, romfosztogató karkötõ, az enyészet
kék köpenye, a káosz mesés öve, az ellenállás malachitgyûrûje, az enyészet
ezüst fülbevalója. Észre sem veszed, hogy kipottyan a zsebedbõl a zsugorító
gyûrû. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben
méritek össze csapdakészítés szakértelemben való jártasságotokat. Gödröket
ástok odakint, karókkal bélelitek ki, köteleket feszíttek ki, egy pöccintésre
leomló kõzuhatagokat állítotok. Végül kipróbáljátok a csapdákat. Igen,
kiválóan mûködnek. Vajon kié a jobb? Doris Kel Dor letörten elismeri: a
te csapdáid bizony jobbak!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 450.]
m 18 14 4 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 18,14) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 17,14) A négy égtáj közül nyugatot választod. Torzszülöttek visítását
hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy zoriád (#315).
*** 1. KÖR *** A zoriád ellõ egy mágikus ûr varázslatot. Tulajdonságaidat
és képességeidet a tárgyak és varázslatok már nem erõsítik! Elmondasz egy
savcsapás varázslatot. A zoriád
155 ép-t sebzõdik. (-15 vp.) Regenerálsz
(+17 ép)
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a zoriád létrehoz egy direkt kontaktust.
Ellenállsz a varázslatnak. Magadban motyogva, létrehozol egy savcsapást.
A zoriád
sebzõdik 143 ép-t. (-15 vp.)
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy savcsapás varázslatot. A zoriád
sebzõdik 154
ép-t. (-15 vp.) A zoriád kileheli lelkét.
[A csatában összesen 442 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+126%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 440.]
Elhagyod a labirintust. Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot
egy kis portyára. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél
után kutatva. Hihetetlen dolgot látsz: egy miniatûr, fémes felületû várkastély
van elõtted! Persze miniatûr létére még így is jóval nagyobb beltere lehet,
mint bármelyik galetkibarlangnak. Vajon ki építette? Mi célt szolgál? Találsz
egy bájos kis felvonóhidas kaput. Talán körül kéne nézni odabent! Hirtelen
rossz elõérzeted támad...
(283. kaland, összköltsége 10 TVP.) Valamiben
megakad a szemed. Nocsak, itt
rémcserje nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni.
Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A jelzések alapján látod, hogy
szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad
Firg, egy féreg férfi. A Tudósok klánjának tudósjelölt rangú
tagja. A Újszövetség szövetségbe tartozik. Kalandor rangja felderítõ. Végignézed
a felszerelését: a majom vaspajzsa, galetki érdemérem, a gladiátor zangrozi
csizmája, orgling fétis, org.lázadás emlékérme, elementáris karkötõ, a
sün harci nyílpuskája, a védekezés aranyozott fülbevalója, a pontosság
keresztszimbóluma, a védekezés vas mellvértje, arany orgling fétis, xenomorf
csuklópánt, a káosz híveinek maszkja, a gladiátor ónixgyûrûje, a majom
díszes köpenye, a bénaság fülbevalója, a küzdelem ónix karkötõje, a kobra
obszidián karkötõje, az élet ónixgyûrûje, nilbongi kitûzõ, a káosz nagyúri
gyûrûje, a sün ónixgyûrûje, a káosz furcsa karkötõje, a regenerálódás ónixgyûrûje.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze nyomkeresés szakértelemben való jártasságotokat. Lementek a csatornaszintre,
és nyomokat kerestek. A versenyt az nyeri, aki több különbözõ torzszülött
nyomot talál adott idõ alatt. Hozzáláttok a kereséshez. Véget ér a verseny,
és elismered, hogy Firg a jobb nyomkövetõ.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 430.]
m 22 14 8 223 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 22,14) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 23,14) Kelet felé mozogsz. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda
szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled
egy márvány lady (#307).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a márvány lady elvarázsol
egy mágiatörést. Jégvirág: Elemek uralma megszûnt. Mormolsz a mágia különös
nyelvén. Létrejött egy földelem idézése! Megidézed a földelementált. (-56
vp.)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a márvány lady elvarázsol
egy energiatüskét. Nem hat rád. Megindulsz a márvány lady felé. Már ott
is vagy! A földelementál a márvány lady felé mozog. Támadod a márvány ladyt.
Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (A támadásnak nincs
hatása.) A földelementál a márvány ladyt támadja.
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a márvány lady elvarázsol
egy energiatüskét. Nem hat rád. Megtámadod a márvány ladyt. Csonttá fagyasztod
jéghideg leheleteddel. (Ellenállt a támadásnak.) A földelementál a márvány
ladyt támadja.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a márvány lady létrehoz egy
energiatüske varázslatot.
Sebzõdsz 32 ép-t. Támadod a márvány ladyt. Csonttá
fagyasztod jéghideg leheleteddel. (A támadásnak nincs hatása.) A földelementál
a márvány ladyt támadja. A márvány lady kileheli lelkét. Regenerálsz (+24
ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 32 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a földelementál: 273/0.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik
némi lélekenergia (+113%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami a yeti fekete csizmája,
egy xenópete és 62 arany. A gyomrod korog egyet. Mohón zabálni kezdesz.
(+31% jóllakottság.)
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Varázsenergiát szívsz magadhoz a körülötted
levõ kövekbõl. (+118 varázspont.)
(M 24,14) A következõ terem keletre van, így arra mész. A sötétbõl egy halvány
szellemalak bontakozik ki. Alázatosan meghajolsz elõtte, míg õ elmondja,
hogy milyen próbát kell kiállnod. Egy feladatot kell megoldanod! Ha nem
sikerül, fordulhatsz vissza:
Ha 2 tûzféreg 9 hét alatt 36 kiló pirokövet
fal fel, akkor 5 tûzféreg 4 hét alatt hány kiló pirokövet eszik meg?
Minek törd a fejed? Felszabadítasz egy kis lélekenergiát, és átsugárzod
az õsnek (-1 KNO). Elfogadja, és eltûnik! Micsoda korrupt alak... Mehetsz
tovább.
(M 24,15) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Alapos körbevizsgálódás
után sem találsz semmi fontosat itt.
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 404.]
ep 6 80 11 |
építed a 6. épületet 80 TVPért |
Elhagyod az Õsök Csarnokát. [Rendben, az építkezés során
a jéglehelet tulajdonságot
ill. képességet fogod fejleszteni.] Úgy érzed, neked is hozzá kell járulnod
némi munkával
a barakk elkészültéhez. Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled,
hogy segítsen a munkádban. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz
azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. Az építés 75 TVP-nyit haladt,
ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 25
TVP-nyit kell dolgoznod. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+150%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot.
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 329.]
szh 1 2 3 4 5 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
A rovarsámán harcolni fog. A nagyobb elementál fatty harcolni fog. A tycharonid
harcolni fog. A gázelementál harcolni fog. A gázelementál harcolni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 329.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Hmmm,
mi van itt! Ép és egész csontok, valamilyen õsi fajtól! (+4 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 319.]
A siker aranyveretes öve segítségével 20 aranyat kerestél ebben a körben,
és 4 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Óriásira nõtt xenó petéd nagy
reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ha mindez
nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz néhány sötét árny csatlakozik,
a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid egy xenomorf bébi
(#204) és 2 xenomorf gyermek (#421).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az 1. xenomorf gyermek elvarázsol
egy savcsapást. Az 1. gázelementál
sebzõdik 138 ép-t. Az 1. gázelementál
kileheli lelkét. A 2. xenomorf gyermek ellõ egy savcsapás varázslatot.
A 2. gázelementál
sebzõdik 107 ép-t. Mágikus erõd felhasználásával elõidézel
egy gránitbõrt. (-9 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy sárkányleheletet.
( +26 tûzlehelet, +26 jéglehelet, +26 savlehelet, +26 elektr.lehelet,
+26 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Heves kézmozdulatok közepette Sarlatán
elmormol egy elbájolást. Az 1. xenomorf gyermek elkerülte a varázslatot.
Zsarátnok rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy pengefal. A xenomorf
bébi a 2. gázelementál irányába megy. A 2. gázelementál elindul a xenomorf
bébi felé. A xenomorf bébi és a 2. gázelementál egymással harcolnak. A
2. gázelementál hörögve elterül. Ördögfióka a 2. xenomorf gyermeket támadja.
Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. xenomorf gyermek rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy savcsapás. Zsarátnok
125 sebzést kap. Zsarátnok halálhörgés közepette
a földre zuhan. A 2. xenomorf gyermek a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy savcsapás! Sarlatán
115 ép-t sebzõdik. Sarlatán halálhörgés közepette
a földre zuhan. A xenomorf bébi felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A xenomorf
bébi rád támad. Feléd suhint jobb karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd megsérült. ( -6 tüskés bõr.) Feléd
üt bal karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
Bõröd megsérült. ( -4 tüskés bõr.) Beléd próbál marni fogával. Gránitbõr
védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megpróbálja eltörni
a káosz irtózatos pajzsát. Kudarcot vall. A xenomorf bébit próbálod megsebezni.
Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá.
(149 ép-t sebeztél).
Ördögfióka a 2. xenomorf gyermeket támadja. A xenomorf bébi regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Az 1. xenomorf gyermek ellõ egy savcsapás varázslatot. Nem
hat rád. A 2. xenomorf gyermek mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
savcsapást. Ellenállsz a varázslatnak. A xenomorf bébi rád veti magát.
Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. Roncsoló sebzés! ( -2 tüskés bõr.) Odacsap neked bal karmával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Megpróbál megmarni fogával. Gránitbõr
védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a káosz ragyogó gyûrûjét.
Kudarcot vall. A xenomorf bébit próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod
jéghideg leheleteddel.
(149 ép-t sebeztél). A xenomorf bébi holtan terül
el. Ördögfióka a 2. xenomorf gyermeket támadja.
*** 4. KÖR *** A 2. xenomorf gyermek varázshatalma segítségével elmond egy
savcsapást. Nem hat rád. Heves kézmozdulatok közepette az 1. xenomorf gyermek
elmormol egy savcsapást. Rezisztálod a varázslatot. Az 1. xenomorf gyermek
felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod az 1. xenomorf gyermeket. Kitátod
szádat, és beborítod jeges leheleteddel.
(155 ép-t sebeztél). Ördögfióka
a 2. xenomorf gyermeket támadja. A 2. xenomorf gyermek halálos sebet kapva
a földre zuhan.
*** 5. KÖR *** Az 1. xenomorf gyermek rád veti magát. Feléd üt jobb karmával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Gyorsan feléd lendít bal karmával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Állkapcsát csattogtatva, harapásra
készül fogával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni
a káosz irtózatos pajzsát. Kudarcot vall. Odacsap neked farkával. Gránitbõr
védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Támadod az 1. xenomorf gyermeket. Csonttá
fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(153 ép-t sebeztél). Az 1. xenomorf gyermek
hörögve elterül.
[A csatában összesen 600 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Sarlatán: 0/115, Ördögfióka:
261/0, Zsarátnok: 0/125, az 1. gázelementál: 0/138, a 2. gázelementál:
0/192.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+118%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 13%. Elteszed a zsákmányt,
ami a tökéletesség aranyozott nyaklánca, a tökéletesség csonttõre, 9
drágakõ és 117 arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra
szorul. Óvatosan megtöltesz egy petrilíbium üvegcsét a xenók savas vérével.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során
5% kalandor rangot vesztettél, így kalandor rangod jelenleg felderítõ (2.99).
Ebben a körben +25 hírnevet kaptál. A kör során összesen 2358 sebzést okoztál,
és 841 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
13
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 323 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
747 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Jégvirág, egy hófehér bõrû, hosszú, ezüst hajú, kecses járású
nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: városlakók szintje (10. szint). Táplálkozásod:
piromád. Kalandor rangod: felderítõ (2.99). Ez a 266. fordulód.
|
[1] erõ: |
14 (19) / 1.09 |
[2] IQ: |
17 (20) / 1.61 |
[3] ügyesség: |
16 (19) / 1.01 |
[4] egészség: |
14 / 0.79 |
[5] mágia: |
24 (28) / 2.32 |
[6] gyorsaság: |
19 / 0.57 |
[9] Méret/ép: |
195 (238) / 238 |
Min. méret: |
189 |
Barlangméret: |
200 |
|
|
Varázspont: |
336 / 98 |
Képességpont: |
35 / 99% |
Hõsi pont: |
40 (15) |
Tám.bónusz: |
8% |
Véd.bónusz: |
47% |
Galetki erõ: |
1142 / 515 |
Hírnév : |
3648 |
Jóllakottság: |
98% |
Életkor: |
17 / 17 |
|
|
Galetki csaták: |
131 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
66 (0) |
Torzsz. csaták: |
1923 (8) |
Torzsz. gyõzelmek: |
1570 (6) |
Leölt torzszülött: |
2949 (12) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0 (0) |
Ájulások száma: |
122 (1) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: doktor (66)
Speciális
képességeid:
+11 gyógynövények, +10 v.ital fõzés, +66% varázstárgy találására;
95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek
gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Lépj 15 fordulót
vadászat nélkül. [számláló: 3] 2.) Oldj meg 50 fejtörõt az Õsök Csarnokában!
3.) Teljesíts hét küldetést, amit az akadémián kaptál. [számláló: 6] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[11] jéglehelet: |
40 (63) / 21.10 |
[15] regeneráció: |
25 (32) / 4 |
[16] tüskés bõr: |
11 (12) / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
2 (18) / 0.93 |
[19] hidegimmunitás: |
15 (28) / 0.20 |
[20] savimmunitás: |
14 (18) / 1.24 |
[21] elkt.immunitás: |
3 (14) / 1.04 |
[22] imm.mérg.gázra: |
1 (5) / 0.09 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
12 (18) / 0 |
[24] rezisztencia: |
40 (45) / 0.20 |
[25] illat: |
40 (42) / 0.20 |
[27] imm. méregre: |
0 (4) / 0 |
[31] áttörés: |
0 (3) / 0 |
[34] párbajozás: |
1 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
13 / 6.25 |
[46] csapdaészlelés: |
10 / 2.05 |
[47] zárnyitás: |
14 / 9.97 |
[48] mászás: |
14 / 6.69 |
[49] rugalmasság: |
10 / 4.03 |
[50] meggyõzõkészség: |
12 / 3.62 |
[51] transzformáció: |
5 / 0.12 |
[52] auraészlelés: |
8 / 4.26 |
[53] ékszerészet: |
6 / 2.87 |
[54] kereskedelem: |
11 / 4.66 |
[55] szívósság: |
18 (20) / 0.69 |
[56] varázsitalfõzés: |
9 (20) / 7.13 |
[57] gyógynövények: |
11 (22) / 1.66 |
[58] nyomkeresés: |
12 / 2.04 |
[59] vezetõkészség: |
9 / 2.04 |
[63] éberség: |
16 / 0.51 |
[64] átokszórás: |
7 / 1.42 |
[65] álcázás: |
15 / 1.58 |
[66] lopakodás: |
12 / 0.74 |
[67] régészet: |
21 / 11.70 |
[69] tanulás: |
17 (19) / 15.07 |
[70] idézés: |
23 (28) / 2.40 |
[71] javítás: |
15 / 9.24 |
[72] építés: |
11 / 9.09 |
[73] felderítés: |
9 / 1.72 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
3 (4) / 0 |
[101] szakért.: |
5 / 3 |
|
|
rubin
mágusbot |
bal karom |
[103] méret: |
3 (4) / 0 |
[104] szakért.: |
4 / 3.71 |
|
|
Yssuf
tõre |
jobb láb |
[106] méret: |
3 (4) / 0 |
[107] szakért.: |
4 / 1.81 |
|
|
|
bal láb |
[109] méret: |
3 (4) / 0 |
[110] szakért.: |
4 / 1.43 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[173] a forrás érintése: |
1 (2) / 0 |
[147] alkímia: |
6 (8) / 1.30 |
[26] annihiláció: |
20 (22) / 1.20 |
[42] csendvarázs: |
13 (14) / 1.66 |
[149] dimenziókapu: |
5 (6) / 0.19 |
[189] elemek uralma: |
15 (17) / 1.34 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 (2) / 0.40 |
[10] energiatüske: |
1 (3) / 0 |
[29] életszívás: |
8 (9) / 4.29 |
[152] felejtés: |
6 (7) / 4.50 |
[18] földelem idézése: |
17 (19) / 2.67 |
[204] gondolatolvasás: |
3 (4) / 0.07 |
[17] gránitbõr: |
27 (28) / 14.55 |
[21] jégvihar: |
19 (21) / 15.13 |
[163] kineport: |
10 (12) / 0.63 |
[154] kisebb erõpajzs: |
13 (14) / 0.88 |
[27] kisebb gyógyítás: |
17 (18) / 3.26 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 (9) / 2.23 |
[158] láth. észlelése: |
4 (5) / 0.24 |
[157] láthatatlanság: |
4 (5) / 0.32 |
[165] manafókuszálás: |
5 (7) / 0.78 |
[162] mágikus csapda: |
6 (8) / 0.56 |
[148] méregsemlegesítés: |
6 (7) / 4.50 |
[38] parancs: |
4 (5) / 0.08 |
[169] savcsapás: |
31 (33) / 6.68 |
[151] sárkánylehelet: |
24 (26) / 3.92 |
[159] szellemidézés: |
10 (11) / 1.71 |
[176] szélpajzs: |
5 (6) / 0.24 |
[188] sziklaerõ: |
3 (5) / 1.15 |
[12] tûzgolyó: |
1 (3) / 0 |
[20] tûzvihar: |
3 (5) / 0 |
[14] vakító fény: |
2 (4) / 0.06 |
[194] vízlélegzés: |
4 (6) / 0.25 |
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Sarlatán, a rovarsámán |
73/0 |
189% |
160% |
10 / 5.43 |
ájult |
[2] Ördögfióka, a nagyobb elementál fatty |
80/80 |
193% |
125% |
6 / 3.97 |
harcol |
[3] Zsarátnok, a tycharonid |
100/0 |
189% |
165% |
2 / 1.58 |
ájult |
[4] gázelementál |
132/0 |
158% |
85% |
1 / 0.47 |
ájult |
[5] gázelementál |
132/0 |
89% |
100% |
1 / 0 |
ájult |
lélekenergia rész |
10% |
jóllakottság határ |
130% |
gyógyítás: |
30 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
be 9 5 |
vv 154 189 188 |
p |
v 159 2295 3 |
v 148 1 6 |
bsz 2 |
|
2. Makró |
ism 3 |
x 10 |
ism 2 |
vd 251 |
vd 269 |
|
3. Makró |
h 14 22 41 |
h 14 31 38 |
|
4. Makró |
ism 3 |
vd 251 |
ism 3 |
x 10 |
|
5. Makró |
be 9 4 1 |
be 9 4 2 |
be 9 4 3 |
be 9 4 4 |
h 517 |
sza 1 20 99 |
|
HARCI PROGRAMOD |
5: jéglehelet használata ha ellenfeled galetki. Prioritás: 100. |
6: gránitbõr v.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 80. |
7: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 80. |
8: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 151. |
9: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 151. |
10: jéglehelet használata ha ellenfeled #1901. Prioritás: 152. |
13: savcsapás t.var. ha ellenfeled #1902. Prioritás: 150. |
14: földelem idézése t.var. ha ellenfeled #1903. Prioritás: 155. |
17: annihiláció t.var. ha ellenfeled #1905. Prioritás: 255. |
18: jéglehelet itala v.var. ha ellenfeled #375. Prioritás: 255. |
19: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #375. Prioritás: 255. |
20: jéglehelet használata ha ellenfeled #375. Prioritás: 254. |
21: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #337. Prioritás: 255. |
1: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 12 alatt van, Prioritás: 110,
és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb. |
3: savcsapás t.var. ha ellf. 20. képessége 5 v. kevesebb, Prioritás: 140,
és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb. |
11: jégvihar t.var. ha létszámotok 1 vagy kevesebb, Prioritás: 160, és
ha 2 vagy több ellenfél van. |
15: csendvarázs t.var. ha ellenfeled #1904, Prioritás: 255, és ha ellenfélen
nincs 42. varázslat. |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: mélységi glathorg (#282), manifesztált energia
(#267), arachnid sámán (#176).
1901: fürgling (#303), öreg szívó (#308), repkedõ pöfeteg (#333).
1902: márvány apostol (#266), láplidérc (#250), quwarg lidérc (#264), orgling
birkózó (#279).
1903: lélektáncos (#227), halálgömb (#254), márvány lady (#307), kristályfatty
(#306), õselementál fatty (#288), lelketlen katona (#350).
1904: zombi mester (#80).
1905: lidércszellem (#304).
FELTÉTELES PARANCSAID GY 90 50 10 9 61 27;
VI erõ:500% ép:20%;
PV 3
5 1 8;
PSZ 63 58 71 73 45 47;
BA 121 175 268 423;
TT 10;
HE 2;
I 30
10 30 63 75 1;
HU 13 4 200 15;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #17 (7. épület), #52 (20. épület), #357 (266.
forduló), #283 (266. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Magiszterek (#15002). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 7243. karakternél van. Jelenleg a barakk építésén dolgozol,
eddig 75 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Dubié fivér. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 13 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bûz arany fejpántja (#29009) |
|
1 a bûz bíbor köntöse (#29054) |
|
1 a bûz zöld köntöse (#29051) |
|
1 a gepárd arany fejpántja (#15509) |
* |
1 a jég fekete láncinge (#22634)
|
* |
1 a káosz irtózatos pajzsa (#25824) |
* |
1 a káosz urának maszkja (#16854) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
|
|
1 a siker aranyveretes öve (#302) |
|
1 a yeti fekete csizmája (#26322) |
|
1 az elfek vörös maszkja (#10544)
|
|
1 bohókás szandál (#406) |
|
1 ében láncing (#134) |
|
1 Fairlight sipkája (#265) |
|
1 hõsi babérkoszorú
(#351) |
|
1 káoszkígyó vért (#271) |
|
1 krakoch csizma (#312) |
|
1 maerju páncél
(#346) |
|
1 mintrogi erõöv (#262) |
* |
1 nagyobb jégöv (#185) |
* |
2 õspók köpeny
(#332) |
|
1 szürke maszk (#1093) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a bûz háromszögszimbóluma (#29112) |
* |
1 a káosz dalebgad gyûrûje (#32289)
|
* |
1 a káosz hercegi karkötõje (#24204) |
* |
1 a káosz ragyogó gyûrûje (#8439) |
|
1 a káosz szent nyaklánca (#29994)
|
|
1 a mágia ezüst nyaklánca (#3432) |
|
1 a méreg arany nyaklánca (#24134) |
|
1 a tökéletesség aranyozott nyaklánca
(#21883) |
|
1 a tudás zafírja (#150) |
* |
1 a Xenókutatás karkötõje (#279) |
* |
1 adamantit karkötõ (#377) |
|
20623
arany (#1) |
* |
1 az áttörés rubingyûrûje (#378) |
|
1 az óriás malachit fülbevalója
(#8909) |
* |
1 bronz helyt. emlékérem (#313) |
|
1 császári dekrétum (#254) |
|
671 drágakõ (#2) |
* |
1 elementáris karkötõ
(#348) |
|
1 Fénygyûrû (#301) |
* |
1 galetki érdemérem (#276) |
|
9 karmazsin tûzgyûrû
(#338) |
|
1 kristályamulett (#130) |
|
1 malachitgyûrû (#1227) |
* |
7 orgling fétis
(#269) |
* |
1 õsgyémánt (#237) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 romfosztogató karkötõ
(#408) |
|
1 roxati üvegszem (#580) |
* |
15 uthanax talizmán (#335) |
|
3 üvegszimbólum
(#138) |
Felszerelés |
|
1 áldott oprasszum fókusz (#352) |
|
10 aranydukát (#437) |
|
1 bajnoki
oklevél (#273) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 dorony duda (#588) |
|
1 elsõsegély csomag
(#619) |
|
10 fekete dukát (#218) |
|
4 kötél (#128) |
|
1 Krugrog mama terítõje (#517)
|
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 mágikus védõruha (#341) |
|
1 õskõ (#8)
|
|
2 petrilíbium üvegcse (#492) |
|
1 pszi kõ (#277) |
|
3 savval teli üvegcse
(#493) |
|
1 Tiume batyuja (#529) |
|
1 Urgod kémszeme (#533) |
Fegyverek |
|
1 a káosz fekete kardja (#4929) |
|
1 a káosz mágikus lándzsája (#3594)
|
|
1 a káosz õselemi nyílpuskája (#27399) |
|
1 a káosz rút lándzsája (#1794) |
|
1 a ragadozó barbár lándzsája (#20231)
|
|
1 a tökéletesség csonttõre (#22001) |
|
1 a törpék kõrisfa íja (#6673) |
|
1 a védekezés lovagi kardja (#4919)
|
|
1 az ellenállás csonttõre (#28751) |
|
1 ében nyílpuska (#133) |
|
2 ében tündekard (#132) |
|
1 kés (#5) |
* |
1 rubin mágusbot (#261) |
|
6 sziklarepesz (#13) |
* |
1 Yssuf tõre (#257)
|
Varázsitalok és füvek |
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
1 bosszantás itala (#81) |
|
3 csapdaészlelés
itala (#65) |
|
4 csótányláb (#25) |
|
16 elfu moha (#33) |
|
8 elonotichlan (#31) |
|
2 energiaital (#82) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
7 féregtüske (#42)
|
|
3 gránitbõr itala (#110) |
|
41 gyilkos boróka (#27) |
|
3 hatalom bíbor
itala (#77) |
|
5 hónakkupók (#30) |
|
1 immunitás itala (#71) |
|
3 javítás itala (#108)
|
|
2 kalmárok itala (#66) |
|
1 kihívás itala (#68) |
|
1 kincskeresés itala
(#64) |
|
4 liánvirág (#24) |
|
2 lila manaital (#83) |
|
5 mágiaellenállás (#76)
|
|
41 mátekel gomba (#21) |
|
17 mézfû (#29) |
|
34 mitulen fû (#20) |
|
35 muskil (#37) |
|
4 narancs gyógyital (#80) |
|
14 nekrofun bimbó (#43)
|
|
2 õsmágus szájvize (#69) |
|
31 parafû (#41) |
|
3 pontosság itala (#72)
|
|
38 ragálygomba (#26) |
|
5 rémcserje (#34) |
|
16 sötét mák (#23) |
|
15 szemani gomba (#36) |
|
41 tejfonál (#28) |
|
16 tokin kaktusz (#40)
|
|
121 üvegcse (#14) |
|
7 védelem itala (#59) |
|
8 velparaj (#35) |
|
19 waarkin (#38) |
|
13 winropu moha (#22) |
|
15 xita uborka (#39) |
Egyéb kacatok |
|
28 barna manakõ (#149) |
|
6 bíbor golyó (#396) |
|
2 bolhedor szárny (#15)
|
|
9 bronz korong (#297) |
|
5 csöpögõ csáp (#334) |
|
2 démonlidérc esszencia
(#272) |
|
3 duzzadt xenópete (#479) |
|
14 ekinda haj (#147) |
|
15 elektronit (#141)
|
|
3 fókuszrubin (#337) |
|
17 gólemagyag (#330) |
|
3 húsevõ bibe (#151)
|
|
11 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
4 khazdar taréj (#268) |
|
6 kõtroll szem
(#274) |
|
16 krakolich csont (#397) |
|
38 kristályfatty por (#403) |
|
11 mandibula
(#157) |
|
1 nordkristály (#146) |
|
42 õsi relikvia (#17) |
|
8 õspók pete (#331)
|
|
12 patkányfog (#270) |
|
24 pirgamit (#152) |
|
1 ratifikátor agy (#236)
|
|
16 smaragd esszencia (#229) |
|
12 szirénhaj (#293) |
|
62 szójer csáprágó
(#231) |
|
2 xenópete (#278) |
|
2 xorex fûszer (#329) |
|
13 yeti csont (#160) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1426 arany (#1), 2 ragálygomba
(#26), 12 drágakõ (#2), 1 xenópete (#278), 1 mátekel gomba (#21), 1
winropu moha (#22), 1 a bûz háromszögszimbóluma (#29112), 1 õskõ (#8),
1 a káosz fekete kardja (#4929), 1 a törpék kõrisfa íja (#6673), 1 a
káosz szent nyaklánca (#29994), 1 a ragadozó barbár lándzsája (#20231),
1 nekrofun bimbó (#43), 1 rémcserje (#34), 1 a bûz zöld köntöse (#29051),
1 az ellenállás csonttõre (#28751), 4 mágiaellenállás (#76), 1 a tökéletesség
aranyozott nyaklánca (#21883), 1 a yeti fekete csizmája (#26322), 1 a
tökéletesség csonttõre (#22001), 8 õsi relikvia (#17), 1 savval teli
üvegcse (#493).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 4 üvegcse (#14), 1 petrilíbium
üvegcse (#492), 2 muskil (#37), 4 xita uborka (#39), 1 a káosz borzalmas
íja (#26484), 1 a puhányság köve (#198), 1 a káosz fekete nyílpuskája
(#4899), 1 óriási xenópete (#480), 1 zsugorító gyûrû (#200), 1 a káosz
híveinek íja (#13434), 1 a káosz vörös láncinge (#5094), 1 a káosz sárkányának
fülbevalója (#9819).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
GRAMAGAN, AZ ÉLÕHOLT ÕSMÁGUS (337. LÉNY) A legendák szerint még régestelen-régen,
a felszínen zajló világban is Gramagan volt az egyik leghatalmasabb varázsló.
Aztán, miután több századszorra halt meg, a halál nem volt olyan kegyes
hozzá, mint annak elõtte. Nem a megszokott, jóképû varázslóként tért vissza
az életbe, hanem egy animált hullaként. Az idõk folyamán a varázsló lelke
olyan eltorzult szörnyeteggé vált, ami illik foszladozó testéhez. Legtöbbet
használt varázslatait a halálvarázsok közül kezdte válogatni, sõt leghatalmasabb
varázspálcáját is ezek erõsítésére készítette.