Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. dec. 2. 19h:04' EZ A 310. JÁTÉKHETED, 268. FORDULÓD 311. játékheted kezdete: dec. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #4357 ingyenf: 1 |
* 1. KP: ek 145 1 0 | t. energia kisütése: 145 1 |
* 2. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 4. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 5. KP: kf 531 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 6. KP: vv 26 14 165 | elmormolod a 26. varázslatot a 14. varázslatot a 165. varázslatot |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
m 6 8 8 | mozogsz nyugatra, északra, északra |
Tüzet köpsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel megütöd a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Vámpírtőrrel eltalálod a földsárkány fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A földsárkány feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). A földsárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 smaragdkő (ld. enc.). 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 14, gyógyulás: 17, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [135,36] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Felfedeztél egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy ősi kolostort. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tüskés harci gromak közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Tüzet köpsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (140,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [135,35] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy gyilkos tetű. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 105 életpontot sebeztél. A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem testét. (4 támadással 264 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a smaragdgólem fejét. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 9 életpontot sebeztél. A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel párszor keményen megütöd a smaragdgólem jobb lábát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a smaragdgólem bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 7 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 961 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 752, sebződés: 300, gyógyulás: 138, összesen: -162 ÉP}
m 2 2 4 | mozogsz keletre, keletre, délre |
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 102 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [137,35] Továbbra is alacsonyhegység. Felfedeztél egy hóhérbimbót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy ősi kolostor van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy földsárkány. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (9 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel eltalálod a földsárkány testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Vámpírtőrrel eltalálod a földsárkány kőfejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 14, gyógyulás: 17, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [137,36] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Borzalmas Yonda orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy ősi kolostor van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy fémbontó szójer. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Kitátod a szádat, és lehelsz. 113 életpontot sebeztél. A fémbontó szójer összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 4 7 | mozogsz délre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [136,36] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak.
be 123 | bemész a 123. titkos labirintusba |
lm 2 4 6 | mozogsz 2 4 6 |
lm 8 9 7 | mozogsz 8 9 7 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 274 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az árnyékdémon fejét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Fényhozóval néhányszor megcsapod az árnyékdémon lángoló karját. (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+34 életpont.) Vámpírtőrrel többször eltalálod az árnyékdémon testét. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 45 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Fényhozóval néhányszor megcsapod az árnyékdémon testét. (5 támadással 323 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+32 életpont.) Vámpírtőrrel többször eltalálod az árnyékdémon testét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Az árnyékdémon csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 39 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1131, sebződés: 658, gyógyulás: 215, összesen: -443 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 285 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az árnyékdémon lángoló karját. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fényhozót a másikra támadsz. Fényhozóval néhányszor megcsapod az árnyékdémon bal oldalát. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+32 életpont.) Vámpírtőrrel megdöfködöd az árnyékdémon testét. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 44 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Fényhozóval többször eltalálod az árnyékdémon sötét masszáját. (5 támadással 318 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+31 életpont.) Vámpírtőrrel többször eltalálod az árnyékdémon sötét masszáját. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 38 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1095, sebződés: 683, gyógyulás: 213, összesen: -470 ÉP}
lm 3 3 3 | mozogsz 3 3 3 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 271 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az árnyékdémon bal vállát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Fényhozóval többször eltalálod az árnyékdémon testét. (5 támadással 307 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+30 életpont.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod az árnyékdémon testét. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 28 életpontot sebeztél. Az árnyékdémon néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 40 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Fényhozóval többször eltalálod az árnyékdémon lángoló karját. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+31 életpont.) Vámpírtőrrel gyengén megszurkálod az árnyékdémon bal vállát. (6 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 39 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1067, sebződés: 631, gyógyulás: 197, összesen: -434 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 257 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az árnyékdémon testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fényhozót ellenfeledre ugrasz. Fényhozóval többször eltalálod az árnyékdémon lángoló karját. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+29 életpont.) Vámpírtőrrel néhány helyen meghorzsolod az árnyékdémon nyakát. (6 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. Az árnyékdémon néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 40 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Fényhozóval néhányszor megcsapod az árnyékdémon lángoló karját. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+28 életpont.) Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted az árnyékdémon testét. (6 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Az árnyékdémon csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 39 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 985, sebződés: 626, gyógyulás: 191, összesen: -435 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 248 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az árnyékdémon lángoló karját. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Fényhozóval néhányszor megcsapod az árnyékdémon testét. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+27 életpont.) Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd az árnyékdémon sötét masszáját. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Az árnyékdémon néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 51 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Fényhozóval többször eltalálod az árnyékdémon lángoló karját. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+27 életpont.) Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd az árnyékdémon testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 28 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 48 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 966, sebződés: 609, gyógyulás: 177, összesen: -432 ÉP}
lm 11 19 | mozogsz 11 19 |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 246 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az árnyékdémon lángoló karját. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fényhozót ellenfeledre rohansz. Fényhozóval párszor keményen megütöd az árnyékdémon testét. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 életpont.) Vámpírtőrrel gyengén megszurkálod az árnyékdémon testét. (6 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 31 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Fényhozóval többször eltalálod az árnyékdémon testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+25 életpont.) Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd az árnyékdémon testét. (6 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 39 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 867, sebződés: 589, gyógyulás: 177, összesen: -412 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 270 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az árnyékdémon fejét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fényhozót a másikra támadsz. Fényhozóval többször eltalálod az árnyékdémon sötét masszáját. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+25 életpont.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted az árnyékdémon testét. (6 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Az árnyékdémon csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 35 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Fényhozóval többször eltalálod az árnyékdémon nyakát. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+24 életpont.) Vámpírtőrrel gyengén megszurkálod az árnyékdémon sötét masszáját. (6 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 32 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Kinyered egy manakristály energiáját. (+751 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 851, sebződés: 632, gyógyulás: 175, összesen: -457 ÉP}
lm 13 15 14 | mozogsz 13 15 14 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 259 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az árnyékdémon testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fényhozót a másikra támadsz. Fényhozóval néhányszor megcsapod az árnyékdémon lángoló karját. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 életpont.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted az árnyékdémon testét. (6 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 35 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Fényhozóval párszor keményen megütöd az árnyékdémon testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 életpont.) Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd az árnyékdémon sötét masszáját. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 27 életpontot sebeztél. Az árnyékdémon néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 29 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 773, sebződés: 603, gyógyulás: 157, összesen: -446 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 280 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az árnyékdémon lángoló karját. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fényhozót ellenfeledre támadsz. Fényhozóval párszor keményen megütöd az árnyékdémon sötét masszáját. Kritikus ütés! (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+30 életpont.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted az árnyékdémon jobb oldalát. (6 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 46 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Fényhozóval többször eltalálod az árnyékdémon lángoló karját. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 életpont.) Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted az árnyékdémon sötét masszáját. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 25 életpontot sebeztél. Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 46 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 856, sebződés: 649, gyógyulás: 166, összesen: -483 ÉP}
lm 12 10 | mozogsz 12 10 |
lm 16 17 18 | mozogsz 16 17 18 |
lm 19 20 21 | mozogsz 19 20 21 |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: kf 821 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
SÁFRÁNYKŐ (979. TÁRGY) Az ősi időkben tudták a módját, hogyan használják fel és koncentrálják a sáfrányporban rejtőző potenciált. A koncentrált sáfrányporból összeállt tömör sáfránykő túlélte a háborút és időt, és most itt hever előtted, a kezedben. Ha tenyeredbe fogod, lassan melegedni kezd, és a gyémántkemény kő egyszeriben összeroppanthatóvá válik. Ekkor kinyerheted energiáját, a H 979 paranccsal, és kapsz 100 tevékenységpontot. A sáfránykő nem átadható. |
SMARAGDKŐ (678. TÁRGY) A különlegesen ritka smaragdköveket a jelenkor törpéi már nem képesek a föld felszínére hozni - talán már soha nem tudják újjáépíteni őseik hihetetlenül mélyen, a föld alá nyúló tárnarendszereit. Az egyetlen mód, ahogy a nyers smaragdkő a felszínre bukkanhat, ha legyőzöl egy földsárkányt, és megtalálod a gyomrában. Nem csoda, hogy minden kalandozó úgy vigyáz a smaragdkőre, hogy gyakorlatilag lehetetlen tőle ellopni. |
ŐSI KOLOSTOR (2127. ÉPÍTMÉNY) Az égig magasodó hegyek között megpillantasz valamit. Először azt hiszed, hogy csak a szemed káprázik, de azért közelebb mész. Hirtelen egy rejtett szurdok tárul fel előtted! A szurdok belsejében pedig - alig hiszel a szemednek! - egy szerzetesi kolostort látsz! Legalábbis annak kell lennie, kinézete alapján. A sziklába vájt épület úgy lapul meg a magas csúcsok környezetében, mint valami ősi rom. Azonban láthatóan élet van benne. Hogyan nem találta megm még ezt senki, elképzelésed sincs - hacsaknem valami nagyhatalmú illúziómágia által. Akkor viszont te hogy voltál képes észrevenni? Mindegy, kár ezen töprengeni. Közelebb merészkedsz, de persze csak óvatosan. Amikor egész közel érsz a bejárati nyíláshoz, egy kobudera szerzetes bukkan fel előtted. Bizalmatlanul méreget, de aztán meghajol. Üdvözlésképp te is meghajolsz. - Bámulatos ez a kolostor! Hogyan voltatok képesek megépíteni, elrejteni... - A hit és az eltökéltség számos csodára képes. - válaszol a szerzetes. - De kerülj beljebb, vándor! - A kolostor belseje alig több mint darabosan kivájt sziklabarlang. Azonban látod, hogy a nagy teremben számos szerzetes gyakorol, meditál vagy dolgozik. A szerzetes közben egy idős paphoz vezet. Illendően meghajolsz előtte, majd amikor int, helyet foglalsz a kemény földön. - Üdvözlet, vándor! Szívesen látunk itt, ha pihenni vágysz, és ha járatos vagy a harcművészetekben, akár oktatásodra is vállalkozunk. Sajnos nálunk csak a tested fegyverként történő használatát tanulhatod meg. A harcművészet igazi, legendás mesterfogásait csak a testvérlolostorunkban, a Sötét Földön rejtőző rendünknél tanulhatod meg. Maradj, amíg kedved tartja, és jelentkezz nálam, ha készen állsz a tanításra! [A tanuláshoz a BE 2127 parancsot kell kiadnod, 300 TVP árán. Csak akkor fognak tanítani, ha harcművészeted legalább 38-as. Ekkor elsajátíthatsz egy új technikát, amelynek segítségével tested minden porcikáját alkalmazhatod a harcban. A játék nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy ezentúl ha bal kezedben nincs sem fegyver, sem pajzs, akkor azzal is támadhatsz, a balkezes harc szabályai szerint. Harcművész technikát a balkezes támadásnál nem alkalmazol. Az oktatás jellemtől független.] |
ÁRNYÉKDÉMON (684. SZÖRNY) Egy jottányit sötétebb helyre érkeztél, pedig a fáklyád fénye ugyanúgy világít? Kihegyezett füllel is alig hallható dühödt szuszogás nesze tölti be a teret? Két vörösen izzó szempár mered rád a labirintus távolabbi sötétjéből? A jelek arra utalnak, csak pillanatok kérdése, és rád ront az árnyak démona. Árnyék és tűz. Kár is varázslással próbálkozni, a sötétség létsíkjának teremtményén semmilyen mágikus praktika nem fog, e lényt csupán fizikai hatásokkal lehet megsebezni. Minden sikeres támadásod következményeként a megsebzett felület a szörny testén egy pillanatra lángba borul - ilyenkor nem árt ügyesen félreugrani. Vagy még mielőtt megkezdődne a harc, az ellenkező irányba elmenekülni... Igen, azt hiszem ez utóbbi a legokosabb ötlet, ami csak agyunkban megfoganhat. |
Erő: | 51 (70) | Szint: | 33 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 23 (35) | Támadás: | 63 (66) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 21 (27) | Védekezés: | 68 (74) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 42/48 év |
Egészség: | 28 (34) | Életpont: | 841/701 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (39) | Varázspont: | 829/359 | Pénz: | 39544 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 60/9 | Pszi pont: | 201/582 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/3 | ökölvívás: | 24/31 (+4%) | szúrófegyverek: | 30/78 |
ütőfegyverek: | 30/45 | lőfegyverek: | 31/11 (+2%) | dobófegyverek: | 1/13 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Végítélet (#636) |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
136,36 mezőn táborozol, a 123. labirintusban, 1. szinten, 12. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 116,98 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 168 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 400 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/34 | 2. nyomkövetés: | 33/8 (+4%) | 3. mászás: | 18/27 |
4. csapdakészítés: | 26/90 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 7/62 | 6. gyógyítás: | 42/89 |
7. titkosírás: | 2/60 | 8. felderítés: | 26/34 | 9. szörnyidomítás: | 5/88 |
10. teológia: | 31/37 (+11%) | 11. taumaturgia: | 43/16 | 12. szerencsejáték: | 3/80 (+10%) |
13. versengés: | 18/75 (+21%) | 14. harcművészetek: | 15/5 | 15. zene: | 10/68 |
16. szörnyismeret: | 8/65 | 17. pszi: | 22/51 (+2%) | 18. zárnyitás: | 12/91 |
19. vadászat: | 4/40 | 20. vitalitás: | 4/61 | 21. bányászat: | 34/18 (+18%) |
22. úszás: | 11/8 | 23. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
segítesz max. 120 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
ásol max. 36 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 4 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 40 darabot ) |
mászol max. 32 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) (6,32) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
jellemrejtés (#23) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97), nagyobb tűzlehelet (#150), tisztítótűz (#44) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | szellemdarázs (#481) | háló (#186) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | törpe ősharcos (#680) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | törpe kínzómester (#681) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | törpe hadvezér (#683) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
tisztítótűz (#44) | >> | törpe kincstáros (#682) | háló (#186) | >> | északi tűzsárkány (#219) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.) |
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): 4. lépésnél tartasz. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
13, 14, 41, 42, 53, 54, 66, 68, 72, 73, 81, 121, 122, 123, 124, 125, 134, 187, 192, 201, 204, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 9, 14, 17, 18, 47. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1440, az összesen kapott pontszám: 390195. (összesen ölhető: 1620 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 86 TU. szükséges még: 24 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6348 TU szükséges.) |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | |||
7 | spiritusz (#170) | 2 | varázskő (#305) | 40 | vashegyű nyíl (#176) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
291 | arany (#50) | 12 | rézdarab (#70) | 1 | smaragdkő (#678) | |||
2 | vasérc (#152) |
134 | 135 | 136 | 137 | 138 | |
34 | |
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|