Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. aug. 27. 9h:05' EZ A 27. JÁTÉKHETED, 27. FORDULÓD 28. játékheted kezdete: aug. 30. A következő fordulódat legkorábban a 28. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 20 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1869 SZÁMLA : XXXX |
fl | lopsz parancsok törlése |
kno 4 | képesség-növelés 4 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [50,103] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pókvadász. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a pókvadász jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A pókvadász ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [49,103] Még mindig az erdőben vagy. A legtöbben ezt az erdőt tartják Warn pusztái nyugati határának. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát.
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a bo-skorpió csáprágóját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bo-skorpió csáprágóját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A bo-skorpió feléd sújt csáprágóival, de mellé! A bo-skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. A bo-skorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. 54 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
al 64 122 26 | áldozol: a 64. tárgyat a 122. tárgyat a 26. tárgyat |
kf 140 | kézbeveszed/felveszed a 140. tárgyat |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a mérges nyukmár testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mérges nyukmár bal lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a mérges nyukmár bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a tintacsiga testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a tintacsiga testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a tintacsiga testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im | imádkozol |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [49,102] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. A zöld félhományban sejtelmes sárga szempárok villannak.
(Továbbmész...) [50,102] Még mindig az erdőben vagy.
PÓKVADÁSZ (59. SZÖRNY) Az erdőben árnyként mozgó, ló nagyságú rovar-ragadozó egyik kedvenc kajája a mérges pók. De ha mérges pók nincs (pl. kipusztítottad őket a mérgük miatt), akkor megteszi egy rágósabb, de kiadósabb falat kalandozó is. Bár van hat lába, a pókvadász gyakran vitorlázik a fák között fekete lebernyegével. Ha zsákmányt pillant meg, rátekeri nyelvét, és a félig megfojtott áldozatot elevenen, nyúlánk szívókájával szürcsöli fel, a légyéhez hasonló külső emésztéssel. Undorító, mi? Akkor döfd agyon egy szúrófegyverrel... |
VADÁSZ VARKAUDAR (108. SZÖRNY) A vadász varkaudarok alacsony, rejtőzködésre, lopódzkodásra, hátbatámadásra kiképzett lények. A varkaudar hierarchiában alacsonyan állnak, alattuk csak a közönséges varkaudarok vannak. Holott, bár fegyverzetük és páncélzatuk elég gyenge, fegyverekhez való szakértelmük hírhedt - minden páncélnak, védekezésnek megtalálják a gyenge pontját. A vadász varkaudarok közkedvelt helye a sűrű erdő és a labirintusok mélye. |
DENEVÉR SZIMBÓLUM (140. TÁRGY) A gonoszság istenének, Dornodonnak a követői viselik ez a fekete kristályból készített denevérszimbólumot, amely leheletvékony, mégis borzasztóan erős mágikus szállal akasztható a nyakba. Amíg viseled, kettővel magasabb az intelligenciád. A denevér szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
SZENT SZIMBÓLUM Tehát megkaptad az istenedtől a szent szimbólumodat! Ez egy varázserejű tárgy, amelyre gyakran szükséged lehet. Hordhatod nyíltan, a nyakadba akasztva is (KF <szimbólum száma>), ekkor kapod meg a szimbólum által garantált képességeket és így nem tudják tőled ellopni. Ha viszont nem veszed fel, akkor nem fogja ország-világ tudni, hogy milyen vallást követsz, és így elkerülhetsz elég sok kellemetlenséget. Nyíltan hordod vagy sem - a döntés a tiéd. Más vallásúak nem akaszthatják a nyakukba a te szent szimbólumodat, mert égeti a bőrüket. Az első dolog, amire a szimbólumot valószínűleg használni fogod, egy oltár felszentelése az istened számára. Ehhez a H <szimbólum száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért, egy olyan helyen, ahol egy még felszenteletlen (de felépített) oltár van. A felszentelésben részt vesz minden, a helyszínen tartózkodó követője az istennek, ezért ha többen építenek egy oltárt, érdemes akkor kiadni valakinek a H parancsot, ha minden társa már azon a mezőn áll. Ha valaki ennek ellenére lemarad a felszentelésről, és nem akar újabb oltárt építeni, akkor sincs probléma: keresnie kell egy felszentelt oltárt, és ott az imádkozás: IM parancsot kell kiadnia, 30 pontért. Ahhoz azonban, hogy az isten egy ilyen imát a felszentelés helyett elfogadjon, legalább 5 fordulónak el kellett telnie az áldozat bemutatása óta. Még egy tanács: ha lehet, inkább szenteljél, és ne imádkozz, mert az előbbi SOKKAL több előnnyel jár. Ha egy oltárt valaki megrongál, akkor az újjáépítés után ismét felszenteletlen oltár lesz belőle. |
MÉRGES NYUKMÁR (95. SZÖRNY) A mérges nyukmár, a sötét helyeken megbúvó, másfél méter magas, ragyás, zöld bőrű, bogárszerű lény sokak szerint mérgező csípésű. Kedvenc taktikája, hogy áldozatát megragadja mancsával, majd csáprágójával átharapja a védtelen áldozat torkát. Tanulság: ne látogass sötét helyeket. Az erős, kitines páncél áttörésére talán az ütőfegyver a legjobb. |
Erő: | 15 (16) | Szint: | 8 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 15 (17) | Támadás: | 7 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 14 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 142/142 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 111/109 | Jellem: | gonosz (31) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 8 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 6 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 2 |
lőfegyverek: | 8 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << szöges bunkó (#8) << kőkés (#6) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
50,102 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 10 (+1) | 3. lopás: | 5 |
4. mászás: | 2 (+1) | 5. csapdakészítés: | 1 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 8 | 8. vadászat: | 4 | 9. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
Silverlard (#5750), vízionár (#66) |
Összsúly: 69.41 kg | Megterheltség: 165% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | dözmöng szív (#122) | 3 | kaja (#2) | |||
5 | tüske (#22) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | denevér szimbólum (#140) | 8 | gyenge méreg (#26) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
5 | tinta (#101) | 1 | vizestömlő (#3) |