26. forduló, 28. forduló, Black Pitt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 19. 13h:23'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 27. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: máj. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4430
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

BLACK PITT KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,19] koordinátán.

kt 80 elkészíted a 80. tárgyat
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 lapkorongot. [8 pontot használtál fel, van még 161.]

kt 80 elkészíted a 80. tárgyat
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 1 lapkorongot. [8 pontot használtál fel, van még 153.]

kt 80 elkészíted a 80. tárgyat
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 lapkorongot. [8 pontot használtál fel, van még 145.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[45,20] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő technokolin nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a technokolin köpőszervét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a technokolin testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A technokolin megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a technokolin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 30 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,21] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bíborgörény. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A lény bűzfelhőt lő rád! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a bíborgörény szőrös testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a bíborgörény nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bíborgörény összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [43,22] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csontlepke. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontlepke fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a csontlepke nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontlepke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 115.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[43,23] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy rájanyék. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan a másikra rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rájanyék jobb szárnyát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a rájanyék testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délről folyik északra. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [42,24] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár! (ld. enc.)

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a mérges nyukmár jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a mérges nyukmár megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal felnyársalod a mérges nyukmár bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kaffogó hebrencs. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal eltalálod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs beleharap a kezedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszúrod a kaffogó hebrencs bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a kaffogó hebrencs fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [42,25] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szárnyas gömböc került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szárnyas gömböc jobb szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a szárnyas gömböc bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 71.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[41,26] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Van itt egy remetelak (521. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 61.]

be 521 bemész az 521. épületbe
Közelebb mész, hahózva. Félénken pislogó szempár jelenik meg az ajtónyílás sötétjében.
- Hagyj békén, vándor! Magányos remete vagyok, aki igazán csak önmagával tud összeférni.
Némi rábeszélés után (valami gyakorlatod van már ebben) a remete azért csak előmerészkedik. Megpróbálsz valami információt megtudni tőle. Az öreg azonban a kérdésre kérdéssel válaszol: tudod-e, hogyan kell ásót készíteni? Mert ő úgy hallotta, hogy ehhez valamilyen majmot kell elejteni. Elbúcsúzol tőle, aztán folytatod utadat. [5 pontot használtál fel, van még 56.]

m 3 mozogsz délkeletre
[42,27] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő sörényes ubuk nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a sörényes ubuk jobb középső lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a sörényes ubuk kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk beleharap a kezedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 46.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+3 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 26.]

gyk 11 30 gyakorolsz a 11. tárggyal 26 pontért
Döféstechnikádat fejleszted órákig tartó gyakorlással. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [26 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ügyes túlélő helyett vakmerő kalandor. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 167 pontot. A következő körben tehát 167 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÍBORGÖRÉNY (84. SZÖRNY)
Zsuppsz! Az orrodat borzalmas bűz üti meg, és a következő pillanatban már jön is fel a gyomrodból a reggeli/ebéd/vacsora. Pedig csak egy ártatlan bíborgörény indított ellened a Wermachtot megszégyenítő gáztámadást. A rosszullétet persze gyorsan le kell küzdened, mert jön a közelharc ezzel a sötétbíbor szőrű, kutya méretű szörnnyel! Szerencsére csak bozótos területen számíthatsz rá.

RÁJANYÉK (58. SZÖRNY)
Amikor egy sötét árnyék sötétíti el a napot, könnyen előfordulhat, hogy egy lecsapni készülő rájanyéket pillantasz meg (huh, nem egy sárkány...). A rájanyék állítólag a kontinensen oly gyakori wyvern rokona. Bőrszárnyú, hosszú, tüskés farkú gyíkszerű lény, igen éles karmokkal. A karmoknál azonban sokkal nagyobb veszélyt jelent a bénító mérget hordozó faroktüske. A rájanyék leginkább sík vidékeken vadászik. Egyik kedvenc eledele az óriás patkány.

MÉRGES NYUKMÁR (95. SZÖRNY)
A mérges nyukmár, a sötét helyeken megbúvó, másfél méter magas, ragyás, zöld bőrű, bogárszerű lény sokak szerint mérgező csípésű. Kedvenc taktikája, hogy áldozatát megragadja mancsával, majd csáprágójával átharapja a védtelen áldozat torkát. Tanulság: ne látogass sötét helyeket. Az erős, kitines páncél áttörésére talán az ütőfegyver a legjobb.

SÖRÉNYES UBUK (89. SZÖRNY)
A sörényes ubuk nagy, lapos testű lény, amely a síkságok magas füvében bújkál, áldozatára lesve. Sörénye igazándiból több tucatnyi vékony nyúlvány, amely horgocskában végződik. Érintésük maró fájdalmat okoz. Testük többi részét hosszú, hegyes tüskék fedik, szinte lehetetlenné téve, hogy egy rövidebb fegyverrel kárt okozzunk benne. Ha a tüskék között sikerül egy támadást bevinni, akkor valószínűleg egy hegyes fegyver tudja a legnagyobb kárt okozni. A szörny támadásra hatalmas fogait használja.

KARAKTERLAP

Black Pitt, egy kopasz, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr híve vagy. Ez a 27. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 8 Merészség: 6/6 Magasság: 119 cm
IQ: 11 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 4 Menekülés: 30 % Életkor: 64/64 év
Egészség: 17 Életpont: 127/98 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 10 (11) Varázspont: 0/0 Pénz: 81 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 107 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 331 TP-t kaptál. Jelenleg 4 241 TP-d van. A következő szinthez még 2 759 TP szükséges. Trófeáid: tintacsiga, gyilkos sallank. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 7 (+1) ütőfegyverek: 7
lőfegyverek: 4

42,75 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 47

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 681 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 4 3. mászás: 3
4. gyógyítás: 12 5. vadászat: 1 6. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer)
mászol max. 40 TVP-ért

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. törpe házikó (532): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 15, 53.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 2 mászókarom (#78) 1 * rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
1 bunkó (#5) 2 csontkés (#11) 1 * csontszurony (#12)
1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 * parittya (#18)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 3 fáklya (#36)
22 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92)
Löttyök és porok, tartóstul
2 vizestömlő (#3) [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 2]
1 zöld üveg (#82) [benne 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 10]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
12 drótszőr (#37) 1 fekete gyöngy (#99) 3 lapkorong (#80)
16 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125)
3 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 1 rákpáncél (#97)
3 rézdarab (#70) 10 sallank karom (#128) 10 smirglilevél (#29)
1 szuperkötél (#209) 1 vadász tatu bőr (#15)

Összsúly: 40.81 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 115 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 lapkorong (#80) 4 ragasztó (#83)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

40 41 42 43 44 45 46 47
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
(41,26) remetelak (#521), 10. jellempróba
(42,24) Leah rúnaköve, mély kút (#93), mérges nyukmár (#95), kaffogó hebrencs (#88)
(42,25) szárnyas gömböc (#12), 29. jellempróba
(42,27) sörényes ubukok (#89)
(43,22) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tavacska, phua-kúp (#372), csontlepke (#746)
(43,23) rájanyék (#58), patak, 22. jellempróba
(44,21) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 21. jellempróba, bíborgörény (#84)
(45,20) technokolin (#50)

Üzenet küldése a karakternek