Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. nov. 20. 10h:39' EZ A 116. JÁTÉKHETED, 27. FORDULÓD 117. játékheted kezdete: nov. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5936 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 20 |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kaffogó hebrencs bal első lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a kaffogó hebrencs bal hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [42,-44] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy tigroszlán. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tigroszlán fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tigroszlán pöttyös testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tigroszlán csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tigroszlán belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A tigroszlán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 tigroszlán fogat. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [41,-43] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy alpesi tehén közeledik. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az alpesi tehén fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az alpesi tehén testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az alpesi tehén testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. Elhajítod a vacak gyilkos tetű trófeát, és diadalmasan beszerzel egy alpesi tehén trófeát. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
al 70 128 36 | áldozol: a 70. tárgyat a 128. tárgyat a 36. tárgyat |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod az óriás patkány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriás patkány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [42,-41] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy sünmedve nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a sünmedve testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mancsával a sünmedve végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [42,-40] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Úgy gondolod, hogy a közeledő gátvakond nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gátvakond testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a gátvakond testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A gátvakond karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
be 1215 10 | bemész az 1215. épületbe |
m 3 | mozogsz délkeletre |
be 6 | bemész a 6. titkos labirintusba |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
ALPESI TEHÉN (91. SZÖRNY) Az alpesi tehén egy nagy, lilafoltos kérődző, oldalán gyakran látható MILKA felirathoz hasonló minta. A legtöbb bölcs azt állítja, hogy a bőrelszíneződés ilyetén pigmentációja aligha lehet véletlen, de eddig még egyikük sem tudta a különös rúnasor jelentését megfejteni. Tény, hogy a vérszomjas szörny húsa igen ízletes. Sajnos ennek megszerzése komoly harci tapasztalatot igényel, ugyanis az amúgy békés szörny bőszen védi magát, ha megtámadják. Főként síkságon és alacsonyhegységben fordul elő. [Kaptunk néhány levelet, amelyek a játék "bugyuta" humorával kapcsolatban fejezik ki elégedetlenségüket (a szörnyön nincs sapka, lemész bétába, stb.). Ezért úgy döntöttük, hogy kell egy igazi, klasszikus fantasy szörny, így legalább valami komoly dolog is szerepel a játékban.] |
KÉT KARD SZIMBÓLUM (144. TÁRGY) A két apró, keresztbe rakott acélkard egy ezüstláncra van felerősítve - ez Tharr, a háború istenének szent szimbóluma. Megmarkolva, máris erősebbnek érzed magad - amíg viseled, kettővel magasabb az erőd. A két kard szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
SZENT SZIMBÓLUM Tehát megkaptad az istenedtől a szent szimbólumodat! Ez egy varázserejű tárgy, amelyre gyakran szükséged lehet. Hordhatod nyíltan, a nyakadba akasztva is (KF <szimbólum száma>), ekkor kapod meg a szimbólum által garantált képességeket és így nem tudják tőled ellopni. Ha viszont nem veszed fel, akkor nem fogja ország-világ tudni, hogy milyen vallást követsz, és így elkerülhetsz elég sok kellemetlenséget. Nyíltan hordod vagy sem - a döntés a tiéd. Más vallásúak nem akaszthatják a nyakukba a te szent szimbólumodat, mert égeti a bőrüket. Az első dolog, amire a szimbólumot valószínűleg használni fogod, egy oltár felszentelése az istened számára. Ehhez a H <szimbólum száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért, egy olyan helyen, ahol egy még felszenteletlen (de felépített) oltár van. A felszentelésben részt vesz minden, a helyszínen tartózkodó követője az istennek, ezért ha többen építenek egy oltárt, érdemes akkor kiadni valakinek a H parancsot, ha minden társa már azon a mezőn áll. Ha valaki ennek ellenére lemarad a felszentelésről, és nem akar újabb oltárt építeni, akkor sincs probléma: keresnie kell egy felszentelt oltárt, és ott az imádkozás: IM parancsot kell kiadnia, 30 pontért. Ahhoz azonban, hogy az isten egy ilyen imát a felszentelés helyett elfogadjon, legalább 5 fordulónak el kellett telnie az áldozat bemutatása óta. Még egy tanács: ha lehet, inkább szenteljél, és ne imádkozz, mert az előbbi SOKKAL több előnnyel jár. Ha egy oltárt valaki megrongál, akkor az újjáépítés után ismét felszenteletlen oltár lesz belőle. |
ÓRIÁS PATKÁNY (42. SZÖRNY) Ezek a majd méteres, hegyes fogú rágcsálók a magasfüvű síkságok ragadozói. Nem is inkább támadásuk erejével, hanem lendületével, gyorsaságával érik el a hatékonyságot. Az óriás patkányok mindenféle dögöt és sötét, nevenincs dolgokat is megzabálnak: e miatt harapásuk néha betegséget okozhat. |
KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY) A karaván vezetője óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád. - Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd. Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog. - No és hogyan működik? - firtatod. - Egyszerű. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erősen koncetrálnod, és felidézned magad előtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy. Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad előtt tornyozódni ... - Rendben van, add nekem, és én bőkezűen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura. - Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom. [A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak előtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendő tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.] |
Erő: | 10 (12) | Szint: | 9 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 13 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 130/130 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (17) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 117 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 11 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 4 | dobófegyverek: | 5 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) max. 1 db (2 -4.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (5 -); |
41,67 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 51 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 107 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. gyógyítás: | 8 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 2 | 8. vadászat: | 1 | 9. bányászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
készítesz tüskét (#22) (max. 13 darabot ), bronzhegyű lándzsát (#87) (max. 1 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), bronzsisakot (#88) (max. 1 darabot ), hebrencs csapdát (#147) (max. 1 darabot ) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), fabontó szójer (#71) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | |
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | rejtőköpeny (#277) | 1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | * | csontkés (#11) | 1 | csontszablya (#64) | |
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | kőkalapács (#13) | 2 | kőkés (#6) | ||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 6 | mérgezett tüske (#23) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
1 | nyu-shuriken (#157) | 2 | sallank nyíl (#129) | 2 | tolmokov-koktél (#351) | |||
13 | * | tüske (#22) | 5 | ubuk dobónyíl (#138) | 12 | ubuk tüske (#131) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | ||
3 | fáklya (#36) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 1 | kötél (#92) | ||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 3 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 6 | kaktusztüske (#114) | |||
2 | királygyík bőr (#44) | 14 | madártoll (#112) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 4 | óndarab (#85) | 2 | ormánygőte csont (#21) | |||
9 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 6 | sallank karom (#128) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 22 | sünmedve tüske (#14) | 6 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 6 | varányszem (#30) |
Összsúly: 37.72 kg | Megterheltség: 110% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | két kard szimbólum (#144) | 5 | sünmedve tüske (#14) | |||
6 | tigroszlán fog (#63) | 13 | tüske (#22) |
40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | |
-45 | |
|
|
|
|
|
-44 | |
|
|
|
|
|
-43 | |
|
|
|
|
|
-42 | |
|
|
|
|
|
-41 | |
|
|
|
|
|
-40 | |
|
|
|
|
|
-39 | |
|
|
|
|
|
-38 | |
|
|
|
|
|