270. forduló, 272. forduló, Tork Bendor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. okt. 24. 14h:30'
EZ A 686. JÁTÉKHETED, 271. FORDULÓD
687. játékheted kezdete: okt. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1436
SZÁMLA : XXXX

TORK BENDOR KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [149,102] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 22. pontnál.
Twang to Whit, amikor összefutottatok, adott neked 34 szent jogart.
Jockey Ewing, amikor találkoztál vele, adott neked 4 manakristályt, egy Gorhud gyűrűjét (ld. enc.), egy kreiton fókuszt (ld. enc.) és egy törpe bakancsot (ld. enc.). Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+9 tvp ). Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+137 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+64 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 786. hetének nyerőszámai: 21, 14, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 417.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 412.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 407.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 407.]

* 5. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 407.]

* 6. KP: elmormolod a 127. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 402.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy plazmacsillag képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 382.]

ek 145 1 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 372.]

vv 384 127
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

h 1602 27 20 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. A belsejébe 18 vizet dobsz. Meg is történik a transzformáció, jussod 9 pirkit. [3 pontot használtál fel, van még 369.]

kf 364 2 kézbeveszed/felveszed a 364. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az ezüsttőrt, majd a bal kezedbe veszed a vámpírtőrt. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

kf 249 317 kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat a 317. tárggyal
Elrakod a vas dobónyilat, majd előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 369.]
Leveszed a fekete bőrcsizmát, majd felhúzod a varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

lm 19 mozogsz 19
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [20. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [19. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] [14 pontot használtál fel, van még 355.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

lm 28 27 30 mozogsz 28 27 30
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [21. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [18. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 30 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [23. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [24. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [26. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Zinthurg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi hatás! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a Zinthurg jobb oldalát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 120 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megérinted a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 25 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb. 1626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 57, gyógyulás: 7, összesen: -50 ÉP}

Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [28. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Zinthurg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. 123 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg jobb lábát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 140 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megkarcolod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 25 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 gyöngymangó. 1626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 173, gyógyulás: 8, összesen: -165 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +88 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +87 életerő.) Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [27. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, gránitból készült ajtót látsz. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-42 életpont). A lépcső, amelyhez elértél, lefelé vezet. Felméred a terepet, majd némi önbizalmat hipnotizálva magadnak, lemész. [30. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +104 életerő.) [56 pontot használtál fel, van még 299.]

lm 905 11 900 mozogsz 905 11 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Vigyázva kikerülöd. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [10. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy éjkornis! (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 87 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 70 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az éjkornis fekete testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával többször eltalálod az éjkornis testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 120 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel néhány helyen meghorzsolod az éjkornis fekete testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az éjkornis rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az éjkornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy trófea nyaklánc, 12 arany és egy vas dobónyíl. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. Elhajítod a vacak őrült varázsló trófeát, és diadalmasan beszerzel egy éjkornis trófeát. 2563 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 109, gyógyulás: 4, összesen: -105 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +106 életerő.) Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [11. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [48 pontot használtál fel, van még 251.]

lm 10 905 14 mozogsz 10 905 14
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [10. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [14. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [19 pontot használtál fel, van még 232.]

lm 900 7 9 mozogsz 900 7 9
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [10. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [6. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [7. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy ekharion van előtted! Fegyvere egy göcsörtös bunkó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi hatás! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bal oldalát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (10 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion ragyás testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az ekharion fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ekharion nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 39 aranyat. 1983 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 35, gyógyulás: 10, összesen: -25 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót és 1 márványkulcsot. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [6. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [5. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy borzalmas varkaudar van előtted! Fegyvere egy vashegyű lándzsa. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával többször eltalálod a borzalmas varkaudar jobb karját. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 120 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megérinted a borzalmas varkaudar nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 arany és egy gyöngymangó. 2544 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 26, gyógyulás: 8, összesen: -18 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vashegyű lándzsát, 1 vasvértet és 1 nagy vaspajzsot. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [8. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [9. PONT.] Egy ekhariont pillantasz meg. Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ekharion nyakát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd az ekharion fejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 125 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megbököd az ekharion testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 17 életpontot vesztettél. Az ekharion összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 39 aranyat. 1983 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 53, gyógyulás: 8, összesen: -45 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót és 1 nagy vaskulcsot. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +85 életerő.) [56 pontot használtál fel, van még 176.]

lm 15 905 16 mozogsz 15 905 16
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [8. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [15. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy őrült varázsló. Fegyvere egy csontpálca. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával többször eltalálod az őrült varázsló testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd az őrült varázsló testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank karom és egy kék orchidea. 2201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát. Egy éjkornis lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod az éjkornis fekete testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 111 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel meghorzsolod az éjkornis jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rejtőköpeny, egy sárga erőöv és egy aranygyűrű. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2563 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 92, gyógyulás: 4, összesen: -88 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +96 életerő.) Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [16. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. [33 pontot használtál fel, van még 143.]

lm 18 900 21 mozogsz 18 900 21
Egy kis szobába érkezel. [15. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [18. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [15. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Orkhan Thai. (ld. enc.) Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 15. pontnál vagy. [38 pontot használtál fel, van még 105.]

lm 905 22 900 mozogsz 905 22 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Orkhan Thai van előtted! Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 15. pontnál vagy. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [12 pontot használtál fel, van még 93.]

lm 23 905 24 mozogsz 23 905 24
Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Orkhan Thai van előtted! Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 15. pontnál vagy. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [20. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Orkhan Thai. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 15. pontnál vagy. [19 pontot használtál fel, van még 74.]

lm 900 31 28 mozogsz 900 31 28
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [5. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-19 életpont). Elszántan mész előre. Egy vastag, gránitból készült ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Bátran haladsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [25. PONT.] Egy Mnebolathot veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (37 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath fejét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 125 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel meghorzsolod a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst gyűrű és 5 arany. 2271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 68, gyógyulás: 7, összesen: -61 ÉP}

Egy Mnebolathot veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 9 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (36 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 116 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd a Mnebolath fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a Mnebolath kutyafejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 116 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megkarcolod a Mnebolath jobb vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl és egy ezüst nyaklánc. 2271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 103, gyógyulás: 14, összesen: -89 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +114 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +87 életerő.) Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [29. PONT.] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! 1 nyílvessző talált el. 4 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [30. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [31. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Hangtalan léptekkel osonsz előre. [30. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [29. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [25. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A folyosó kanyarodik. [26. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [70 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 4 32 33 mozogsz 4 32 33
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 34 35 36 mozogsz 34 35 36
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

fker 5615 K.T. fel. kérése az 5615. kalandozót
Mentálisan javaslod a csoportvezetőnek Az Öreg Lanthazar felfüggesztését. (Ez a parancs mindaddig - de csak addig! - érvényben marad, amíg egy újabb KÖKI, FKÉR vagy BEAJ parancsot nem adsz ki.) [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 9, 22.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 412 pontot. A következő körben tehát 416 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÚJ TUDATI KÉPESSÉGEK FEJLESZTÉSE
A tudati entitás visszaszorult, de a veszedelem korántsem múlt el. A Közös Tudatoknak új utakat kell keresniük a fejlődésre. Az entitás visszaszorításával erre lehetőség nyílt, a tudati erők ismét feltölthetőek a kasztroplanáris térbe. Ez az EF (TU) (képesség száma) paranccsal lehetséges azon KT-k számára, akik a 13. képességet már kifejlesztették. Az első új képesség minden Közös Tudat számára az 501-es képesség, amely egy tudati erőd felépítését jelenti. Ez nyújt majd védelmet a további támadásokkal szemben. A későbbiekben a KT-k választhatnak majd az új képességek közül, hogy melyiket kívánják fejleszteni. Az eddig összegyűjtött TU-k nem vesznek el, felhasználhatóak az új képességek költségeinek csökkentésére. Az első képesség 500 TU befejlesztését igényli, ebbe 250 TU számolódik bele az eddig gyűjtött és fel nem használt TU mennyiségből. A későbbiekben ez még mindig +150-nel csökkenthető lesz, a képességek alap TU igénye pedig 300 TU-val nő. A második új képessége tehát 800 TU-ba kerül, de ez 400-ra csökkenthető, a harmadik 1100-ba, de 550-re mérsékelhető és így tovább. Két képesség fejlesztése között minimum 60 napnak kell eltelnie. A kifejlesztett új képesség használatához minden KT tagnak szükséges a minimumot befejlesztenie. Amíg ezt még nem tette meg, addig ő nem használhatja az új képességet. A minimum az első képesség esetén 30 TU, ha van beszámított régi TU, akkor 15. A második képességtől kezdődően ez 50 TU, beszámítással 25, és így tovább, a minimum 20 pontonként, a régi TU beszámítása 10 pontonként nő. A régi EF, vagyis az EF (TU) parancs a továbbiakban is használható, ám már nem fejlesztésre, hanem a régi, EF-hez tartozó képességek működtetéséhez.

GORHUD GYŰRŰJE (1257. TÁRGY)
Ezt a jelentős gyógyító erővel rendelkező varázstárgyat először Gorhud, a Vasalt Bunkók felcsere készítette el az első quwarg invázió csatái alatt. A gyűrű varázsereje tulajdonosának gyógyító tudását használja fel azon cél érdekében, hogy a harc során szerzett sebek fájdalmait enyhítse. Ez azt jelenti, hogy ha viseled a gyűrűt, minden csata után, amikor az adrenalin szinted visszaáll a normálisra, a gyógyítás szakértelmed felével megegyező (lefelé kerekítve) életerőpontot nyersz vissza. Ha a gyógyító gyűrűt te is el akarod készíteni, egy regeneráló gyűrűre, egy mihlanilra, két csepp kátrányra és egy iknegurinra van szükséged. Mindezen komponenseket egy lávatónál egy kőkalapács és a varázstárgy készítés varázslat segítségével tudod végül a végső formájába önteni 75 TVP és 300 VP árán.

KREITON FÓKUSZ (853. TÁRGY)
A kreiton fókusz leginkább egy 20 centi átmérőjű üveggömbre emlékeztet, de az anyaga egyáltalán nem hasonlít az üvegére: valamilyen idegen származású anyag lehet, képlékenynek tűnik, ha viszont megérinted, acélszilárddá keményedik. A fókuszgömb belsejében világoskék fellegek kavarognak őrjítő sebességgel, de egyszer sem hajlandóak felismerhető alakzattá összeállni. Ha a nyakadba akasztod, a fókusz mágikus kisugárzása következtében a következőket tapasztalhatod: taumaturgiád és teológiád eggyel, az IQ-d pedig kettővel nő.

TÖRPE BAKANCS (475. TÁRGY)
A törpék mágikus bakancsa ugyan nem annyira kényelmes és elegáns, mint egy zangrozi csizma, viszont sokkal előnyösebb, ha a föld alá ereszkedsz: ha a törpe bakancsot viseled, a labirintusban való alapmozgásod 5 helyett csak 3 TVP-be kerül! Ez elég tetemes megtakarítást jelenthet egy kétszintes, egyenként 80 referenciapontból álló labirintusban. Mellesleg a törpe bakancs ad 2-t a védettségedhez is.

PLAZMACSILLAG (321. TÁRGY)
Összegyúrva öt árnyéksarat és öt kregon zúzmót, a ködcsillagénál sokkal nagyobb energiaszintű tárgyat kaphatsz, a plazmacsillagot. A plazmacsillagot a H 321 paranccsal használhatod, 15 TVP-ért, egy olyan mezőn, ahol van ködkapu. A plazmacsillaggal olyan lelkek is visszajuthatnak a valós világba, amelyek már ködcsillaggal nem lennének képesek. A plazmacsillag elkészítéséhez a KT 321 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért.

ÉJKORNIS (228. SZÖRNY)
Micsoda gonosz, sötét mágia fordította a csodálatos trikornis ezzé a mérhetetlenül elvetemült, pokoli teremtménnyé! Az éjkornis alakja olyan, mint a trikornisé, de szőre éjfekete, szeme vörösen izzik. Mágikus képességei pedig - mivel nem kötik erkölcsi és morális megfontolások - jócskán meghaladják a trikorniséit. Ha egy jó kalandozó szembekerül az éjkornissal, jaj neki! A legendák szerint a legnagyobb hatalmú gonoszok, Thargodan hercegek és ősmágusok képesek rá, hogy az éjkornist szolgálatukba kényszerítsék, és meglovagolják.

ORKHAN THAI (238. SZÖRNY)
Az Orkhan Thai a magasabb rangú Thargodanok, a Thargodan lordok közül való. Odaát a Sötét földön Tguarkhanok, Zinthurgok és Mnebolathok kisebb serege lesi parancsait (és próbálja hátba döfni egy alkalmas pillanatban). Az Orkhan Thai öt méter magas, lángoló tűzoszlop alakban szeret leginkább megjelenni. Kedvencei a tűzvarázslatok, általában ilyeneket használ a harcban. Megsebezni kizárólag varázslatokkal ill. mágikus fegyverekkel lehet. Kevés olyan halandó létezik, aki képes volt eséllyel szembeszállni eme iszonyatos Thargodan lorddal.

MNEBOLATH (237. SZÖRNY)
A Mnebolath visszataszító, rücskös bőrű, magából hideget, rothadást és kárhozatot sugárzó Thargodan, a Sötét Föld lakója. Három méter magas, négy karja iszonyatos karmokban végződik, kutyafeje van, óriási bikaszarvakkal. A Mnebolath a Thargodanok közül a legkevésbé intelligens, varázsképessége minimális (legfeljebb egy elektromos pajzsra terjed ki), azonban hatalmas testi ereje miatt gyakran alkalmazzák a magasabb rangú Thargodanok testőr-rabszolgaként. Megsebzéséhez ezüst vagy mágikus fegyver szükséges (a normál fegyverek legfeljebb megkarcolni tudják), de még az ilyen sebzést is képes lassan visszaregenerálni, ha nem vagy képes egyből végezni vele. A Mnebolath különösen érzékeny a tűz és egyéb energia alapú varázslatokra.

KARAKTERLAP

Tork Bendor, egy fekete hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia főpap-jelöltje vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 271. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 174 cm
IQ: 31 (50) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 95 kg
Ügyesség: 25 (28) Védekezés: 57 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 323/319 Jellem: jó (721) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (36) Varázspont: 666/1 Pénz: 192 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 28/11 Pszi pont: 135/73 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1477 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21631 TP-t kaptál. Jelenleg 908846 TP-d van. A következő szinthez még 91154 TP szükséges. Trófeáid: éjkornis, ongóliant, norpadolótika. A 268. fordulódban 6471 arany került a bankszámládra. 6568 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/10 ökölvívás: 2/0 szúrófegyverek: 20/70 (+5%)
vágófegyverek: 20/0 ütőfegyverek: *20/100 lőfegyverek: 10/91
dobófegyverek: 25/47 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (200%) << vámpírtőr (#364) (200%) << kőkés (#6)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/90 2. nyomkövetés: 70/58 3. mászás: 9/54
4. csapdakészítés: 15/53 5. csapdaészlelés: 8/90 (+40%) 6. gyógyítás: 20/51
7. titkosírás: 12/13 8. felderítés: 23/19 (+30%) 9. szörnyidomítás: 9/8
10. teológia: 35/71 (+20%) 11. taumaturgia: 45/91 (+4%) 12. szerencsejáték: 6/20
13. versengés: 10/31 14. zene: 13/99 15. szörnyismeret: 17/4
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 1/57 18. vadászat: 9/16
19. bányászat: 30/24 20. úszás: 10/7 21. csapatmunka: 3/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 72% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), borzalmas varkaudar (#166), autentikus vámpír (#154), gnóm szolgáló (#181), bunthar (#396), norpadolótika (#226), Zinthurg (#180) (csak egyszer), Tguarkhan (#212) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
nektoraf (#355), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP) légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), tűzeső (#61), agykorbács (#97), energiafolyam (#136)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
lángcsóva (#31) >> élőholt mágus (#175) lángcsóva (#31) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146) villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> velociraptor (#161)
lángcsóva (#31) >> vortexmágus (#418)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> miksziszi húsgólem (#126) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
varázsvédelem (#34) >> xirnox (#122) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élőholt mágus maradványait a szélben! (számláló: 2)
2.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 192 pontnyi fejlesztés szükséges.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 3 fekete gyöngy (#99) 8 gyógykenőcs (#313)
4 isteni könnycsepp (#260) 1 tükör (#43) 22 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
105 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 csontpálca (#329)
2 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst nyaklánc (#117) 2 göcsörtös bunkó (#123)
4 gyöngymangó (#135) 1 kék orchidea (#68) 1 kristálygömb (#265)
1 márványkulcs (#245) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 nagy vaspajzs (#161)
8 pirkit (#153) 1 rejtőköpeny (#277) 2 sallank karom (#128)
1 sárga erőöv (#276) 2 trikornis szarv (#198) 1 trófea nyaklánc (#196)
2 vas dobónyíl (#189) 1 vashegyű lándzsa (#182) 1 vasvért (#164)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(149,102) Zinthurg (#180), éjkornis (#228), ekharion (#232), borzalmas varkaudar (#166), őrült varázsló (#255), Mnebolath (#237)

Üzenet küldése a karakternek