271. forduló, 273. forduló, Tork Bendor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. okt. 30. 15h:04'
EZ A 686. JÁTÉKHETED, 272. FORDULÓD
687. játékheted kezdete: okt. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1436
SZÁMLA : XXXX

TORK BENDOR KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [149,102] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 26. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 3 szent jogart (220 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+9 tvp ). Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+152 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+65 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 787. hetének nyerőszámai: 4, 9, 6. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 420.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 415.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 410.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 410.]

* 5. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 410.]

* 6. KP: elmormolod a 127. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 405.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy súlyzó elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 385.]

ek 145 1 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 375.]

vv 384 127
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

h 1602 27 20 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Beleraksz 18 vizet. Meg is történik a transzformáció, jussod 9 vasérc. [3 pontot használtál fel, van még 372.]

bb 164 182 161 beraksz a bankba a 164. tárgyat (182 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 vasvértet. Beraksz a bank széfjébe 1 vashegyű lándzsát. Beraksz a bank széfjébe 1 nagy vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

dd 123 1113 40 eldobod a 123. tárgyat az 1113. tárgyat a 40. tárgyat
Elhajítasz 2 göcsörtös bunkót. Elhajítasz 3 varkaudar csontot. Elhajítasz 1 kis vaskulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

le 815 811 leveszed/lerakod a 815. tárgyat a 811. tárgyat
Leveszed a rothasztó talizmánt.
Leveszed a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

kf 1558 1257 853 kézbeveszed/felveszed az 1558. tárgyat az 1257. tárggyal a 853. tárgyat
A nyakadba akasztod a hősiesítő medált. [0 pontot használtál fel, van még 372.]
Az ujjadra húzod a Gorhud gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 372.]
A nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

kno 11 4 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 372.]

fker 2089 K.T. fel. kérése a 2089. kalandozót
Mentálisan javaslod a csoportvezetőnek Zöldlombfi Legolas felfüggesztését. (Ez a parancs mindaddig - de csak addig! - érvényben marad, amíg egy újabb KÖKI, FKÉR vagy BEAJ parancsot nem adsz ki.) [0 pontot használtál fel, van még 372.]

vi 10 3 30 viselkedésed: 10 3 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

lm 18 900 21 mozogsz 18 900 21
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [25. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Továbbmész. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó! Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-19 életpont). Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [5. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [15. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [18. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [15. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Orkhan Thai. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 18 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai lángoló karját. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (58 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd az Orkhan Thai testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel gyengén megszurkálod az Orkhan Thai tűztestét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 aranylánc, egy ezüstshuriken, 2 ezüst gyűrű és 2 gyöngymangó. Magad mögé lököd a pitiáner norpadolótika trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Orkhan Thai trófeát. 2921 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 146, gyógyulás: 7, összesen: -139 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +104 életerő.) Úgy suhansz, mint az árnyék. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [21. PONT.] [56 pontot használtál fel, van még 316.]

lm 905 22 900 mozogsz 905 22 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [22. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Megnyomod. Miért is ne? Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [12 pontot használtál fel, van még 304.]

lm 23 905 24 mozogsz 23 905 24
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [21. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [20. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [23. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. 38 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +93 életerő.) Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [24. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [33 pontot használtál fel, van még 271.]

lm 900 31 28 mozogsz 900 31 28
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [23. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [15. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [5. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [25. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [29. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. 1 nyílvessző talált el. 6 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Mész tovább, előre. [30. PONT.] Továbbmész. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Nyitva van! Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [31. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. [már megnyomtad] Haladsz előre. [30. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [29. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [25. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [26. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. Az út véget ér - egy zsákutca! [28. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [98 pontot használtál fel, van még 173.]

lm 4 32 33 mozogsz 4 32 33
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [26. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [25. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [5. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [4. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [32. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [33. PONT.] [49 pontot használtál fel, van még 124.]

lm 34 35 36 mozogsz 34 35 36
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [34. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-79 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Egy Tguarkhant pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan fejét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Pusztítás Botjával többször eltalálod a Tguarkhan kutyafejét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel gyengén megszurkálod a Tguarkhan sziklatestét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A Tguarkhan fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a Tguarkhan jobb lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 102 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel meghorzsolod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Tguarkhan fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc, egy umbatari karkötő (ld. enc.) és egy aranytű. 2578 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 147, gyógyulás: 12, összesen: -135 ÉP}

Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +96 életerő.) Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [33. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [32. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [35. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [36. PONT.] Egy furcsa, vibráló óriásszem van itt. Mintha beszélne hozzád... Igen, egy varázslatot akar neked megtanítani! A neve szopókőirtás. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) [35 pontot használtál fel, van még 89.]

lm 37 38 38 mozogsz 37 38 38
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [37. PONT.] Egy átokmurgattyú lakik itt. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az átokmurgattyú farkát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az átokmurgattyú bal lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 120 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel jól megszúrod az átokmurgattyú poshadt hasát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az átokmurgattyú meglök agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokmurgattyú leken néhány pofont. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 964 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 14, gyógyulás: 6, összesen: -8 ÉP}

Egy nagyobb terembe érkezel. [38. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Egy Notermanthi lakik itt. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Esszenciális kortexusodat érte a csapás (-1 felderítés.) Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával párszor megpöccinted a Notermanthi kosfejét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 122 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel néhány helyen meghorzsolod a Notermanthi bal lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Pusztítás Botjával gyengén megütögeted a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 116 életpontot sebeztél. A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.) (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Felhasználod a manakristályt. (+690 varázspont.) Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 89, gyógyulás: 5, összesen: -84 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 37. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +101 életerő.) A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [38. PONT.] Egy Notermanthit veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Esszenciális kortexusodat érte a csapás (-1 felderítés.) Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával párszor megpöccinted a Notermanthi izmos testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 110 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd a Notermanthi fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a Notermanthi izmos testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 124 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs és 2 pular kristály. Messze hajítod a vacak kis éjkornis trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Notermanthi trófeát. 3924 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 86, gyógyulás: 9, összesen: -77 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy taalru! (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 37. pontnál vagy. [21 pontot használtál fel, van még 68.]

lm 1 1 1 mozogsz 1 1 1
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [36. PONT.] Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve szopókőirtás. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetőségével. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [35. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [4. PONT.] Majdnem elkerülöd a sötét szegletben megbúvó lépcsőt. Magad előtt világítva lassan fellépkedsz rajta a fenti szintre. [1. PONT. --> 1. SZINT, 30. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó a következő akadály. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Találsz egy kilincset: Nyitva van! A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-37 életpont). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [27. PONT.] Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +92 életerő.) Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [29. PONT.] Egy Zinthurgot pillantasz meg. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a Zinthurg fejét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 108 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megkarcolod a Zinthurg jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Zinthurg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 24 életpontot vesztettél. A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc és egy ezüst karkötő. 1626 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 55, gyógyulás: 7, összesen: -48 ÉP}

Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [26. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [24. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [63 pontot használtál fel, van még 5.]

im 2 2 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 17, 25.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 413 pontot. A következő körben tehát 418 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÚLYZÓ (347. TÁRGY)
Meg akarod növelni az erőd növelésére irányuló tulajdonságfejlesztés hatásfokát? Igen? Akkor a legegyszerűbb, ha készítesz egy korszerű, ergonómikus súlyzót. Ehhez mindössze két nehezékre és egy fémrúdra van szükséged, és egy KT 347 parancsra, 10 TVP árán. Ha súlyzó van a birtokodban, és TF 1 <TVP> parancsot adsz ki, akkor minden 10 TVP-nyi fejlesztés 13 TVP-nyit fog számítani, azaz a súlyzó 30%-al növeli a gyakorlás hatásfokát.

UMBATARI KARKÖTŐ (278. TÁRGY)
Az umbatari karkötő nemcsak egy szép ékszer, hanem varázserejű tárgy is egyben: mondják, hogy az umbatari mágusok a karkötő elkészítésekor egy süvítő rája lelkét zárják a felhasznált ezüstbe, és így valamit ellopnak a szörny fürgeségéből, és átadják a viselőjének. Hogy ez mennyire igaz és mennyire nem azt nem lehet tudni, de az tény, hogy ha magadra öltöd az umbatari karkötőt (KF 278) kicsit ügyesebb leszel.

A SZOPÓKÖVEK TELJES KIIRTÁSA (174. VARÁZSLAT)
Vége! Elég volt a szopókövek irtóztató rémuralmából! Hiszen mostanában már minden második kalandozóra jut egy szopókő, és hiába a fény szentélye és más eszközök, a szopókövek száma napról napra növekszik. Az alanori papok egyik ajándéka ez a varázslat, amelyet jutalmul a térkapuk bezárásért most eljuttatnak szinte minden, papi mágiát használni képes kalandozóhoz. Mindössze 10 VP és 5 TVP árán megsemmisíti az összes, birtokodban levő szopókövet. Sajnos a művelethez szükséges energiát egy titkos helyről vonja el a varázslat, és ez az erőforrás igencsak szűkös: ezért mindössze egyszer használhatod, ezután elfüstöl a fejedből. Sok sikert! Vessünk véget a Ghallát sújtó ragálynak!

ÁTOKMURGATTYÚ (225. SZÖRNY)
Az átokmurgattyúk apró, majomszerű, nyomorúságos teremtmények. Bár könnyű megölni, jobb, ha mégsem keversz harcba az átokmurgattyúval: fertelmesen rothasztó érintése a max. életerődet csökkenti, gennyes agyaraival történő harapása pedig permanensen csökkenti szerencsédet (emiatt csak FT-vel fogod megtámadni, vagy ha van rajtad tulajdonságpajzs). Az átokmurgattyú még halálában is átkot hoz gyilkosára: felszakadó lelke arra kényszeríti ölőjét, hogy metssze ki a gyomrában érlelődő átkozott kavicsot, és vegye magához.

NOTERMANTHI (257. SZÖRNY)
A Notermanthi óriási termetű Thargodan, izmos embertesttel és kosfejjel. A Notermanthi a holtak negatív energiájából táplálkozik, így leginkább csatamezőkön akadhatsz össze vele. Megsebzéséhez legalábbis ezüstfegyver szükséges. Vigyázz, a Notermanthi egyike a legfélelmetesebb Thargodanoknak, amelyekkel Ghallán találkozhatsz: a legendák szerint egyetlen lélegzetvétele elég ahhoz, hogy a hús összeaszalódva pöndörödjön le csontjaidról.

TAALRU (249. SZÖRNY)
A taalru egy borzalmas pusztító erővel bíró, ámde lélek nélküli Thargodan. Közel négy méter magas, nyolc izmos póklábon közlekedik, felsőteste egy óriásira nőtt, felágaskodó tigroszlánra emlékeztet. A taalrukat a Thargodan hercegek tenyésztették ki, és gyakorlatilag bábként használják őket. Nem saját maguk utaznak egy másik létsíkra vagy a rivális Thargodan herceg birtokára, hanem egy taalrut küldenek, és beleköltöznek annak testébe. Ha a taalru megsemmisül, a Thargodan herceg huss, hazarepül, hátrahagyva az elhasznált testet. Természetesen, a hercegek igyekeznek gondoskodni arról, hogy erre ne kerüljön sor, és ezért a taalru a különböző varázslatok és támadási formák olyan arzenáljával van ellátva, hogy azt bármelyik Thargodan lord megirigyelné. Ha a taalrut nem birtokolja éppen lélek, mindig ura legutóbbi parancsát követi, és ez általában a pusztításra vonatkozik...

KARAKTERLAP

Tork Bendor, egy fekete hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia főpap-jelöltje vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 272. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 22 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 31 (52) Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 95 kg
Ügyesség: 25 (28) Védekezés: 57 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 321/263 Jellem: jó (721) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (1) Varázspont: 690/572 Pénz: 60 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/14 Pszi pont: 135/89 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1482 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12013 TP-t kaptál. Jelenleg 920859 TP-d van. A következő szinthez még 79141 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ongóliant, Orkhan Thai. A 272. fordulódban 6572 arany került a bankszámládra. 6572 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/10 ökölvívás: 2/0 szúrófegyverek: 20/73 (+3%)
vágófegyverek: 20/0 ütőfegyverek: *20/100 lőfegyverek: 10/91
dobófegyverek: 25/52 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (200%) << vámpírtőr (#364) (200%) << kőkés (#6)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/90 2. nyomkövetés: 70/58 3. mászás: 9/54
4. csapdakészítés: 15/53 5. csapdaészlelés: 9/26 (+36%) 6. gyógyítás: 20/51
7. titkosírás: 12/13 8. felderítés: 21/43 (-176%) 9. szörnyidomítás: 9/8
10. teológia: 37/0 (+129%) 11. taumaturgia: 50/96 (+505%) 12. szerencsejáték: 6/20
13. versengés: 10/31 14. zene: 13/99 15. szörnyismeret: 17/4
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 1/57 18. vadászat: 9/16
19. bányászat: 30/24 20. úszás: 10/7 21. csapatmunka: 3/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 72% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), borzalmas varkaudar (#166), autentikus vámpír (#154), gnóm szolgáló (#181), bunthar (#396), norpadolótika (#226), Zinthurg (#180) (csak egyszer), Tguarkhan (#212) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
nektoraf (#355), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP) légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs III (#127) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), tűzeső (#61), agykorbács (#97), energiafolyam (#136)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
lángcsóva (#31) >> élőholt mágus (#175) lángcsóva (#31) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146) villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> velociraptor (#161)
lángcsóva (#31) >> vortexmágus (#418)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> miksziszi húsgólem (#126) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
varázsvédelem (#34) >> xirnox (#122) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élőholt mágus maradványait a szélben! (számláló: 2)
2.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 164 pontnyi fejlesztés szükséges.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 fekete gyöngy (#99) 2 göcsörtös bunkó (#123) 5 gyógykenőcs (#313)
8 isteni könnycsepp (#260) 1 kis vaskulcs (#40) 1 manakristály (#500)
1 nagy vaspajzs (#161) 1 tükör (#43) 3 varkaudar csont (#1113)
1 vashegyű lándzsa (#182) 1 vasvért (#164) 22 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
60 arany (#50) 2 aranylánc (#191) 1 aranytű (#272)
2 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüstshuriken (#327) 2 gyöngymangó (#135)
2 pular kristály (#239) 1 szopókő (#259) 1 umbatari karkötő (#278)
10 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(149,102) Orkhan Thai (#238), Tguarkhan (#212), átokmurgattyú (#225), Notermanthi (#257), taalru (#249), Zinthurg (#180)

Üzenet küldése a karakternek