272. forduló, 274. forduló, Kripta Gitta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 11. 9h:08'
EZ A 280. JÁTÉKHETED, 273. FORDULÓD
281. játékheted kezdete: júl. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX

KRIPTA GITTA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,62] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 5 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+103 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+106 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 431.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 431.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 426.]

* 4. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 426.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

v 4 elmormolod a 4. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 421.]

v 8 elmormolod a 8. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a gondolatolvasás varázslatot! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-9 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 420.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy tolvajvér varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 420.]

h 1546 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 419.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg nagymester!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a quwarg nagymester jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 kristálygömböt. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 379.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+66 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. [40 pontot használtál fel, van még 339.]

h 1271 205 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy kazmár gyökeret Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 334.]

hu 201 331 267 hulladék: 201 331 267
Hulladékgyűjtés törölve: gyíkfű. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mutáns csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fülemüle agyart. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

hu 307 131 157 hulladék: 307 131 157
Hulladék, ezért nem gyűjtesz réz papi karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ubuk tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nyu-shurikent. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

hu 159 98 65 hulladék: 159 98 65
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis vaspajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rákpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

v 96 100 80 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(132,62) quwarg nagymester (#214)

[100,80] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 1 álomport 1 aranyért, 1 bumerángot 4 aranyért, 2 fekete gyöngyöt 12 aranyért, 2 fülemüle agyart 10 aranyért, 10 gyenge mérget 10 aranyért, 1 kis vaspajzsot 16 aranyért, 1 mutáns csontot 4 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 3 óndarabot 6 aranyért, 5 pirkitet 10 aranyért, 1 rákpajzsot 10 aranyért, 11 rézdarabot 11 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 1 ubuk tüskét 1 aranyért, 18 ugh mérget 36 aranyért, 1 varányszemet 1 aranyért, 2 vasércet 4 aranyért.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 272 1 megveszed a 272. tárgyat 1
Vásároltál 1 aranytűt. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 170 14 megveszed a 170. tárgyat 14
Vásároltál 14 spirituszt. 28 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 658 1 megveszed a 658. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 654 1 megveszed a 654. tárgyat 1
Vásároltál 1 darázsfarkat. 28 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 2 50 megveszed a 2. tárgyat 50
Vásároltál 50 kaját. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

m 6 mozogsz nyugatra
[99,80] Továbbmész a város utcáján. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Látsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Látsz egy sörsátrat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nővérek közé! S.P. "

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). Eszel valamit. (-1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " [10 pontot használtál fel, van még 314.]

pbe 9000 beraksz a bankba 9000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 19558 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

kb 659 668 678 kiveszel a bankból a 659. tárgyat (668 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Morgan kristályát. Kiveszel a bank széfjéből 1 sáska amulettet. Kiveszel a bank széfjéből 2 smaragdkövet. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

bb 391 239 390 beraksz a bankba a 391. tárgyat (239 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 31 polip szívókát. Beraksz a bank széfjébe 2 pular kristályt. Beraksz a bank széfjébe 6 halcsontot. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[99,81] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy útonálló került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 30 életpontot sebeztél. Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Van itt egy ékszerbolt (585. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (588. épület.).
Eladsz 1 réz papi karkötőt 20 aranyért.

(Továbbmész...) [99,82] Még mindig a városban vagy.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodák kútját. [20 pontot használtál fel, van még 294.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Hirtelen önt el a forróság, és mágikus energiák áramlanak a testedbe. 7 varázspontot kaptál. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 291.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Ha utad során meglátsz egy trikornist, feltétlenül támadj rá! Ugyanis mindig trikornis szarvat találhatsz nála." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [3 pontot használtál fel, van még 288.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Bizsergető érzés vándorol végig testeden, mintegy mindenhol megacélosítva azt. (+1 minden tulajdonságodra forduló végéig.) Elégedetten mosolyodsz el. [3 pontot használtál fel, van még 285.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Ha már elég kiforrott vagy a mágia használatában, az éberséget ne felejtsd el elsajátítani. Ez a varázslói védekező varázslatok egyike." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [3 pontot használtál fel, van még 282.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Váratlanul néhány sebed beforr. (+14 életerő.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [3 pontot használtál fel, van még 279.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Érdemes felkeresni a sötét kastplom lakóit, hiszen most nagy szükségük van valakire. A segítséget nyújtó kalandozót 1 obszidián karkötővel jutalmazzák." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [3 pontot használtál fel, van még 276.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy alakváltó árus jön közelebb, hogy portékáját a nyakadra sózza. Nagyon irritál a fickó, így hát bosszúsan belerúgsz a kosarakba, amit lerakott a kút mellé. A benne lévő tárgyak szétszóródnak a földön. Most már nem fog ilyen piti dolgokkal zaklatni. (+1 gonoszság.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [3 pontot használtál fel, van még 273.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Ha már elég kiforrott vagy a mágia használatában, a direkt kontaktus I-et ne felejtsd el elsajátítani. Ez a támadó pszi képességek egyike." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [3 pontot használtál fel, van még 270.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 1 jegesmedve bunda. Vigyorogva sétálsz odébb. [3 pontot használtál fel, van még 267.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Semmi nem történik... Most veszed csak észre, hogy egy tábla van a kút mellé leszúrva, rajta a következő szöveggel: "A csodák kútja! Potom egy aranyért minden kalandozó a neki kijáró csodában részesül". Nevetséges, neked a kút nem nyújtott semmit. Lábaddal ledöntöd a táblát, és jól megtaposod, majd egy végső mozdulattal behajítod a kútba. A mögötted álló kalandozók értetlenül bámulnak kíméletlen cselekedeted láttán. (+1 gonoszság.) Elégedetten mosolyodsz el. [3 pontot használtál fel, van még 264.]

m 3 7 8 mozogsz délkeletre, északnyugatra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[132,62] Síkság, továbbra is csak síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sírlidérc fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a sírlidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 28 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bronzhegyű nyíl és egy szöges páncél. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csontváz jön feléd.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz lord jön feléd.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord nyakát. (5 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a csontváz lord testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. De nem - ott sem találsz semmit! Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Hajnalka előtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,61] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Nyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki:.

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [131,60] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz mágikus hátizsákot. (ld. enc.)

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [60 pontot használtál fel, van még 204.]

kt 734 1 elkészíted a 734. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 bunthar zsákot. Erőd TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 164.]

kt 734 elkészíted a 734. tárgyat
Sajnos nincs nálad bunthar bőr, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy bunthar zsákot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 164.]

kt 735 elkészíted a 735. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 mágikus hátizsákot. 212 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 159.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

1
6 7 16
2 5 8 15
3 4 9 14
10 11 12 13
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
10: kijárat
16: 2. térkép 1. pont
1
10 7 6
11 8 5 2
12 9 4 3
13 14 15 16
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 16. pont
10: kijárat
16: 3. térkép 1. pont
13 14 15 16
12 9 4 3
11 8 5 2
1
10 7 6
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 16. pont
10: 4. térkép 1. pont
16: kijárat
10 11 12 13
3 4 9 14
2 5 8 15
1
6 7 16
lépcsõk hova visznek:
1: 3. térkép 10. pont
10: kijárat
16: kijárat

Ez a 131. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 366, délre 90 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 149.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[130,61] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz agyértágítót. (ld. enc.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki:.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [129,62] A síkságot ritka erdő váltja fel.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki:. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [129,63] Az erdőt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku légiós lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós testét. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós bal lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku légiós jobb karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 30 életpontot sebeztél. A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 938 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) - Akkor neked nem kell a másik csizma sem. - mondod vigyorogva, és lerángatod a lábáról. Egy kicsit akadékoskodik, fenyeget azzal, hogy hívja a szüleit, de végül odébbáll. Sajnos a csizma nem éppen a te méretedre készült, semmit sem tudsz kezdeni vele (eldobod). (+2 gonoszság.)
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki:. [45 pontot használtál fel, van még 104.]

in 2465 272 441 leírod a 2465. kalandozónak a 272. szörnyet a 441. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy pszi elementál lord. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) láthatatlan köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

in 2465 278 442 leírod a 2465. kalandozónak a 278. szörnyet a 442. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy viharóriás. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Muezli aranykezét. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

in 2465 279 443 leírod a 2465. kalandozónak a 279. szörnyet a 443. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy halálelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) roxati üvegszemet. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 101.]

* 2. BP: kutatsz 10 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [10 pontot használtál fel, van még 91.]

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [15 pontot használtál fel, van még 76.]

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [10 pontot használtál fel, van még 66.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 66.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 kazmár gyökeret. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 5, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját töm magába a sullár. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben 66 pontod maradt, ebből a következő körre 66 pontot vihetsz át. Kapsz még 434 pontot. A következő körben tehát 500 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGIKUS HÁTIZSÁK (735. TÁRGY)
Az elf kósza ígéretet tesz, hogy ha hozol neki két bunthar zsákot, egy etra hályogot és egy berzerker tüskét, akkor elkészít neked egy mágikus hátizsákot, amelybe rengeteg holmi fér! A játék nyelvére lefordítva ez annyit jelent, hogy ha van mágikus hátizsákod, akkor akár 199 féle különböző tárgyad is lehet. A mágikus zsák hatása nem adódik össze a bunthar zsákéval, viszont ahhoz hasonlóan, ez sem átadható, és nem lopható el, tehát nem valószínű, hogy rettegned kéne attól, hogy elvész. De ha mégis, akkor sem vesznek el a plusz tárgyaid, csak éppen nem vehetsz fel újabbakat. A zsákot a Küldetés Teljesítése: KT 735 paranccsal veheted át, 5 TVP árán.

AGYÉRTÁGÍTÓ KENŐCS (1406. TÁRGY)
Mikor lepattintod a sötétkék tégely fedelét, olyan erős kökény-illat csapja meg az orrod, hogy legszívesebben belenyalnál a sűrű krémbe, de Niximiliti óva int ettől. Szigorúan külsőleg használandó, és nem is akárhogyan. A halántékodra, és a homlokodra kell egyenletesen felkenni (a H 1406 paranccsal, 3 TVP-ért), hogy a hatása érzékelhető legyen. Az elme hatalma kiteljesedik általa, olyan mértékben, amit eleinte elhinni sem mersz. [IQ-d az alapintelligenciád értékével nő; taumaturgiád, és teológiád eme érték felével (csak az, amelyik legalább 1); a max. VP-d és VP-d pedig a háromszorosával!] A bolondos gnóm 3 vortex talizmánt kér érte cserébe, amit bármelyik csodabazárban leadhatsz a Küldetés Teljesítése: KT 1406 paranccsal, 5 TVP-ért. Az agyértágító használatára is vonatkozik néhány megkötés: az Olimpián megfosztanak az előnyeitől, isteni küldetések leimádkozásakor nem számít be az általa adott bónusz (istened átlát a doppingszerekkel megnövelt tudásodon) és hatása csakis a forduló végéig tart; ráadásul csak egyetlen adagnak van hatása, egy második adag csodakencét (legyen az bármilyen fajta) már nem is fogsz felhasználni, úgy sem volna értelme. Az agyértágító sokkal hasznosabb annál, mintsem odaadnád másnak.

KARAKTERLAP

Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah püspöke vagy. Papi hited: 190. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 273. fordulód.

Erő: 36 (40) Szint: 21 Merészség: 10/5 Magasság: 143 cm
IQ: 44 (50) Támadás: 24 Agresszió: 4 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 36 (42) Védekezés: 45 Menekülés: 30 % Életkor: 7/7 év
Egészség: 35 (41) Életpont: 342/194 Jellem: gonosz (379) Tul. pont: 0
Szerencse: 45 (54) Varázspont: 652/536 Pénz: 487 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/7 Pszi pont: 132/351 EFejl: 30
Eddig összesen 1123 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6421 TP-t kaptál. Jelenleg 660930 TP-d van. A következő szinthez még 139070 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, elit gárdista, borzalmas varkaudar. A 273. fordulódban 19558 arany került a bankszámládra. 19558 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/0 ökölvívás: 24/61 (+5%) szúrófegyverek: 10/63
vágófegyverek: 15/63 (+6%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 24/25 (+5%)
dobófegyverek: 7/12

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/66 (+300%) 2. nyomkövetés: 56/47 (+36%) 3. lopás: 13/15 (+300%)
4. mászás: 10/67 5. csapdakészítés: 19/81 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/64 (+300%)
7. gyógyítás: 33/94 (+34%) 8. titkosírás: 5/63 9. felderítés: 22/98 (+15%)
10. szörnyidomítás: 6/1 11. teológia: 30/53 (+6%) 12. taumaturgia: 30/56 (+11%)
13. szerencsejáték: 2/76 14. versengés: 7/45 15. harcművészetek: 19/12
16. zene: 11/86 (+11%) 17. szörnyismeret: 9/36 18. pszi: 21/92 (+3%)
19. vadászat: 10/14 20. bányászat: 30/52 21. úszás: 10/10
22. főzés: 10/12 23. csapatmunka: 4/53

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12)
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), téfea magoflux (#98)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
gonoszok (#988), semlegesek (#989), Nerina Clarusdea (#3957)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8954 arany (#50) 1 berzerker tüske (#713) 1 bumeráng (#249)
10 bunthar bőr (#733) 1 bunthar zsák (#734) 1 etra hályog (#712)
1 fekete gyöngy (#99) 2 fülemüle agyar (#267) 9 gyenge méreg (#26)
6 halcsont (#390) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 kis vaspajzs (#159)
1 mutáns csont (#331) 1 nyu-shuriken (#157) 3 óndarab (#85)
5 pirkit (#153) 31 polip szívóka (#391) 2 pular kristály (#239)
1 rákpajzs (#98) 1 réz papi karkötő (#307) 11 rézdarab (#70)
1 ubuk tüske (#131) 18 ugh méreg (#166) 1 varányszem (#30)
1 varkaudar látógömb (#1107) 2 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 darázsfarok (#654)
1 jegesmedve bunda (#1067) 43 kaja (#2) 2 kazmár gyökér (#205)
1 kristálygömb (#265) 1 mágikus hátizsák (#735) 1 Morgan kristálya (#659)
1 sáska amulett (#668) 2 smaragdkő (#678) 14 spiritusz (#170)
17 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(129,62) Chara-din monolitja (#534)
(129,63) ryuku légiós (#361), 36. jellempróba
(130,61) Leah oltár, művészi porolit (#720), csodabazár (#1404)
(131,60) Dornodon rúnaköve, elf kósza háza (#681)
(131,61) Sheran oltár
(132,62) quwarg nagymester (#214), sírlidérc (#172), csontváz (#48), csontváz lord (#177), ősi csatamező (#263), Chara-din monolitja (#534), oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din rúnaköve, szent liget (#439)

Üzenet küldése a karakternek