274. forduló, 276. forduló, Ahan'natakhan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jan. 30. 9h:12'
EZ A 488. JÁTÉKHETED, 275. FORDULÓD
489. játékheted kezdete: febr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5944
SZÁMLA : XXXX

AHAN'NATAKHAN KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,89] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 szürke bőrkesztyű (eladási ár: 131 arany, ebből a kezelési költség: 13 arany) ellenértékét.
A táborozás 12. napján összefutsz egy szőke, hosszú hajú, csillogó szemű elf nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Raia ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy bronzpáncélt, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy dombi yeti trófea, egy ragyás burástya trófea és egy kérődző etra trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Niadra. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+12 tvp ). A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Az aranytermő erszény 33 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 csuklyavirágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+72 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+106 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 747. hetének nyerőszámai: 17, 11, 19. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: használod az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat az 1100. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 623.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy manakút elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 602.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 601.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 596.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 596.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 591.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 581.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 576.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-acéltorony. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+12 max. pszi pont.) [10 pontot használtál fel, van még 566.]

v 6 999 elmormolod a 6. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-17 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 561.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 323 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 558.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[98,90] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy mélységi grittang nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal alaposan megvágod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 194 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Raia hívői építették. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Jo-Lee a Mágus orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [97,91] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Ráébredsz, hogy hibát követtél el, amikor egy lakott fészekbe másztál be. Egy óriás griff!

Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás griff testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal végigvágod az óriás griff tollas testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az óriás griff karmai majdnem eltalálnak! Az óriás griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az óriás griff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy aranygriff!

Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranygriff csillogó szárnyát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Rövid karddal felnyitod az aranygriff testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Félrehajolsz, de az aranygriff karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az aranygriff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranygriff összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. 700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Elenios templom van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy Chara-din oltár van. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,92] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy mosolygó rettenet!

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mosolygó rettenet bal vállát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a mosolygó rettenet jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mosolygó rettenet, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 9 életpontot vesztettél. A mosolygó rettenet elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
386 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg felderítő!

Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő jobb vállát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. Rövid karddal megvágod a quwarg felderítő fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 655 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Elenios templom van. Elrakod a távcsövet.

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [80 pontot használtál fel, van még 478.]

m 2 4 4 mozogsz keletre, délre, délre
[98,92] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység.

Észreveszel egy mély szakadékot. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy mosolygó rettenet!

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Rövid karddal megcsapod a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
386 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy mutáns pók!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns pók testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 430 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 fűszertartót. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ramit kő) rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy épület van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [98,93] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillezsályát. Látsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy sziklafészek van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet.

Van itt egy kolostor (555. épület.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [98,94] Továbbra is magashegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Túl kicsi helyet választottál, nem férsz el rendesen. A szörny észrevett. Egy zafír sárkány közeledik feléd! (ld. enc.) Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. Nem mersz lenézni a szédítő mélységbe. Amint felérsz, bemászol a fészekbe. Sokkal nagyobbnak látszik innét, mint odalentről. A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy óriás griff!

Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás griff tollas testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Rövid karddal alaposan megvágod az óriás griff csupasz nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmait felemelve, az óriás griff meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az óriás griff csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az óriás griff szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 436 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy fekete griff!

Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a fekete griff bal lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 65 életpontot sebeztél. Rövid karddal megcsapod a fekete griff jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csőrével a fekete griff nem tudott megsebezni. A fekete griff most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! A zsákmány előtted fekszik. Közelebbről megnézed - szereztél 1 grifftojást. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy nyuhaj karbin lehet. Itt csata lesz.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nyuhaj karbin jobb oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a nyuhaj karbin bal csápját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [89 pontot használtál fel, van még 389.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[99,94] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot. Találsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 165 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy téfea magoflux!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a téfea magoflux fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a téfea magoflux jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy ragyás burástya!

A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya farkát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. Rövid karddal megvágod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 szöges bőrpajzsot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy sziklafészek van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,93] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre.
- Ez egy kék rothasztó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a kék rothasztó jobb oldalát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a kék rothasztó bal hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet.

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek keletre. [54 pontot használtál fel, van még 335.]

im 0 1 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 335.]

bb 260 20 beraksz a bankba a 260. tárgyat (20 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

im 0 1 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 335.]

bb 260 20 beraksz a bankba a 260. tárgyat (20 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

im 0 1 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 335.]

bb 260 20 beraksz a bankba a 260. tárgyat (20 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

im 0 1 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 335.]

bb 2 50 beraksz a bankba a 2. tárgyat (50 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 50 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

bb 152 14 beraksz a bankba a 152. tárgyat (14 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 14 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

m 2 mozogsz keletre
[101,93] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 65 életpontot sebeztél. Rövid karddal kicsit megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Rövid karddal megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy megsebesített arató csattanat közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal súrolod az arató csattanat testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss elf nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 325.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 260. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy borkonyó bibét ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

* 3. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. A belsejébe 11 vizet dobsz. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 1 manifeszt.nyúlványt kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 317.]

* 4. BP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+10 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 287.]

* 5. BP: használod a 243. tárgyat a 396. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [6 pontot használtál fel, van még 281.]
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 280.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 181 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 240.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 141 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 9, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a goldugar. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 416 pontot. A következő körben tehát 616 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANAKÚT (1774. TEREPTÁRGY)
Sokat töprengtél rajta, hogy miként lehetne bezárni, végleg megsemmisíteni a Sötét Földre nyílt dimenzióréseket, hogy a belőlük áradó fenyegetés megszűnjön végre. Nos, van rá mód, de nem egyszerű, és bizony áldozatot kíván mindenkitől, aki a szívén viseli az ilyen "nagy" ügyeket. A manakút egy rég elfeledett mágiafókusz, amit már évezredek óta nem használt senki, hiszen sosem volt rá szükség. A működését felesleges volna elmagyaráznom, valószínűleg nem értenéd. Lássuk hát inkább a gyakorlati teendőket! A manakút valójában nem hasonlít egy közönséges kúthoz, hiszen nem lefelé való ásással készül, sokkal inkább tartálynak, vagy kádnak lehetne nevezni, ha épp találóbb kifejezést keresnénk a kinézetére. Ezt a tárolót azon mezőkön tudod felépíteni, ahol van dimenziórés. A kutat közvetlenül a rés alatt, az EP 1774 <TVP> paranccsal éptítheted és 1000 TVP árán készül el teljesen. (Nem szükséges egyedül, egyetlen nekifutásból feléptítened, mások is segíthetnek, és a korábban félbehagyott munkát bármikor folytathatod. Fontos azonban megjegyezni, hogy egyszerre legalább 20 TVP-t költs el, mert ennél kevesebbért az éptítés egyáltalán nem halad.) A manakutat csakis a kisebb dimenziórések közelében lehet, és érdemes feléptíteni, másutt ezzel kár próbálkoznod. (Sajnos vannak olyan dimenziórések is, amelyeket méretük okán ezzel a módszerrel sem lehet bezárni.) A kút alapszerkezetét a mindenütt megtalálható anyagokból, kőből és földből készítheted el, ezért kőkalapácsra, és ásóra is szükséged lesz a művelethez.
Ha elkészült a nagy mű, akkor megkezdheted a kút feltöltését. Ehhez a H 1774 <varázspont> parancsot add ki. A kút feltöltésére is ugyanaz a szabály érvényes, mint a megépítésére: bárki besegíthet neked, és te is folytathatod később, a korábban elkezdett munkát. A kút 20000 VP-vel tölthető fel teljesen. Ha befejeződött a feltöltés, az utolsó cseppnyi mana bekerülésekor a kútban tárolt mágikus energia felszabadul, és bezárja a dimenziórést, az (remélhetőleg örökre) megszűnik.
Aki hozzájárul a kutak feltöltéséhez, az a rés bezáródásakor hősként ünnepelheti magát és tettét a világ sosem fogja elfelejteni.

PSZI-ACÉLTORONY (98. PSZI VÉDEKEZŐ KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor védekező varázslatot használnál. A program a TV listából legfeljebb akkor fogja ezt a védekezést választani, ha ellenfeled pszivel rendelkezik, ugyanis a pszi-acéltorony tökéletes védelmet nyújt az Agykorbács, a Tudatrombolás, az Agybénítás és a Teljes őrület ellen. Nem segít azonban, ha ellenfeled Direkt kontaktussal próbálkozik, és semmilyen egyéb támadás ellen sem nyújt védelmet. A pszi-acéltorony felrakása 8 pszi pontba kerül.

ZAFÍR SÁRKÁNY (329. SZÖRNY)
Az összes sárkány közül talán a legfenségesebb látvány a kékesen csillogó, kecses zafír sárkány, amely a hegyek fölött körözve vadászik. A távolról oly kecses teremtmény azonban valójában soktonnás óriásszörny, amely egyike az ismert világok legfélelmetesebb, legnagyobb hatalmú teremtményeinek. A villámmágia korlátlan urai, varázslataikkal és leheletükkel ropogósra sütnek bárkit, aki nincs felkészülve elektromos támadásaikkal szemben. Ha azonban mágia védelmez, akkor sincs sok esélyed az óriási karmokkal és fogakkal szemben. Mégis, legendák szólnak kalandozókról, akik legyőztek trükkel-furfanggal egy-egy sárkányt, és persze te is közéjük akarsz tartozni, kincsek után kutatni a legyőzött sárkány tetemének pikkelyei közt. Persze, mindnyájan tudjuk, hogy ez mindig is elérhetetlen álom marad a számodra...

KARAKTERLAP

Ahan'natakhan, egy fekete, hosszú hajú, piros szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr felszentelt papja vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 275. fordulód.

Erő: 47 (61) Szint: 21 Merészség: 10/5 Magasság: 262 cm
IQ: 31 (52) Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 495 kg
Ügyesség: 37 (39) Védekezés: 45 Menekülés: 30 % Életkor: 22/24 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 353/288 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 39 (46) Varázspont: 533/13 Pénz: 10917 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 25/23 Pszi pont: 128/42 EFejl: 32
Eddig összesen 1436 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8086 TP-t kaptál. Jelenleg 637743 TP-d van. A következő szinthez még 162257 TP szükséges. Trófeáid: renegát törpe, vadász quwarg, ongóliant. A 256. fordulódban 5149 arany került a bankszámládra. 5638 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5/47 (+32%) szúrófegyverek: 19/70 vágófegyverek: 18/45 (+5%)
ütőfegyverek: 25/41 (+3%) lőfegyverek: 22/74 (+2%) dobófegyverek: 1/80

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); mérg. ubuk tüske (#137) (13 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/69 2. nyomkövetés: 48/40 (+39%) 3. lopás: 1/9
4. mászás: 12/32 (+19%) 5. csapdakészítés: 13/11 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/78
7. gyógyítás: 56/45 8. titkosírás: 16/7 9. felderítés: 21/75
10. szörnyidomítás: 4/19 11. teológia: 31/44 (+34%) 12. taumaturgia: 23/83 (+8%)
13. szerencsejáték: 1/21 14. versengés: 7/63 (+9%) 15. zene: 22/30 (+34%)
16. szörnyismeret: 16/2 17. pszi: 11/7 (+24%) 18. zárnyitás: 1/19
19. vadászat: 17/71 20. bányászat: 30/22 (+4%) 21. testépítés: 47/2
22. főzés: 8/45 (+11%) 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 50 darabot, csak egyszer)
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus (21)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
ongóliant (#159), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 2)
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 44 kaja (#2) 2 spiritusz (#170)
14 vasérc (#152) 33 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 arany (#50) 1 aranytoll (#572) 1 borkonyó bibe (#312)
3 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133) 1 fűszertartó (#210)
1 grifftojás (#179) 1 gyöngymangó (#135) 1 karbin plazma (#199)
12 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 sallank karom (#128)
1 szöges bőrpajzs (#66) 1 téfea-agy (#172) 8 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(97,91) sziklafészek (#167), óriás griff (#105), aranygriff (#304)
(97,92) mély szakadék (#154), mosolygó rettenet (#97), quwarg felderítő (#299)
(98,90) mélységi grittangok (#103), egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár, 44. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), oltár, érclelőhely
(98,92) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Raia oltár, mosolygó rettenet (#97), mutáns pók (#117), érclelőhely
(98,93) kolostor (#555), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Chara-din monolitja (#534)
(98,94) zafír sárkányok (#329), sziklafészek (#167), óriás griff (#105), fekete griff (#107), nyuhaj karbin (#110)
(99,94) mély szakadék (#154), oltár, vaskohó (#155), téfea magoflux (#98), ragyás burástya (#111), érclelőhely
(100,93) Sheran oltár, kék rothasztó (#421), érclelőhely
(101,93) manaelementál (#290), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), szent tölgyfa (#393), 45. jellempróba, Raia oltár, arató csattanat (#144)

Üzenet küldése a karakternek