275. forduló, 277. forduló, Ahan'natakhan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 12. 12h:06'
EZ A 489. JÁTÉKHETED, 276. FORDULÓD
490. játékheted kezdete: febr. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5944
SZÁMLA : XXXX

AHAN'NATAKHAN KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,93] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+12 tvp ).
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
Az aranytermő erszény 33 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+65 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+212 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A plusz TU-kat 20 TVP-re váltod. A lottó 749. hetének nyerőszámai: 3, 10, 8. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: használod az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat az 1100. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 656.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 635.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 634.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 629.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 629.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 624.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 614.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 604.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 599.]

v 6 999 elmormolod a 6. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-17 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 594.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 323 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 591.]

m 4 5 6 mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra
[101,94] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [100,95] A bozótos után most hegyek között vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Vemhes Guppi előtt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [99,95] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sérült manaelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 61 életpontot sebeztél. Rövid karddal kissé megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sziklafészket. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. A fészek egy kiugró sziklaperemre épült. Hegymászóhoz illő feladat volt ide felkapaszkodni! Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Ráébredsz, hogy hibát követtél el, amikor egy lakott fészekbe másztál be. Egy óriás griff!

Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás griff testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 63 életpontot sebeztél. Rövid karddal megcsapod az óriás griff fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az óriás griff karma a fejed mellett suhan el! Az óriás griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy aranygriff!

Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az aranygriff aranyszínű testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 67 életpontot sebeztél. Rövid karddal megvágod az aranygriff bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az aranygriff néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az aranygriff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az aranygriff szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. 700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! A zsákmány előtted fekszik. Közelebbről megnézed - szereztél 1 fűszertartót. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [58 pontot használtál fel, van még 533.]

m 4 3 2 mozogsz délre, délkeletre, keletre
[99,96] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy nyuhaj karbin nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nyuhaj karbin fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy phua-kúp van. Nyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,97] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy elhagyott bányát. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz valamit: 1 rövid íj. Elteszed.

(Továbbmész...) [101,97] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elhagyott bányát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy tűzfőnix egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. Óvatosan lépkedsz az omladozó járatokban. Ki tudja, milyen öregek már ezek a gerendák itt. A hely nem üres. Valaki megelőzött. Ez egy nómenklatúra!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nómenklatúra testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a nómenklatúra testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a nómenklatúra bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1028 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Ez egy renegát törpe!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadás sajnos hatástalan volt. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a renegát törpe tömzsi testét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a renegát törpe tömzsi testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 28 életpontot sebeztél. Rövid karddal épp hogy megvágod a renegát törpe bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A renegát törpe csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a renegát törpe tömzsi testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 28 életpontot sebeztél. Rövid karddal kicsit megvágod a renegát törpe tömzsi testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A renegát törpe csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2016 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

Az egyik oldaljáratban végre találsz valamit, amit magaddal vihetnél: 2 ramit követ. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy világítótorony van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mérgezett tüskét. Ügyességed TF-elődött. [63 pontot használtál fel, van még 470.]

m 5 6 8 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északra
[100,98] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy vadtroll. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal végigmetszed a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-6 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
201 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bibircsók-óriás. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bibircsók-óriás fejét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. Rövid karddal felnyitod a bibircsók-óriás bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 688 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [99,98] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy hóhérbimbót. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy világítótornyot. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Nyugatra egy Leah templom van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [99,97] Még mindig hegyvidéken vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot. Észreveszel egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy púpos burástya!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya fejét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 57 életpontot sebeztél. Rövid karddal végigmetszed a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
263 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy mutáns pók!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal alaposan megvágod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a mutáns pók testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod a mutáns pók testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 430 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 bakkura csizmát. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Már vár itt rád valami. Egy halálhozó.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó jobb vállát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó bal lábát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. Rövid karddal megvágod a halálhozó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 19 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1842 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +112 életerő.)
Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Leah templomot. Nyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [60 pontot használtál fel, van még 410.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[98,98] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy templomot. Leah hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ilkin érc) rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 400.]

tim 70 titkosírás megfejtése 70 pontért
Sajnos nem találsz semmilyen titkosírást sem. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

hu 94 161 192 hulladék: 94 161 192
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzhegyű nyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy vaspajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyöngysort. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 260. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy borkonyó bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 395.]

* 3. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Képességeit 11 víz beledobásával teszteled. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 5 pirkitet találsz. [3 pontot használtál fel, van még 392.]

* 4. BP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+10 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 362.]

* 5. BP: használod a 243. tárgyat a 396. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [6 pontot használtál fel, van még 356.]
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 355.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 96 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 315.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 56 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 275.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 16 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 235.]

tf 3 35 fejleszted a 3. tulajdonságodat 35 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 ügyesség.) [35 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 23, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a goldugar. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 417 pontot. A következő körben tehát 617 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ahan'natakhan, egy fekete, hosszú hajú, piros szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr felszentelt papja vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 276. fordulód.

Erő: 47 (61) Szint: 21 Merészség: 10/5 Magasság: 262 cm
IQ: 31 (52) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 495 kg
Ügyesség: 38 (40) Védekezés: 46 Menekülés: 30 % Életkor: 22/24 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 353/257 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 39 (46) Varázspont: 533/43 Pénz: 10948 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 25/24 Pszi pont: 128/44 EFejl: 32
Eddig összesen 1446 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8310 TP-t kaptál. Jelenleg 646053 TP-d van. A következő szinthez még 153947 TP szükséges. Trófeáid: renegát törpe, vadász quwarg, ongóliant. A 256. fordulódban 5149 arany került a bankszámládra. 5663 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5/71 (+24%) szúrófegyverek: 19/70 vágófegyverek: 18/50 (+5%)
ütőfegyverek: 25/45 (+4%) lőfegyverek: 22/80 (+6%) dobófegyverek: 1/80

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); mérg. ubuk tüske (#137) (13 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/69 2. nyomkövetés: 48/78 (+38%) 3. lopás: 1/9
4. mászás: 12/43 (+11%) 5. csapdakészítés: 13/17 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/78
7. gyógyítás: 56/45 8. titkosírás: 16/7 9. felderítés: 21/75
10. szörnyidomítás: 4/19 11. teológia: 31/90 (+46%) 12. taumaturgia: 23/98 (+15%)
13. szerencsejáték: 1/21 14. versengés: 7/72 (+9%) 15. zene: 22/64 (+34%)
16. szörnyismeret: 16/2 17. pszi: 11/27 (+20%) 18. zárnyitás: 1/19
19. vadászat: 17/71 20. bányászat: 30/28 (+6%) 21. testépítés: 47/2
22. főzés: 8/56 (+11%) 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 50 darabot, csak egyszer)
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus (21)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
ongóliant (#159), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
csupasz izom (#28) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 2)
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 gyenge méreg (#26) 1 gyógykenőcs (#313)
1 kaja (#2) 3 spiritusz (#170) 1 tüske (#22)
43 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
31 arany (#50) 1 aranytoll (#572) 1 bakkura csizma (#96)
1 borkonyó bibe (#312) 1 fűszertartó (#210) 1 gyöngymangó (#135)
1 karbin plazma (#199) 5 madártoll (#112) 8 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 5 pirkit (#153) 2 ramit kő (#226)
1 rövid íj (#107) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(98,98) vaskohó (#155), Leah oltár, Raia oltár, érclelőhely
(99,95) manaelementál (#290), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), tündöklő szobor (#1587), óriás griff (#105), aranygriff (#304)
(99,96) nyuhaj karbin (#110), világítótorony (#156)
(99,97) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), púpos burástya (#92), mutáns pók (#117), halálhozó (#419), érclelőhely
(99,98) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), érclelőhely
(100,95) világítótorony (#156), oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(100,98) vadtrollok (#70), bibircsók-óriás (#120)
(101,97) elhagyott bánya (#1685), művészi porolit (#720), nómenklatúra (#158), renegát törpe (#7085), érclelőhely

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2008.02.06 09:01 Változások a számládon! 500 zseton átutalása a(z) 9235. számlára!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Borax király úgy döntött, enged a kalandozók nyomásának, és engedélyezte, hogy a ryuku-szigeteki toborzóirodánál továbbra is megadják a titkos labirintus térképét azoknak, akik felmutatják ott a lajstrom medáljukat. Viszont nem árt ha tudják a vállalkozó szelleműek, hogy Khór kardja már nem található ott.

Üzenet küldése a karakternek