277. forduló, 279. forduló, Tork Bendor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. máj. 29. 9h:16'
EZ A 1031. JÁTÉKHETED, 278. FORDULÓD
1032. játékheted kezdete: jún. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1436
SZÁMLA : XXXX

TORK BENDOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [154,103] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+9 tvp ). Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+73 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+64 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 622.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 617.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 612.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 612.]

* 5. KP: v 88 0 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 612.]

* 6. KP: v 127 0 0 elmormolod a 127. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 607.]

kf 276 57 kézbeveszed/felveszed a 276. tárgyat az 57. tárggyal
Felcsatolod a sárga erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 607.]
A fejedre teszed a bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 607.]

kf 322 2 kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól az ezüsttőrt fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 607.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

153 154 155
102
103
104

[144,61] Épületek tűnnek fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Arénagödröt. Találsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 597.]

pbe 5000 beraksz a bankba 5000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 5000 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 597.]

m 6 mozogsz nyugatra
[143,61] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy őrült varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló nyakát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 66 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel párszor épp hogy megérintgeted az őrült varázsló jobb karját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 23 életpontot vesztettél. Pusztítás Botjával többször eltalálod az őrült varázsló testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel megérinted az őrült varázsló testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kék orchidea és 5 gyenge méreg. 2 200 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 65, gyógyulás: 10, összesen: -55 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Találsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. Felfedeztél egy sárkánytanyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Felfedeztél egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. A város utcáin ballagva érdekes hírre figyelsz fel. Állítólag Kosztrapatusz, a híres mutáns jós a napokban megjövendölte minden "moa-mágia" végét, ami szörnyű pusztítással járhat. Alaposabban végiggondolva rájössz, hogy a te ismereteid szerint a moák nem is ismerték a mágiát, így ezt is elkönyveled szokásos, hiteltelen városi pletykának. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 borostyán függőt 6 aranyért, 1 csontpálcát 15 aranyért, 2 ezüst gyűrűt 12 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 2 mérg. ubuk tüskét 4 aranyért, 4 mérg. vas dobónyilat 40 aranyért, 5 mérgezett vasnyilat 40 aranyért, 1 obszidián függőt 10 aranyért, 2 rövid íjat 16 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 2 vasércet 4 aranyért.
[15 pontot használtál fel, van még 582.]

ee 85 733 329 eladod a 85. tárgyat a 733. tárgyat a 329. tárgyat
Eladtál 31 óndarabot. 62 aranyat kaptál.
Eladtál 4 bunthar bőrt. 20 aranyat kaptál.
Sajnos nincs nálad csontpálca. [0 pontot használtál fel, van még 582.]
[0 pontot használtál fel, van még 582.]

be 702 4 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 105 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 532.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[154,103] A síkságot ritka erdő váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy drakolich. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre tisztítótűz varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a drakolich nyakát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Telibe kapod a jégcsóvát. (52 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: tolmokov-koktél, 4 fűszertartó, márványkulcs, din formázó minta, 3 gyíkfű, 3 álompor. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a drakolich fejét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 83, gyógyulás: 10, összesen: -73 ÉP}


(Továbbmész...) [154,102] Fák, mindenütt csak fák. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy drakolich. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tisztítótűz varázslat. 134 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a drakolich testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Csontodig hatol a hideg. (46 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: darázsszárny, 2 kék orchidea, 3 kaktusztüske. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a drakolich jobb első lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a drakolich testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 73, gyógyulás: 10, összesen: -63 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-15 varázspont.] Békés nézelődésedet egy felbőszült massza zavarja meg. Hát ez vajon hogy kerül ide!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a massza jobb oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a massza farkát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 71 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel megdöföd a massza rothadó lebenyét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A massza rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A massza nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a massza többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. (ld. enc.) 736 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 10, gyógyulás: 10, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [154,101] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pszi őselementál. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál farkát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi őselementál nyakát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 63 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel megérinted a pszi őselementál testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 206 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 29, gyógyulás: 10, összesen: -19 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kinyílt phua-kúpot. A phua-kúp jelen állapotában leginkább egy óriási fémvirágra emlékeztet. Közelebb mész, hogy alaposabban szemügyre vedd. Nem tudod mi történhetett, de a kúp teljesen szétnyílt, falai virágszirmokként hevernek most a földön. Fogalmad sincs, hogy mi művelhette ezt a minden ghallai tudós által elpuszíthatlannak tartott anyaggal, amiből a phua-kúp falai készültek. A phua-kúpokat eddig még megkarcolni se tudta senki. Masszának nyomát se látod. Nyilván innen jött az a massza, amivel nem sokkal korábban találkoztál. Amennyire ismered a phua-kúpok "mágiáját", egy kúpban nem egy massza volt, amit a kúp mindig feltámasztott, hiszen nem találkoztál még ugyanabban a kúpban (de talán még másik kúpban sem) két egyforma masszával. Valószínűleg a kúp "mágiája" teremtette a masszákat. Kérdés, hogy ez a teremtőerő a kinyílás óta működik-e. Ha igen, akkor ki tudja hány massza szabadult rá a környékre. Érdemes lenne alaposabban körülnézni, hátha találsz valami nyomot, ami választ adhat a kérdésre. (Adj ki KUT 20 parancsot egy kinyílt phua-kúp mezején!) Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Békés nézelődésedet egy felbőszült massza zavarja meg. Hát ez vajon hogy kerül ide!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a massza nyitott pofáját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel meghorzsolod a massza testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a massza néhányszor agyarával! (5 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A massza belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Nyelvével a massza úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 1 186 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 27, gyógyulás: 10, összesen: -17 ÉP}

[38 pontot használtál fel, van még 494.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállasz alaposabban körülnézni a kinyílt phua-kúp környékén, ám vizsgálódásodat valami mozgás zavarja meg. Tapasztalt kalandozóként azonnal a harcra készülsz, nem is hiába. Egy tomboló massza támad rád.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 61 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a massza fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza nyúlánk csőrét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel megkarcolod a massza csöpögő potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A massza pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 1 506 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 95, gyógyulás: 10, összesen: -85 ÉP}

Legyőzted ugyan a rád támadó masszát, de az biztos, hogy ez nem egy közönséges példány volt. Jóval nehezebb volt legyőznöd, mint a korábbiakat. Nincs időd azonban ezen töprengeni, sokkal fontosabb, hogy alaposan átkutasd a környéket. Rutinos nyomkeresőként vizsgálod meg a nyomokat. Sikerrel jársz. Jópár - a kúptól távolodó - nyomra bukkansz. Nem lehetnek mások, csak különböző masszák nyomai. Úgy látszik a kúp továbbra is működik, és termeli a masszákat. Ez nem jósol fényes jövőt. A keresgélés közben valami érdekeset pillantasz még a kinyílt kúpban. Nem habozol alaposabban megvizsgálni. Egy titkosírás töredékre bukkansz. Talán meg tudod fejteni. Gyakorlott kódfejtőként nem okoz nehézséget megfejtened a talált szövegtöredéket. Mindössze egy szót és egy számot tartalmaz: DELTA 425. Az írás hamarosan elhalványul. Gyorsan körülnézel a még a kinyílt phua-kúpban, hátha valami elkerülte a figyelmedet. Erőfeszítéseidet siker koronázza. Nem tudod, hogy az első átnézéskor kerülte el a figyelmedet, vagy azóta került ide a KINCS, a lényeg, hogy van. Az alábbi tápokat találtad: 6 Huddens elixírje (ld. enc.) (Nincs mibe rakni 6 Huddens elixírjét.). Levonod a kutatásod következtetéseit. Ismeretlen számú massza szabadult el, és a kinyílt phua-kúp folyamatosan további masszákat teremt, és szabadít rá a világra. Itt valami tenni kell. Első lépésként csökkenteni kell a masszák számát. Második lépésként pedig kezdeni kellene valami a kinyílt phua-kúppal. Tönkretenni, elpusztítani nem tudod, ez már kiderült korábban is, amikor ez első phua-kúpok megjelentek.
(Figyelem! Ezentúl minden kinyílt phua-kúpnál kiadhatod a KUT 20 parancsot. (Az FKU NEM működik.) Ekkor átkutatod a kúpot újabb nyomok és kincsek után. Egy fordulóban egy kúpnál csak egyszer próbálkozhatsz, de átmehetsz másik kúphoz, és ott is kutathatsz. Tudnod kell azonban, hogy egy fordulóban a második kutatás után minden további egyre nehezebb lesz, egyre kisebb esélyed lesz a sikerre.) Talán a talált szó és szám jelenti a kinyílt phua-kúpok rejtélyének megoldását? Érdemes lenne minél több kúpot megvizsgálnod, és megbeszélni más kalandozókkal azt, hogy miket találtál. [20 pontot használtál fel, van még 474.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 472.]

m 7 7 1 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre
[153,100] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Mohón iszol belőle. Feltöltöd a vizestömlőt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ezoterikus mardel került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 95 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel jobb oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel megbököd az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 406 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 9, gyógyulás: 10, összesen: +1 ÉP}

Békés nézelődésedet egy felbőszült massza zavarja meg. Hát ez vajon hogy kerül ide!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Megvakultál ((-12 támadás))! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Elszántan a másikra támadsz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza bal oldalát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 64 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel megérinted a massza nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 900 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 4, gyógyulás: 10, összesen: +6 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [152,99] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar bajnok került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok jobb lábát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 095 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 45, gyógyulás: 10, összesen: -35 ÉP}

Utad során felfedezel egy vapár cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [153,98] Tovább barangolsz a fák között. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy szutykos remák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 86 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 61 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel megérinted a szutykos remák testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) (-2 TU.) A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 322 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 12, gyógyulás: 10, összesen: -2 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 436.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[154,98] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy nukleáris cickány. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány farkát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Elszántan ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány farkát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 72 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel jól megszúrod a nukleáris cickány nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 781 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 18, gyógyulás: 10, összesen: -8 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 424.]

* 1. BP: h 336 10 0 használod a 336. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 135 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 384.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 95 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 344.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 55 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 304.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 15 TVP-t kell elköltened.] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 264.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 224.]

tf 4 24 fejleszted a 4. tulajdonságodat 24 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [24 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 27, 17.
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 419 pontot. A következő körben tehát 619 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DRAKOLICH (760. SZÖRNY)
Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod...

MOA KRISTÁLY (2203. TÁRGY)
Egy enyhén áttetsző, fehérszínű kristályt tartasz a kezedben, amit egy felbőszült masszából nyertél ki. Nem tudod, hogy mi a célja, nem is hasonlít az általad eddig ismert, szép moa drágakövekre. Talán valamiféle mágikus energiatároló lehet, ami a moa szerkezeteket működtető energiák tárolására szolgál. Az biztos azonban, hogy a masszák érzékelik a nálad levő kristályokat, mivel sokkal vehemensebben támadnak rád. Eddig csak felbőszültek voltak, de minél több kristályt birtokolsz, annál jobban megvadulnak. Azt is észreveszed, hogy a kinyílt phua-kúpok közelében a kristályok elkezdenek pislákolva világítani. Ha egészen közel viszed őket, akkor egyre sűrűbben pisklákolnak, de nagyon hamar megfeketednek. Talán ezt a tulajdonságokat ki tudod valahogy használni, de vigyázz, a megfeketedett kristályok már nem jók semmire, el is dobod őket.
(Játéktechnikailag ez azt jelenti, hogy minden nálad levő moa kristály erősíti a történelmi eseményben ellened harcoló masszákat 1 %-kal. Természetesen, ekkor több TP, FNO és masszapont jár értük. A TP és masszapont növelésének nincs felsőhatára, de a kapott bónusz FNO maximalizálva van 200 kristálynál. Ezenkívül még használhatod a kristályokat akkor, amikor a kinyílt phua-kúpoknál kutatsz. A KUT parancs 3. paraméterénél megadhatod, hogy mennyi kristályt használsz fel. Minden ilyen kristály kb. 10%-kal növeli az esélyedet a szakértelem próbáknál és kb. 6%-kal növeli az esélyét annak, hogy kincset találsz a kutatás végén. Egy KUT-hoz maximum 10 kristályt használhatsz.)

HUDDENS ELIXÍRJE (830. TÁRGY)
Ez az igen speciális recept még a híres kobudera harcművésztől, Huddenstől származik. A lélek belső megtisztításával, és néhány mágikus komponens felhasználásával speciális varázsitalt állíthatsz elő. Persze, mindehhez szükséged lesz egy varázsfiolára, amelyben Varázsital Főzése varázslattal össze kell kotyvasztanod 5 csepp vizet, egy porrá morzsolt dlathog kőzetet, és egy küklopsz szemet. Ez mindössze 5 TVP-be került, és máris rendelkezésedre áll a különleges elixír, amely elfogyasztásakor életpontodat maximálisra gyógyítja! Ehhez a H 830 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Második paraméternek megadhatsz egy számot, ha ennyinél kevesebb ÉP-d fog hiányozni, nem fogod használni. A lélek megtisztítására, és így a főzet használatára a jó és gonosz jelleműek nem képesek.

KARAKTERLAP

Tork Bendor, egy fekete hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia főpap-jelöltje vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 278. fordulód.

Erő: 25 (28) Szint: 23 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 29 (35) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 95 kg
Ügyesség: 25 (28) Védekezés: 58 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 27 (29) Életpont: 328/307 Jellem: jó (728) Tul. pont: 3
Szerencse: 30 (34) Varázspont: 716/423 Pénz: 334 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 28/6 Pszi pont: 135/-2 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1537 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 339 TP-t kaptál. Jelenleg 1 021 725 TP-d van. A következő szinthez még 178 275 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ongóliant, taalru. A 278. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/10 ökölvívás: 2/0 szúrófegyverek: 20/81 (+5%)
vágófegyverek: 20/0 ütőfegyverek: 21/30 (+30%) lőfegyverek: 10/91
dobófegyverek: *25/100 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (200%) << vámpírtőr (#364) (200%) << kőkés (#6)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
154,98 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 58, 57, 64, 59, 62, 56, 93

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 107 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 093 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/1 2. nyomkövetés: 71/6 (+15%) 3. mászás: 9/54
4. csapdakészítés: 15/53 5. csapdaészlelés: 9/60 6. gyógyítás: 20/70
7. titkosírás: 12/19 (+6%) 8. felderítés: 21/82 (+23%) 9. szörnyidomítás: 9/17
10. teológia: 39/11 (+17%) 11. taumaturgia: 51/66 (+11%) 12. szerencsejáték: 6/48
13. versengés: 10/31 14. zene: 13/99 15. szörnyismeret: 17/18
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 1/58 18. vadászat: 9/25
19. bányászat: 30/28 20. úszás: 10/7 21. csapatmunka: 3/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
totem 55% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), borzalmas varkaudar (#166), autentikus vámpír (#154), gnóm szolgáló (#181), bunthar (#396), norpadolótika (#226)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
nektoraf (#355), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), tűzeső (#61), agykorbács (#97), energiafolyam (#136)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
lángcsóva (#31) >> élőholt mágus (#175) lángcsóva (#31) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146) villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> velociraptor (#161)
lángcsóva (#31) >> vortexmágus (#418)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> miksziszi húsgólem (#126) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
varázsvédelem (#34) >> xirnox (#122) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élőholt mágus maradványait a szélben! (számláló: 2)
2.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! (teljesítve)
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4 (limit: 399), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 1 056.
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a tanítók türelme (181)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
az őrzők ébersége (312)
alattvalók védelme (345)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 486 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1841.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4780 arany (#50) 3 álompor (#396) 1 borostyán függő (#162)
4 bunthar bőr (#733) 1 csontpálca (#329) 1 darázsszárny (#652)
1 din formázó minta (#301) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158)
1 ezüst nyaklánc (#117) 2 fáklya (#36) 4 fűszertartó (#210)
3 gyíkfű (#201) 3 kaja (#2) 3 kaktusztüske (#114)
1 kék orchidea (#68) 1 márványkulcs (#245) 2 mérg. ubuk tüske (#137)
4 mérg. vas dobónyíl (#190) 5 mérgezett vasnyíl (#187) 1 obszidián függő (#195)
31 óndarab (#85) 2 rövid íj (#107) 1 szöges páncél (#65)
1 szögletes kő (#17) 1 tolmokov-koktél (#351) 1 tükör (#43)
2 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 drótszőr (#37) 5 gyenge méreg (#26) 1 gyöngymangó (#135)
4 moa kristály (#2203) 2 pirkit (#153) 1 remák szív (#264)
6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

151 152 153 154 155
97
98
99
100
101
102
103
104
(152,99) varkaudar bajnokok (#190), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110)
(153,98) szutykos remákok (#191)
(153,100) tavacska, ezoterikus mardelek (#184), massza (#217)
(154,98) nukleáris cickányok (#155), gumifa (#38)
(154,101) pszi őselementál (#258), phua-kúp (#372), massza (#217)
(154,102) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), drakolich (#760), massza (#217)
(154,103) quwarg boly (#359), drakolich (#760)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2015.05.28 15:04 Változások a számládon! 100 zsetont átutaltak a(z) 9286. számláról!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A csatornától keletre 32 db BNJK karakter került be a játékba. Erről bővebb információ a beholder.hu TF oldalán olvasható.

Üzenet küldése a karakternek