277. forduló, 279. forduló, Trisaf Odnalmor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. jan. 27. 10h:53'
EZ A 865. JÁTÉKHETED, 278. FORDULÓD
866. játékheted kezdete: febr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5309
SZÁMLA : XXXX

TRISAF ODNALMOR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,58] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 80 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+124 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+88 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 413.]

* 2. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 408.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 403.]

* 4. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 398.]

* 6. KP: v 1 20 0 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 393.]

* 7. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 388.]

* 8. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 383.]

* 9. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 363.]

* 10. KP: v 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 358.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[189,57] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ősdentor. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 33 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod az ősdentor testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az ősdentor jobb oldalát. (5 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Agyartőrrel tökéletesen perforálod az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 38 életpontot vesztettél. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 113, gyógyulás: 112, összesen: -1 ÉP}

Találsz egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy púderszikla van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [189,56] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő Raia szent lovagja nem jelenthet komoly veszélyt. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Látsz egy oltárt. Leah híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy púderszikla van. Északra egy kihívás tornya van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [189,55] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ongóliant. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (21 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az ongóliant testét. (6 támadással 424 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd az ongóliant bal lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy trófea nyaklánc, 2 borostyán függő, egy fűszertartó, egy igazgy. fülbevaló és egy vas dobónyíl. 3 837 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 560, sebződés: 85, gyógyulás: 101, összesen: +16 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kihívás tornyát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 337.]

ek 7 12 6 t. energia kisütése: 7 12 6
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+6 szerencsejáték.) [-6 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 337.]

ek 7 16 7 t. energia kisütése: 7 16 7
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+7 szörnyismeret.) [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 337.]

ek 7 14 21 t. energia kisütése: 7 14 21
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+6 harcművészetek.) [-6 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 337.]

ek 7 6 3 t. energia kisütése: 7 6 3
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 gyógyítás.) [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 337.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Gralhyll. A feladatod a következő. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy villám szimbólum. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerő tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy halcsont. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 125 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Nrimlomtrippók néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Harcművész szakértelmed lesz próbára téve. Kezedben egy szál bottal kell végigfutnod egy folyosón úgy, hogy a különböző akadályokat kikerülöd, minden célpontot leütsz a bottal, és mindezt három perc alatt! Futva indulsz a folyosón. Igyekszel, de miközben a lávapatakokon ugrálsz át és próbálsz elhajolni a suhogó pengék elől, óhatatlanul kihagysz egy-egy célpontot. És mintha ez nem lenne elég, még a három percet is túlléped!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 317.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Brakvelvanmurr". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat nem túl bonyolult. Íme, egy papírdarab, amin egy titkosírás van, ezt kell megfejtened! A papírról egy, a mínosz-kúpok oldaláról megszokott komplexitású titkosírás köszön vissza. Igen... ez az "a" betű, akkor ez valószínűleg "az" lesz. Ebből sok van, ez talán e betű, igen, "ez"! Néhány perc, és megfejted a teljes titkosírást. 625 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Vlallena néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Harcolnod kell, ellenfeled egy halálosztó kain. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.

Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálosztó kain bal oldalát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a halálosztó kain jobb lábát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a halálosztó kain jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A halálosztó kain néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 777 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 67, gyógyulás: 29, összesen: -38 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Kalapácskezű Duirgan néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy vashegyű lándzsát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 287.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy dehidrátor leöléséből áll a próba.

A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a dehidrátor testét. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Agyartőrrel eltalálod a dehidrátor testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A dehidrátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A dehidrátor farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dehidrátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 351 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 7, gyógyulás: 38, összesen: +31 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Quiltrin néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy bumerángot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy!
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 267.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[189,56] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy phua-kúp van. Délnyugatra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy magger közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magger bal oldalát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a magger testét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a magger bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A magger szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 66, gyógyulás: 51, összesen: -15 ÉP}


(Továbbmész...) [189,57] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy Raia szent lovagja. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Felfedeztél egy szent tölgyfát. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [189,58] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bűbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy ovimon-bokrot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Marcho Ven-Saak vigyorog kajánul. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trikornis herceg lehet. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

[21 pontot használtál fel, van még 246.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[189,59] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy kputtyintó csalán. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [189,60] Épületek tűnnek fel.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy edzőcentrumot.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta.
- Á az ezüst karkötő. Látom, elhoztad nekem - veszi el a tárgyat az öregasszony, de amikor látja, hogy nincs itt minden, elkomorul. - A félmunka nem munka! A házigazda némi töprengés után elmosolyodik, majd megenyhülve ezt mondja:
- Talán jó is hogy jöttél. Kicsit módosítanék a listán. Legközelebb a következő dolgok legyenek nálad: 9 ovimon-bogyó, 1 ezüst nyaklánc, 7 bronzhegyű nyíl, 1 karbin plazma, 5 gyöngymangó.
A szellemkastély olyan, mint mindig, magányos és lenyűgöző. A bejárat előtt nem vár rád kísértet, az egyetlen "élő" dolog a környéken a szél cibálta sátorponyva. Sietve lépsz be a falak közé. Minden bátorságodat összegyűjtve elindulsz a sötét és kietlen járatban. A tizenkettedik lépésed után egy kísértetiesen lebegő alak jelenik meg előtted, kezében egy hatalmas méretű karddal hadonászik feléd. A szörny némiképp meglepődöttnek tűnik, hogy nem ijedtél meg tőle, mégis arra készül, hogy fegyverével kettéhasítson. Kilesve a megfelelő pillanatot, átbújsz szellemteste alatt, és továbbszaladsz a folyosón. Pár perc múlva, amikor zilálva hátrapillantasz, a kísértetet már sehol sem látod. Magabiztosan lépdelsz a folyosó útvesztőiben, amikor rémületes sikoly hallatszik. A néhány percig tartó iszonyatos hang erősen megviseli közérzetedet. Éhezni és szomjazni kezdesz! (193 életpontot vesztettél.) A folyosó hirtelen változtat irányt. A forduló túloldalán az ősi szellem vár rád, viselkedéséből ítélve a harc elkerülhetetlen. A szörny már kis híján rád ugrik, hogy miszlikbe aprítson, de jelen esetben ügyesebbnek bizonyulsz. Kitérsz támadása elől, és futásnak eredsz az úton visszafelé, amerről érkeztél. Kedveszegetten hagyod ott a cirkuszosokat, hogy újra belevethesd magad Ghalla "hétköznapi" életébe.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Szörnyen éhezel. (-4 életerő.)
Találkozol Rao Lanceszel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke.
Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Továbbmész. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[34 pontot használtál fel, van még 212.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Fekvőtámaszozni tudsz edzőcentrum nélkül is, de itt sokkal trükkösebb és nehezebb módon tudod nyomni őket. Ráadásul, miután jól elfáradtál, le tudsz ülni egy kényelmes székbe, némi frissítőt kortyolgatva. Na, ez kimerítő volt. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy Főmágus!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 17 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Főmágus fejét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Főmágus törékeny testét. (6 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a Főmágus testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 152 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy karbin plazma és 2 sallank karom. 12 645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 587, sebződés: 220, gyógyulás: 99, összesen: -121 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 18 aranyat. A káosz portál ontja magából a szörnyeket. Máris egy újabb áll előtted: egy iszapfaló!

Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 96 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-16 támadás). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az iszapfaló sáros testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az iszapfaló nyakát. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod az iszapfaló testét. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Az iszapfaló csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 331 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 740, sebződés: 538, gyógyulás: 129, összesen: -409 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Beléd hasít a felismerés: te itt életveszélyben vagy! Kereket oldasz. Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +300 életerő.) Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-4 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 172.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Fekvőtámaszozni tudsz edzőcentrum nélkül is, de itt sokkal trükkösebb és nehezebb módon tudod nyomni őket. Ráadásul, miután jól elfáradtál, le tudsz ülni egy kényelmes székbe, némi frissítőt kortyolgatva. Na, ez kimerítő volt. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 227 TVP-t kell elköltened.] Annyira belemerülsz abba, amit csinálsz, hogy majdnem meglep az a szörny, ami egy káoszportálból lép ki, majd rád támad. Még hallasz egy elhaló kacajt, és egy nevet: Prrankkh. Aztán a kapu bezárul, te meg ott maradsz kettesben a szörnnyel. Ellenfeled: egy méregelementál!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a méregelementál zsezsgő masszáját. (5 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod a méregelementál fejét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A méregelementál fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Csápjaival a méregelementál lecsap a bal karodra. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a méregelementál bal oldalát. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Agyartőrrel megérinted a méregelementál testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a méregelementál, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Nyelvével a méregelementál eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A méregelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 12 521 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 874, sebződés: 146, gyógyulás: 177, összesen: +31 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 1 mópat tokent. Alig győzted le az előzőt, máris újabb jelentkező akad, hogy a trófeád legyen: egy jégelementál!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (30 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a jégelementál fagyos testét. (5 támadással 353 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a jégelementál testét. (6 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A jégelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a jégelementál testét. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a jégelementál fagyos testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A jégelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a jégelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 12 656 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 908, sebződés: 259, gyógyulás: 184, összesen: -75 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 8 tintát. Hát ez kemény! Máris jön az újabb ellenfél: egy élőholt ősmágus!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. 155 életpontot vesztettél. Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel megdöfködöd az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 365 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod az élőholt ősmágus törékeny testét. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 83 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel jól megszurkálod az élőholt ősmágus bal lábát. (5 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1147, sebződés: 432, gyógyulás: 231, összesen: -201 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Ráébredsz, hogy ez már nem puszta sport, az életed a tét. Menekülsz. Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +300 életerő.) Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-4 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 132.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Ezúttal "végigeszed az étlapot". nyomópad, húzókorlát, súlyzózás. A végére kitikkadsz mint alpesi tehén a sivatagban. Jól esik után némi frissítő. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 179 TVP-t kell elköltened.] Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy vámpírdenevér!

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 54 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel többször eltalálod a vámpírdenevér vértől piros fejét. (5 támadással 364 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a vámpírdenevér vértől piros fejét. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) A vámpírdenevér néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 27 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel jól megszurkálod a vámpírdenevér fejét. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel többször eltalálod a vámpírdenevér jobb szárnyát. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) A vámpírdenevér csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 27 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1158, sebződés: 320, gyógyulás: 0, összesen: -320 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Ráébredsz, hogy ez már nem puszta sport, az életed a tét. Menekülsz. Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +300 életerő.) Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-5 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 92.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 97.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 102.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[188,60] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy részeg kalandozó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a részeg kalandozó bal vállát. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Agyartőrrel megdöföd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A részeg kalandozó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs és egy ezüst karkötő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 25, gyógyulás: 51, összesen: +26 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy relikviagyűjtő házát. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy őrült varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 24 életpontot vesztettél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Meglengetve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az őrült varázsló testét. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Agyartőrrel eltalálod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy és 2 sallank karom. 2 651 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 61, gyógyulás: 63, összesen: +2 ÉP}

Szörnyen éhezel. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [187,60] Folytatod sétádat a házak közt. Látsz egy templomot. Tharr hívői építették. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 14 aranyat. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csapat őrjáratozó katona. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál ((-20 támadás))! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel jól megszurkálod az őrjáratozó katona bal karját. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd az őrjáratozó katona bal lábát. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (12 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel jól megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (8 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel többször eltalálod az őrjáratozó katona bal oldalát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted az őrjáratozó katona bal lábát. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (6 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel jól megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél.
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs, 8 arany és egy nagy bronzkulcs. 10 500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 971, sebződés: 334, gyógyulás: 199, összesen: -135 ÉP}

Van itt egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).
Összeakadsz egy szigorú tekintetű, ősz, tüsi hajú, büszke troll férfival. A bőre napégette, és tetoválásokkal fedett. A híres királyi fegyvermestert három tanítványa kíséri. Úgy tűnik, bárkit hatékonyan képes, és hajlandó is tanítani, aki betér az iskolájába. Raia kántora. Egy bársony övsálat, egy Batharak vállemezét, egy csillogó fülbevalót, egy csodálatos nyakláncot, egy Gorhud gyűrűjét, egy gyakorlónadrágot, egy Hantas karperecét, egy Kabol gyűrűjét, egy Kabol irháját, egy kiképzői érdemérmet, egy Korrissh sisakját, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy ősi csizmát, egy teriadan karkötőt, egy tleikan karkötőt, egy uglaok lánckesztyűt és egy uglaok láncköpenyt visel. Ruházatát egy Maffiózó trófea, egy profi bérgyilkos trófea és egy ősdentor trófea díszíti. Jobb kezében egy mithril kardot, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Otthagyod a másik kalandozót.
Szörnyen éhezel. (-4 életerő.) [14 pontot használtál fel, van még 88.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 83.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 83.]

* 3. BP: h 234 40 0 használod a 234. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+19 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+1 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 43.]

* 4. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 23.]

* 5. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 13.]

* 6. BP: h 449 0 0 használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 13.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Mosolyogva üdvözöl egy adószedő. Mosolyogva közli, hogy jelenleg 12 arannyal tartozol a kincstárnak. Mi a fenét lehet ilyenkor csinálni? Kényszeredetten előveszel 12 aranyat, és lepengeted. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-56 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 1, 24.
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 13 pontod maradt, ebből a következő körre 13 pontot vihetsz át. Kapsz még 419 pontot. A következő körben tehát 432 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Trisaf Odnalmor, egy hosszú ősz hajú, piros szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr eljövendő papja vagy. Papi hited: 269. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 278. fordulód.

Erő: 45 (64) Szint: 32 Merészség: 5/5 Magasság: 120 cm
IQ: 30 (56) Támadás: 63 (66) Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 37 (48) Védekezés: 53 (59) Menekülés: 30 % Életkor: 113/113 év
Egészség: 34 (51) Életpont: 909/523 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 43 (56) Varázspont: 1716/366 Pénz: 616 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 63/39 Pszi pont: 205/612 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 2
Eddig összesen 3407 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 67 480 TP-t kaptál. Jelenleg 4 342 453 TP-d van. A következő szinthez még 157 547 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus, őrjáratozó katona. A 253. fordulódban 1275 arany került a bankszámládra. 1550 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/56 ökölvívás: 9/32 szúrófegyverek: 35/60 (+11%)
vágófegyverek: 22/9 ütőfegyverek: 7/31 lőfegyverek: 7/41
dobófegyverek: 29/61 (+4%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); bumeráng (#249) (10 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
187,60 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 193
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 910 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 3.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/70 (+24%) 2. nyomkövetés: 50/0 3. mászás: 18/86
4. csapdakészítés: 35/17 (+7%) 5. csapdaészlelés: 16/79 6. gyógyítás: 31/55
7. titkosírás: 14/74 (+5%) 8. felderítés: 27/25 9. szörnyidomítás: 14/41
10. teológia: 53/69 (+16%) 11. taumaturgia: 55/46 12. szerencsejáték: 8/81
13. versengés: 24/71 (+10%) 14. harcművészetek: 3/67 (+10%) 15. zene: 92/13 (+50%)
16. szörnyismeret: 7/55 17. pszi: 24/25 (+3%) 18. zárnyitás: 13/9
19. vadászat: 6/98 20. bányászat: 37/40 21. úszás: 1/86
22. főzés: 20/76 23. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
9999. szövetség (#9999), fabontó szójer (#71) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
szintszívó lények (#9097), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
agytaposás (#180, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261) tulajdonságpajzs (#26)
vámpirizáció (#1) (7,0) óriáserő (#53) csupasz izom (#28) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). Invázióügyi Minisztérium (687): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 48, 59, 66, 68, 70, 71, 74, 124, 125, 126, 127, 130, 134, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 6, 11, 16, 18, 26, 33, 35, 36, 38, 41, 44, 46, 49, 51, 52.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 942, az összesen kapott pontszám: 106200.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 139. Szerzett pont: 18661. Beállított erő: 0 Összpont: 20533

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 53 TU. szükséges még: 37 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2193 TU szükséges.)
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 * bronz taider (#641) $2 kőhegyű lándzsa ($7)
1 pusztító lándzsa (#1805)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329) 1 harci kalapács (#174) $4 szöges bunkó ($8)
1 szögletes kő (#17)
Lövedékek
$11 mihlanil nyíl ($597) $2 tüske ($22) 3 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 8 ezüstshuriken (#327) 14 jégpasztilla (#1566)
$3 mihlanil dobótőr ($599)
Páncélok
1 * elit csatavért (#295)
Sisakok
1 * lidérckorona (#531) 1 mentát korona (#1559) 1 optiri agysisak (#315)
1 Zu'lit koronája (#821)
Köpenyek
1 * őselemek köpenye (#560) $2 rejtőköpeny ($277) 1 ryuku vadászing (#1158)
1 szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
$1 * grifftoll kesztyű ($1578)
Övek
1 * ritualista öv (#709)
Csizmák
1 * értépő sarkantyú (#1482) 1 * fekete bőrcsizma (#247) 3 ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$6 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 8 igazgy. fülbevaló (#197)
8 mópat token (#585) $1 obszidián függő ($195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
13 aranylánc (#191) 2 denevér szimbólum (#140) $1 gyöngysor ($192)
1 halálhozó talizmán (#813) 5 hősiesítő medál (#1558) 2 * gránit szimbólum (#144)
1 * natharion gömb (#865) 1 * szerencsetalizmán (#366) $1 trófea nyaklánc ($196)
3 vortex amulettje (#607)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$2 arany karperec ($194) 2 Arsa potrohgyűrűje (#1541) $2 ezüst karkötő ($158)
$1 ezüst papi karkötő ($308) 1 halálhozó karkötője (#816) 1 Huddens alkarvédője (#1550)
$2 obszidián karkötő ($229) 1 * smaragd karkötő (#707) 1 * Thargodan karkötő (#1249)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
3 angyalok gyűrűje (#529) $4 aranygyűrű ($193) 2 Blounther gyűrűje (#1548)
31 ezüst gyűrű (#180) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2)
1 * arany morfmedál (#2499) 1 * mind. napköve (#2637)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük $8 csepp tinta ($101), fér még: 12]
14 fűszertartó (#210) [bennük 29 csepp sáfránypor (#211), fér még: 41]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 30 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 6]
1 kavadu iszák (#25) [benne $5 csepp gyenge méreg ($26), fér még: 5]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 139]
2 szent kehely (#257) [bennük 13 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 7]
1 térdeplő tülök (#1440) [benne 2 korty életvíz (#1500), fér még: 4]
6 uzbány csőr (#169) [bennük $51 csepp ugh méreg ($166), fér még: 21]
3 vizestömlő (#3) [bennük 50 korty víz (#27), fér még: 10]
5 zöld üveg (#82) [bennük 62 csepp ragasztó (#83), fér még: 38]
Eszközök, használati tárgyak
4 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 aenouth ködkürt (#1554)
4 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
18 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107)
2 bronzkulcs (#76) 2 destabilizátor (#1275) 3 + deus ex machina (#1)
17 ezüst kulcs (#184) 6 Fairlight szütyője (#2108) 1 fáklya (#36)
15 fenőkő (#1618) 6 fiatalság itala (#473) 32 gernim balzsam (#1894)
13 gyakorlómedál (#2729) 55 gyógykenőcs (#313) 1 hebrencs csapda (#147)
1 íjászkence (#1225) 7 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 3 kristályfolyadék (#449)
21 kristálygömb (#265) 25 krónika (#1725) 2 kronokristály (#1636)
10 leviatán hólyag (#2182) 16 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 14 megsemmisítő (#1540)
1 moa varázsdoboz (#1133) 5 morf esszencia (#2452) 1 nagy aranykulcs (#246)
21 nagy bronzkulcs (#185) 10 nagy vaskulcs (#186) 56 ork csodaszer (#1228)
3 pszi kő (#248) 1 pszi kristály (#618) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
5 rum (#1419) 8 ryuku védőkenőcs (#1154) 5 sámán gyógykenőcs (#1139)
2 shinai gömb (#348) 1 szeksztáns (#32) 15 szent jogar (#150)
7 tapasztalatkő (#975) 1 tatu dob (#234) 1 távcső (#42)
3 térhajlító kavics (#1539) 3 titanitdukát (#1480) 3 titkos teleportkő (#1387)
1 tudás gyöngye (#522) 3 varkaudar pálinka (#1137) 1 vaskulcs (#183)
1 védőkristály (#2240)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 2 alaprúna (#2670) 115 álompor (#396)
4 amniosz (#203) 13 aurach fog (#657) 2 bakkura bőr (#95)
22 borkonyó bibe (#312) 3 csillezsályalevél (#1253) 11 csuklyavirág (#133)
5 dentor bőr (#551) 2 dözmöng szív (#122) 11 eknozol (#540)
1 elf csont (#664) 15 elkarog szőr (#665) 5 etra hályog (#712)
13 ezüstdarab (#326) 13 fabontó (#106) $12 fekete gyöngy ($99)
14 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 1 gnóm csont (#706)
5 grákóbőr (#41) 6 grifftojás (#179) 26 gyíkfű (#201)
137 gyöngymangó (#135) 5 hattyútoll (#1222) 1 hebrencs állkapocs (#130)
4 hibátlan tűzopál (#1642) 2 iknegurin (#541) 29 ilkin érc (#232)
1 jegesmedve bunda (#1067) 9 jégszív (#282) 17 kaktuszbogyó (#429)
21 karbin plazma (#199) 2 kazmár gyökér (#205) 15 kék orchidea (#68)
18 kőszem (#304) 8 kreiton esszencia (#892) 3 küklopsz szem (#643)
11 kvazár (#244) 3 lapockacsont (#33) 4 lélekesszencia (#619)
2 lidércesszencia (#1074) 51 lótuszvirág (#447) 188 madártoll (#112)
3 mágiaszilánk (#2668) 45 mákrózsa virág (#56) 25 manifeszt.nyúlvány (#214)
4 mithril (#352) 2 moa burát (#384) 1 moa gyöngy (#378)
2 moa obszidián (#380) 4 moa üveggömb (#383) 77 mocsári penke (#148)
39 mutáns csont (#331) 3 nektoraf faggyú (#667) 50 óndarab (#85)
4 párducbőr (#1066) 3 párducszem (#1073) 62 pirkit (#153)
15 púderkő (#119) 27 pular kristály (#239) 22 purifikátor háj (#269)
37 quwarg tojás (#360) 14 raptor karom (#281) 36 remák szív (#264)
45 rézdarab (#70) 7 rinóbőr (#651) 26 rókafarok (#124)
1 rozmárfog (#1069) 25 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650)
12 sárkánypikkely (#292) 1 smaragdkő (#678) 2 szulfin (#676)
1 szuperkötél (#209) 6 szvó-ektoplazma (#151) 13 téfea-agy (#172)
1 teknőcteknő (#416) 58 Thargodan esszencia (#328) 5 trikornis szarv (#198)
1 troll csont (#704) 2 tyrex csont (#280) 4 ulkor gyöngy (#1072)
4 vadász tatu bőr (#15) 3 vámpírfog (#1221) 29 varányszem (#30)
6 varkaudar csont (#1113) 2 varkaudar tekercs (#653) 116 vasérc (#152)
4 vízionár szem (#102) 1 vörös zyel (#606) 10 xirnox szív (#213)
2 yetiszív (#1070)

Összsúly: 418.77 kg Megterheltség: 166%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 isteni könnycsepp (#260) 1 madártoll (#112) 1 sáfránypor (#211)
3 sámán gyógykenőcs (#1139) 2 vas dobónyíl (#189) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
67 arany (#50) 2 borostyán függő (#162) 1 ezüst kulcs (#184)
2 fekete gyöngy (#99) 1 fűszertartó (#210) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
1 karbin plazma (#199) 7 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
1 mópat token (#585) 2 nagy bronzkulcs (#185) 3 sallank karom (#128)
1 szöges bunkó (#8) 8 tinta (#101) 1 trófea nyaklánc (#196)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

186 187 188 189 190
54
55
56
57
58
59
60
61
(187,60) kvazár kohó (#628), fegyvermester háza (#631), Tharr oltár, 26. többszemélyes kaland, őrjáratozó katona (#274), egy troll férfi
(188,60) részeg kalandozók (#187), relikviagyűjtő háza (#2239), nekrofun (#173), őrült varázsló (#255)
(189,55) ongóliant (#159), kihívás tornya (#502), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, 26. jellempróba, művészi porolit (#720), halálosztó kain (#168), dehidrátor (#151)
(189,56) Raia szent lovagja (#239), Leah oltár, magger (#747)
(189,57) ősdentor (#282), phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), Raia oltár, szent tölgyfa (#393), Raia szent lovagja (#239)
(189,58) bűbájlidérc (#761), oltár, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), művészi porolit (#720), trikornis herceg (#261)
(189,59) Tharr oltár, 49. jellempróba, tündöklő szobor (#1587), kputtyintó csalán (#247)
(189,60) edzőcentrum (#2728), Rao Lance (1645. kalandozó), Főmágus (#273), iszapfaló (#667), méregelementál (#306), jégelementál (#277), élőholt ősmágus (#179), vámpírdenevér (#702)

Üzenet küldése a karakternek