278. forduló, 280. forduló, Tork Bendor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. máj. 29. 12h:03'
EZ A 1031. JÁTÉKHETED, 279. FORDULÓD
1032. játékheted kezdete: jún. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1436
SZÁMLA : XXXX

TORK BENDOR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [154,98] koordinátán.
Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Lorelai adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 1 fokhagymát. Táborozásod egyik napján egy trikornis vágtatott be a táborodba, hátán egy vadul kapaszkodó vikócmajommal. A maki kezedbe nyom egy csomagot, és iszkiri, már ott sincsenek. Kibontogatod Lorelai csomagját. Találsz benne 1 hősiesítő medált. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 8 szent jogart, 1 őselemek köpenyét, 1 Ek'Hor pajzsát.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+9 tvp ). Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+74 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+62 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 623.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 618.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 613.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 613.]

* 5. KP: v 88 0 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 613.]

* 6. KP: v 127 0 0 elmormolod a 127. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 608.]

fgy 60 40 4 felt. gyógyítás 60 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 608.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[154,99] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a manaelementál bal oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Pusztítás Botjával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Pusztítás Botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál jobb oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 8, gyógyulás: 10, összesen: +2 ÉP}

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északkeletről folyik délnyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [153,100] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy ezoterikus mardel. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 97 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával többször eltalálod az ezoterikus mardel fejét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 77 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel megkarcolod az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az idilli csendet megtöri valami. Egy felbőszült massza rohamoz meg!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a massza jobb első lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a massza bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a massza karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 1 152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [153,101] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg parafenomén. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 100 életpontot sebeztél. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy ezüstshuriken tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Elszántan a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel megbököd a quwarg parafenomén jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 27 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 035 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 39, gyógyulás: 10, összesen: -29 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Alaposan figyelsz minden gyanús mozgásra. Nem is kell csalódnod megérzéseidben, mivel egy felbőszült massza törtetését hallod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a massza nyálas sörényét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a massza bal első lábát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 70 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel meghorzsolod a massza csöpögő potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a massza megcsapja a fejedet. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 gonoszság.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 1 333 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+8 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 9, gyógyulás: 8, összesen: -1 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. [45 pontot használtál fel, van még 563.]

m 4 2 2 mozogsz délre, keletre, keletre
[153,102] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Látsz egy smirglibokrot. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Arra van észak, és most ezen a ponton vagyunk. - mutatod a térképen. A kobold hálából megfelezi veled az uzsonnáját. (+2 jóság.)
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy varkaudar felderítő. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tisztítótűz varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő jobb karját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1 566 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Békés nézelődésedet egy felbőszült massza zavarja meg. Hát ez vajon hogy kerül ide!

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a massza rengő gezemicéjét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a massza rengő gezemicéjét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a massza karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A massza néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Előrehajolva csap a massza, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 1 664 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (ld. enc.) Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 91, gyógyulás: 10, összesen: -81 ÉP}

Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [154,102] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy megsebesített drakolich. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tisztítótűz. 108 életpontot sebeztél. Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Az idilli csendet megtöri valami. Egy felbőszült massza rohamoz meg!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a massza fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a massza testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel meghorzsolod a massza rothadó lebenyét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a massza, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A massza meglök a szarvával. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 1 516 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 15, gyógyulás: 10, összesen: -5 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északra. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [155,102] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar felderítő. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tisztítótűz. 110 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző és 1 varkaudar pálinka. 1 566 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Békés nézelődésedet egy felbőszült massza zavarja meg. Hát ez vajon hogy kerül ide!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 75 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a massza fejét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza farkát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a massza testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A massza Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a massza a farkával a bal válladra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 1 405 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 32, gyógyulás: 10, összesen: -22 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [50 pontot használtál fel, van még 513.]

m 8 6 mozogsz északra, nyugatra
[155,101] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

Az idilli csendet megtöri valami. Egy felbőszült massza rohamoz meg!

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 54 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-9 védelem.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (3 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza kocsonyás testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel megdöföd a massza kocsonyás testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Beléd öklel a massza! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a massza farkától. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Szereztél 1 moa kristályt. 1 386 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 110, gyógyulás: 10, összesen: -100 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 amnioszt. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [154,101] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kinyílt phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy varkaudar felderítő. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tisztítótűz varázslat. 121 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar felderítő jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 566 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Alaposan figyelsz minden gyanús mozgásra. Nem is kell csalódnod megérzéseidben, mivel egy felbőszült massza törtetését hallod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 95 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a massza jobb karját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával megütöd a massza ragyás testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 61 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel megérinted a massza jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A massza ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Patájával a massza többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 1 311 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 28, gyógyulás: 10, összesen: -18 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Eszel valamit. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [47 pontot használtál fel, van még 466.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállasz alaposabban körülnézni a kinyílt phua-kúp környékén, ám vizsgálódásodat valami mozgás zavarja meg. Tapasztalt kalandozóként azonnal a harcra készülsz, nem is hiába. Egy tomboló massza támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 81 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a massza testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a massza farkát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel megkarcolod a massza szutykos vetőjét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a massza farkától. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 1 774 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 41, gyógyulás: 10, összesen: -31 ÉP}

Legyőzted ugyan a rád támadó masszát, de az biztos, hogy ez nem egy közönséges példány volt. Jóval nehezebb volt legyőznöd, mint a korábbiakat. Nincs időd azonban ezen töprengeni, sokkal fontosabb, hogy alaposan átkutasd a környéket. Tapasztalt felderítőként nézel körbe. Sikerrel jársz. Jópár - a kúptól távolodó - nyomra bukkansz. Nem lehetnek mások, csak különböző masszák nyomai. Úgy látszik a kúp továbbra is működik, és termeli a masszákat. Ez nem jósol fényes jövőt. A keresgélés közben valami érdekeset pillantasz még a kinyílt kúpban. Nem habozol alaposabban megvizsgálni. Egy titkosírás töredékre bukkansz. Talán meg tudod fejteni. Gyakorlott kódfejtőként nem okoz nehézséget megfejtened a talált szövegtöredéket. Mindössze egy szót és egy számot tartalmaz: ha 269. Az írás hamarosan elhalványul. Gyorsan körülnézel a még a kinyílt phua-kúpban, hátha valami elkerülte a figyelmedet. Erőfeszítéseidet siker koronázza. Nem tudod, hogy az első átnézéskor kerülte el a figyelmedet, vagy azóta került ide a KINCS, a lényeg, hogy van. Az alábbi tápokat találtad: 6 szent jogar. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [20 pontot használtál fel, van még 446.]

* 1. BP: h 336 10 0 használod a 336. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 406.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 131 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 366.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 91 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 326.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 51 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 286.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 11 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 246.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 egészség.)

[40 pontot használtál fel, van még 206.]

tf 4 6 fejleszted a 4. tulajdonságodat 6 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [6 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 15, 28.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 420 pontot. A következő körben tehát 620 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EK'HOR PAJZSA (1556. TÁRGY)
Ritkán, ha volt tulajdonosa halálával nem omlik porrá, Ek'Hor holtteste mellett megtalálhatod a testéhez képest apró, függőlegesen nyújtott pajzsát, mely a felületén végig tüskézett. Ha a bal kezedbe veszed ezt a pajzsot, +20 védettséget kapsz, és a mentális támadások ellen +8-cal dobod a mentődobásaidat. A pajzs használatához legalább 17. tapasztalati szintűnek kell lenned.

ŐSELEMEK KÖPENYE (560. TÁRGY)
Az őselemek köpenye hallatlan mágikus erővel ruházza fel viselőjét: minden, támadó varázslat által okozott sebzést negyven százalékkal csökkent! Ezenkívül, aki ezt magára húzza, plusz 2 védelmet is kap. A legendás varázstárgyat annak idején állítólag T. Vlagyimir rendelte Éliosztésztől, a Namír királyság legkiválóbb varázstárgy készítőjétől, külön a Zarknod elleni csatájához. Természetesen azóta számos másolat készült a mesés varázstárgyról. Az őselemek köpenye a lények speciális képessége ellen nem nyújt védelmet. Fontos még, hogy 22-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti, mert azonnal megfojtaná az irtózatos mágikus nyomás.

MORGUD HAGYMATŐ (402. NÖVÉNY)
A Morgud hagyma hatalmas, vastag szárú növény, amely száraz helyeken terem. Ha van egy ásód, és a KT 403 paranccsal nekiállsz kiásni a morgud óriási gumóját, akkor 10 TVP árán egy jókora fokhagymához jutsz. Egy körben max. öt gumót termelhetsz így ki. A kesernyés ízű Morgud-fokhagyma nem igazán ehető, azonban alapvető komponense számos varázsfőzetnek. Nem véletlenül, hiszen minden valamirevaló boszorkány részleges mágikus képességeket tulajdonít megfelelő alkalmazás esetén a furcsa gumónak.

VARKAUDAR FELDERÍTŐ (7133. SZÖRNY)
A vadont óvatosan osonó, tapasztalt varkaudar harcosok járják. Megfigyelnek mindent és megjegyeznek belőle, amennyit csak tudnak. A megszerzett információkat a nagy számú felderítő a vezérek felé továbbítja, hogy ezek alapján választhassák meg az újjászületett varkaudar hadsereg hadműveleteit. Ezek a veterán harcosok elég jól képzettek, ráadásul még lőfegyverrel is rendelkeznek, bár az íjat inkább vadászathoz, mint harchoz tudják használni.

FEJLESZTÉSI PONTOK
Az Esthar császárság és szomszédos birodalmak teremtményei veszélyesebbek minden eddiginél, amivel eddig találkozhattál (persze, az éjfattyakat kivéve). Természetesen, ez az új kihívás új tapasztalatot is jelent, amelyet csak részben fejez ki a csatáért kapott tapasztalati pont. Minden egyes ilyen legyőzött lényért egy ún. fejlesztési pontot kapsz. A fejlesztési pontokból különböző képességeidet fejlesztheted, ahányszor 100 fejlesztési pontot összegyűjtesz, választhatsz az alábbiak közül:
1. sebzés: minden lőfegyverrel és közelharcban leadott támadásra kapsz +1 sebzést szörnyek ellen.
2. támadás: szörnyek ellen kapsz +1 támadást, ami nem csak találati esélyedet, de effektíve sebzésedet is növeli bizonyos mértékben.
3. védekezés: szörnyekkel szemben kapsz +2 védekezést, ami a találati esélyüket és effektíve sebzésüket csökkenti.
4. max. életpont: maximális lehetséges életpontod megnő 10-zel.
5. varázslat sebzés: minden alkalommal, amikor varázslattal sebzel, a varázslat alapsebzése +10% lesz, de legfeljebb +15 sebzés. Ez a harc közben, fegyveredből kilőtt varázslatra is vonatkozik. A sebzést mentődobás és egyéb hatások még csökkenthetik.
6. regeneráció: ahányszor egy szörny megsebez téged, 4-gyel kevesebb sebzést okoz, támadás típusonként egyszer érvényesül ez a bónusz.
7. tulajdonságpont: kapsz egy tulajdonságpontot, amelyet a TNO parancsnál használhatsz fel.
8. képességpont: kapsz egy képességpontot, amelyet a KNO parancsnál használhatsz fel.
9. gyors fejlődés: Legmagasabb fegyver szakértelmed kivételével az összes többi közelharc fegyver szakértelmed gyorsabban fejlődik (kb. 5%-kal)
10. vp regeneráció: minden parancsod végén vp-t regenerálsz, az előző parancs óta elköltött TVP és a vp regeneráció szintjének arányában. Ez a [... pontot használtál fel..] boxban jelenik meg, és az ott kiírt TVP-re kapod meg.
11. kincskeresés: kapsz +1% esélyt, hogy egy szörnynél olyan mágikus kincset találsz, amely annál a lénynél csak bizonyos eséllyel fordul elő.
12. halhatatlanság: +1% halhatatlanságot kapsz. Minden kalandozó vágya, hogy halhatatlanná váljon... Ez fontosabb annál, mint hogy némi csip-csup bónuszt kapjon a sebzésére vagy a támadására!
A fenti lista a későbbiekben bővülhet. Fontos, hogy egy fejlesztésre legfeljebb 5 pontot költhetsz. Ha legalább 7 féle képességre költöttél egyenként legalább 3 pontot, akkor az egy fejlesztésre költhető pontszám maximum 10.
A fejlesztéshez az FNO <képesség> <mennyiség> parancsot kell kiadnod, ahol <képesség> a fenti listából egy sorszám, mennyiség pedig hogy hányszor 100 fejlesztési pontot akarsz elkölteni rá.
Példa: FNO 4 2 parancs hatására 200 fejlesztési pont árán max. ép-d megnő 20-szal.
Megjegyzés: bár előfordulhat, hogy egy esthari szörny kevesebb TP-t ér, mint egy Sötét Földes (hiszen itt a TP egy részét fejlesztési pontban kapod), azért a trófeát le fogod cserélni, hiszen ez egyértelműen erősebb lény.

KARAKTERLAP

Tork Bendor, egy fekete hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia főpap-jelöltje vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 279. fordulód.

Erő: 25 (28) Szint: 23 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 29 (35) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 95 kg
Ügyesség: 25 (28) Védekezés: 58 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 329/232 Jellem: jó (730) Tul. pont: 3
Szerencse: 30 (34) Varázspont: 716/173 Pénz: 361 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 28/10 Pszi pont: 135/17 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1551 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 680 TP-t kaptál. Jelenleg 1 041 405 TP-d van. A következő szinthez még 158 595 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ongóliant, taalru. A 278. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/10 ökölvívás: 2/0 szúrófegyverek: 20/86 (+5%)
vágófegyverek: 20/0 ütőfegyverek: 21/54 (+24%) lőfegyverek: 10/91
dobófegyverek: *25/100

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (200%) << vámpírtőr (#364) (200%) << kőkés (#6)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
154,101 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 58, 57, 64, 59, 62, 56, 93

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 107 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 093 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/1 2. nyomkövetés: 71/27 (+21%) 3. mászás: 9/54
4. csapdakészítés: 15/53 5. csapdaészlelés: 9/60 6. gyógyítás: 20/70
7. titkosírás: 12/25 (+6%) 8. felderítés: 22/11 (+29%) 9. szörnyidomítás: 9/17
10. teológia: 39/32 (+21%) 11. taumaturgia: 51/77 (+11%) 12. szerencsejáték: 6/48
13. versengés: 10/31 14. zene: 13/99 15. szörnyismeret: 17/18
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 1/58 18. vadászat: 9/25
19. bányászat: 30/28 20. úszás: 10/7 21. csapatmunka: 3/79

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
totem 55% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 4 alkalommal)
segítesz max. 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), borzalmas varkaudar (#166), autentikus vámpír (#154), gnóm szolgáló (#181), bunthar (#396), norpadolótika (#226)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
nektoraf (#355), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), tűzeső (#61), agykorbács (#97), energiafolyam (#136)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
lángcsóva (#31) >> élőholt mágus (#175) lángcsóva (#31) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146) villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> velociraptor (#161)
lángcsóva (#31) >> vortexmágus (#418)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> miksziszi húsgólem (#126) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
varázsvédelem (#34) >> xirnox (#122) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élőholt mágus maradványait a szélben! (számláló: 2)
2.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! (teljesítve)
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 12 (limit: 399), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 2, a pontszámod: 2 566.
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a tanítók türelme (181)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
az őrzők ébersége (312)
alattvalók védelme (345)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 486 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1841.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ezüstshuriken (#327) 4 fáklya (#36) 9 kaja (#2)
2 pirkit (#153) 2 rézdarab (#70) 1 tükör (#43)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
27 arany (#50) 5 amniosz (#203) 1 drótszőr (#37)
1 gyöngymangó (#135) 8 moa kristály (#2203) 2 nyílvessző (#108)
1 sötét tekercs (#535) 6 szent jogar (#150) 1 varkaudar pálinka (#1137)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

152 153 154 155 156
97
98
99
100
101
102
103
(153,100) tavacska, ezoterikus mardelek (#184), massza (#217)
(153,101) quwarg parafenomén (#248), massza (#217)
(153,102) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 33. jellempróba, varkaudar felderítő (#7133), massza (#217)
(154,99) manaelementál (#290), patak, 39. jellempróba
(154,101) phua-kúp (#372), varkaudar felderítő (#7133), massza (#217)
(154,102) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), drakolich (#760), massza (#217)
(155,101) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), massza (#217)
(155,102) varkaudar felderítő (#7133), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Chara-din monolitja (#534), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek