278. forduló, 280. forduló, Kripta Gitta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 27. 9h:08'
EZ A 283. JÁTÉKHETED, 279. FORDULÓD
284. játékheted kezdete: aug. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX

KRIPTA GITTA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,107] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+6 tvp ). Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 5 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+85 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+42 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+78 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 640.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 640.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 635.]

* 4. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 635.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 635.]

v 4 elmormolod a 4. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 630.]

v 8 elmormolod a 8. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a gondolatolvasás varázslatot! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-9 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 629.]

h 1546 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 628.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy kitartó ló varázslat! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [0 pontot használtál fel, van még 628.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos bal hátsó lábát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos fejét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 22 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1244 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 aranytűt. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [40 pontot használtál fel, van még 588.]

ee 236 33 667 eladod a 236. tárgyat a 33. tárgyat a 667. tárgyat
Eladtál 2 lajhár csontot. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 1 lapockacsontot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 nektoraf faggyút. 3 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 588.]

ee 107 242 265 eladod a 107. tárgyat a 242. tárgyat a 265. tárgyat
Eladtál 1 rövid íjat. 8 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 1 kristálygömböt. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 588.]

ee 226 128 eladod a 226. tárgyat a 128. tárgyat
Eladtál 1 ramit követ. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 5 sallank karmot. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 588.]

ea 78 1 eladod a 78. tárgyat 1
Eladtál 1 mászókarmot. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 588.]

ea 168 6 eladod a 168. tárgyat 6
Eladtál 6 sullár hólyagot. 42 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 588.]

ea 169 20 eladod a 169. tárgyat 20
Eladtál 20 uzbány csőrt. 120 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 588.]

ve 83 40 megveszed a 83. tárgyat 40
Vásároltál 40 ragasztót. 80 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 588.]

kt 662 2 elkészíted a 662. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 alligátorbőr cipőt. Erőd TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 538.]

a 135 3957 20 átadod a 135. tárgyat a 3957. kalandozónak (20 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 538.]

a 2 3957 150 átadod a 2. tárgyat a 3957. kalandozónak (150 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 538.]

m 6 mozogsz nyugatra
[96,107] Továbbmész a város utcáján.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sörsátrat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (580. épület.) és egy bank (583. épület.).
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [12 pontot használtál fel, van még 526.]

bb 391 9 beraksz a bankba a 391. tárgyat (9 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 9 polip szívókát. [0 pontot használtál fel, van még 526.]

pbe 4000 beraksz a bankba 4000 aranyat
(Csak 1626 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 20878 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 526.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[96,108] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló bal vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " Van itt egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.).
Összefutsz Hajnalkával. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Ő Plantagó Lanselot felesége! Raia nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy animált hókutya trófea és egy varkaudar hadúr trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Málhásállata egy karmos tankány. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Elég egy mentális pillantás aurájára: undorító fehér! Egy jó! Nem tűnik túl barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.

(Továbbmész...) [96,109] Folytatod sétádat a házak közt.

Van itt egy fejvadászcéh (758. épület.) és egy Toborzóiroda (761. épület.). Utad során felfedezed egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű mutáns nő táborát. Fekete a bőre. Chara-din hittérítője. Egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt, egy smaragd koszorút, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy Vérmes Amazon trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított goldugar. Érzékeled auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd. (Auralátás: Dark Bloom - 1637. kalandozó) Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[24 pontot használtál fel, van még 502.]

be 758 bemész a 758. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Újonc, igaz? - néz rád a gnóm. - Nem kell válaszolni, látom. Dolgozhat nekünk, itt kell aláírni - máris áttol egy papírt az asztalon. - A szerződés értelmében megkeresi és jó esetben megöli az általunk megjelölt személyt. Nem kell aggódni, ez nem bérgyilkosság, az alanori udvar megbízásából tevékenykedünk - felmutat a falra, ahol látsz egy bekeretezett iratot. - A célszemélyek mind bűnőzök, akik rendkívül veszélyesek a közrendre és a birodalom jövőjére. Hallott már az Újnyugat nevű szervezetről? Eladták a hazájukat, egész Erdauint, egy újabb ellenséges invázió előkészítésében segédkeztek. Mit érdemelnek az ilyenek? Levadásszuk őket. Maga is részt vehet benne, tisztes jutalomért. Ha elkapja őket, csak hozza el nekem a gyűrűjüket, ami a szervezethez tartozásukat jelképezi és azzal bizonyítja, hogy végzett velük. Nagy szolgálatot tesz vele az egész félszigetnek.
Lelkesen bólintasz, ez aztán a neked való feladat! A gnóm elmondja hogy egyelőre a szervezetnek csak néhány tagját azonosították és közülük is csak háromnak tudják a tartózkodási helyét, az egyikük, egy Mély Grum nevű törpe kalandozóról úgy hírlik, hogy a várostól délre, az erdőben bújkál valahol.
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 497.]

be 761 bemész a 761. épületbe
Az ajtó előtt nem strázsál őr, így könnyedén bejutsz. De odabent máris szembetalálkozol egy jól megtermett ember férfival, aki tetőtől talpig láncvértbe van öltözve.
- No, mi járatban? Kalandozó vagy, mi? - szólít meg. Mondod neki, hogy eltalálta. - Az nagyon jó! Most ti is csatlakozhattok dicső hadunkhoz, mégpedig az elithez! Nincs más teendőd, mint végigjárni egy kiképzőpályát, amivel bizonyíthatod elhivatottságodat. - átad neked egy térképet. - Itt van ni! Ha a végére értél, jöjj vissza ide!

5 4 3 2 1
6 10 13 15
11 12 14
8
7 27 16 17
9 31 20
28 24
26
21 19 18
33 32 30 29 25
23
37 36 35 34 22
38 39 40 41 42
47 46 45 44 43
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 192. labirintus térképe. A bejárat innét délre 9 mérföldre található.

Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 492.]

m 2 5 5 mozogsz keletre, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[112,91] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy varkaudar kósza. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kósza jobb oldalát. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a varkaudar kósza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1060 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 6 tünde nyilat. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [111,92] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Sheran templomot. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy arató csattanat. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat bal oldalát. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 980 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [110,93] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy karmos tankány lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány kitinpáncélját. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 27 életpontot sebeztél. A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 825 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erősen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielőtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy Sheran templomot. Elteszed a látcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. [87 pontot használtál fel, van még 405.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[109,94] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy legyengült élőholt quwarg került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy amniosz-fát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy királyi őrsánc van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy szürke rinocérosz. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz jobb oldalát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 743 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [108,95] Síkság, továbbra is csak síkság. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy királyi őrsáncot. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [107,96] Szűnni nem akar a zöld síkság. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 369.]

gyk 182 40 gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért
Hólyagkaktuszokat nyársalsz fel, hogy eltanuld ne csak a pontos döfés, hanem a fegyver gyors kihúzásának technikáját is. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan.

[40 pontot használtál fel, van még 329.]

gyk 327 40 gyakorolsz a 327. tárggyal 40 pontért
Célba dobálsz egy hólyagkaktusz virágaira. A találati arány egyre jobb. Még sokat kell gyakorolnod. [40 pontot használtál fel, van még 289.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 40 TVP-t kell elköltened.]

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 249.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 160 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 209.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 169.]

in 5484 330 306 leírod az 5484. kalandozónak a 330. szörnyet a 306. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy rubin sárkány. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

in 5484 331 476 leírod az 5484. kalandozónak a 331. szörnyet a 476. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Folrang. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

in 5484 332 530 leírod az 5484. kalandozónak a 332. szörnyet az 530. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Ylgoroth. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) lordok övét. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

in 5484 333 536 leírod az 5484. kalandozónak a 333. szörnyet az 536. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Raia angyala. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Thargodan amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

in 5484 334 537 leírod az 5484. kalandozónak a 334. szörnyet az 537. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Sir Rasolphius. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Zu'lit tarsolyát. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

in 5484 335 541 leírod az 5484. kalandozónak a 335. szörnyet az 541. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Thargodan kufár. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) iknegurint. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

in 5484 336 542 leírod az 5484. kalandozónak a 336. szörnyet az 542. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy áldott okerón. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mágikus pulzánst. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

in 5484 337 543 leírod az 5484. kalandozónak a 337. szörnyet az 543. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy küklopsz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Thargodan koronát. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

in 5484 338 545 leírod az 5484. kalandozónak a 338. szörnyet az 545. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy albinó küklopsz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kristályrendet. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

in 5484 339 546 leírod az 5484. kalandozónak a 339. szörnyet az 546. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sziklaskorpió. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gnóm nyílpuskát. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

gyk 182 40 gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért
Fegyvereddel intenzív gyakorlásba kezdesz. Határozottan hasznos időtöltés volt. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 129.]

gyk 327 40 gyakorolsz a 327. tárggyal 40 pontért
Célba dobálsz egy hólyagkaktusz virágaira. A találati arány egyre jobb. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [40 pontot használtál fel, van még 89.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 86.]

* 2. BP: kutatsz 10 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [10 pontot használtál fel, van még 76.]

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg harcos. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 24 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (5 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1244 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 61.]

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [10 pontot használtál fel, van még 51.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 51.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 18, 8.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját nyel le a sullár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 51 pontod maradt, ebből a következő körre 51 pontot vihetsz át. Kapsz még 441 pontot. A következő körben tehát 492 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah püspöke vagy. Papi hited: 195. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 279. fordulód.

Erő: 37 (41) Szint: 21 Merészség: 10/5 Magasság: 143 cm
IQ: 44 (50) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 37 (43) Védekezés: 45 Menekülés: 30 % Életkor: 7/7 év
Egészség: 36 (42) Életpont: 342/242 Jellem: gonosz (383) Tul. pont: 1
Szerencse: 45 (54) Varázspont: 652/573 Pénz: 0 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 21/12 Pszi pont: 138/134
Eddig összesen 1159 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7391 TP-t kaptál. Jelenleg 710658 TP-d van. A következő szinthez még 89342 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, tyrannoszaurusz rex, borzalmas varkaudar. A 279. fordulódban 20878 arany került a bankszámládra. 20878 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/8 ökölvívás: 24/91 (+6%) szúrófegyverek: 10/81 (+18%)
vágófegyverek: 16/3 (+7%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 24/59 (+8%)
dobófegyverek: 7/36 (+24%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/66 2. nyomkövetés: 57/61 (+30%) 3. lopás: 10/15
4. mászás: 10/67 5. csapdakészítés: 20/17 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/64
7. gyógyítás: 35/30 8. titkosírás: 5/75 9. felderítés: 23/42 (+11%)
10. szörnyidomítás: 6/1 11. teológia: 30/86 (+6%) 12. taumaturgia: 30/82 (+4%)
13. szerencsejáték: 2/76 14. versengés: 7/45 15. harcművészetek: 19/12
16. zene: 12/40 (+11%) 17. szörnyismeret: 9/36 18. pszi: 22/12 (+2%)
19. vadászat: 10/14 20. bányászat: 30/52 21. úszás: 10/27
22. főzés: 10/12 23. csapatmunka: 5/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 5484. karakternek
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12)
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), téfea magoflux (#98)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
gonoszok (#988), Nerina Clarusdea (#3957), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1462 arany (#50) 6 acéltű (#334) 4 alligátorbőr (#661)
8 kaja (#2) 1 kristálygömb (#265) 2 lajhár csont (#236)
1 lapockacsont (#33) 6 madártoll (#112) 1 mászókarom (#78)
1 nektoraf faggyú (#667) 9 polip szívóka (#391) 1 ramit kő (#226)
1 rövid íj (#107) 5 sallank karom (#128) 12 spiritusz (#170)
6 sullár hólyag (#168) 20 uzbány csőr (#169)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 alligátorbőr cipő (#662) 1 aranytű (#272) 5 gyenge méreg (#26)
28 ragasztó (#83) 1 tankány karom (#237) 6 tünde nyíl (#554)
39 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(107,96) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, Chara-din monolitja (#534), quwarg harcos (#201)
(109,94) élőholt quwarg (#202), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), szürke rinocérosz (#346)
(110,93) karmos tankány (#137), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), művészi porolit (#720), 40. jellempróba
(111,92) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), arató csattanat (#144)
(112,91) varkaudar kósza (#347)

Üzenet küldése a karakternek