278. forduló, 280. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. okt. 24. 12h:09'
EZ A 353. JÁTÉKHETED, 279. FORDULÓD
354. játékheted kezdete: okt. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [365,64] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Darochaarral. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy fattylord derékövet, egy gólem talizmánt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Khór maszkját, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy nehéz harci kesztyűt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy drótszőrű mópat trófea, egy bo'adhun éjhozó trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy ében dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi.
Az 1. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi.
Az 1. napon összeakadsz egy vörös, göndör hajú, szürke szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Raia félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csodálatos nyakláncot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fűzött kagylósort, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy kabutót, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy Mesterek érmet, egy nap szimbólumot, egy őselemek köpenyét, egy Raia csataszoknyáját, egy ryuku függőt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vállvédőt és egy tradicionális övet visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Shengoroth trófea és egy Folrang trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ártatlan fehér, mint a Tied is. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ilinor dor Blazeer. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 1. napon összefutsz Sudár Virággal. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyali sisakot, egy balkezes gyűrűt, egy bozontfonatot, egy dalebg.kristályvértet, egy derit sodronynadrágot, egy díszes fegyvertokot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy lajstrom medált, egy Lordac kesztyűjét, egy mentát karkötőt, egy nap szimbólumot, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy quwarg nyakpántot, egy ryuku kalózkendőt, egy teriadan karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy rd'alv lélektipró trófea és egy Nateilena úrnő trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Jobb kezében egy biethlan pörölyt, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is jó.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 2. napon ismét találkozol Sudár Virággal. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is jó. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 100 vashegyű nyilat (1600 arany), 1 Salamon esszenciáját (2000 arany).
A 3. napon megintcsak összefutsz Sudár Virággal. Érzékeled auráját: ő is jó. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 3. napon összeakadsz Fear'A Weevel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Raia kisebb avatárja. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy cirkuszi kitűzőt, egy dalebg.kristályvértet, egy értépő sarkantyút, egy gólem talizmánt, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy ogre övet, egy örökkévaló holdkőjét, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy tűzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy rubin sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy drótszőrű mópat trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Bal kezében egy ezüstveretes pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd trikornis. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: ártatlan fehér, mint a Tied is. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+7 életpont.) Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 3. napon ismét találkozol Sudár Virággal. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is jó. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 3. napon újból találkozol Sudár Virággal. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 7. napon megintcsak találkozol Sudár Virággal. Auráját érzékelve máris tudod, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Fear'A Wee, amikor összefutottatok, adott neked egy nap szimbólumot, egy optiri agysisakot, egy Eldaran karkötőjét [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy balkezes gyűrűt, egy angyalok gyűrűjét és egy dentor szüttyőt. Ostorcsapásként ér az elmédben felbukkanó gondolat: Lázadni az Örökkévalók ellen? Elpusztítani azt, ki ily tökéletest tudott alkotni? A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+188 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+551 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+111 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A lottó 943. hetének nyerőszámai: 25, 27, 8. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 10 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
282 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 629.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 627.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 625.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [+4% teo] [2 pontot használtál fel, van még 623.]
Szupersebesen mormolsz. [-25 varázspont.] [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 621.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 619.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 619.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 619.]

* 5. KP: használod a 150. tárgyat az 1546. tárgyat a 34. tárgyat
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+180 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [3 pontot használtál fel, van még 616.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 614.]
Egy szép, mély gödröt ástál. Nem találsz semmi fontosat. [9 pontot használtál fel, van még 605.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 605.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 605.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 605.]

* 7. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 605.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [+4% teo] [2 pontot használtál fel, van még 603.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 603.]

bb 176 100 beraksz a bankba a 176. tárgyat (100 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 100 vashegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

be 624 619 3 bemész a 624. épületbe
Barátságosan mosolyogva besétálsz a lovagi táborba. Sir Rasolphius azonnal elősiet, és a sátrába vezet, ott hellyel kínál, és megkérdezi, mi járatban vagy. Átadsz a lovagnak 3 lélekesszenciát. Sir Rasolphius felnyit egy ládát, kivesz belőle 2 szent jogart, és átadja neked. Mély meghajlással köszönöd meg a jutalmat. [5 pontot használtál fel, van még 598.]

hh 1225 563 305 használod az 1225. tárgyat az 563. tárgyat a 305. tárgyat
Elhasználsz egy íjászkencét. Alaposan bekenegeted vele a lőfegyveredet, sőt, még a kezedre is jut belőle. Tuti hatás! (+1 lőfegyver támadás a következő fordulód elejéig.) [6 pontot használtál fel, van még 592.]
Nem találsz alkalmas helyet a virág elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 592.]
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 591.]

m 8 2 1 mozogsz északra, keletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[359,59] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy lidérckirály. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a lidérckirály jobb oldalát. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a krathan pallost ellenfeledre ugrasz. Krathan pallossal néhányszor megcsapod a lidérckirály testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével végigvagdosod a lidérckirály testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-3 max. varázspont.) Krathan pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a lidérckirály bal oldalát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével végigvagdosod a lidérckirály köpenyét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}

Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy lélekelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lélekelementál jobb vállát. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Krathan pallossal végigvagdosod a lélekelementál testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével végigvagdosod a lélekelementál testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A lélekelementál éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 33 életpontot vesztettél. Krathan pallossal néhányszor megcsapod a lélekelementál jobb oldalát. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a lélekelementál testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 525, sebződés: 289, gyógyulás: 0, összesen: -289 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [360,59] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Mozgást észlelsz oldalról. Hmm, csak egy káoszbajnok. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 379 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a káoszbajnok bal vállát. (6 támadással 43 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a krathan pallost a másikra rohansz. Krathan pallossal többször mélyen végigmetszed a káoszbajnok jobb vállát. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével végigvagdosod a káoszbajnok tetovált testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Krathan pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a káoszbajnok fejét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével végigvagdosod a káoszbajnok testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 130, gyógyulás: 0, összesen: -130 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +84 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +114 életerő.) Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Tone Zangief vigyorog kajánul.

(Továbbmész...) [361,58] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. A távolból robbanások hangját hallod. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ében halálhajcsár. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) Megmarkolva a krathan pallost ellenfeledre rohansz. Krathan pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ében halálhajcsár fejét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ében halálhajcsár bal oldalát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Krathan pallossal megvagdalod az ében halálhajcsár testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 566, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 576.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+349 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 574.]

m 8 2 3 mozogsz északra, keletre, délkeletre
[361,57] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy csapat Chara-din fattya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 369 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a krathan pallost ellenfeledre rohansz. Krathan pallossal megvagdalod a Chara-din fattya nyakát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 759, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Dred Hornwill orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy káoszbajnok. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 381 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok állatpofáját. (6 támadással 57 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a krathan pallost a másikra rontasz. Krathan pallossal párszor kilyukasztod a káoszbajnok tetovált testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével néhányszor megcsapod a káoszbajnok állatpofáját. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Krathan pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a káoszbajnok nyakát. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a káoszbajnok fejét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 671, sebződés: 161, gyógyulás: 0, összesen: -161 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [362,57] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy Thargodan zsoldos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 352 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan zsoldos izmos testét. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a krathan pallost ellenfeledre rohansz. Krathan pallossal többször mélyen végigmetszed a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Thargodan zsoldos izmos testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan zsoldos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Krathan pallossal többször mélyen végigmetszed a Thargodan zsoldos jobb karját. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével végigvagdosod a Thargodan zsoldos testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) A Thargodan zsoldos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}


(Továbbmész...) [363,58] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Lüke Szálybaver orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Látsz egy megrongált törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 150 pontot kell rákölteni.) Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy viharóriás. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 559.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+276 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 557.]

m 4 3 5 mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra
[363,59] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. A távolból robbanások hangját hallod.


(Továbbmész...) [364,60] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csapat Chara-din fattya. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. [+1% tau] Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 385 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a krathan pallost a másikra ugrasz. Krathan pallossal megvagdalod a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 697, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [363,61] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősvortexet. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. [15 pontot használtál fel, van még 542.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[362,62] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sziklaskorpió került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. [+1% tau] Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 408 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zafír sárkány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 407 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. 292 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 67 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. 96 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány bal szárnyát. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (99 életpontot vesztettél.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 541, sebződés: 554, gyógyulás: 0, összesen: -554 ÉP}

Minden elsötétül előtted... Ez már bizonyosan a halál. [5 pontot használtál fel, van még 537.]
Feltámadsz! (+422 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 537.]
Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [0 pontot használtál fel, van még 537.]

ek 503 365 64 t. energia kisütése: 503 365 64
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(359,59) lidérckirály (#316), lélekelementál (#319)
(360,59) káoszbajnok (#293), művészi porolit (#720)
(361,57) Chara-din fattyai (#236), művészi porolit (#720), káoszbajnok (#293)
(361,58) Fairlight oltár, érclelőhely, ében halálhajcsár (#295)
(362,57) Chara-din monolitja (#534), Thargodan zsoldos (#310)
(362,62) Fairlight oltár, tündöklő szobor (#1587), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely, sziklaskorpiók (#339), zafír sárkány (#329)
(363,58) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, viharóriások (#278)
(363,61) ősvortex (#587), művészi porolit (#720)
(364,60) oltár, Chara-din fattya (#236)

[365,64] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy lovagi tábort. Felfedeztél egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész tutajt. Csak tudnád, mi a fene ez. Talán majd rájössz a jövőben valamikor. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Gort Grán irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Eszel valamit. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Ilinor dor Blazeerral. Ő Judás Dor Blazeer felesége! Raia félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csodálatos nyakláncot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fűzött kagylósort, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy kabutót, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy Mesterek érmet, egy nap szimbólumot, egy őselemek köpenyét, egy Raia csataszoknyáját, egy ryuku függőt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vállvédőt és egy tradicionális övet visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Shengoroth trófea és egy Folrang trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tisztán érzed auráját: ő is jó. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 532.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 522.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 512.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 502.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 492.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 482.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 472.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 462.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 452.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 442.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 432.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 432.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 432.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 429.]

* 4. BP: energia fejlesztése 20
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-12 TU.] [84 pontot használtál fel, van még 345.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 ügyesség.)

[40 pontot használtál fel, van még 305.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 265.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 225.]

tf 3 25 fejleszted a 3. tulajdonságodat 25 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.

[25 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 14, 10.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Üzeneted érkezett a Fairlight bankhálózattól. Bérelhetsz náluk extra széfhelyet. (ld. enc.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 420 pontot. A következő körben tehát 620 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SALAMON ESSZENCIÁJA (952. TÁRGY)
Dranadáni Salamon szívós, gigantikus termete különös esszenciát rejt magában. Megszerzése nem egyszerű, de annál több haszonnal jár, ha magadnál tartod: a kör elején kapható, egészségből származó ÉP regenerációd megnégyszereződik. Ennek ismeretében nem csoda, hogy a dranadáni kőtörők legnagyobbika egészen az utolsó pillanatig kicsattant az egészségtől.

EXTRA SZÉFHELYEK A BANKOKBAN
A Fairlight bank az igazán hűséges és megbízható ügyfeleik számára extra széfhely bérlésére kínál lehetőséget. Ez azt jelenti, hogy többféle tárgyadat is tarthatod a bankban. A 12 alap tárgyhelyen felül tehát további tárgyhelyek lelhetnek gazdára. Egy-egy plusz hely 1000 aranyba kerül, és a kibérléséhez személyesen meg kell jelenni a bankban.
Vagyis: add ki a bank mezőjén a BE <banképület száma> <mennyi extra széfhelyet szeretnél> parancsot, és máris létrejön az üzlet. Annyiszor 1000 aranyat kell fizetned, amennyi széfhelyet szeretnél. Alapból ezt a karaktered készpénz formájában nyújtja át, de ha inkább a bankszámládról szeretnél fizetni, a harmadik paraméternek adj meg egy 1-est.
Ha ezt megtetted, a bankba tárgyakat pakolni továbbra is a BB paranccsal tudsz, kivenni őket onnan a KB parancsot kell használnod. Ezeket a széfhelyeket örök életedre adják, tehát a későbbiekben, vagy rendszeres időközönként nem kell érte fizetned.
A fenti szolgáltatást csakis azok számára ajánlja fel a bank, akik a csatorna keleti oldalán vannak, és forduló végén tele van a széfjük, azaz 12 különféle tárgyat tartanak benne. Ha a szolgáltatást felajánlották neked, attól fogva bármikor igénybe veheted, függetlenül attól, hogy hányféle tárgyat tartasz a széfben.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia főpap-jelöltje vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 279. fordulód.

Erő: 33 (41) Szint: 29 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 37 (43) Támadás: 43 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 32 (45) Védekezés: 93 Menekülés: 15 % Életkor: 7/8 év
Egészség: 34 (40) Életpont: 553/413 Jellem: jó (762) Tul. pont: 0
Szerencse: 42 (59) Varázspont: 1319/896 Pénz: 7129 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 210/162 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2143 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13803 TP-t kaptál. Jelenleg 2996235 TP-d van. A következő szinthez még 3765 TP szükséges. Trófeáid: csataremák, tollaskígyó, Thargodan légiós. A 206. fordulódban 5592 arany került a bankszámládra. 7633 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/38 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 32/62 (+11%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: *28/100
dobófegyverek: 1/52

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/44 (+11%) 2. nyomkövetés: 45/74 (+15%) 3. mászás: 9/31
4. csapdakészítés: 21/74 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/80 6. gyógyítás: 53/88
7. titkosírás: 4/74 8. felderítés: 25/13 9. szörnyidomítás: 8/61
10. teológia: 51/93 (+11%) 11. taumaturgia: 105/95 (+18%) 12. versengés: 13/3
13. harcművészetek: 1/58 14. szkanderozás: 1/49 15. zene: 11/50
16. szörnyismeret: 7/65 17. pszi: *28/100 18. zárnyitás: 1/97
19. vadászat: 3/86 20. bányászat: 16/95 (+33%) 21. úszás: 11/82
22. csapatmunka: 2/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) jégmágia (#279)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 77 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 65 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyógykenőcs (#313) 1 íjászkence (#1225) 1 jégszilánk (#1128)
5 kaja (#2) 3 lélekesszencia (#619) 2 szent jogar (#150)
2 tükör (#43) 1 varázskő (#305) 112 vashegyű nyíl (#176)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
114 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 15 mákrózsa virág (#56)


Üzenet küldése a karakternek