Karakterszám: |
2091 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
28 |
Játékhét: |
35 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
84 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2004. jún. 7. 9h:22' |
A következõ
fordulód táplálható: 2004. jún. 10. |
|
E-mail!
ASAVYN KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
2. NAP ** Amíg aludtál, betört hozzád valaki, de szerencsére felriadtál.
Megnézed a rablót:
Tóbiás, egy kancsal, csetlõ-botló, tépett fülû, mókás
férfi. Viselt tárgyai: fekete nadrág, kard, zöld köntös, bronzmedál, az
elektromosság díszes fejpántja, csizma. Kacagva veted magad a nyomorult
pondróra.
*** 1. KÖR *** Tóbiás feléd mozog. Tóbiás felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
Tóbiás téged támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád!
(12 ép-t sebzõdtél).
Támadod Tóbiást. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal.
(22 ép-t sebeztél).
A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-2 ép) Lélekenergiát szívsz el (+11%).
Tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(9 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Tóbiás rád veti magát. Tóbiás savat lehel rád.
(10 ép-t sebzõdtél).
Megtámadod Tóbiást. Odacsapsz jobb karmoddal.
(16 ép-t sebeztél). A bõrén
levõ tüskék felsértenek
(-2 ép) Lélekenergiát szívsz el (+11%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tõrrel
lesújtasz. Hátraugrott a támadás elõl. Tóbiás maradék erejét is elvesztve
elterül.
[A csatában összesen 47 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+10%). Tóbiás elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
**
3. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba,
és ellopott tõled 1 molad púpot.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig
tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve
20782.) A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû,
kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1455.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*jún. 7.* Night Wolf gyõzelmet aratott Oriznya Triznyák felett.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*jún. 1.* Köpködõ Méregzsák és Sivir pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák
került ki gyõztesen.
*jún. 2.* Köpködõ Méregzsák és Sirály pszi párbajt
vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen.
*jún. 2.* Avvocato Terrasini
csatában legyõzte Marconit.
*jún. 2.* Alba Regina és Geri pszi párbajt
vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*jún. 2.* Alba Regina és Don
Frankó pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*jún. 4.*
Köpködõ Méregzsák és Szárnyaszegett Bolhedor pszi párbajt vívtak. Köpködõ
Méregzsák került ki gyõztesen.
*jún. 4.* Köpködõ Méregzsák és Swami Belananda
Yogi pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen.
*jún.
4.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Álmaid Nõje
felett.
*jún. 4.* Köpködõ Méregzsák és Tündöklõ Csillag pszi párbajt vívtak.
Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen.
*jún. 4.* Lord Khalel és Ádáz pszi
párbajt vívtak. Lord Khalel került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]
kno 69 5 |
69. képességre 5 képességpont |
Elköltesz 5 képességpontot a tanulás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a tanulás szakértelmed 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]
t 47 9 |
47. szakértelem tanulása 9 TVP-ért |
A boltos a régi, elhagyatott raktárait is hatalmas lakattal zárja be. Ideális
terep a zárnyitás gyakorlására! Hosszan bíbelõdsz a rozsdás lakatokon.
[9 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
kno 47 2 |
47. képességre 2 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot a zárnyitás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a zárnyitás szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
m 7 2 810 2122 3333 3434 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 7,2) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 8 10) A legközelebbi feladat megoldásánál 10 lesz a válaszod.
(M 8,2) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Fehér szellemalak
bukkan elõ a sötétbõl. Azonnal megismered, õseid egy szellemével találkoztál.
Mélyen meghajolsz. A szellem a füledbe susogja a feladványt, amelynek megoldása
nélkül nem juthatsz tovább:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb
tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben sziklozug tenyésztésével
foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos
tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik
a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 7 barlangcsigát
kapott, és az állatokat napi 5 órán keresztül világították meg Y milganddal,
a szaporulat 38 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 8-as fejadagnál,
7 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 46 volt. Amikor pedig ezt
az X állatot 5-ös fejadagnál 9 óráig világították a milgandokkal, 38 volt
a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 1-es
fejadagot adott X állatnak, és 3 óráig világította õket meg, mi lett az
eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet,
és így írd a számot a 8-as után.] Halk, félõs hangon mondod meg, hogy szerinted
mi lehet a megoldás. [10] - Még sokra viszed, barátom! - fogadja el a válaszodat
az alak. (+22% lélekenergia.)
(M 8,1) Északra mész tovább. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott,
és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy púpos molad
(#26).
*** 1. KÖR *** A púpos molad odajön hozzád. A púpos molad irányába mozogsz.
A púpos molad téged támad. Lesújt rád jobb karmával.
(2 ép-t sebzõdtél).
Lecsap rád bal karmával.
(4 ép-t sebzõdtél). Támadod a púpos moladot.
Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal.
(11 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+6%). Tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(1 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A púpos molad rád támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb
karmával. Mellétrafált a balfácán. Lecsap rád bal karmával. Elhibázta.
Megtámadod a púpos moladot. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal.
(12
ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Meglengetve a tõrt, próbálsz
lesújtani. Mellétrafáltál.
*** 3. KÖR *** A púpos molad téged támad. Rád vág jobb karmával.
(3 ép-t
sebzõdtél). Vámpirizál. Odacsap neked bal karmával.
(1 ép-t sebzõdtél).
Vámpirizál. A púpos moladot próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal.
(10 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Meglengetve a tõrt,
próbálsz lesújtani.
(1 ép-t sebeztél). A púpos molad halálhörgés közepette
a földre zuhan.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%).
Összegyûjtöd a "kincset": egy molad púp.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+10 életpont.)
(M 9,1) Tovább keletre! A terem végében, egy emelvényen egy díszes trónt
látsz. Nem riadsz meg a fenyegetõ külsõtõl, tudod, hogy a mágikus ülõhely
jószándékkal készült. Próba, szerencse! Beleülsz a trónba, és reménykedsz
a pozitív hatásban. Már érzed is! (sebzõdsz 5 ép-t.)
(M 10,1) A négy égtáj közül keletet választod. Torzszülöttek fészkét pillantod
meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök
Csarnokát. Ellenfeled egy elemi rin (#28).
*** 1. KÖR *** Az elemi rin ellõ egy sorvasztás varázslatot. A varázslat
nem hatott rád. Megrohamozod az elemi rint. Megtámadod az elemi rint. Rávágsz
jobb karmoddal.
(22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Tõrrel
támadsz. El sem találtad. Az elemi rin halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+37%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ.
(M 10,2) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Torzszülöttek visítását
hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A tehemót rád veti magát. Lekever egyet bal mancsával. Mellé!
Feléd üt jobb mancsával. Ez mellément. A tehemótot próbálod megsebezni.
Felé döfsz jobb karmoddal.
(12 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el
(+6%). Tõrt forgatva támadsz.
(1 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a tehemótot. Lesújtasz jobb karmoddal.
(16 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Tõrrel lesújtasz.
(1 ép-t sebeztél).
A tehemót téged támad. Megpróbál benyomni neked bal mancsával.
(7 ép-t
sebzõdtél). Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. Hátraugrasz a támadás
elõl.
*** 3. KÖR *** A tehemót rád támad. Odacsap neked bal mancsával. Elkerülted.
Benyom neked jobb mancsával.
(6 ép-t sebzõdtél). A tehemótot próbálod
megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal.
(12 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+6%). Tõrrel támadsz.
(1 ép-t sebeztél). A tehemót
halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+17 életpont.)
(M 10,3) Déli irányba folyatod utadat. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 10,4) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Megkönnyebbülten
sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 10,5) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. A teremben, ahová érkezel,
mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled
egy förtelemféreg (#27).
*** 1. KÖR *** A förtelemféreg felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A förtelemféreg
közelebb jön, hogy támadhasson. A förtelemférget próbálod megsebezni. Elõre
szúrsz jobb karmoddal.
(21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%).
Tõrrel lesújtasz. Ez mellément. A förtelemféreg téged támad. Villámgyorsan
elõrevág farkával.
(4 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra.
(-3 ép.)
*** 2. KÖR *** Támadod a förtelemférget. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal.
(20 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Tõrrel lesújtasz. Elhibáztad.
A förtelemféreg halálhörgés közepette a földre zuhan. Nagy detonáció közepette
darabokra robban.
8 ép-t sebzõdtél.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+25%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
A küzdelemben megéheztél. Hozzálátsz az ételhez. (+12% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+15 életpont.)
(M 10,6) Dél felé mozogsz. A teremben, ahová belépsz, mozgást látsz. A harc
elkerülhetetlen! Ellenfeled egy zombi (#29).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a zombi felé. Már ott is vagy! A zombi feléd mozog.
Megtámadod a zombit. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal.
(24
ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Meglengetve a tõrt, próbálsz
lesújtani.
(8 ép-t sebeztél). A zombi rád veti magát. Feléd üt jobb karmával.
(4 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A zombi rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával.
(5
ép-t sebzõdtél). Megtámadod a zombit. Odacsapsz jobb karmoddal.
(24 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Tõrrel lesújtasz.
(6 ép-t sebeztél).
A zombi hörögve elterül.
[A csatában összesen 62 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+29%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+10 életpont.)
(M 9,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[74 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]
m 3434 3333 4444 1212 1422 2222 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 10,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,5) Észak felé mozogsz. A termet valaki megtisztította a torzszülöttektõl.
(M 11,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,4) Észak felé mész a labirintusban. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel:
ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 11,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,3) A négy égtáj közül északot választod. A barlangszobában, ahová
az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 9,3) A folyosó nyugatra visz. Egy ráktestû, páncélozott rovarszerû galetki
állja utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt csak az mehet tovább,
aki kiállja az õsök próbáját. Ügyességi feladatokat kapsz. A csarnokban
egy komplett akadálypálya van kiképezve, ugratókkal, tavacskákkal, mászókákkal!
[Ügyesség próba 9-es küszöbre: sikeres] - Ügyes, nagyon ügyes! - gratulál
mosolyogva az akadályvezetõ.
(M 10,3) Kelet felé mész. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 11,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[9 TVP-t használtál fel, maradt még 93.]
bb 1 3 5 4 |
több épület meglátogatása |
Elhagyod a Csarnokot.
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba.
Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap,
törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél
(#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12)
23 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap,
mátekel gomba (#21) 46 ap, winropu moha (#22) 46 ap, liánvirág (#24) 46
ap, csótányláb (#25) 46 ap, ragálygomba (#26) 46 ap, gyilkos boróka (#27)
46 ap, tejfonál (#28) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13
ap, díszes fejék (#135) 23 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, elektronit
(#141) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula
(#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, molitár háj (#165) 27 ap, Xantin
bõröve (#169) 92 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310)
690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi
lemezpáncél (#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért
(#1016) 88 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 157 ap, láncing (#1030) 92 ap,
könnyû láncing (#1031) 162 ap, bíbor láncing (#1032) 248 ap, mellvért (#1045)
80 ap, bõr mellvért (#1046) 143 ap, bronz mellvért (#1047) 226 ap, pajzs
(#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, sisak
(#1075) 23 ap, vassisak (#1076) 52 ap, szárnyas sisak (#1077) 110 ap, maszk
(#1090) 11 ap, halotti maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092) 88 ap, fejpánt
(#1105) 11 ap, díszes fejpánt (#1106) 33 ap, ezüst fejpánt (#1107) 88 ap,
csizma (#1120) 11 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27 ap, kék
köpeny (#1137) 80 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151) 33 ap,
átlátszó köntös (#1152) 88 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 27 ap,
sárga öv (#1167) 80 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181)
44 ap, amulett (#1195) 11 ap, kõamulett (#1196) 33 ap, csontamulett (#1197)
88 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 44 ap, háromszögszimbólum
(#1212) 102 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226) 33 ap, malachitgyûrû
(#1227) 88 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit karkötõ (#1241) 33 ap, díszes
karkötõ (#1242) 88 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr
(#1301) 33 ap, rövid tõr (#1302) 88 ap, kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316)
52 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa
(#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap.
[be 3:] Visszamész a barlangodba. Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz.
Egy sötét csuklyás mágus fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok
listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat
tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges
Intelligencia szint, és az arany ár látható: energiatüske (#10, IQ8, 70ap)
elektromos kéz (#11, IQ6, 50ap) vakító fény (#14, IQ7, 40ap) kisebb gyógyítás
(#27, IQ9, 90ap) óriáserõ (#28, IQ7, 90ap) életszívás (#29, IQ10, 80ap)
egokínzás (#37, IQ8, 40ap) dimenziókapu (#149, IQ11, 50ap) kisebb erõpajzs
(#154, IQ8, 40ap) éhínség (#156, IQ11, 80ap)
Elõtotyog egy hajlott hátú,
õsz szakállú mágus, és megszólít:
- Gyermekem! Nem volna kedved segíteni
nekem? Szükségem lenne három adag sötét mákra! - közelebb hajolva, suttogóra
fogja a hangját: - villámlehelet italt fõzök! Cserébe adnék öt winropu
mohát és két gyógyító italt. No, áll az alku?
- Majd meglátjuk... - húzódozol.
(2. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.)
[be 5:] Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást
tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben
segíthet. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél
csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 10
aranyat, elõkészítik a harcot. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok
Avvocato Terrasini, az általa legyõzött akadály egy voharai szellem (#121).
És már kezdõdik is a csata! Ellenfeled egy csontváz harcos (#68).
*** 1. KÖR *** A csontváz harcos feléd rohan. Megindulsz a csontváz harcos
felé. Már ott is vagy! A csontváz harcos rád veti magát. Egy nevetséges
rozsdás karddal próbál lecsapni rád.
(1 ép-t sebzõdtél). Támadod a csontváz
harcost. Lecsapsz jobb karmoddal.
(24 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz
el (+6%). Tõrrel lesújtasz.
(7 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A csontváz harcos rád támad. Rozsdás karddal támad.
(5 ép-t
sebzõdtél). Támadod a csontváz harcost. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb
karmoddal.
(21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Meglengetve
a tõrt, próbálsz lesújtani.
(7 ép-t sebeztél). A csontváz harcos halálos
sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 59 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+62%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért és egy rozsdás kard.
[ld. enc.] A harc alatt nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak, teljesítményedet
látva. Az arénamester átadja a jutalmat, 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+6 életpont.)
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. {Megjegyzés: Itt
csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 60.]
k 2 205 484 6 |
kaland elvállalása |
(2. kaland:) Felkeresed ismét a varázslótornyot, hogy átadhasd a sötét mákot
az öreg varázsló számára.
[Tárgyhasználat: 3 sötét mák]
Mosolyogsz, amikor a mágus mohó arccal a zsebébe tömködi a kapott "kincseket".
Aztán a kezedbe nyom egy csomagot, meg egy üvegcsét, benne fehér folyadékkal.
- Köszönöm a segítséget! - mondja, és már rohan is, nyilván azért, hogy
lefolytathassa mágikus kísérletét.
[ld. enc.]
(+1 képességpont.)
(205. kaland:) A cseppkõbarlang hatalmas méretei továbbra is lenyûgöznek.
Óvatosan, nem lenézve kapaszkodsz fel a körkörös lépcsõn, amely egyenesen
a furcsa kõépítmény belsejébe vezet. Felérve, körülnézel. Megpillantasz
egy gránitajtót. Megpróbálod, de ez sajnos zárva van. Álkulcsokat és drótokat
veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba
7-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Sokáig vacakolsz, de végül
próbálkozásodat siker koronázza, az ajtó feltárul. Továbbmész.
Puhán lépdelsz a homokos talajon.
[Csapdaészlelés próba 5-ös küszöbre:
sikeres] A földön ásás nyomait látod. Egy álcázott verem, homokot szórtak
rá! Kikerülöd.
Rövid keresgélés után találsz egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy szinte
beleolvad a falba, de ráadásul még zárva is van. Álkulcsokat és drótokat
veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba
7-es küszöbre: sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva
lépsz be rajta.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 21 arany és a káosz
borzalmas öve.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.
(484. kaland:) Amikor visszatérsz, a gránittömb ház ajtaját nyitva találod.
Kíváncsian lépsz be. Egy folyosót látsz, padlóján sötét üregekkel. Sétálni
kezdesz. Hirtelen dübörgést hallasz a hátad mögül. Egy óriási, a folyosót
teljesen kitöltõ kõgolyó gurul feléd. Milyen klasszikus! Rohanni kezdesz,
átszökellve az üregek fölött.
[Gyorsaság próba 7-es küszöbre: sikeres]
Mindent beleadsz, és az utolsó pillanatban eléred a folyosó végét, a kanyart.
A kõgolyó nagy döndüléssel csapódik a falnak mögötted.
Ahhoz, hogy továbbmehess, ki kell nyitnod ezt a zárt sziklaajtót. Elõkapod
a rozsdás kulcsgyûjteményedet, és próbálkozni kezdesz.
[Zárnyitás próba
6-os küszöbre: sikeres] Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul.
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 11 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.
(6. kaland:) Ellátogatsz a vegetáriánus kerthez. Épp két púpos molad lakmározik,
tépi ki a növényeket gyökerestül! Rájuk rontasz. Ellenfeleid 2 púpos molad
(#26).
*** 1. KÖR *** A 2. púpos molad közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. púpos
molad közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted az 1. púpos moladot.
A 2. púpos molad rád veti magát. Rád vág jobb karmával.
(2 ép-t sebzõdtél).
Lecsap rád bal karmával. Elhibázta. Az 1. púpos molad rád támad. Lesújt
rád jobb karmával. Mellé! Gyorsan feléd lendít bal karmával. Kacagsz
a nevetséges próbálkozáson. Támadod az 1. púpos moladot. Rávágsz jobb
karmoddal.
(11 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Tõrrel támadsz.
(1 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az 1. púpos molad téged támad. Elõre szúr jobb karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Rád vág bal karmával. Ez mellément. Támadod
az 1. púpos moladot. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal.
(13
ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Tõrt forgatva támadsz. Ez
mellément. A 2. púpos molad rád támad. Odacsap neked jobb karmával.
(2
ép-t sebzõdtél). Elõre szúr bal karmával.
(2 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A 2. púpos molad rád támad. Feléd döf jobb karmával. Mellé!
Gyorsan feléd lendít bal karmával.
(3 ép-t sebzõdtél). Az 1. púpos molad
téged támad. Lecsap rád jobb karmával.
(4 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
Odacsap neked bal karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Megtámadod
az 1. púpos moladot. Elõre szúrsz jobb karmoddal.
(11 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+6%). Tõrt forgatva támadsz.
(1 ép-t sebeztél).
Az 1. púpos molad holtan terül el.
*** 4. KÖR *** A 2. púpos molad rád veti magát. Gyorsan feléd lendít jobb
karmával.
(3 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád bal karmával. Ez mellément. Támadod
a 2. púpos moladot. Felé döfsz jobb karmoddal.
(13 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+6%). Tõrrel lesújtasz. Elkerülte.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] A küzdelem
eredménye döntetlen.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+17 életpont.)
[48 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Elhaladsz néhány elhagyatott
barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ
soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ
lesz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Alaposan
megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Semmi! Benyomulsz.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó,
Tóbiás, egy kancsal, csetlõ-botló,
tépett fülû, mókás férfi. A következõket látod nála: fekete nadrág, kard,
zöld köntös, bronzmedál, az elektromosság díszes fejpántja, csizma. Elteszel
17 aranyat, és kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél. Mintha ez még
nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+5% jóllakottság.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Elhaladsz néhány elhagyatott
barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ
soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Odamész az egyik "galetkitanyához".
Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatosan
körbenézel, nincs-e valamilyen csapda. Bizony, van itt csapda bõven! Ügyesnek
kell lenned, hogy ki tudd kerülni.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj,
Godzilla, egy nyakában cápafog
nyakéket viselõ, pikkelyes férfi. Tárgyai: fejpánt, bronzmedál, Xantin
bõröve, a hatalom kerek pajzsa, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma. Csendben
elteszel 1 bolhedor szárnyat. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol.
Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+5% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 7.]
z 19 20 |
zenélsz 19. hangszeren 20 TVP-ért |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
kno 1013 10 |
1013. képességre 10 képességpont |
Elköltesz 7 képességpontot jégcsóva varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak
köszönhetõen jégcsóva varázslatod ereje 4. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 7.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Káosztárgyat szereztél!
[ld. enc.]
Ebben a körben +6 galetki erõt és +5 hírnevet kaptál. A kör során összesen
359 sebzést okoztál, és 102 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 7 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
193 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Asavyn, egy mosolygós, vidám férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed:
puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 28. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 / 0.87 |
[2] IQ: |
9 (11) / 0.75 |
[3] ügyesség: |
6 (8) / 1 |
[4] egészség: |
6 / 5.25 |
[5] mágia: |
4 / 2.85 |
[6] gyorsaság: |
4 (3) / 1.31 |
[9] Méret/ép: |
52 (56) / 55 |
Min. méret: |
47 |
Barlangméret: |
52 |
|
|
Varázspont: |
32 / 32 |
Képességpont: |
4 / 54% |
Hõsi pont: |
2 (2) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
19% |
Galetki erõ: |
176 / 130 |
Hírnév : |
141 |
Jóllakottság: |
148% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
4 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
2 (1) |
Torzsz. csaták: |
125 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
96 (6) |
Leölt torzszülött: |
117 (7) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
2 (0) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: embrió (4)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 14%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Sajátíts
el háromféle elemi immunitás képességet! 2.) Hajtsd végre a 38-as Klánkalandot
(KK 38)! (összesen 25 TVP-t igényel) 3.) Hajtsd végre a 37-es Klánkalandot
(KK 37)! (összesen 30 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
3 (5) / 2.80 |
[17] vastag bõr: |
4 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
4 / 0.38 |
[47] zárnyitás: |
4 / 0.17 |
[48] mászás: |
4 / 0 |
[57] gyógynövények: |
4 / 1.30 |
[59] vezetõkészség: |
4 / 0 |
[62] lopás: |
4 / 0.35 |
[64] átokszórás: |
6 (8) / 3.20 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.10 |
[67] régészet: |
6 / 1.64 |
[68] zene: |
3 / 1.17 |
[69] tanulás: |
5 / 0.28 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
10 / 0 |
[101] szakért.: |
9 / 4.16 |
[102] energiaszívás: |
10
/ 0 |
|
bal karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
2 / 1.08 |
|
|
tõr |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[36] csábmosoly: |
1 / 0 |
[13] jégcsóva: |
4 / 1 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 90;
VI erõ:300% ép:20%;
PV 4 3 6 8 5;
PSZ
57 68 67 59;
L 5;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 12.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #6 (7. épület), #51 (20. épület), #415 (27. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a káosz borzalmas öve (#26379) |
|
1 bõr mellvért (#1046) |
* |
1 díszes
fejék (#135) |
* |
1 díszes pikkelyvért (#1017) |
|
1 öv (#1165) |
|
1 törpe pikkelyvért
(#4) |
* |
1 villámöv (#172) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a lich márványgyûrûje (#12026) |
|
123 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
2 drágakõ (#2) |
|
1 fülbevaló (#1255) |
|
1 kristályamulett (#130) |
|
1 malachit karkötõ (#1241) |
|
1 márványgyûrû
(#1226) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 fogazott tõr (#6) |
|
1 kard (#1315) |
|
4 kerek kõ (#11) |
|
1 kés (#5) |
|
3 parittya (#10) |
|
1 rozsdás kard (#131) |
* |
1 tõr (#1300) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 csótányláb (#25) |
|
2 fehér gyógyital (#50) |
|
4 gyilkos boróka (#27)
|
|
2 liánvirág (#24) |
|
2 mátekel gomba (#21) |
|
1 ragálygomba (#26) |
|
3 sötét mák (#23) |
|
2 tejfonál (#28) |
|
9 üvegcse (#14) |
|
1 villámlehelet itala (#56) |
|
11 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
2 mandibula (#157) |
|
2 molad púp (#16) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
3 nordkristály (#146) |
|
12 õsi relikvia (#17)
|
|
1 pirgamit (#152) |
|
1 sárga gömb (#136) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
TÖRPE PIKKELYVÉRT (4. TÁRGY) Ezt a páncélt nagy állati pikkelyekbõl ragasztották
össze. Bár nehezebb, mint egy bõrpáncél, annál nagyobb védelmet is nyújt:
védettségedet 12%-al növeli, azaz ennyivel kevesebb az esélye egy fizikai
támadásnak, hogy eltalál. Csekély ár ezért a nehézkesebb mozgásból eredõ
-2 gyorsaság. Szerencsére a méretet jócskán túlszabták, így nem csak az
apró (de mokány) törpék hordhatják, hanem te is, igaz, derekadat nem védi,
nem fedi a teljes felsõtestedet. A törpe pikkelyvért felöltéséhez a KF
4 parancsot kell kiadnod.
ROZSDÁS KARD (131. TÁRGY) Hát, ezt a fegyvert eléggé régen kovácsolták,
és annyi rozsda borítja, hogy egyszerûbb új kardot kovácsolni, mint ezt
levakarni róla. A rozsdás kard a lehetõ leggyengébb választás, ha fegyvert
akarsz használni, hiszen mindössze 2D6-ot sebez, és használatakor kapsz
-10% támadást.
FEHÉR GYÓGYITAL (50. TÁRGY) Az egyik legegyszerûbb varázsfõzet, egy fehér
színû, kellemes ízû folyadék, amely felhörpintve 40 életpontot gyógyít.
Használhatod a H 50 paranccsal, de talán célszerûbb, ha az GY parancs elsõ
három paramétere után adod meg, (pl. GY 40 5 0 50), ekkor nem hagyományos
gyógyítást alkalmazol, hanem a fehér gyógyitalt hörpinted be (ha van belõle).
A fehér gyógyital használata 3 TVP.
KÁOSZTÁRGYAK A káosztárgyak története messze a távoli múltba vész. Egy
híres térutazó, Elhin Maurin még az Ellenség megérkezése elõtt számtalan
létsíkot bejárt. Egy alkalommal kaput nyitott egy különös és nagyon idegen
létsíkra, amelyet késõbb a Káosz Létsíkjának nevezett el. Útjáról nagy
mennyiségû, hihetetlen mágikus intenzitással bíró matériával tért haza.
Izgatottan látott hozzá, hogy nagyhatalmú varázstárgyakat készítsen a káoszmatériából,
de megdöbbenten tapasztalta, hogy a furcsa anyag fölött semmilyen irányítása
nincs, az szinte önálló életet él! Az elbeszélések szerint a káoszmatéria
magát Elhin Maurint is elnyelte, és átalakította a saját formájára. A káoszmatériával
érintkezõ tárgyak néha hihetetlen mágikus képességeket kapnak, de senki
sem tudja megjósolni az eredményt. Manapság már csökkent a babonás rettegés,
amely a káosztárgyakat övezi, és a galetkik egyre gyakrabban használják
õket, de azért még mindig kellõ óvatossággal.
Nos, a fentiekbõl is kiderül,
hogy a káosztárgyak képességei gyakorlatilag megjósolhatatlanok: akár ugyanaz
a káosztárgy is teljesen más tulajdonságokkal rendelkezik más és más szinten.
Nem árt tehát, hogy ha egy ilyet találsz, beAZonosítod, mielõtt használnád.
A káosztárgyak minden egyéb szempontból úgy viselkednek, mint a normál
tárgyak. Honnan ismersz meg egy káosztárgyat? Roppant egyszerû: szerepel
a káosz szó a nevében!
Néhány fontos tudnivaló a káosztárgyakkal kapcsolatban:
Ha felköltözöl egy újabb szintre, a szintek közötti biztonsági erõtér,
amelyet pont a káosztárgyak miatt építettek, megsemmisíti az összes káosztárgyadat,
tehát még elõtte mindenképpen add el õket a boltban! A bolt ugyan felvásárolja
a káosztárgyakat, de rögtön meg is semmisíti õket, ezért nem veheti meg
õket más. A káosztárgyakkal való üzletelésre az aukciósházon keresztül
van lehetõség.