Sandoval összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 16. 8h:51'
EZ A 358. JÁTÉKHETED, 280. FORDULÓD
359. játékheted kezdete: márc. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4311
SZÁMLA : XXXX

SANDOVAL KALANDJAI


17 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,34] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 pengepajzsot (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 11. napján találkozol egy copfos ősz hajú, csillogó szemű elf nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran kisebb papja. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: őrjáratvezető. Fegyverzetét egy Blounther apó trófea, egy taalru trófea és egy Notermanthi trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Hátasa egy idomított sullár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű a hitvány! Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 14. napon találkozol egy kopasz, szürke szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy rinóbőr övet, egy roxati üvegszemet, egy smaragd védőgyűrűt, egy Thargodan koronát, egy Tharr Keresztjét, egy umbatari karkötőt, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy Chara-din fattya trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy adószedő trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges a nyomorult. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Otthagyod a másik kalandozót. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 pengepajzs (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany) ellenértékét.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 66 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüsthegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+213 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+62 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-14 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 649. hetének nyerőszámai: 15, 18, 6. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Nagy eseményt ünnepelhetsz ma: most van 7 éve, hogy megérkeztél a Túlélők Földjére! Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot!
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy kultúrmasztodon nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) {GYD:} Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {KCC:} Pengepajzzsal megkarcolod a kultúrmasztodon bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 106, gyógyulás: 53, összesen: -53 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 613.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 182. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 611.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 609.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 607.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 78. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 607.]
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 605.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 603.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 4. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 601.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 599.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 597.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 597.]

* 5. KP: elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 597.]

h 1168 1 használod az 1168. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 364 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 594.]

vv 128 128 128 elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+54 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 592.]
Gyorsvarázsolsz! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+54 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 590.]
Szupersebesen mormolsz. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+42 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 588.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[185,33] Lakott területre érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őrült varázsló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az őrült varázsló testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Pengepajzzsal súrolod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 púderkő és 2 csuklyavirág. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 45, gyógyulás: 32, összesen: -13 ÉP}


(Továbbmész...) [184,32] Továbbmész a város utcáján. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Fairlight híveié.

Van itt egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.).
Eladsz 1 ametiszt medált 28 aranyért, 1 arany karperecet 26 aranyért, 4 aranygyűrűt 48 aranyért, 2 aranyláncot 40 aranyért, 5 borostyán függőt 30 aranyért, 3 ezüst gyűrűt 18 aranyért, 2 ezüst karkötőt 28 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 2 ezüst papi karkötőt 60 aranyért, 2 gyöngysort 96 aranyért, 1 igazgy. fülbevalót 20 aranyért, 1 obszidián karkötőt 30 aranyért, 1 réz papi karkötőt 20 aranyért, 2 umbatari karkötőt 80 aranyért.

(Továbbmész...) [183,31] Még mindig a városban vagy.

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
Eladsz 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 1 fekete bőrcsizmát 16 aranyért, 1 mutáns csontot 4 aranyért, 1 rejtőköpenyt 14 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 1 szent jogart 50 aranyért.
Utad során felfedezed egy rövid ősz hajú, szürke szemű ember férfi táborát. A bőre kreolszínű. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy cápabőr csizmát, egy Eldaran karkötőjét, egy életköves gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vállvédőt, egy szirén köpenyét és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy Kitaszított trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy trikornis a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, mint minden jónak. Pfuj! (Auralátás: Goroda - 5397. kalandozó) Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[45 pontot használtál fel, van még 543.]

ve 25 10 megveszed a 25. tárgyat 10
Vásároltál 10 kavadu iszákot. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

ve 170 60 megveszed a 170. tárgyat 60
Vásároltál 60 spirituszt. 120 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

ve 166 9 megveszed a 166. tárgyat 9
Vásároltál 9 ugh mérget. 36 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[183,30] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Sheran híveié. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. 48 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy xirnox szív és egy téfea-agy. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 53, gyógyulás: 34, összesen: -19 ÉP}

Épületeket látsz: egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.).

(Továbbmész...) [183,29] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őrült varázsló. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod az őrült varázsló jobb lábát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Meglengetve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Pengepajzzsal súrolod az őrült varázsló bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy téfea-agy és 2 fekete gyöngy. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 24, gyógyulás: 33, összesen: +9 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csodák kútját. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.
Összefutsz egy kopasz, félszemű troll férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre bronzként csillog. Dornodon első számú avatárja. Egy bársony övsálat, egy bűzölgő csizmát, egy csillogó karkötőt, egy denevér szimbólumot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy jegygyűrűt, egy kreiton palástot, egy mihlanil medált, egy Morgan sipkáját, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi karkötőt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok lánckesztyűt, egy uglaok páncélt, egy uglaok vállvédőt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Nap bírája trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 12 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Olimposzt, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Érzékeled auráját: gonosz, mint Te. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Axillon. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[30 pontot használtál fel, van még 513.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Könnyed szellő támad, mely végigsimogatja testedet. Kellemes érzés lesz úrrá rajtad, mintha sérült aurádat valaki megfoltozta volna. (+2 életerő.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 509.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Innen nyugatra 60, északra 3 mérföldre van egy szopógödör. Ősi titkok vesztek ott homályba, melyek felderítésre várnak." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 505.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Először csak lenyűgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb előtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltődik tőle. (+8 varázspont.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 501.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Sajgó végtagjaidba hirtelen új élet költözik. Gyógyultál 2 életerőpontot. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 497.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Jól jöhet a tény ismerete, a fagyelementál testén a tűz alapú varázslatok különösen sokat sebeznek." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 493.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Keresd a holle anyó nyomait, mert a legyőzött példányoknál mindig kaját találhatsz." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 489.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Ha még nem tudnád, hogyan is győzheted le a mélység fattyát, elárulom. Csak a förtelmes plazmáját kell ütni, és gyorsan kileheli lelkét." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 485.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Néhány pillanat telik el csupán, amikor észreveszed, hogy újabb gondolatok merültek fel benned a nyomkövetés kapcsán. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 481.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Ahelyett, hogy elfutnál az ork sámán elől, próbáld meg a bibircsókos orrát támadni. Ez biztos beválik!" Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 477.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Megjelenik előtted a kút szelleme. Nem tudod eldönteni, ruhája áttetsző, vagy az alakja, vagy netán mindkettő. Szellemkezei megérintenek, minek következtében tested duzzadni kezd. (+3 erő forduló végéig.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 473.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Eddig azt hitted, van egy téma, amiről már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig a szörnyismeret. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit később majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 469.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Megjelenik előtted a kút szelleme. Elmondja mi az, amit még nem árt, ha tudsz a harcművészetek szakértelemről, utána magadra hagy, hogy töprenghess a dolgokon. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 465.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Innen keletre 75, északra 57 mérföldre több kultúrmasztodon is ijesztgeti az arra járó kalandozókat." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 461.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy alakváltó árus jön közelebb, hogy portékáját a nyakadra sózza. Nagyon irritál a fickó, így hát bosszúsan belerúgsz a kosarakba, amit lerakott a kút mellé. A benne lévő tárgyak szétszóródnak a földön. Most már nem fog ilyen piti dolgokkal zaklatni. (+1 gonoszság.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 457.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy edzőteremben eszmélsz, ahol csak ketten vagytok. Te és a kobudera mestered. A legkülönfélébb alakzatok garmadáját sajátítod el, röpke másodpercek alatt, majd megkíméled oktatód életét is, mikor a tesztcsatában a földre kényszerítetted... Mint valami látomásból felébredve, újra ott találod magad, ahol az egész kezdődött, a kút padkájának támaszkodva. Túl valóságos emlékeid vannak az eseményekről. 5392 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 453.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[182,28] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Észreveszel egy fekete lótuszt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő sebesült drakolich nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a drakolich testét. (5 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Vámpírkarddal megvágod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 lótuszvirágot. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [182,27] Még mindig az erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy alanori csatamén, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Találsz egy barátság szent tüzét. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kronokukac. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac nyálkás farkát. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a kronokukac testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a kronokukac gumiszerű testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-4 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). {KCC:} Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a kronokukac fejét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-3 TVP). A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A kronokukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 19, gyógyulás: 41, összesen: +22 ÉP}

Egy apró vályogviskót pillantasz meg, melynek kéményéből vastag, fekete füst kígyózik az ég felé. A viskó mellett néhány birka legelészik. Látszik, hogy a ház igencsak rossz állapotban van: a tulajdonosnak vagy ideje, vagy ereje nincs arra, hogy karbantartsa a parányi házikót. Lehet, hogy itt lakik a sokat emlegetett erdei bölcs! (666. épület.)
Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol Moonchilddal. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy szánalmas pondró trófea, egy Kitaszított trófea és egy Notermanthi trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Továbbmész.

(Továbbmész...) [182,26] Még mindig az erdőben vagy. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Sir Basil a Bunkó előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy purifikátor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a purifikátor testét. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. {KCC:} Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 20, gyógyulás: 18, összesen: -2 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[51 pontot használtál fel, van még 391.]

vv 128 128 128 elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Nem működik a varázslat! A fenébe, a növényeket valami (vagy valaki?) védi ezen a mezőn. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+# életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 389.]
Beizzik a turbómágia. Nem működik a varázslat! A fenébe, a növényeket valami (vagy valaki?) védi ezen a mezőn. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+# életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 387.]
Beizzik a turbómágia. Nem működik a varázslat! A fenébe, a növényeket valami (vagy valaki?) védi ezen a mezőn. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+# életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 385.]

im 0 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+38 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy zoloboo sámán.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott tompítás védelmed.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán csontos karját. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. {KCC:} Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a zoloboo sámán testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a zoloboo sámán jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 28, gyógyulás: 35, összesen: +7 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 355.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy bűbájlidérc. Sikoltozva menekülsz, rettegve a végső pusztulástól... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-3171 TP] [30 pontot használtál fel, van még 325.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 295.]

in 5257 259 1281 leírod az 5257. kalandozónak a 259. szörnyet az 1281. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy holle anyó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) teriád dobóhálót. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

in 5257 644 536 leírod az 5257. kalandozónak a 644. szörnyet az 536. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy fagyelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Thargodan amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

in 5257 298 436 leírod az 5257. kalandozónak a 298. szörnyet a 436. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Maffiózó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) réz masszariasztót. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

szk 228 230 keresed a 228. szörnyet a 230. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy éjkornist. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 292.]

* 2. BP: elmormolod a 65. varázslatot
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 282.]

* 3. BP: használod a 65. pszi képességet
7 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 30 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 242.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 202.]

tf 4 2 fejleszted a 4. tulajdonságodat 2 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [2 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+2 gonoszság.) A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 26, 16.
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 421 pontot. A következő körben tehát 621 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Sandoval, egy kontyos aranyhajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Bőröd színe zöld. Chara-din felszentelt papja vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod: inkvizítori tanítvány. Ez a 280. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 26 Merészség: 7/5 Magasság: 152 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 37 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 30 (35) Védekezés: 78 Menekülés: 30 % Életkor: 34/37 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 373/335 Jellem: gonosz (508) Tul. pont: 1
Szerencse: 37 (46) Varázspont: 603/419 Pénz: 958 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 23/3 Pszi pont: 135/7 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 2219 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15470 TP-t kaptál. Jelenleg 1974215 TP-d van. A következő szinthez még 25785 TP szükséges. Trófeáid: taalru, ősdentor, Notermanthi. A 276. fordulódban 1010 arany került a bankszámládra. 1050 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7 ökölvívás: 31 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 25 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 28
dobófegyverek: 13

Feltételes fegyverváltás: vámpírkard (#358) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -11.); tüske (#22) (12 -20.); ubuk tüske (#131) (21 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); csillaglövedék (#931) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 47 2. nyomkövetés: 67 3. lopás: 2
4. mászás: 9 5. csapdakészítés: 19 6. csapdaészlelés: 5
7. gyógyítás: 59 8. titkosírás: 3 9. felderítés: 24
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 50 12. taumaturgia: 43
13. szerencsejáték: 6 14. versengés: 10 15. harcművészetek: 31
16. szörnyismeret: 31 17. pszi: * 19 18. zárnyitás: 7
19. vadászat: 14 20. bányászat: 16 21. úszás: 8
22. főzés: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 4 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 50 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 5 darabot, csak egyszer)
elfogod vadász quwargot (#241) szuper hálócsapdával (#274), arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
szintszívó (#96), bávatag golombár (#165), autentikus vámpír (#154), élőholt quwarg (#202) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
kardfogú fülemüle (#146), 9375. szövetség (#9375), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) mentális pajzs (#72) láth. észlelése (#78)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
méregfelhő (#37), villámcsapás (#50), káoszcsapás (#200)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) káoszcsapás (#200) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) izomernyesztés (#33) >> őrült varázsló (#255)
káoszcsapás (#200) >> adószedő (#234) izomernyesztés (#33) >> smaragdgólem (#417)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) izomernyesztés (#33) >> Tguarkhan (#212)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) káosz szava (#207) >> jók (#990)
káosz szava (#207) >> woorgard (#231)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> ekharion (#232) tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) tompítás (#40) >> éjkornis (#228)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230) tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165)
hhaar burka II (#162) >> nők (#999) hhaar burka II (#162) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ez tetszeni fog: Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót.
2.) Tűrhetetlen, hogy más istened szolgái híveimet útjukról eltéríteni próbálják. Semmisíts meg öt purifikátort! (számláló: 1)
3.) Imádkozz, amint elérted a főpap-jelölti rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ametiszt medál (#275) 1 arany karperec (#194) 4 aranygyűrű (#193)
2 aranylánc (#191) 1 bakkura csizma (#96) 5 borostyán függő (#162)
3 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüst nyaklánc (#117) 2 ezüst papi karkötő (#308) 1 fekete bőrcsizma (#247)
2 gyöngysor (#192) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 mutáns csont (#331)
1 obszidián karkötő (#229) 1 quwarg tojás (#360) 1 rejtőköpeny (#277)
1 réz papi karkötő (#307) 1 rövid íj (#107) 1 szent jogar (#150)
29 tüske (#22) 2 umbatari karkötő (#278) 18 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
504 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
6 csillezsályalevél (#1253) 2 csuklyavirág (#133) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
2 fekete gyöngy (#99) 10 kaja (#2) 10 kavadu iszák (#25)
2 lótuszvirág (#447) 2 púderkő (#119) 1 purifikátor háj (#269)
1 sáfránypor (#211) 1 sötét tekercs (#535) 60 spiritusz (#170)
2 téfea-agy (#172) 9 ugh méreg (#166) 1 varázskő (#305)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(182,26) művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), purifikátorok (#157), zoloboo sámán (#230)
(182,27) erdei bölcs háza (#666), szent liget (#439), oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), kronokukac (#285), Moonchild (2574. kalandozó)
(182,28) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), művészi porolit (#720), drakolich (#760)
(183,29) őrült varázsló (#255), csodák kútja (#1096), Axillon (1825. kalandozó)
(183,30) szörnypiac (#647), tanácsadó bölcselő (#656), Sheran oltár, őrült varázsló (#255)
(183,31) vegyesbolt (#615), fegyverbolt (#618), Goroda (5397. kalandozó)
(184,32) bank (#624), kaszinó (#638), ékszerbolt (#653), Fairlight oltár
(185,33) őrült varázsló (#255)
(186,34) kultúrmasztodon (#227)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Amennyiben elvesztetted szent szimbólumodat (pl. mert egy szörny lehelete elégette), fohászkodhatsz istenedhez az IM 5 paranccsal, hogy adjon egy újat.
* Mostantól a "meghalás" milyenségének állításához (H 1 999) nem szükséges, hogy deus ex machina a karakternél legyen.

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Sandoval 280. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) gazda (#24) grákó denevér (#25)
királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30)
woor-antilop (#31) gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35)
manó (#36) sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40)
görgőte (#41) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45)
Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51)
bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56)
gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61)
kőevő (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66)
húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71)
óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) mirg (#75) gitonga (#76)
zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79) trollfa (#80) tazunkaróka (#81)
spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86)
árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) törpe kovács (#90) alpesi tehén (#91)
púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96)
mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) óriás griff (#105) griffőniksz (#106)
fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111)
sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116)
mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121)
xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntető praglonc (#125) miksziszi húsgólem (#126)
Morbid (#127) varkaudar mágus (#128) Lord Kovács József (#129) útonálló (#130) orgyilkos (#131)
sötét gnóm (#132) elit palotaőr (#133) palotaőr (#134) élőholt mirg (#135) sötét főgnóm (#136)
karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141)
udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146)
epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151)
kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156)
purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161)
hadroszaurusz (#162) kétfejű troll (#163) jégtroll (#164) bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166)
kvazár kovács (#167) halálosztó kain (#168) orgoró (#170) óriásféreg (#171) sírlidérc (#172)
vark. nekromanta (#173) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177)
ongóliant hadúr (#178) élőholt ősmágus (#179) Zinthurg (#180) gnóm szolgáló (#181) pöfögő kregon (#182)
elf mesterharcos (#183) ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187)
kocsmai verekedő (#188) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) trosnyogó szakóca (#192)
vércápa (#193) hínárevő piranha (#194) opati polip (#195) elektromos angolna (#196) étkezési homár (#197)
moszatrája (#198) mélység fattya (#199) magnetikus praglonc (#200) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202)
agyagelementál (#203) bazaltelementál (#204) gránitelementál (#205) kacagó szépia (#206) diuretikus kráken (#207)
drónkeselyű (#208) kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210) joviális m.szockó (#211) Tguarkhan (#212)
kisebb quwarg isten (#213) quwarg nagymester (#214) tűzfőnix (#215) élőholt sullár (#216) massza (#217)
tormikus egér (#218) északi tűzsárkány (#219) királyi palotaőr (#220) pszi elementál (#221) aurapollátor (#222)
szubreális vámpír (#223) nanda (#224) átokmurgattyú (#225) norpadolótika (#226) kultúrmasztodon (#227)
éjkornis (#228) orbitális mackósajt (#229) zoloboo sámán (#230) woorgard (#231) ekharion (#232)
alanori csatamén (#233) adószedő (#234) káoszteknőc (#235) Chara-din fattya (#236) Mnebolath (#237)
Orkhan Thai (#238) Raia szent lovagja (#239) sivatagi doareg (#240) vadász quwarg (#241) qwarg rohamosztagos (#242)
áeratikus hasnyák (#243) hegyi góliát (#244) Rughar familiárisa (#245) nagyobb vércápa (#246) kputtyintó csalán (#247)
quwarg parafenomén (#248) taalru (#249) noth szellem (#250) zombi mester (#251) lidércúr (#252)
pordémon (#253) hordóagyú mameluk (#254) őrült varázsló (#255) tüskés gigaféreg (#256) Notermanthi (#257)
pszi őselementál (#258) holle anyó (#259) kőtipró (#260) trikornis herceg (#261) zsoldoskatona (#262)
páncélos lovag (#264) zoloboo törzsfő (#268) quwarg anyakirálynő (#269) varkaudar hadúr (#270) varkaudar varázsló (#271)
Főmágus (#273) őrjáratozó katona (#274) tűzelementál (#276) jégelementál (#277) halálelementál (#279)
Védőnővér (#280) vércápa sámán (#281) ősdentor (#282) aranyfecske (#283) kronokukac (#285)
kronotapír (#286) kronoelementál (#287) ezerszemű bestia (#288) titánkolosszus (#289) manaelementál (#290)
Ekhnagorhu (#291) ében halálhajcsár (#295) Thargodan csontváz (#297) Maffiózó (#298) quwarg felderítő (#299)
ősquwarg (#300) quwarg szabotőr (#301) quwarg ősmágus (#302) óriáspók (#303) aranygriff (#304)
talriai behemót (#312) Thargodan mágus (#318) Ovgun (#325) Raia angyala (#333) sziklaskorpió (#339)
sárkányfajzat (#340) bölcs szilmill (#343) smaragd őrsárkány (#344) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346)
varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) liumbe (#349) északi aurach (#350) halálmadár (#351)
tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) vörös rakolits (#356) dűnekukac (#357)
bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362)
partravetett medúza (#363) fekete amőba (#364) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368)
rőtmanó berzerker (#369) Elenios avatárja (#383) Sheran avatárja (#384) purifikátor császár (#393) ryuku gólem (#394)
csápos otagi (#395) bunthar (#396) erdei rém (#399) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418)
halálhozó (#419) korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421) sarki róka (#636) jegesmedve (#637)
yeti poronty (#638) veszett rozmár (#639) ulkor jéglény (#641) hópárduc (#642) rozmárember (#643)
fagyelementál (#644) dermesztő lidérc (#645) sarki óriásteknős (#646) lábascet (#647) eszkimó óriás (#648)
jégzabáló (#649) animált hókutya (#651) jégdémon (#652) varkaudar kölyök (#685) varkaudar hírnök (#686)
varkaudar íjász (#687) varkaudar iszákos (#688) nőstény varkaudar (#689) varkaudar vajákos (#690) varkaudar katona (#691)
vark. kardtáncos (#693) csataremák (#694) magger (#747) mammutóriás (#749) adamantit gólem (#750)
érző szívű dromedár (#753) drakolich (#760) bűbájlidérc (#761) ryuku futárbérenc (#765) ekharion bébi (#768)
ryuku csapásvezető (#778) roguena (#779) szánalmas pondró (#792) Jerome (#956) Blounther apó (#972)
Krogan, a pusztító (#7001) Napsörény (#7004)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) $bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) $szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) $csontszurony (#12) $kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) $parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
$ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) $kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) $királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) $surranó kígyó bőr (#47) $antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) patak (#52) szökőkút (#54) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56)
bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60) árnyéksár (#61)
ködcsillag (#62) $tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64) $szöges páncél (#65) $szöges bőrpajzs (#66)
kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) $rézpáncél (#71)
$rézsisak (#72) $rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) $bronzkulcs (#76)
rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81)
zöld üveg (#82) ragasztó (#83) $díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86)
$bronzhegyű lándzsa (#87) $bronzsisak (#88) $bronzpajzs (#89) $bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91)
kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) $bakkura bőr (#95) $bakkura csizma (#96)
rákpáncél (#97) $rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101)
$vízionár szem (#102) $magszim bél (#103) $fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) fabontó (#106)
$rövid íj (#107) nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111)
madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116)
$ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120) jellempróba (#121)
dözmöng szív (#122) $göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) $mandibulapenge (#125) $bronzpenge (#126)
$mandibulakasza (#127) $sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) $hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131)
hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136)
mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) $denevér szimbólum (#140) $nap szimbólum (#141)
szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145) oltár (#146)
hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) $szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151)
vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156)
$nyu-shuriken (#157) $ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161)
$borostyán függő (#162) karócsapda (#163) $vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166)
sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) $rövid kard (#171)
téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176)
szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) $ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181)
$vashegyű lándzsa (#182) $vaskulcs (#183) $ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186)
mérgezett vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190) $aranylánc (#191)
$gyöngysor (#192) $aranygyűrű (#193) $arany karperec (#194) $obszidián függő (#195) $trófea nyaklánc (#196)
$igazgy. fülbevaló (#197) trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201)
amniosz-fa (#202) $amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206)
ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211)
dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) praglonc hártya (#215) ketrec (#216)
hurokcsapda (#217) ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219) háló-csapda (#220) dobóháló (#221)
láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) $varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tőr (#225) ramit kő (#226)
helytartói jogar (#228) $obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231) $ilkin érc (#232)
furulya (#233) tatu dob (#234) dorony duda (#235) lajhár csont (#236) $tankány karom (#237)
lant (#238) $pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241) tüskecsapda (#242)
nyílcsapda (#243) $kvazár (#244) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246) $fekete bőrcsizma (#247)
pszi kő (#248) bumeráng (#249) kvazár páncél (#251) smaragd koszorú (#252) nekrofun medál (#253)
regeneráló gyűrű (#254) tatu ködmön (#255) templom (#256) szent kehely (#257) nehezék (#258)
szopókő (#259) isteni könnycsepp (#260) bájital (#261) friss csatamező (#262) ősi csatamező (#263)
remák szív (#264) $kristálygömb (#265) kvazár sisak (#266) fülemüle agyar (#267) gromak bőr (#268)
purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) $szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272) szuper dobóháló (#273)
szuper hálócsapda (#274) $ametiszt medál (#275) $sárga erőöv (#276) $rejtőköpeny (#277) $umbatari karkötő (#278)
Mágikus Koponya (#279) $tyrex csont (#280) $raptor karom (#281) jégszív (#282) Fekete Kehely (#283)
sötét ital (#284) $Szent Kulacs (#285) Sheran főzete (#286) Tharr Keresztje (#287) zan indukátor (#288)
sárkányölő kard (#289) energiapajzs (#290) bíbor erőöv (#291) sárkánypikkely (#292) drako pikkelyvért (#293)
$varkaudar páncél (#294) elit csatavért (#295) kvazár pajzs (#296) kvazár kard (#297) $arx formázó minta (#298)
bev formázó minta (#299) cru formázó minta (#300) din formázó minta (#301) Fairlight köpenye (#303) kőszem (#304)
varázskő (#305) adamantit kesztyű (#306) $réz papi karkötő (#307) $ezüst papi karkötő (#308) arany papi karkötő (#309)
galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) gyógykenőcs (#313) roxati zárfaló (#314)
optiri agysisak (#315) Pusztítás Botja (#316) $varkaudar csizma (#317) taposó tappancs (#318) ködkard (#319)
kregon zúzmó (#320) plazmacsillag (#321) $ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323) ezüsthegyű lándzsa (#324)
ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328) $csontpálca (#329)
mirtuszkoszorú (#330) $mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) acéltű (#334)
olló (#335) pukkanó tűcsapda (#336) piranha zsákvédő (#337) $királyi korona (#338) hadilobogó (#340)
alkímiázó üst (#341) fagyöngy füzér (#342) $rézgolyó (#343) kincs (#344) rózsaszín bugyogó (#346)
súlyzó (#347) shinai gömb (#348) lovagi tabard (#349) esszenciakristály (#350) tolmokov-koktél (#351)
mithril (#352) molluszk ház (#353) degradátor váladék (#354) $szockó hólyag (#355) Baghar korbácsa (#357)
vámpírkard (#358) quwarg boly (#359) quwarg tojás (#360) káosz szimbólum (#361) ezüsttollú nyíl (#363)
szerencsetalizmán (#366) Trákin csákánya (#367) kinemfogyó tegez (#368) Raia papi palástja (#371) phua-kúp (#372)
Eldaran karkötője (#373) fekete tű (#374) fekete csuha (#375) fény szentélye (#376) moa obszidián (#380)
$moa zafír (#381) $moa jádekő (#382) $moa üveggömb (#383) natali kő (#388) szigony (#389)
halcsont (#390) polip szívóka (#391) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396)
zafír erőöv (#397) városépítkezés (#398) főutca (#399) ház (#400) kristálypalota (#401)
morgud hagymatő (#402) fokhagyma (#403) rájabőr (#404) rájabőr úszógatya (#405) réz fejpánt (#406)
bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408) kígyóbőr öv (#410) királyi emlékmű (#411) vérvörös köpeny (#412)
moa stuki (#413) aranypikkely (#415) teknőcteknő (#416) teknőcpajzs (#417) era formázó minta (#418)
$fpi formázó minta (#419) agyartőr (#420) mágusölő (#422) csontpozdorja (#424) pengepajzs (#425)
Raia pallosa (#426) őstroll agyaló (#427) gránátkaktusz (#428) kaktuszbogyó (#429) Thargodan csatamező (#432)
Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) $réz masszariasztó (#436) $arany masszariasztó (#437)
ónix masszavadító (#438) szent liget (#439) Muezli aranykeze (#442) $kvazár kesztyű (#445) fekete lótusz (#446)
lótuszvirág (#447) lótuszfőzet (#448) kristályfolyadék (#449) térkapu (#452) mágusköpeny (#453)
krapixlon fürdőruha (#454) Rhatt páncélja (#458) mithril sisak (#465) Morgan sipkája (#466) Dantor amulettje (#468)
törpe bakancs (#475) zafír fülbevaló (#477) cápaölő tőr (#480) $raptor szablya (#482) barátság szent tüze (#484)
Szent Pöröly (#485) sörsátor (#486) erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) sárkánytanya (#492)
manakristály (#500) kdole (#501) kihívás tornya (#502) ostromlétra (#510) Eldereth kristály (#511)
pásztorbot (#513) Chara-din ékköve (#517) Rughar gyűrűje (#518) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535)
Thargodan amulett (#536) Zu'lit tarsolya (#537) kisebb zan (#544) kristályrend (#545) nyílpuska lövedék (#547)
mérg. nyílp.lövedék (#548) dentor bőr (#551) tünde íj (#553) csatabárd (#555) $jing-jang fejpánt (#556)
árnyéktőr (#557) szélkorona (#558) főnixtoll (#563) aranytoll (#572) mithril kard (#575)
fekete kaktusz (#577) ében toboz (#578) gyilkos csalán (#581) csalánvirág (#582) bíborcserje (#622)
tűzbimbó (#623) arkog kő (#632) Káoszkígyó (#638) áldott kő (#642) kulcskarika (#648)
Huddens kesztyűje (#649) $rinóbőr (#651) $darázsszárny (#652) $darázsfarok (#654) liumbe bimbó (#656)
aurach fog (#657) $elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667) $szulfagor agyar (#677) smaragdkő (#678)
elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683) rinóbőr öv (#685) tűzfény (#686)
ryuku mellvért (#689) ryuku csizma (#692) sötét kámzsa (#699) smaragd karkötő (#707) ritualista amulett (#708)
$etra hályog (#712) berzerker tüske (#713) művészi porolit (#720) $császári kesztyű (#723) bunthar bőr (#733)
mágikus hátizsák (#735) gólem talizmán (#811) halálhozó talizmán (#813) korinthai talizmán (#814) rothasztó talizmán (#815)
hatalom fülbevalója (#817) teremtés zsákja (#818) aranytermő erszény (#819) szirén köpenye (#820) cápabőr csizma (#832)
agvari manafókusz (#890) örökkéval. rubinja (#900) skorpiókarom (#911) kreommat-liliom (#924) kreommat szirom (#925)
csillagbozótos (#928) csillagbot (#929) bo'adhun nyílpuska (#930) csillaglövedék (#931) $cápazsír (#932)
pézsmatök (#933) pézsmatökmag (#934) raaba-fa (#935) raaba-gumó (#936) párducbőr (#1066)
jegesmedve bunda (#1067) rozmárfog (#1069) yetiszív (#1070) lidércesszencia (#1074) cetuszony (#1075)
csodák kútja (#1096) varkaudar látógömb (#1107) varkaudar falu (#1109) varkaudar pálinka (#1137) Khór maszkja (#1138)
sámán gyógykenőcs (#1139) Rodger kezdő üstje (#1167) Rodger profi üstje (#1168) tűzrakó hely (#1169) fűszerkeverék (#1170)
szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) teriád dobóháló (#1281)
ryuku függő (#1322) csodabazár (#1404) sejtfiatalító (#1408) esélynövelő (#1409) Huddens alkarvédője (#1550)

Receptek

főtt étel (#1) buggyantott tojás (#2) fokhagymás oldalas (#8) mákrózsafőzet (#14) ropogós rókafarok (#16)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGO  TVP                            TVP  feltételes gonoszkodás
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HH   tárgy [tárgy] [tárgy]    par*(?+1)  gyors tárgyhasználat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból
RM   fegyver   mit        TVP       TVP  növény/épület rombolása
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
USZ  TVP                            TVP  úszás
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
VV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  gyors varázslás
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek