281. forduló, 283. forduló, Tork Bendor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. jún. 17. 9h:12'
EZ A 1033. JÁTÉKHETED, 282. FORDULÓD
1034. játékheted kezdete: jún. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #1436
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

TORK BENDOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [162,105] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Jockey Ewinggal. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy démoni palástot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy hoarián bőrnadrágot, egy lidérckoronát, egy nodonrod kitűzőt, egy olimpia kvazármedált, egy örökkéval. éjkövét, egy ősplazmát, egy q. ölő éremet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy Sshreakza amulettjét, egy szerencsetalizmánt, egy teriádbőr karkötőt, egy tradicionális övet, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Xanathal karkötőjét, egy zinthurgirtó éremet és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Felszerelését egy entitás manifesztum trófea, egy ősöreg góliát trófea és egy fekélyes hernyó trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Fairlight botját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően taumaturgia szakértelmed. Eközben te csapdakészítés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Nicsak, míg aludtál, csomagot kaptál a Trikornis Futárpostától! Fehérsörény Ulgulu küldte a következőt: 1 Fényhozót. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 agvari manafókuszt, 1 ryuku futárcsizmát.
Jockey Ewing, amikor összefutottatok, adott neked egy hoarián bőrnadrágot (ld. enc.), 15 ekharion dárdát (ld. enc.), egy krathan szablyát (ld. enc.), egy drag'kór bökőt (ld. enc.), egy Brod buzogányát (ld. enc.), egy agvari manafókuszt (ld. enc.), 6 mithrilt, egy varkaudar csészét (ld. enc.) és 3000 aranyat. A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+10 tvp ). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Az aranytermő erszény 47 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+118 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+85 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+66 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 627.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 622.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 617.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 617.]

* 5. KP: v 88 0 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 617.]

* 6. KP: v 127 0 0 elmormolod a 127. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 612.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy fejsze elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 592.]

kf 1345 kézbeveszed/felveszed az 1345. tárgyat
Felveszed a hoarián bőrnadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 592.]

flh 5 1557 felt. lőfegyver haszn. 5 az 1557. tárggyal
Ok, FLH 5 1557 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 592.]

kf 873 1 kézbeveszed/felveszed a 873. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a Pusztítás Botját, majd a jobb kezedbe veszed a drag'kór bökőt. [0 pontot használtál fel, van még 592.]

ff 873 854 1735 felt. fegyverváltás: 873 854 1735
Felt. fegyverváltás: << drag'kór bökő << krathan szablya << Brod buzogánya. [0 pontot használtál fel, van még 592.]

hu 322 49 230 hulladék: 322 49 230
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüsttőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kígyóbőr kesztyűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lánckesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 592.]

hu 247 317 26 hulladék: 247 317 26
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fekete bőrcsizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar csizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyenge mérget. [0 pontot használtál fel, van még 592.]

le 229 leveszed/lerakod a 229. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 592.]

kf 437 kézbeveszed/felveszed a 437. tárgyat
A csuklódra húzod az arany masszariasztót. [0 pontot használtál fel, van még 592.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

161 162 163
104
105
106

[143,61] Épületek tűnnek fel. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Látsz egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sárkánytanyát. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Látsz egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 2 ezüst nyakláncot 20 aranyért, 1 ezüsttőrt 8 aranyért, 1 fekete bőrcsizmát 16 aranyért, 1 fekete gyöngyöt 6 aranyért, 5 gyenge mérget 5 aranyért, 2 kígyóbőr kesztyűt 10 aranyért, 1 lánckesztyűt 15 aranyért, 1 obszidián karkötőt 30 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 2 pular kristályt 16 aranyért, 2 rövid íjat 16 aranyért, 1 varkaudar csizmát 20 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 582.]

be 702 4 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 110 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 532.]

be 702 6 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 130 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 482.]

h 1602 27 20 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Képességeit 18 víz beledobásával teszteled. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 9 pirkitet kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 479.]

m 4 2 3 mozogsz délre, keletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[162,105] A síkságot ritka erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kronokukac. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 113 életpontot sebeztél. Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Drag'kór bökővel jól megszúrod a kronokukac testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-5 TVP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 927 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+11 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 12, gyógyulás: 11, összesen: -1 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [163,105] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwarg bolyt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tüskés harci gromak közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a drag'kór bökőt a másikra ugrasz. Drag'kór bökővel megdöföd a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a tüskés harci gromak rúgása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 108 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+6 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [164,106] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy zoloboo sámán. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 116 életpontot sebeztél. Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán csontos karját. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz néhány eldobott tárgyat: 6 kaja. Magadhoz veszed őket. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [36 pontot használtál fel, van még 436.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[165,106] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy arató csattanat. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat jobb oldalát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 925 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia szent lovagja. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.


(Továbbmész...) [166,107] A síkság után kisebb hegyek következnek. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ekharion került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja az ekharion bal karját. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Az ekharion összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 40 aranyat. 2 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 szögletes követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [167,108] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy ekharion. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod az ekharion fejét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 33 aranyat. 2 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Egészséged TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [52 pontot használtál fel, van még 384.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[168,108] Továbbra is alacsonyhegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gránátkaktuszt. (ld. enc.) Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy tüskés harci gromak. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a drag'kór bökőt a másikra rontasz. Drag'kór bökővel jól megszúrod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz a tüskés harci gromak rúgása elől. A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő hordóagyú mameluk nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a hordóagyú mameluk bal oldalát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Brod buzogányát. Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hordóagyú mameluk farkát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Brod buzogányával párszor keményen megütöd a hordóagyú mameluk fejét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 27 aranyat. 2 618 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+11 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 539, sebződés: 38, gyógyulás: 11, összesen: -27 ÉP}

Alaposan figyelsz minden gyanús mozgásra. Nem is kell csalódnod megérzéseidben, mivel egy felbőszült massza törtetését hallod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 116 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a massza teknőcpáncélját. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 1 488 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+5 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}


(Továbbmész...) [169,108] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kinyílt phua-kúpot. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felrakod a vénasszony hátára a rőzsét. Hálásan szól hozzád: - Az istenek segítsenek utadon! (+2 jóság.)
Alaposan figyelsz minden gyanús mozgásra. Nem is kell csalódnod megérzéseidben, mivel egy felbőszült massza törtetését hallod.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 115 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ekharion dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a massza testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 1 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [38 pontot használtál fel, van még 346.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállasz alaposabban körülnézni a kinyílt phua-kúp környékén, ám vizsgálódásodat valami mozgás zavarja meg. Tapasztalt kalandozóként azonnal a harcra készülsz, nem is hiába. Egy tomboló massza támad rád.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 38 életpontot sebeztél. Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a massza lifegő antennáját. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a drag'kór bökőt a másikra ugrasz. Drag'kór bökővel néhányszor teljesen átdöföd a massza lifegő antennáját. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) A massza többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A massza megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Agyarával a massza a combodat és az oldaladat döfködi. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 1 999 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+11 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 58, gyógyulás: 11, összesen: -47 ÉP}

Legyőzted ugyan a rád támadó masszát, de az biztos, hogy ez nem egy közönséges példány volt. Jóval nehezebb volt legyőznöd, mint a korábbiakat. Nincs időd azonban ezen töprengeni, sokkal fontosabb, hogy alaposan átkutasd a környéket. Rutinos nyomkeresőként vizsgálod meg a nyomokat. Sikerrel jársz. Jópár - a kúptól távolodó - nyomra bukkansz. Nem lehetnek mások, csak különböző masszák nyomai. Úgy látszik a kúp továbbra is működik, és termeli a masszákat. Ez nem jósol fényes jövőt. A keresgélés közben valami érdekeset pillantasz még a kinyílt kúpban. Nem habozol alaposabban megvizsgálni. Egy titkosírás töredékre bukkansz. Talán meg tudod fejteni. Gyakorlott kódfejtőként nem okoz nehézséget megfejtened a talált szövegtöredéket. Mindössze egy szót és egy számot tartalmaz: a 193. Az írás hamarosan elhalványul. Gyorsan körülnézel a még a kinyílt phua-kúpban, hátha valami elkerülte a figyelmedet. Erőfeszítéseidet siker koronázza. Nem tudod, hogy az első átnézéskor kerülte el a figyelmedet, vagy azóta került ide a KINCS, a lényeg, hogy van. Az alábbi tápokat találtad: 5 manakristály. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [20 pontot használtál fel, van még 326.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy tüskés harci gromakot. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

ef 99 502 energia fejlesztése 99
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-22 TU.] [154 pontot használtál fel, van még 172.]

* 1. BP: h 336 10 0 használod a 336. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 172.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 14, 1.
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 172 pontod maradt, ebből a következő körre 172 pontot vihetsz át. Kapsz még 423 pontot. A következő körben tehát 595 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HOARIÁN BŐRNADRÁG (1345. TÁRGY)
A hoarián barbárok könnyed, állatbőrből készült rövid sortot viselnek, mely szorosan rátapad combjukra. A nadrág semmiféle mozgásban nem akadályoz. Ha úgy döntesz, hogy felhúzod, +3 védekezést és +4 ügyességet kapsz.

EKHARION DÁRDA (1557. TÁRGY)
Ezt az ékkövekkel kirakott dárdát az imént még az ellenkező oldaláról, tested felé közeledve csodálhattad meg, most viszont lehetőséged van kézbevenni belőle párat. Tökéletes és impozáns alkotás, hegyét leszámítva, a felületén végig vörös színű drágaköveket foglaltak az adamantit keretbe. Hm... érdemes lenne kipróbálni, tényleg olyan nagyszerű a harcban, mint amilyennek látszik: egy fixen 22-t sebző, mágikus dobófegyver, melynek használatakor +8 támadást is kap tulajdonosa. Az ekharion dárda használatához legalább 14-es szintű dobófegyver szakértelem szükséges.

KRATHAN SZABLYA (854. TÁRGY)
A legendás krathan légió harcosainak közkedvelt fegyvere volt a krathan szablya. Bár tulajdonosaik manapság csupán élőholtként bolyonganak hazájuk romjai között, fegyverükön nem fogott az idő, fényezett díszítése most is legalább olyan szépen csillog, mint a rakshallionok uralkodásának idejében. A krathan szablya sebzése 4d6+4, használója +2 védettséget és +20 max. ép-t kap. A szablya elég nehéz, használni nem egyszerű, így ahhoz, hogy egyáltalán a kezedbe vehesd, legalább 20-as vágófegyver szakértelem szükségeltetik.

DRAG'KÓR BÖKŐ (873. TÁRGY)
A drag'kórok fehér fényben tündöklő hegyes lándzsája a drag'kór bökő. Sebzése 4d6+4, tulajdonosa +2 védettséget és +20 max. ÉP-t kap. Forgatása nem egyszerű, legalább 20-as szintű szúrófegyver szakértelem szükséges hozzá.

BROD BUZOGÁNYA (1735. TÁRGY)
Nagyranőtt ellenfeled igen egyedi fegyvert forgatott. Egy jókora, vasból készült buzogányt, melynek gömb alakú fejéből félarasznyi hegyes tüskék merednek minden irányba. Igen hatásos ütőfegyver, ám súlya miatt nem egyszerű használni, ezért forgatásához legalább 12-es ütőfegyver szakértelem szükséges. Ha ez megvan, máris egy 4D6+8 sebzésű, borzasztóan brutális ütőfegyver elégedett tulajdonosa lehetsz.

AGVARI MANAFÓKUSZ (890. TÁRGY)
Ez egy vörös fényű rubin, amely a kreitonokra jellemző óriási mágikus hatalommal bír. Mágikus potenciálodat megnöveli, persze csak egy bizonyos mértékig - az isteni hatalmú lények képességeit már nem tudja befolyásolni. A játék nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy a varázslataid által okozott sebzés nő 10%-kal (de legfeljebb 50-nel) akkor, ha teológia és taumaturgia szakértelmed 200-nál kevesebb.

VARKAUDAR CSÉSZE (841. TÁRGY)
Ez az alig tizenöt centi átmérőjű, díszesre festett porceláncsésze a varkaudar remeték tulajdonából került elő. Régen az Esthar császárság romjai között lehetett ilyen kincseket találni, valószínűleg a visszahúzódóan élő remeték is innen szerezték be a sajátjukat. Ha kezed a jéghideg varkaudar csésze oldalára helyezed, bizsergést érezhetsz az ujjaidban. Ha legalább 25. szintű vagy, a csésze használatával (H 841) egy Hadiszerencse III. varázslatot idézhetsz meg, egy fordulóban egyszer.

RYUKU FUTÁRCSIZMA (1530. TÁRGY)
Nem nehéz kideríteni, hogy vajon miért ragaszkodott ehhez a szakadozott, ütött-kopott bőrlábbelihez ennyire Ayagira Tanaka, a futárcsizma ugyanis alaposan át van itatva varázserővel! Bár KF-elve a védettségedet mindössze 4-el növeli meg, és a szerencsédhez is csak 2-t ad, ám ha rajtad van, meg tudod lovagolni a legenyhébb szellőt is, s szinte suhanva közlekedhetsz (vagyis a szabadban történő mozgásaid kevesebb TVP-be kerülnek, és nem hagysz nyomokat a bejárt mezőkön, mintha csak széljárás varázslat lenne rajtad). Ha hátasállatod van, a futárcsizma nyújtotta hatás rá is át fog terjedni. A futárcsizma viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned.

FÉNYHOZÓ (637. TÁRGY)
A jó papok szent fegyvere ez a formás, adamantit és mithril ötvözetéből készített szent kalapács. Hatalmas mérete ellenére meglepően könnyű és jól forgatható. Sebzése 6D6+3, és ha gonoszok ellen használod, kapsz további +6 sebzést. Mintha mindez még nem lenne elég, a Fényhozó sok esetben igazi megvilágosodást hoz annak, akit eltalálnak vele: egy 50. szinten kisülő pszi ragyogás valóban képes megvilágítani az elmét. A Fényhozót kizárólag jó jelleműek forgathatják, ha ütőfegyver szakértelmük legalább 28. Ha a Fényhozó egy Elenios-hívő birtokában van, akkor kör elején +20 VP-t regenerál. (De több hatása nem adódik így össze.)

FEJSZE (1240. TÁRGY)
Bár a fejsze elsősorban a favágóknak hasznos tárgy, nem a magadfajta kalandozóknak, mégis elégedettséggel tölt el, hogy most már te is képes lennél bármikor egy ilyet összerakni. Ki tudja, hátha szükséged lesz rá a jövőben valamikor. Talán mert a fejsze remek dobófegyver is, 1d5+12-t sebez.
Most pedig az összeállítás: egy bot kell a nyélnek, 10 vasérc a fejnek, 4 pirkit a vaskohó felfűtéséhez, ahol mindez elkészíthető. A KT 1240 parancs 20 TVP-nyi időt emészt fel.

GRÁNÁTKAKTUSZ (428. NÖVÉNY)
A sok helyen megtermő gránátkaktusz egy közel három méter magas, sárgászöld kaktuszfajta. Tüskéi - a többi kaktuszfajtával szemben - igencsak ártalmatlanok, azonban az állatok hamar megtanulták, hogy a gusztusos, vörös-kék csíkos bogyókból, amelyek a gránátkaktuszon teremnek, ne nagyon legeljenek. Ha ugyanis a gránátbogyó felszínét valaki felszakítja, a bogyó felrobban, és csillagtüskéket lövell szét. Ez a - minden bizonnyal eleinte a földre eső bogyóból a magok minél nagyobb távolságra való szétlövését célzó - biológiai csoda kiválóan szolgálja a növény védelmét is. DE! Itt jön képbe az élelmes kalandozó, aki hihetetlen óvatossággal, azaz 6 TVP árán lemetsz egy kaktuszbogyót, és utána hihetetlen óvatossággal el is teszi. Persze, ha a bogyó sokáig a hátizsákban áll, esetleg felrobbanhat, no de nyilván jóval előbb találsz valami hasznos funkciót a kaktusztermés számára... A bogyó begyűjtéséhez a KT 429 parancsot kell kiadnod.

HORDÓAGYÚ MAMELUK (254. SZÖRNY)
A hordóagyú mameluk a hegyek korlátlan hatalmú verőembere. Elálló fülű ősgorillára emlékeztet, hatalmas, lapátszerű tenyerekkel, hegyes agyarakkal, és persze mérgező csípést okozó, ostorszerű farokkal. Egyaránt képes adni és kapni. A hordóagyú mamelukból valósággal sugárzik butaság, és ez olyan képességgel ruházza fel, mintha képes lenne az agytaposás varázslat elmormolására. A buta mamelukokat egy dolog érdekli, az arany. Márpedig ilyet minden kalandozó hord magánál, úgyhogy bártan számíthatsz a hordóagyú mamelukok támadására. A pletykák szerint egyébként Krapixlon Authir titkos háremet tart, és a háremre három szelídített hordóagyú mameluk eunuch ügyel.

KARAKTERLAP

Tork Bendor, egy fekete hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia főpap-jelöltje vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 282. fordulód.

Erő: 25 (34) Szint: 23 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 29 (54) Támadás: 41 Agresszió: 3 Testsúly: 95 kg
Ügyesség: 25 (39) Védekezés: 85 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 29 (37) Életpont: 490/454 Jellem: jó (731) Tul. pont: 4
Szerencse: 30 (40) Varázspont: 862/0 Pénz: 3330 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 135/63 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1583 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18 852 TP-t kaptál. Jelenleg 1 099 059 TP-d van. A következő szinthez még 100 941 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ongóliant, taalru. A 278. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5150 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/10 ökölvívás: 2/0 szúrófegyverek: 20/98 (+12%)
vágófegyverek: 20/0 ütőfegyverek: 22/4 (+4%) lőfegyverek: 10/91
dobófegyverek: 26/11 (+11%)

Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (200%) << krathan szablya (#854) (200%) << Brod buzogánya (#1735)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ekharion dárda (#1557) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
169,108 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 58, 57, 64, 59, 62, 56, 93

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 107 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 093 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/12 2. nyomkövetés: 71/78 (+6%) 3. mászás: 9/54
4. csapdakészítés: 15/53 5. csapdaészlelés: 9/60 6. gyógyítás: 22/8
7. titkosírás: 12/31 (+6%) 8. felderítés: 22/84 (+23%) 9. szörnyidomítás: 9/17
10. teológia: 38/6 (+35%) 11. taumaturgia: 52/23 (+6%) 12. szerencsejáték: 6/48
13. versengés: 10/31 14. zene: 13/99 15. szörnyismeret: 17/18
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 1/58 18. vadászat: 9/25
19. bányászat: 30/38 (+7%) 20. úszás: 10/7 21. csapatmunka: 3/79

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
totem 55% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 4 alkalommal)
segítesz max. 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), borzalmas varkaudar (#166), autentikus vámpír (#154), gnóm szolgáló (#181), bunthar (#396), norpadolótika (#226)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
nektoraf (#355), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), tűzeső (#61), agykorbács (#97), energiafolyam (#136)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
lángcsóva (#31) >> élőholt mágus (#175) lángcsóva (#31) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146) villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> velociraptor (#161)
lángcsóva (#31) >> vortexmágus (#418)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> miksziszi húsgólem (#126) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
varázsvédelem (#34) >> xirnox (#122) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élőholt mágus maradványait a szélben! (számláló: 2)
2.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! (teljesítve)
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 22 (limit: 456), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 4 381.
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a tanítók türelme (181)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
az őrzők ébersége (312)
alattvalók védelme (345)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 331 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1841.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüsttőr (#322) 1 fekete bőrcsizma (#247)
1 fekete gyöngy (#99) 5 gyenge méreg (#26) 2 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 lánckesztyű (#230) 1 obszidián karkötő (#229) 1 orgyilkos tőr (#225)
2 pular kristály (#239) 2 rövid íj (#107) 1 tükör (#43)
1 varkaudar csizma (#317) 22 víz (#27) 1 ekharion dárda (#1557)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
87 arany (#50) 2 álompor (#396) 2 gromak bőr (#268)
1 gyöngymangó (#135) 6 kaja (#2) 5 manakristály (#500)
3 moa kristály (#2203) 2 pirkit (#153) 2 rézdarab (#70)
1 sáfránypor (#211) 1 szögletes kő (#17) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

161 162 163 164 165 166 167 168 169 170
104
105
106
107
108
109
(162,105) kronokukac (#285)
(163,105) quwarg boly (#359), Elenios oltár, tüskés harci gromakok (#156)
(164,106) zoloboo sámán (#230)
(165,106) 38. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), arató csattanatok (#144), Raia szent lovagja (#239)
(166,107) érclelőhely, ekharion (#232)
(167,108) ekharionok (#232)
(168,108) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), érclelőhely, tüskés harci gromakok (#156), hordóagyú mameluk (#254), massza (#217)
(169,108) phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 32. jellempróba, massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek