281. forduló, 283. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. okt. 27. 12h:02'
EZ A 354. JÁTÉKHETED, 282. FORDULÓD
355. játékheted kezdete: nov. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [365,64] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Callystus Ornatusszal. Tharr kisebb avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy két kard szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy troglodita gyűrűt és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy királyi palotaőr trófea és egy ősöreg góliát trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges. Callystus Ornatust kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összefutsz Sudár Virággal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyali sisakot, egy balkezes gyűrűt, egy bozontfonatot, egy dalebg.kristályvértet, egy derit sodronynadrágot, egy díszes fegyvertokot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy lajstrom medált, egy Lordac kesztyűjét, egy mentát karkötőt, egy nap szimbólumot, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy quwarg nyakpántot, egy rd'alv amulettet, egy ryuku kalózkendőt, egy teriadan karkötőt, egy tűztagadót és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Techiulan trófea és egy Nateilena úrnő trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Jobb kezében egy biethlan pörölyt, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Elmélázva forgatod a vérvörös rózsát a kezedben, s lassan figyelmes leszel szíved dobbanásaira. Kellemes, megnyugtató érzés tölt el. Aztán észreveszed, hogy a virág is lüktetni kezdett...
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+101 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+238 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+108 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
238 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 632.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 630.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 628.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 628.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 jégszilánk). [0 pontot használtál fel, van még 628.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 626.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 100% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 626.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 626.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 626.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 626.]

* 5. KP: használod a 150. tárgyat az 1546. tárgyat a 34. tárgyat
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+270 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [3 pontot használtál fel, van még 623.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 621.]
Leásol elég mélyre. Nem találsz semmi fontosat. [9 pontot használtál fel, van még 612.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 612.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 612.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 612.]

* 7. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 612.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 612.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 612.]

kb 2 30 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (30 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 30 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 612.]

be 624 328 5 bemész a 624. épületbe
Barátságosan mosolyogva besétálsz a lovagi táborba. Sir Rasolphius eléd siet, és kezet ráz veled, majd megkérdezi, miben is segíthetne. Átadsz a lovagnak 5 Thargodan esszenciát. Sir Rasolphius a homlokodhoz érint egy kékes fénnyel vibráló pálcát. Visszakaptál 69 varázspontot! Mély meghajlással köszönöd meg a jutalmat. [5 pontot használtál fel, van még 607.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +12 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve feltámadás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! 2.) A Thargodan csatamezők a Sötét Létsíkból érkezett gonosz kór legtöményebb fertőgócai. Oltsd ki itt egy Orkhan Thai lángját! 3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! [30 pontot használtál fel, van még 577.]

m 8 2 1 mozogsz északra, keletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[368,68] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Csak egy ében hadúr. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy fénypajzs varázslatot. [+1% teo] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 248 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr bal lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (17 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a krathan pallost a másikra rohansz. Krathan pallossal párszor kilyukasztod az ében hadúr testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével megvagdalod az ében hadúr testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Az ében hadúr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Krathan pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével néhányszor megcsapod az ében hadúr testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}

Teleeszed magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [369,68] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy méregelementál. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 231 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregelementál fejét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Krathan pallossal néhányszor megcsapod a méregelementál testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a méregelementál testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A méregelementál fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A méregelementál meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [370,67] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy árnylord. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 239 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az árnylord bal lábát. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Krathan pallossal kegyetlenül összevagdalod az árnylord fénytelen testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével néhányszor megcsapod az árnylord testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Krathan pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod az árnylord testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az árnylord fénytelen testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az árnylord kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 139, gyógyulás: 0, összesen: -139 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mópat bolyt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 562.]

hh 1225 563 305 használod az 1225. tárgyat az 563. tárgyat a 305. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 562.]
Nem találsz alkalmas helyet a virág elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 562.]
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 561.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+240 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 559.]

m 8 2 mozogsz északra, keletre
[370,66] Tovább kóborolsz a pusztán. Mozgást észlelsz oldalról. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy káoszbajnok került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fénypajzs varázslattal készülsz a csatára. [+1% teo] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 264 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a káoszbajnok testét. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Krathan pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a káoszbajnok bal lábát. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével néhányszor megcsapod a káoszbajnok testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Krathan pallossal párszor kilyukasztod a káoszbajnok állatpofáját. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a káoszbajnok jobb vállát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 123, gyógyulás: 0, összesen: -123 ÉP}

A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [371,66] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Csak egy lélekelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. 132 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lélekelementál testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a krathan pallost a másikra ugrasz. Krathan pallossal megvagdalod a lélekelementál testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével néhányszor megcsapod a lélekelementál anyagtalan testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) A lélekelementál karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 42 életpontot vesztettél. Krathan pallossal megvagdalod a lélekelementál jobb karját. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a lélekelementál jobb oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 40 életpontot sebeztél. Karmait végighúzza a lélekelementál a bal oldaladon. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 42 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 426, gyógyulás: 0, összesen: -426 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +87 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +117 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 549.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+345 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 547.]

m 3 mozogsz délkeletre
[372,67] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Mozgást észlelsz oldalról. A feléd közeledő káoszbajnok mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fénypajzs varázslatot. [+3% teo] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 244 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok állatpofáját. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a krathan pallost a másikra ugrasz. Krathan pallossal párszor kilyukasztod a káoszbajnok állatpofáját. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével megvagdalod a káoszbajnok állatpofáját. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Krathan pallossal párszor kilyukasztod a káoszbajnok tetovált testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével megvagdalod a káoszbajnok testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 131, gyógyulás: 0, összesen: -131 ÉP}

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 542.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+131 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 540.]

m 4 3 5 mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra
[372,68] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni.


(Továbbmész...) [373,69] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Mozgást észlelsz oldalról. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy árnylord. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 272 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az árnylord jobb lábát. (5 támadással 37 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a krathan pallost a másikra támadsz. Krathan pallossal néhányszor megcsapod az árnylord bal karját. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével kissé megkarcolgatod az árnylord bal lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az árnylord kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Krathan pallossal néhányszor megcsapod az árnylord bal lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az árnylord bal lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Az árnylord fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 148, gyógyulás: 0, összesen: -148 ÉP}

Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [372,70] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban.

[15 pontot használtál fel, van még 525.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[371,71] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni.

[5 pontot használtál fel, van még 520.]

ek 503 365 64 t. energia kisütése: 503 365 64
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(368,68) ében hadúr (#294)
(369,68) méregelementál (#306)
(370,66) káoszbajnok (#293), művészi porolit (#720)
(370,67) árnylord (#342), mópat boly (#583), művészi porolit (#720)
(371,66) lélekelementál (#319)
(372,67) káoszbajnok (#293), művészi porolit (#720)
(373,69) árnylord (#342)

[365,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy lovagi tábort. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Látsz egy félig kész tutajt. Egyelőre nem tudod felmérni, mi is ez valójában. Biztos vagy benne, hogy egyszer majd te is építesz ilyeneket. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Gort Grán hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz Fear'A Weevel. Raia kisebb avatárja. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy cirkuszi kitűzőt, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy gólem talizmánt, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy ogre övet, egy optiri agysisakot, egy örökkévaló holdkőjét, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy tűzúr csizmáját és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy rubin sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy drótszőrű mópat trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Bal kezében egy ezüstveretes pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy trikornis! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Érzékeled auráját: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+8 életpont.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 515.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 505.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 495.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 485.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 475.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 465.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 455.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 445.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 445.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 442.]

* 4. BP: energia fejlesztése 20
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. Ebbe a képességbe te már belefejlesztetted a szükséges mennyiséget! [0 pontot használtál fel, van még 442.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 110 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 402.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 70 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 362.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 30 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 322.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 ügyesség.)

[40 pontot használtál fel, van még 282.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 242.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 202.]

tf 3 2 fejleszted a 3. tulajdonságodat 2 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [2 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 27, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a pikkelyes ptog. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 423 pontot. A következő körben tehát 623 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MENTÁLIS FELFRISSÜLÉS (512. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati energiát immár nemcsak elméd, de akár tested felfrissítésére is képes vagy használni. Ha az EK 40 <TU> parancsot kiadod, a megadott számú tudatpontot átváltod TVP-re 1:5 arányban [azaz 1 TU-ért 5 TVP-t kapsz]. Ezt akkor is automatikusan megteszed, ha fordulód elején tudatpontjaid száma meghaladná azt a mennyiséget, melyet maximálisan kezelni tudsz. 2004. jún. 2-től érvényes korlátozás: Egy körben legfeljebb 2*MXTU/7 TU-t válthatsz így át (de legfeljebb az adott körre kapott TVP 20%-kát). Ha egy körben nem használod ki a teljes keretet, az továbbmegy a következő körre, max. 5 körig halmozhatsz így.
Amennyiben tudatod vezetője letiltja számodra az EK parancs használatát, úgy a regenált tudatpontjaid egy részét automatikusan átváltod TVP-re (a fenti arány szerint), és ennek segítségével a maradékot befejleszted a képességbe. (de az utolsó TU-t mindenképpen EF paranccsal kell befejleszteni.)

FELTÁMADÁS (168. VARÁZSLAT)
Istenedtől kapott hatalmadnál fogva, többé nem kell Leah árnyvilágától tartanod. Ha ezt a varázslatot elmondod, inaktívan lapul mindaddig, amíg egy halálos kimenetelű csatát nem vívsz. Ekkor azonban, ahelyett, hogy a holtak világába lépne szellemed, vagy akár deus ex machinát kellene használnod, szellemedet visszarántja a tested, és újra élni fogsz, életpontod pedig a maximális lehetséges 75%-kára kerül. A varázslatot nem tudod automatikusan újítani, ha egyszer használtad - a halállal nem lehet játszadozni, mint egy pók mérgével, újra ki kell adnod a V 168 parancsot, ami 5 TVP-be és 50 VP-be kerül.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia főpap-jelöltje vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 282. fordulód.

Erő: 33 (41) Szint: 30 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 37 (43) Támadás: 44 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 34 (47) Védekezés: 88 Menekülés: 15 % Életkor: 8/9 év
Egészség: 34 (40) Életpont: 567/425 Jellem: jó (777) Tul. pont: 6
Szerencse: 42 (59) Varázspont: 1364/1138 Pénz: 5947 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 30/6 Pszi pont: 210/148 Halhatatlanság: 2 %
Eddig összesen 2152 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8122 TP-t kaptál. Jelenleg 3033428 TP-d van. A következő szinthez még 466572 TP szükséges. Trófeáid: csataremák, tollaskígyó, Thargodan légiós. A 206. fordulódban 5592 arany került a bankszámládra. 7716 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/38 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 32/85 (+9%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: *28/100
dobófegyverek: 1/52

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/55 2. nyomkövetés: 46/35 (+4%) 3. mászás: 9/31
4. csapdakészítés: 21/92 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/80 6. gyógyítás: 53/88
7. titkosírás: 4/74 8. felderítés: 25/13 9. szörnyidomítás: 8/61
10. teológia: 52/9 (+7%) 11. taumaturgia: 106/37 (+10%) 12. versengés: 13/3
13. harcművészetek: 1/58 14. szkanderozás: 1/49 15. zene: 11/50
16. szörnyismeret: 7/65 17. pszi: *28/100 18. zárnyitás: 1/97
19. vadászat: 3/86 20. bányászat: 18/5 21. úszás: 11/82
22. csapatmunka: 2/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) A Thargodan csatamezők a Sötét Létsíkból érkezett gonosz kór legtöményebb fertőgócai. Oltsd ki itt egy Orkhan Thai lángját!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
mentális felfrissülés (512) OK
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bronzhegyű nyíl (#94) 2 gyógykenőcs (#313) 4 szent jogar (#150)
8 Thargodan esszencia (#328) 1 varázskő (#305) 1 vérvörös rózsa (#1622)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
57 arany (#50) 20 isteni könnycsepp (#260) 21 kaja (#2)
5 mákrózsa virág (#56)


Üzenet küldése a karakternek