282. forduló, 284. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. okt. 27. 15h:08'
EZ A 354. JÁTÉKHETED, 283. FORDULÓD
355. játékheted kezdete: nov. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [365,64] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Sudár Virággal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyali sisakot, egy balkezes gyűrűt, egy bozontfonatot, egy dalebg.kristályvértet, egy derit sodronynadrágot, egy díszes fegyvertokot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy lajstrom medált, egy Lordac kesztyűjét, egy mentát karkötőt, egy nap szimbólumot, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy quwarg nyakpántot, egy rd'alv amulettet, egy ryuku kalózkendőt, egy teriadan karkötőt, egy tűztagadót és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Techiulan trófea és egy Nateilena úrnő trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Jobb kezében egy biethlan pörölyt, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Málhásállata egy sivatagi doareg. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Elég egy mentális pillantás aurájára: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon megintcsak találkozol Sudár Virággal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is jó. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 56 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+99 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+226 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+107 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
255 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 633.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 631.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 629.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 629.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 jégszilánk). [0 pontot használtál fel, van még 629.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 627.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 100% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 627.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 627.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 627.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 627.]

* 5. KP: használod a 150. tárgyat az 1546. tárgyat a 34. tárgyat
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 627.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 625.]
Egy jó nagy lukat ástál. Nem találsz semmi fontosat. [9 pontot használtál fel, van még 616.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 614.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 614.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 614.]

* 7. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 614.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 614.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 614.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 168 elmormolod a 168. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a feltámadás varázslatot! Nem kell félned Leah birodalmától... [-50 varázspont.] [+7% teo] [5 pontot használtál fel, van még 609.]
[A parancs tárolásra került.]

v 168 elmormolod a 168. varázslatot
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 609.]

ef 30 energia fejlesztése 30
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-15 TU.] A befejezéshez még 2000 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [150 pontot használtál fel, van még 459.]

tno 6 6 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 459.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[371,71] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Gyorsan rájössz, hogy nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy nekrit parazita közeledik feléd! Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.


(Továbbmész...) [370,70] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tollaskígyó került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 266 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tollaskígyó jobb oldalát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Vad csatakiáltással, felemelve a krathan pallost a másikra rontasz. Krathan pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a tollaskígyó jobb oldalát. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a tollaskígyó nyakát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A tollaskígyó farkával megérint. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-12 TVP). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 38 életpontot vesztettél. Krathan pallossal megvagdalod a tollaskígyó lapos fejét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a tollaskígyó testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) A tollaskígyó beleharap a kezedbe. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Farkával végigüt a tollaskígyó a hátadon. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-8 TVP). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1045, sebződés: 284, gyógyulás: 0, összesen: -284 ÉP}

Látsz egy életsziklát. (ld. enc.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [369,69] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Elbújsz egy kisebb domb mögött. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Felismered. Ez egy halálelementál. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 424.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+327 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 422.]

v 96 360 64 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(369,69) művészi porolit (#720), halálelementálok (#279)
(370,70) tollaskígyó (#635), életszikla (#621)
(371,71) nekrit parazita (#787)

[360,64] Lakott területre érkeztél.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
Összeakadsz King Gregoryval. Ő Rowena férje! Raia lényének egy apró része. Egy bársony övsálat, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy gárdista övcsatot, egy hűbéresi gyűrűt, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy jegygyűrűt, egy kamikáze fejfedőt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy moa nyakláncot, egy nap szimbólumot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy olimpiai aranymedált, egy örökkévaló holdkőjét, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szamurájvértet, egy Teremtő koronáját, egy törpe bakancsot, egy troglodita gyűrűt, egy vámpírkesztyűt, egy védőtalizmánt, egy yiang csuklópántot, egy yiang köpenyt, egy yiang nadrágot és egy yiang vállvédőt visel. Ruházatát egy álomosztó őrszellem trófea, egy Genyuku trófea és egy ryuku káoszhívő trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított hoarián sárkánybébi. Holmiját egy mutáns hegyitroll cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, ártatlan fehér, mint a Tied is. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz egy szőke, tüsi hajú, kék szemű ember férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Chara-din kisebb avatárja. Egy Batharak vállemezét, egy csodálatos nyakláncot, egy dalebg.kristályvértet, egy derit sodronynadrágot, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy káosz szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy törpe bakancsot, egy Urgod kesztyűjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy ősöreg góliát trófea és egy drótszőrű mópat trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Érzékeled auráját: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[-50 varázspont.] [+3% tau] [10 pontot használtál fel, van még 412.]

be 686 5 bemész a 686. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 145 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 362.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[369,69] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testét a Sötét Földön kockáztatni. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ében hadúr került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fénypajzs vibrál körülötted. [+1% teo] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 253 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 33 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr bal lábát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (18 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a krathan pallost a másikra támadsz. Krathan pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ében hadúr testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével megvagdalod az ében hadúr páncélozott testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Az ében hadúr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Krathan pallossal kegyetlenül összevagdalod az ében hadúr bal oldalát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével végigvagdosod az ében hadúr jobb lábát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 46 életpontot sebeztél. Az ében hadúr megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [368,68] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy megsebzett ében hadúr került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 262 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (18 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a krathan pallost a másikra támadsz. Krathan pallossal megvagdalod az ében hadúr bal lábát. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével néhányszor megcsapod az ében hadúr testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Az ében hadúr fegyvere, "átbújva" a hárításodon, végigvágja a bal karodat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Krathan pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod az ében hadúr páncélozott testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével néhányszor megcsapod az ében hadúr bal karját. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5077 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 139, gyógyulás: 0, összesen: -139 ÉP}

Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [367,67] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dred Hornwill vigyorog kajánul. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy skarlátdémon közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. [+2% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 129 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (80 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Krathan pallossal megvagdalod a skarlátdémon bal karját. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a skarlátdémon szilárd részeit. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) A skarlátdémon mancsával végső csapást mér koponyádra. (6 támadástól 171 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 63 életpontot vesztettél. Egy skarlátia varázslatot dob rád a másik. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 443, gyógyulás: 0, összesen: -443 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [15 pontot használtál fel, van még 347.]
Feltámadsz! (+532 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 347.]
Semmi kedved enni, pedig gyomrod mohón követel némi tápanyagot. A kedv győzedelmeskedik, lesz ami lesz, most nem eszel. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+142 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 345.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[366,66] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy Thargodan mágus. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 232 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 120 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a krathan pallost a másikra rohansz. Krathan pallossal néhányszor megcsapod a Thargodan mágus testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Krathan pallossal végigvagdosod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a Thargodan mágus testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (310,64)-> 5 arany, -2 ÉP] és 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. Mosolyogva kidobod a nevetséges csataremák trófeát, és kiszedsz egy Thargodan mágus trófeát. 8299 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 848, sebződés: 181, gyógyulás: 0, összesen: -181 ÉP}

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Rhiannon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Utad során felfedezel egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy lótuszvirág és néhány mákrózsa hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a skarlátia hatása. Megkönnyebbülten nézel fel a szoborra. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [365,65] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Találsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy A Tűzhajú egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [364,64] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Felfedeztél egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mocsári penkét.

Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy hófehér, hosszú hajú, teljesen vak troll férfi táborát. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Egy Arutac mithrilövét, egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy drag'kór fülkarikát, egy fűzött kagylósort, egy gólemgyűrűt, egy Kabol irháját, egy kotét, egy kyorg övcsatot, egy medvebőr övet, egy Natharion karkötőt, egy natharion talizmánt, egy örökkéval. zafírját, egy ősmágus fülbevalóját, egy rémbőr kesztyűt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy T'vadar trófea és egy végzetes szójer trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 17 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Érzékeled auráját: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [15 pontot használtál fel, van még 330.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[363,63] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Genius Mátra irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [5 pontot használtál fel, van még 325.]

ek 503 365 64 t. energia kisütése: 503 365 64
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 322.]

* 4. BP: energia fejlesztése 20
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. Ebbe a képességbe te már belefejlesztetted a szükséges mennyiséget! [0 pontot használtál fel, van még 322.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 68 TVP-t kell elköltened.]

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 282.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 28 TVP-t kell elköltened.]

Sorvadsz (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 242.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 ügyesség.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy magnetikus praglonc. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 295 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a magnetikus praglonc jobb vállát. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Krathan pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével megvagdalod a magnetikus praglonc testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Csápjaival a magnetikus praglonc lecsap a bal karodra. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-11 pszi pont.) (-1 TU.) Krathan pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével néhányszor megcsapod a magnetikus praglonc testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Csápjaival a magnetikus praglonc csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) (-2 TU.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 202.]

tf 3 2 fejleszted a 3. tulajdonságodat 2 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [2 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 6, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a pikkelyes ptog. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 424 pontot. A következő körben tehát 624 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉLETSZIKLA (621. TEREPTÁRGY)
A pusztaságban egy magányos szikla mered az ég felé, mintha kétségbeesetten próbálná a megkínzott föld fájdalmát világgá kiáltani. Az életsziklák a természet, Földanya évezredekkel ezelőtt elvesztett csatájának utolsó nyomai, amelyekkel az energiával teli élet utolsó nyomai is eltűntek a Sötét Földtől. Nehéz elképzelni, hogy ez a létsík is az irtózatosan távoli múltban egy, a Ghallához hasonlóan virágzó és élettel teli világ volt, amíg a Thargodanok inváziója meg nem semmisített mindent. Mindenesetre mindez intő példa, soha nem szabad a Thargodanokat Ghallára beengedni.
Bármilyen hihetetlen, az életsziklából érzel még némi pulzálást - Sheran papjai, akik legközelebb állnak Földanyához, és Fairlight papjai, akik a legszikrányibb mágikus energiával is tudnak mit kezdeni, képesek lehetnek kapcsolatot teremteni Földanyával az életsziklánál. Ehhez egy parányi életet, valamilyen növényt kell az életsziklánál elültetni az AL <növény> <mennyiség> paranccsal, 5 TVP árán. Ugyan nagyon kicsi az esély, de lehetséges, hogy sikerül kapcsolatot teremteni. [A siker esélye nem függ az áldozott növények számától, de a jutalom mértéke igen. Egy körben több sikeres ÁLdozatod is lehet, de ezután további sikerekre már kisebb esély lesz.]

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia főpap-jelöltje vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 283. fordulód.

Erő: 33 (41) Szint: 30 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 37 (43) Támadás: 44 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 35 (48) Védekezés: 89 Menekülés: 15 % Életkor: 8/9 év
Egészség: 34 (40) Életpont: 568/339 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 42 (59) Varázspont: 1364/878 Pénz: 5872 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 36/-2 Pszi pont: 210/207 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 15
Eddig összesen 2154 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13378 TP-t kaptál. Jelenleg 3046806 TP-d van. A következő szinthez még 453194 TP szükséges. Trófeáid: Thargodan mágus, tollaskígyó, Thargodan légiós. A 206. fordulódban 5592 arany került a bankszámládra. 7744 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/38 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 32/91 (+6%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 29/2 (+2%)
dobófegyverek: 1/52

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/66 (+11%) 2. nyomkövetés: 46/43 (+8%) 3. mászás: 9/31
4. csapdakészítés: 21/98 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/80 6. gyógyítás: 53/88
7. titkosírás: 4/74 8. felderítés: 25/13 9. szörnyidomítás: 8/61
10. teológia: 52/23 (+14%) 11. taumaturgia: 106/55 (+18%) 12. versengés: 13/3
13. harcművészetek: 1/58 14. szkanderozás: 1/49 15. zene: 11/50
16. szörnyismeret: 7/65 17. pszi: *28/100 18. zárnyitás: 1/97
19. vadászat: 3/86 20. bányászat: 18/49 (+44%) 21. úszás: 11/82
22. csapatmunka: 2/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165)
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) A Thargodan csatamezők a Sötét Létsíkból érkezett gonosz kór legtöményebb fertőgócai. Oltsd ki itt egy Orkhan Thai lángját!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
mentális felfrissülés (512) OK
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
75 arany (#50) 2 áldott kő (#642) 3 bronzhegyű nyíl (#94)
1 isteni könnycsepp (#260) 13 kaja (#2) 2 szent jogar (#150)
1 Thargodan esszencia (#328) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 lótuszvirág (#447) 14 mákrózsa virág (#56)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(363,63) oltár, vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), érclelőhely, magnetikus praglonc (#200)
(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148), egy troll férfi
(365,65) vaskohó (#155), Tharr oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely
(366,66) Thargodan mágus (#318), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely
(367,67) művészi porolit (#720), érclelőhely, skarlátdémon (#790)
(368,68) ében hadúr (#294)
(369,69) művészi porolit (#720), halálelementálok (#279), ében hadúr (#294)

Üzenet küldése a karakternek