285. forduló, 287. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. nov. 7. 15h:04'
EZ A 355. JÁTÉKHETED, 286. FORDULÓD
356. játékheted kezdete: nov. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [365,64] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Ilinor dor Blazeerral. Ő Judás Dor Blazeer felesége! Raia félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csodálatos nyakláncot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fűzött kagylósort, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy kabutót, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy Mesterek érmet, egy nap szimbólumot, egy őselemek köpenyét, egy Raia csataszoknyáját, egy ryuku függőt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vállvédőt és egy tradicionális övet visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy kreiton jótündér trófea és egy Folrang trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, ártatlan fehér, mint a Tied is. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Kellemes álmot látsz, együtt vagy szüleiddel. Még egész kis baba vagy, rá sem ismersz magadra, mégis bizonyosan érzed, Te vagy az a gyermek, mely fölé oly boldogan hajolnak. Apád apró figurát nyom csöppnyi kezedbe - az imént faragta egy darab rát-fából. Édesanyád éppen azt igyekszik elmagyarázni, mi volt az a fekete szőrcsomó, mely az imént tűnt el egy föld alatti lyukban. De eljő a reggel, és felébredsz. Kipihenten indulsz utadra, de elhatározod, meglátogatod szüleidet.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+100 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+340 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+111 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
178 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 636.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 634.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 632.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 632.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 jégszilánk). [0 pontot használtál fel, van még 632.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 630.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 145% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 630.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 630.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 629.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 629.]

* 5. KP: használod a 150. tárgyat az 1546. tárgyat a 34. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 629.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 627.]
Leásol elég mélyre. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [9 pontot használtál fel, van még 618.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 616.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 616.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 616.]

* 7. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 616.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 616.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 616.]

* 8. KP: elmormolod a 168. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a feltámadás varázslatot! Nem kell félned Leah birodalmától... [-50 varázspont.] [+7% teo] [5 pontot használtál fel, van még 611.]

* 9. KP: elmormolod a 147. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 611.]

be 624 328 5 bemész a 624. épületbe
Kedvesen integetve, besétálsz a hevenyészve felállított sátrak közé. A tábor vezetője, Sir Rasolphius előzékenyen fogad, udvariasan hellyel kínál, és megkérdezi, miben állhat a rendelkezésedre. Átadsz a lovagnak 5 Thargodan esszenciát. Sir Rasolphius a homlokodhoz érint egy kékes fénnyel vibráló pálcát. Visszakaptál 200 varázspontot! Mély meghajlással köszönöd meg a jutalmat. [5 pontot használtál fel, van még 606.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+35 életerő). [-50 varázspont.] [+7% teo] [5 pontot használtál fel, van még 601.]

ef 30 509 energia fejlesztése 30
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-30 TU.] [210 pontot használtál fel, van még 391.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[358,58] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősvortexet. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Csak egy lélekelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. 162 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a lélekelementál testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rohansz. Mágusölővel végigvagdosod a lélekelementál testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a lélekelementál testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) A lélekelementál karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A borzalmas támadás életenergiádat csökkenti. (-1 szint: -1 támadás, - 522327 TP, -11 max/akt. életerő, -4 tulajdonságpont, -33 max/akt. varázspont, -3 képességpont.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 32 életpontot vesztettél. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a lélekelementál anyagtalan testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a lélekelementál nyakát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) A lélekelementál karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Az érintés borzalmasan hideg, elszívja életenergiádat! (-1 szint: -1 támadás, - 300000 TP, -11 max/akt. életerő, -4 tulajdonságpont, -32 max/akt. varázspont, -3 képességpont.) Karmait végighúzza a lélekelementál a bal oldaladon. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 45 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 831, sebződés: 519, gyógyulás: 0, összesen: -519 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +115 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +111 életerő.)
[6 pontot használtál fel, van még 385.]

dd 56 447 30 eldobod az 56. tárgyat a 447. tárgyat a 30. tárgyat
Elhajítasz 176 mákrózsa virágot. Elhajítasz 1 lótuszvirágot. Elhajítasz 1 varányszemet. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

kb 2 30 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (30 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 30 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

v 96 360 64 elmormolod a 96. varázslatot
A varázslat így nem fog működni, túl nagy távolságot ill. helytelen koordinátát adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

be 686 3 bemész a 686. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

m 1 6 6 mozogsz északkeletre, nyugatra, nyugatra
[359,57] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Mozgást észlelsz oldalról. A feléd közeledő árnylord mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 314 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mágusölővel néhányszor megcsapod az árnylord jobb oldalát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod az árnylord testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. Az árnylord beleharap a kezedbe. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Az árnylord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
4013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 525, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +111 életerő.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [358,57] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Mozgást észlelsz oldalról. Úgy gondolod, hogy a közeledő káoszbajnok nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fénypajzs varázslattal készülsz a csatára. [+1% teo] Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 334 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a káoszbajnok állatpofáját. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a káoszbajnok testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
6182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [357,57] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Mnebolath közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fénypajzs varázslattal készülsz a csatára. [+3% teo] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 320 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 370.]

m 4 3 2 mozogsz délre, délkeletre, keletre
[357,58] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ében halálhajcsár. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fénypajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% teo] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ében halálhajcsár jobb oldalát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Mágusölővel párszor kilyukasztod az ében halálhajcsár bal karját. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [358,59] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Marcho Ven-Saak irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sárkányfajzat. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sárkányfajzat bal hátsó lábát. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor kilyukasztod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A sárkányfajzat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
3013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +81 életerő.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [359,59] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy lidérckirály. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a lidérckirály testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a lidérckirály testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-2 max. varázspont.) Mágusölővel végigvagdosod a lidérckirály köpenyét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a lidérckirály köpenyét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 586, sebződés: 108, gyógyulás: 0, összesen: -108 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +116 életerő.) Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy lélekelementál lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. 70 életpontot vesztettél. Marokra fogva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel végigvagdosod a lélekelementál anyagtalan testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a lélekelementál jobb karját. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 43 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 258, gyógyulás: 0, összesen: -258 ÉP}

Minden elsötétül előtted... Ez már bizonyosan a halál. [15 pontot használtál fel, van még 355.]
Feltámadsz! (+412 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 355.]
[0 pontot használtál fel, van még 355.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+130 életerő). [-50 varázspont.] [+7% teo] [5 pontot használtál fel, van még 350.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[360,60] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.


(Továbbmész...) [360,61] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősvortexet. Észreveszel egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [360,62] Tovább kóborolsz a pusztán. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Tone Zangief előtt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [15 pontot használtál fel, van még 335.]

ek 503 365 64 t. energia kisütése: 503 365 64
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 325.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 322.]

* 4. BP: energia fejlesztése 20
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. Ebbe a képességbe te már belefejlesztetted a szükséges mennyiséget! [0 pontot használtál fel, van még 322.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 312.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 162 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 272.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 122 TVP-t kell elköltened.]

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 232.]

tf 3 32 fejleszted a 3. tulajdonságodat 32 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 90 TVP-t kell elköltened.]

[32 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 13, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 427 pontot. A következő körben tehát 627 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia főpap-jelöltje vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 286. fordulód.

Erő: 33 (41) Szint: 28 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 37 (43) Támadás: 42 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 36 (49) Védekezés: 86 Menekülés: 15 % Életkor: 8/9 év
Egészség: 34 (40) Életpont: 520/520 Jellem: jó (777) Tul. pont: -8
Szerencse: 42 (59) Varázspont: 1309/799 Pénz: 3837 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 36/3 Pszi pont: 216/118 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 15
Eddig összesen 2179 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20755 TP-t kaptál. Jelenleg 2320755 TP-d van. A következő szinthez még 279245 TP szükséges. Trófeáid: Thargodan mágus, tollaskígyó, Thargodan légiós. A 206. fordulódban 5592 arany került a bankszámládra. 7828 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/38 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: *32/100 ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 29/11
dobófegyverek: 1/52

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 365,64

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/66 2. nyomkövetés: 47/4 (+15%) 3. mászás: 9/31
4. csapdakészítés: 22/15 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/80 6. gyógyítás: 53/88
7. titkosírás: 4/74 8. felderítés: 25/26 9. szörnyidomítás: 8/61
10. teológia: 52/79 (+32%) 11. taumaturgia: 107/7 (+12%) 12. versengés: 13/3
13. harcművészetek: 1/58 14. szkanderozás: 1/49 15. zene: 11/50
16. szörnyismeret: 7/65 17. pszi: 29/25 (+11%) 18. zárnyitás: 1/97
19. vadászat: 3/86 20. bányászat: 19/28 (+33%) 21. úszás: 11/82
22. csapatmunka: 2/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 950 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 borkonyó bibe (#312) 4 bronzhegyű nyíl (#94)
5 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 lótuszvirág (#447)
176 mákrózsa virág (#56) 8 Thargodan esszencia (#328) 1 varányszem (#30)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
69 arany (#50) 25 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(357,57) nekrofun (#173), Mnebolath (#237)
(357,58) törpe bánya (#435), vaskohó (#155), Sheran oltár, érclelőhely, ében halálhajcsár (#295)
(358,57) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), káoszbajnok (#293)
(358,58) ősvortex (#587), lélekelementálok (#319)
(358,59) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), érclelőhely, sárkányfajzat (#340)
(359,57) árnylord (#342), Chara-din monolitja (#534)
(359,59) lidérckirály (#316), lélekelementál (#319)
(360,60) vaskohó (#155), Elenios oltár, érclelőhely
(360,61) ősvortex (#587), Chara-din monolitja (#534)
(360,62) művészi porolit (#720), nekrofun (#173)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2011. nov. 26-án, szombaton, 9 órától a szokásos helyen, a Láng Művelődési házban TF, ŐV, Végzetúr, Mágia Mesterei és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthető: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az TF programozójának és játékvezetőjének, élőben találkozhatsz a többi játékossal. Számos vetélkedő, TF árverés legendás tárgyakért, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetőség, akciós könyv- és kártyavásár! Végzetúr és Mágia Mesterei találkozó, kvíz és árverés, tombola, Mini HKK versenyek! Ingyenfordulók, információözön, vetélkedő és még sok más program vár. Ezúttal nem lesz új örökkévalóság ékkő, de fejlesztheted a régebbi ékköveidet, vagy kérhetsz ékkövet más karaktereidnek is. Az előző olimpián bevezetett újítások (több TP, egyedi nyeremények, vigaszdíj, új játékos verseny) most is érvényesek lesznek. Ezúttal a harcrendszeren változtattunk egy kicsit (nagyobb random a támadásban, megerősödött szerepe a támadó varázslatoknak). És persze a találkozón átveheted az TF olimpiai fordulódat is. Az olimpiára való jelentkezés határideje 2011. nov. 22. kedd. További részletek a www.beholder.hu oldalon. Várunk szeretettel nov. 26-án! A Beholder Kft. munkatársai.

Üzenet küldése a karakternek