Tüske Rózsa 287. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. aug. 1. 9h:59'
EZ A 411. JÁTÉKHETED, 287. FORDULÓD
412. játékheted kezdete: aug. 7.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #2107
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1416
Extra forduló: 12 |
|
TÜSKE RÓZSA KALANDJAI
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad. Ez az idõ nem múlt el
esemény nélkül: A táborozás 1. napján összefutsz Immortalis Viatorral. Csontos keze szörnyen erõsnek látszik. Tharr
püspöke. Egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár
sisakot, egy mászókarmot, egy obszidián karkötõt, egy ryuku mellvértet, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét és egy
zafír erõövet visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy ekharion trófea és egy ryuku csapásvezetõ trófea ékesíti. Bal
kezében egy kis vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után
folytatod utadat. Az 1. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemû kobudera nõvel. A bõre kreolszínû. Raia
hûséges követõje. Egy Eldaran karkötõjét, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián
karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar csizmát és egy zafír erõövet
visel. Fegyverzetét egy sullár trófea, egy kérõdzõ etra trófea és egy dombi yeti trófea ékesíti. Bal kezében egy teknõcpajzsot
tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Összeismerkedtek. Az õ neve
Kelly Hu. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Az 1.
napon találkozol egy fekete csuha alá rejtõzõ lénnyel. Egy pillanatra rettegés tölti el a szíved. Auráját érzékelve máris
tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod
utadat.
Az 1. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. A nyomok alapján a
felállított csapda okozta felsülését. A 4. napon összeakadsz Xibeca Damm-mal. Raia fõpap-jelöltje. Egy fekete bõrcsizmát,
egy halálhozó talizmánt, egy kígyóbõr övet, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt,
egy regeneráló gyûrût, egy rubin fejéket, egy smaragd védõgyûrût és egy szirén köpenyét visel. Fegyverzetét egy ekharion
trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Õ is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy csontpálcát, bal
kezében egy kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó
jellemûvel állsz szemben! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Xibeca Damm, amikor összefutottatok,
adott neked 6 pukkanó tûcsapdát, 17 xirnox szivet, 11 rókafarkat, egy ork csodaszert (ld. enc.), 4002 aranyat, 4 párducbõrt és
9 polip szívókát.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához,
amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok
elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvûen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az esõ, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz,
látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+37 életerõ.)
Minden varázserõd visszatért. (+99 varázspont.) A tudati jel segítette regenerálódásodat. Erõt merítesz a Közös Tudatból.
(+6 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.) A lottó 618. hetének nyerõszámai: 29, 18, 13. 1
db 0 találatos szelvényed volt.
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot
| Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Befejezteda munka gyümölcse varázslatot! Munkád
gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 627.]
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2
| Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van
még 617.]
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
| Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned.
Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8
varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 612.]
* 4. KP: | elmormolod a 13. varázslatot
| Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg.
Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ (+1 szerencse.) [-6 varázspont.]
[5 pontot használtál fel, van még 607.]
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Kimondva az
utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet.
[-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 602.]
[93,53] Még mindig a városban vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg.
Elolvasod: " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hû követõje. " Egy magából tiszta vizet elõköpõ,
szépen megmunkált szökõkút van itt. Feltöltöd a vizestömlõt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt Vlagyimir
szobrát. Utad során felfedezel egy sörsátrat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb
nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Metamorph Böffenet
harcmûvész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! "
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad elõtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal
találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd
továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Ahogy tovább
caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen
felirattal. Kiböngészed: " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! "
Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.).
Összefutsz egy fekete hajú, barna szemû, kecskeszakállas ember férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Fairlight hûséges
követõje. Egy mászókarmot, egy nodonrod kitûzõt, egy obszidián karkötõt, egy réz papi karkötõt, egy rézpáncélt, egy
rézsisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy sullár trófea, egy Mallon trófea és egy ork sámán trófea díszíti.
Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Összeismerkedtek. Az õ
neve Kid Cloudkicker. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi
van a táblára írva, amit találtál: " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak
(az irány hozzávetõleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltetõ Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások
földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! " [8 pontot használtál fel, van még 594.]
kb 373 304 70 | kiveszel a bankból a 373. tárgyat (304 darabot)
| Kiveszel a bank széfjébõl 1 Eldaran karkötõjét. Kiveszel a bank széfjébõl 40 kõszemet. Kiveszel a bank széfjébõl 23
rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 594.]
kb 113 179 85 | kiveszel a bankból a 113. tárgyat (179 darabot)
| Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Kiveszel a bank széfjébõl 5 grifftojást. Kiveszel a bank széfjébõl 27
óndarabot. [0 pontot használtál fel, van még 594.]
kb 651 152 216 | kiveszel a bankból a 651. tárgyat (152 darabot)
| Kiveszel a bank széfjébõl 5 rinóbõrt. Kiveszel a bank széfjébõl 10 vasércet. Kiveszel a bank széfjébõl 1 ketrecet.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 594.]
kb 391 110 39 | kiveszel a bankból a 391. tárgyat (110 darabot)
| Kiveszel a bank széfjébõl 30 polip szívókát. Kiveszel a bank széfjébõl 9 vapár ágat. Kiveszel a bank széfjébõl 3 zárnyitó
készletet. [0 pontot használtál fel, van még 594.]
pki 2179 | kiveszel a bankból 2179 aranyat
| Kiveszel a bankból 2179 aranyat. A számládon van még 21 arany. [0 pontot használtál fel, van még 594.]
pbe 9000 4339 | beraksz a bankba 9000 aranyat
| Sötét Láng számlájára átutalsz 6181 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 594.]
h 81 514 | használod a 81. tárgyat
| Megméred a zafír medalliont: súlya 0.10 kg. [5 pontot használtál fel, van még 589.]
hu 193 514 390 | hulladék: 193 514 390
| Hulladék, ezért nem gyûjtesz aranygyûrût. Hulladék, ezért nem gyûjtesz zafír medalliont. Hulladék, ezért nem gyûjtesz
halcsontot. [0 pontot használtál fel, van még 589.]
f 1066 | kísérletezel az 1066. tárggyal
| Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan
csinálhatsz párducbõr pénztárcát. (ld. enc.) 192 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 579.]
kt 1118 | elkészíted az 1118. tárgyat
| Legyártottál 1 párducbõr pénztárcát. Egészséged TF-elõdött. [25 pontot használtál fel, van még 554.]
a 336 3476 5 | átadod a 336. tárgyat a 3476. kalandozónak (5 darabot)
| Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 5 pukkanó tûcsapdát Klrkyn Wargas részére. [5 pontot használtál fel,
van még 549.]
aa 260 257 1118 | átadod a 260. tárgyat a 257. tárgyat az 1118. tárgyat
| Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 10 isteni könnycseppet Klrkyn Wargas részére. Tudatkinézist hajtasz
végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szent kehelyt Klrkyn Wargas részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1
párducbõr pénztárcát Klrkyn Wargas részére. [15 pontot használtál fel, van még 534.]
aa 151 1113 179 | átadod a 151. tárgyat az 1113. tárgyat a 179. tárgyat
| Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szvó-ektoplazmát Klrkyn Wargas részére. Sajnos nincs nálad varkaudar
csont. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 5 grifftojást Klrkyn Wargas részére. [10 pontot használtál fel, van
még 524.]
aa 391 74 1228 | átadod a 391. tárgyat a 74. tárgyat az 1228. tárgyat
| Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 39 polip szívókát Klrkyn Wargas részére. Alkalmazod a tudatkinézist.
Ok, sikeresen átadtál 1 csontkulcsot Klrkyn Wargas részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 ork
csodaszert Klrkyn Wargas részére. [15 pontot használtál fel, van még 509.]
aa 213 124 713 | átadod a 213. tárgyat a 124. tárgyat a 713. tárgyat
| Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 17 xirnox szivet Klrkyn Wargas részére. Tudatkinézist hajtasz végre! (-2
TU.) Ok, sikeresen átadtál 11 rókafarkat Klrkyn Wargas részére. Sajnos nincs nálad berzerker tüske. [10 pontot használtál
fel, van még 499.]
m 4 2 8 | mozogsz délre, keletre, északra
| [93,54] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek
troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy
útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod
ellenfeled.
Hatalmasat kiáltasz: "Éljen a Pöröly Rend!" 17 életpontot sebeztél. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz.
{GYD:} Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.)
Transzformálsz! (+3 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elõl. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet,
esélye sem volt.
93 tapasztalati pontot kaptál. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább
ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az élet a halál elõjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki.
A. Gurthelen " Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás.
Jelentkezés személyesen. " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza
betûket: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Épületeket látsz: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy
tanácsadó bölcselõ (587. épület.).
Eladsz 2 aranygyûrût 24 aranyért, 1 zafír medalliont 25 aranyért.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Hirdesse e tábla az
Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "
(Továbbmész...) [94,54] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy Mallon nem lehet
ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeled számodra ismeretlen védekezõ varázslattal készül a csatára. Távolról méregfelhõ varázslatot lõ rád a másik.
Semmi hatás! Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Éljen a Pöröly Rend!" 21 életpontot sebeztél. Megmarkolva a
mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a Mallon bal karját. (3
támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1
támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyerébõl lángnyelvek csapnak elõ. Alig pörkölõdsz. 9 életpontot vesztettél.
A Mallon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nodonrod kitûzõ (ld. enc.). Felhasználva a
sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 709 tapasztalati pontot kaptál. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy
feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozótársaim! Ne tûrjétek tovább a kizsákmányolást!
LÁZAGYATOK! <T-M>. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt erõdítményt.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy táblát, rajta a következõ
felirattal: " Romani ite domum! " Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed.
Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi
buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Mi a
fontosabb? A TÁP vagy a szabadság? Támadd te is az erõdöket! "
(Továbbmész...) [94,53] Folytatod sétádat a házak közt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van
ráírva: " Észkombájn barátomat itt ûztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Felfedeztél egy fény szentélyét. Egy
kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a
találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Hatalmasat kiáltasz: "Éljen a Pöröly Rend!" 16 életpontot sebeztél. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz.
Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz!
(+6 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 352 tapasztalati pontot kaptál. A következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy
vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 orgyilkos tõrt 8 aranyért, 1 halcsontot 2 aranyért.
Összeakadsz Athosszal. Egy réz papi karkötõt, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy quwarg királynõ
trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy dehidrátor trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Idõs asszonyt
szopógödörbe segítõ ifjú harcos. Bal kezében egy díszes rézpajzsot tart. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga
útját.
Találkozol Benedittával. Elenios bíborosa. Egy elit csatavértet, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbõr övet, egy
lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku sisakot és egy szem
szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Valamilyen
szövetség tagja, jelvénye: egy PSZÍ jel. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere
egy ubuk dobónyíl. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. [27 pontot használtál fel, van még 472.]
ea 304 40 | eladod a 304. tárgyat 40
| Eladtál 40 kõszemet. 200 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 472.]
ee 216 85 110 | eladod a 216. tárgyat a 85. tárgyat a 110. tárgyat
| Eladtál 1 ketrecet. 76 aranyat kaptál. Eladtál 27 óndarabot. 54 aranyat kaptál. Eladtál 9 vapár ágat. 90 aranyat kaptál. [0
pontot használtál fel, van még 472.]
aa 50 112 310 | átadod az 50. tárgyat a 112. tárgyat a 310. tárgyat
| Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 479 aranyat Klrkyn Wargas részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat.
Ok, sikeresen átadtál 76 madártollat Klrkyn Wargas részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 7
galachmitot Klrkyn Wargas részére. [15 pontot használtál fel, van még 457.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
| Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 454.]
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot
| Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már
benned van. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még
454.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
| Légzõgyakorlatokat, a szervezetet megedzõ tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy
az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 414.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
| Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok
tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [Még 106 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot
használtál fel, van még 374.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
| Hosszú idõt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok
tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [Még 66 TVP-t kell elköltened.] Itt az ebéd ideje.
(-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 334.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
| Amatõr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning
szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 26 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van
még 294.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
| Légzõgyakorlatokat, a szervezetet megedzõ tornagyakorlatokat végzel. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1
egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 254.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
| Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még
nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon.
Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Azt üvöltöd: "Éljen a Pöröly Rend!" 18 ép-nyi sebzést okoztál. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz.
Mandibulakaszával alaposan megvágod az útonálló jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3
varázspont.) Az útonálló csapása csak a levegõt találja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
93 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 214.]
tf 4 14 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 14 pontért
| Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség
ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Jobban megnézed, és
rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. Itt csata lesz.
Teli tüdõbõl elordítod: "Éljen a Pöröly Rend!" 16 ép-nyi sebzést okoztál. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre
rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos bal karját. (2 támadással 51
életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Gyenge szúrást kap a bal lábadba. (1 támadástól 5 életpontot
vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 352 tapasztalati pontot kaptál. [14 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon,
ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a
sünmedve. 2 kaját bezabál a ragyás burástya. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol
letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az
erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 428 pontot. A következõ
körben tehát 628 pontot költhetsz el.
ORK CSODASZER (1228. TÁRGY)
Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésû folyadékkal a belsejében. Valószínûleg egy ork sámán
mûve lehet a benne lévõ zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegbõl, valószínûleg az az ork kortyolt belõle,
amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád?
Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert
is a H parancsnak, a következõképpen: H 1228 <mennyiség>.)
|
PÁRDUCBÕR PÉNZTÁRCA (1118. TÁRGY)
Már sokszor töprengtél rajta, hogyan tárolhatnád optimálisabb módon az aranyérméidet ahelyett, hogy mindig a hátizsákod
belsejébe ömleszted? Ahol mindig megtalálhatod (csak te, a tolvajok nem - ha õk aranylopással próbálkoznak, kevesebb
pénzt fognak találni), ha szükség van rájuk, és összekuporgatott vagyonod bármikor könnyen megszámolható. Nos, a
párducbõr pénztárca lesz a megoldás számodra. Fogj egy párducbõrt, és az ollóval vágd doboz formájúra, majd miután a
kinézete már eléggé hasonlít a kincsesládák kicsinyített mására, a doboz egyik oldalát az ollóval szabd felnyithatóra. Már
csak egy kis díszítés kellene, hogy szépérzéked is kellõen kielégíthesd, így hát egy aranyérme méretû párducszemet még
rögzíts a doboz elejére. Az imént leírt folyamat a kalandozók többségénél 25 TVP-nyi idõt vesz igénybe. Az elkészült
tárgyat elég a hátizsákodban tartani, és a nukleárisan sugárzó szörnyek aranyromboló képessége máris hatástalan marad
veled szemben (sebzõdni azonban továbbra is fogsz tõlük). A tolvajok -10-et kapnak lopásukra, ha aranyat próbálnak lopni
tõled.
|
MALLON (960. ELLENFÉL)
Mallon nem más, mint egy karrierista sötét gnóm. Sokat tett a kastplomok érdekében, amivel fel is hívta magára a figyelmet
a felsõbb körökben. Egyszer még maga Sutor Kragoru is vendégül látta. Csakhogy a várva várt elõléptetés fõgnómmá nem
jött el. Az éppen aktuális fõgnómok (a kalandozóknak köszönhetõen ez a poszt gyakran megüresedik), mindig inkább
valami olyasmi küldetéssel bízták meg, amibe jóeséllyel belehal. De visszatért. Mallon mindig sikeresen elvégezte a
feladatot, amit elvállalt, vagy ráosztottak. Csakhogy egy idõ után belefáradt ebbe, és elhagyta a kastplomot. Azóta nem
érdekli, hogy fõgnóm legyen, sokkal inkább szeretne példaképére, Sutor Kragorura hasonlítani. Olyan nagy tetteket véghez
vinni, mint õ, beleírni magát Ghalla történelmébe. Hamar rájött, hogy jelenleg a legnagyobb hatalmat az istenek odaadó
szolgálatában érheti el. Összegyûjtötte hát az áldozati tárgyakat, és ezzel Dornodon teljes rangú papjává vált. Ezzel máris
többet ért el, mint sötét fõgnómként valaha elérhetett volna.
|
NODONROD KITÛZÕ (1533. TÁRGY)
A Nodonrod baráti kör jól kiépített kapcsolatokkal rendelkezik. Ilyen kapcsolat például a városi õrséggel kötött
megállapodás is: ha a rend bármely tagját, vagy barátait börtönbe akarnák záratni, akkor az éppen aktuális személy
kiválthatja a szabadságát bizonyos összegért. Hogy az összeg mennyi, az sok mindentõl függ, de még mindig jobb, mintha a
börtönben kéne ülnie ki tudja mennyi ideig. (Ha a Nodonrod kitûzõt a ruhádra illeszted, és elkapnának a városban lopásért,
akkor a kitûzõ láttán, potom pénzért elenged a városi õrség - persze minél tehetõsebbnek mutatkozol, annál többet fognak
tõled legombolni.)
|
KARAKTERLAP |
Tüske Rózsa, egy vörös, göndör hajú, kék szemû alakváltó nõ vagy. Bõröd babarózsaszín. Sheran fõpapja vagy. Papi hited: 277. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 287. fordulód.
Erõ: | 35 (38) | | Szint: | 22 | | Merészség: | 7/1 | | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 25 (27) | | Támadás: | 21 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 40 | | Védekezés: | 43 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 40/40 év |
Egészség: | 25 (27) | | Életpont: | 319/147 | | Jellem: | semleges (+2) | | Tul. pont: | 14 |
Szerencse: | 30 (32) | | Varázspont: | 441/418 | | Pénz: | 0 arany | | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 21/17 | | | | | | | | | |
|
Eddig összesen 1880 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1791 TP-t kaptál. Jelenleg 858099 TP-d van. A következõ szinthez még 141901 TP szükséges. Trófeáid: eszkimó óriás, ekharion, óriásféreg. A 287. fordulódban 21 arany került a bankszámládra. 21 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 1/22 | | ökölvívás: | 25/68 | | szúrófegyverek: | 17/35 |
vágófegyverek: | 14/57 (+15%) | | ütõfegyverek: | 3/16 | | lõfegyverek: | 20/66 |
dobófegyverek: | 7/73 | | | | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyû lándzsa (#182) << ököl (#28) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -11.); vashegyû nyíl (#176) (12 -996.); ezüsthegyû nyíl (#323) (997 .); ezüsthegyû nyíl (#323) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 23/19 | | 2. nyomkövetés: | 66/31 | | 3. mászás: | 5/86 |
4. csapdakészítés: | 19/33 (+5%) | | 5. csapdaészlelés: | 11/60 | | 6. gyógyítás: | 80/27 |
7. titkosírás: | 4/50 | | 8. felderítés: | 21/25 | | 9. szörnyidomítás: | 8/4 |
10. teológia: | 21/39 (+7%) | | 11. taumaturgia: | 30/78 (+1%) | | 12. versengés: | 1/81 |
13. harcmûvészetek: | 21/30 | | 14. zene: | 6/70 | | 15. szörnyismeret: | 6/98 |
16. vadászat: | 16/99 | | 17. bányászat: | 16/45 | | 18. úszás: | 5/28 |
19. fõzés: | 1/24 | | 20. ordítás: | 27/80 (+5%) | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
totem 80% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)] |
gyógyítasz 30% életerõ alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz vapár ágat (#110) (max. 10 darabot , csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 15 darabot , csak egyszer) |
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), griffõniksz (#106), liumbe (#349) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
áeratikus hasnyák (#243), semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital fõzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhõ (#37, 12 VP) | védelem tûz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP) | | |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 10 költség alatt; |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK |
éber kakukk (#3) | | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
14. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
villámcsapás (#50) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
energiatüskék (#29) | >> | orgyilkos (#131) | | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | | | | |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | | varázsvédelem (#34) | >> | szintszívó (#96) |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
sünmedve (#33) (õrzi a holmidat) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívû: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet! |
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
|
HÕSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 harcos, 6 királynõ, 3 élõholt. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | gromak páncél (#270) | 1 | * | kvazár sisak (#266) |
$3 | * | sárga erõöv ($276) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | $1 | * | tankány karom ($237) |
Fegyverek és lövedékek |
2 | | bot (#4) | 3 | | ezüsthegyû nyíl (#323) | 1 | | ezüstkard (#325) |
3 | | ezüstshuriken (#327) | $1 | * | hosszú íj ($111) | 2 | | kerek kõ (#19) |
1 | | kõkés (#6) | 1 | * | mandibulakasza (#127) | 32 | | nyílvesszõ (#108) |
$1 | | orgyilkos tõr ($225) | 2 | | rövid íj (#107) | 1 | | rövid kard (#171) |
4 | * | sallank nyíl (#129) | 1 | | szigony (#389) | 1 | | vashegyû lándzsa (#182) |
5 | | vashegyû nyíl (#176) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | arany papi karkötõ (#309) | 1 | | Eldaran karkötõje (#373) | 1 | * | gólem talizmán (#811) |
1 | * | jegygyûrû (#736) | 1 | | nodonrod kitûzõ (#1533) | 1 | * | obszidián karkötõ (#229) |
1 | | smaragd orrkarika (#730) | 1 | * | smaragd védõgyûrû (#223) | 1 | * | virág szimbólum (#143) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
4 | | aranypikkely (#415) | 1 | | ásó (#34) | 3 | | deus ex machina (#1) |
6 | | fáklya (#36) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 16 | | kaja (#2) |
1 | | kötél (#92) | 1 | | kulcskarika (#648) | 1 | | mérleg (#81) |
1 | | nagy aranykulcs (#246) | 1 | | olló (#335) | 1 | | pukkanó tûcsapda (#336) |
1 | | Rodger kezdõ üstje (#1167) | 1 | | szeksztáns (#32) | 1 | | távcsõ (#42) |
3 | | zárnyitó készlet (#39) | | | | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
2 | | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 20] |
4 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 20] |
3 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 30] |
2 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 28 csepp spiritusz (#170), fér még: 12] |
3 | | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 30] |
2 | | uzbány csõr (#169) | [üres, kapacitás: 24] |
2 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3] |
2 | | zöld üveg (#82) | [bennük 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 28] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
2 | | álompor (#396) | 2 | | darázsfarok (#654) | 46 | | drótszõr (#37) |
6 | | fõnixtoll (#563) | 1 | | kazmár gyökér (#205) | 1 | | liumbe hajtás (#655) |
3 | | mákrózsa virág (#56) | 1 | | medúzacsáp (#703) | 2 | | ovimon-bogyó (#207) |
3 | | párducbõr (#1066) | 8 | | purifikátor háj (#269) | 1 | * | remák szív (#264) |
23 | | rézdarab (#70) | 5 | | rinóbõr (#651) | 8 | | rozmárfog (#1069) |
4 | | smirglilevél (#29) | 1 | | teknõsesszencia (#702) | 3 | | Thargodan esszencia (#328) |
4 | | tükör (#43) | 10 | | vasérc (#152) | 1 | | yetiszív (#1070) |
|
Összsúly: 90.79 kg | Megterheltség: 85% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) |
3 | | varkaudar csont (#1113) | | | | | | |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
4002 | | arany (#50) | 2 | | aranygyûrû (#193) | 1 | | csontkulcs (#74) |
7 | | galachmit (#310) | 1 | | halcsont (#390) | 10 | | isteni könnycsepp (#260) |
3 | | kaja (#2) | 76 | | madártoll (#112) | 1 | | párducszem (#1073) |
1 | | szent kehely (#257) | 1 | | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | | zafír medallion (#514) |
5 | | pukkanó tûcsapda (#336) | 17 | | xirnox szív (#213) | 11 | | rókafarok (#124) |
1 | | ork csodaszer (#1228) | 1 | | párducbõr (#1066) | 9 | | polip szívóka (#391) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | Eldaran karkötõje (#373) | 1 | | nodonrod kitûzõ (#1533) | 1 | | orgyilkos tõr (#225) |
23 | | rézdarab (#70) | 5 | | rinóbõr (#651) | 3 | | spiritusz (#170) |
10 | | vasérc (#152) | 3 | | zárnyitó készlet (#39) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(93,53) az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581), szökõkút, Vlagyimir
szobra (#433), sörsátor (#486), Kid Cloudkicker (4420. kalandozó)
(93,54) útonálló (#130), ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselõ (#587)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), orgyilkos (#131), Athos (1453. kalandozó),
Beneditta (4562. kalandozó), útonálló (#130)
(94,54) Mallon (#960), erõdítmény (#488), oltár
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* A méregsemlegesítés akkor kerül 20 VP-be, ha egyszerre kétfajta méreg kínozza a karaktert (mondjuk a döglidérccel való
találkozás után). Ez talán nem volt elég egyértelmûen megfogalmazva a varázslat enciklopédiájában, így azt kiegészítettük.
* Mostantól, ha folyadékot gyárt a karakter KT paranccsal, és paraméternek nagyobb számot ad meg, mint amennyi tartója
lenne a tárolására, csak annyit gyárt le, amennyi elfér. (Korábban a felesleg azonnal szétfolyt.)
* A fekete lótuszról kettõ virágot is le lehetett egy körben szedni, de csak két parancsból - ez volt az eredeti elgondolás. A
mai nappal eltöröltük ezt a bonyolítást, KT 446 2 hatására rögtön kettõt szed a karakter.
|