286. forduló, 288. forduló, Kripta Gitta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 9. 9h:08'
EZ A 299. JÁTÉKHETED, 287. FORDULÓD
300. játékheted kezdete: aug. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX

KRIPTA GITTA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [104,118] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Ködbevesző Bambusszal. Sheran püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy derit láncvértt, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy elf mesterharcos trófea, egy ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 tankány karmot (20 arany kikiáltási áron), 1 nodonrod kitűzőt (30 arany kikiáltási áron), 5 rinóbőrt (80 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 varkaudar látógömböt (343 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 csontpálca (eladási ár: 70 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 1 csontpálca (eladási ár: 58 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+95 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+68 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 446.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 446.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 441.]

* 4. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 441.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

v 4 elmormolod a 4. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Befejezted az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 436.]

v 8 elmormolod a 8. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a gondolatolvasás varázslatot! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-9 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 435.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 430.]

hh 1546 1629 1534 használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat az 1534. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 428.]
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy tolvajszem varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [1 pontot használtál fel, van még 427.]
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos bal hátsó lábát. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 28 életpontot sebeztél. Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1244 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 14 gyíkfüvet. A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [41 pontot használtál fel, van még 386.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[104,117] Az erdőt síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [104,116] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Fehér mandula illatát hozza a szél. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [104,115] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ez Valik erdeje.

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 350.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[104,114] A terep továbbra is ritka erdő. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bandita. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bandita sunyi fejét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel iszonyatosan megcsapod a bandita testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a bandita bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 26 életpontot sebeztél. A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A bandita összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc. Szereztél 12 aranyat. 858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [104,113] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy ryuku futárbérenc. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 11 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc bal lábát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc fejét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal megvágod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő. 1285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzrakó helyet. Az apró alak a tűz körül gyanúsan méreget, láthatóan nem szívlel. Ráhagyod a dolgot, most nincs kedved egy verekedéshez. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [104,112] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő kérődző etra nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kérődző etra foltos testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kérődző etra testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a kérődző etra testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kérődző etra rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kérődző etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy tűzrakó helyet. Északra egy tavacska van. Elrakod a távcsövet. Eszel valamit. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [36 pontot használtál fel, van még 314.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[104,111] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér mandula illatát hozza a szél. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy patakot. Nyugatra nézve látsz egy tűzrakó helyet. Északra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg harcos közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 24 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a quwarg harcos jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1244 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [104,110] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy márványtornyot. Felfedeztél egy csodabazárt.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 kis vaspajzsot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Keletre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy tűzrakó hely van. Elteszed a látcsövet.

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [104,109] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Elteszed a látcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz Nerina Clarusdeával. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cetbőr válltömést, egy fejvadász medált, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy párducbőr övtáskát, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy Rodrig trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Holmiját egy törpemammut cipeli. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, mint minden jónak. Pfuj! A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: áldott kő, aranyló ugarhéj, Brod buzogánya, ezüstkard, ezüsttőr, fokhagyma, furulya. {Gondolatolvasás: ft 9098; ft 9095; ft 9097;} Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[64 pontot használtál fel, van még 250.]

gyk 182 40 gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért
Döféstechnikádat fejleszted órákig tartó gyakorlással. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 210.]

gyk 182 40 gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért
Rafinált szúrásokkal több tucatnyi képzelt ellenfeledet teríted le. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 170.]

gyk 182 40 gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért
Tökéletesen koncentrálva, hosszas lazítás után edzeni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy karmos tankány közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány testét. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány karmai majdnem eltalálnak! A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 825 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 130.]

in 3957 692 663 leírod a 3957. kalandozónak a 692. szörnyet a 663. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy varkaudar böllér. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) alligátorfogat. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

in 3957 957 687 leírod a 3957. kalandozónak a 957. szörnyet a 687. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Poomr Ko. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

in 3957 7011 688 leírod a 3957. kalandozónak a 7011. szörnyet a 688. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Földrengető. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

in 3957 0 1123 leírod a 3957. kalandozónak az 1123. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sikamlós búvárruhát. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

in 3957 0 1266 leírod a 3957. kalandozónak az 1266. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kis mágneses bigyót. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

in 3957 0 1269 leírod a 3957. kalandozónak az 1269. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kaleidoszkópot. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

in 3957 0 1405 leírod a 3957. kalandozónak az 1405. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) erőserkentőt. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

in 3957 0 1406 leírod a 3957. kalandozónak az 1406. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) agyértágítót. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

in 3957 0 1605 leírod a 3957. kalandozónak az 1605. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Aritma ostorát. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

in 3957 0 1754 leírod a 3957. kalandozónak az 1754. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kétfejű csatabárdot. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 127.]

* 2. BP: kutatsz 10 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [10 pontot használtál fel, van még 117.]

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 148 TVP-t kell elköltened.] [15 pontot használtál fel, van még 102.]

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [10 pontot használtál fel, van még 92.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 92.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 19, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját fal föl a sullár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a tolvajszem hatása.
Ebben a körben 92 pontod maradt, ebből a következő körre 92 pontot vihetsz át. Kapsz még 449 pontot. A következő körben tehát 541 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah püspöke vagy. Papi hited: 196. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 287. fordulód.

Erő: 38 (42) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 143 cm
IQ: 44 (50) Támadás: 24 Agresszió: 4 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 37 (43) Védekezés: 45 Menekülés: 30 % Életkor: 8/8 év
Egészség: 36 (42) Életpont: 342/224 Jellem: gonosz (395) Tul. pont: 0
Szerencse: 47 (56) Varázspont: 658/52 Pénz: 1931 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/6 Pszi pont: 138/210
Eddig összesen 1218 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6310 TP-t kaptál. Jelenleg 761243 TP-d van. A következő szinthez még 38757 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, tyrannoszaurusz rex, borzalmas varkaudar. A 284. fordulódban 24586 arany került a bankszámládra. 24586 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/8 ökölvívás: 25/20 (+5%) szúrófegyverek: 11/72 (+24%)
vágófegyverek: 16/68 (+6%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 24/98 (+7%)
dobófegyverek: 7/48

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/66 (+300%) 2. nyomkövetés: 60/19 (+54%) 3. lopás: 16/15 (+300%)
4. mászás: 10/88 (+7%) 5. csapdakészítés: 20/65 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/84 (+300%)
7. gyógyítás: 36/32 8. titkosírás: 5/75 9. felderítés: 23/72 (+11%)
10. szörnyidomítás: 6/1 11. teológia: 31/25 (+3%) 12. taumaturgia: 31/16 (+7%)
13. szerencsejáték: 2/76 14. versengés: 7/45 15. harcművészetek: 19/12
16. zene: 12/62 (+11%) 17. szörnyismeret: 9/36 18. pszi: 22/28 (+1%)
19. vadászat: 10/14 20. bányászat: 30/52 21. úszás: 10/27
22. főzés: 10/22 23. csapatmunka: 5/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz a 3957. karaktertől (3957) hebrencs csapdát (#147), az elfektől (2) hebrencs csapdát (#147)
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 5484. karakternek
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12)
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), téfea magoflux (#98)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
gonoszok (#988), Nerina Clarusdea (#3957), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 kaja (#2) 3 tinta (#101)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50) 1 ezüst nyaklánc (#117) 14 gyíkfű (#201)
1 kis vaspajzs (#159) 1 obszidián függő (#195) 1 tankány karom (#237)
2 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(104,109) Nerina Clarusdea (3957. kalandozó), karmos tankány (#137)
(104,110) márványtorony (#175), csodabazár (#1404)
(104,111) tavacska, quwarg harcos (#201)
(104,112) kérődző etra (#368), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(104,113) ryuku futárbérenc (#765), tűzrakó hely (#1169)
(104,114) bandita (#758)
(104,116) oltár
(104,117) Sheran oltár
(104,118) quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek