286. forduló, 288. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. nov. 9. 13h:09'
EZ A 355. JÁTÉKHETED, 287. FORDULÓD
356. játékheted kezdete: nov. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [360,62] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 optiri agysisakot, 4 viharamulettet, 1 Augur varázskönyvét.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Nehéz Norbi (ld. enc.). Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 56 aranyat termelt. Minden varázserőd visszatért. (+510 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+111 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
229 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 637.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 635.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 633.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 633.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 jégszilánk). [0 pontot használtál fel, van még 633.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 631.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 145% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 631.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 631.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 631.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 631.]

* 5. KP: használod a 150. tárgyat az 1546. tárgyat a 34. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 631.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 629.]
Leásol elég mélyre. Nem találsz semmi fontosat. [9 pontot használtál fel, van még 620.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 618.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 618.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 618.]

* 7. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 618.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 618.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 618.]

* 8. KP: elmormolod a 168. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a feltámadás varázslatot! Nem kell félned Leah birodalmától... [-50 varázspont.] [+7% teo] [5 pontot használtál fel, van még 613.]

* 9. KP: elmormolod a 147. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 613.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+1 életerő). [-50 varázspont.] [+7% teo] [5 pontot használtál fel, van még 608.]

kb 176 30 kiveszel a bankból a 176. tárgyat (30 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 30 vashegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 608.]

m 6 4 3 mozogsz nyugatra, délre, délkeletre
[359,62] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Tone Zangief. Mozgást észlelsz oldalról. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy halálelementál közeledik feléd! Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.


(Továbbmész...) [359,63] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Mnebolath. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy fénypajzs varázslatot. [+2% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 335 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [360,64] Épületek tűnnek fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "

Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.). Utad során felfedezed egy szőke, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfi táborát. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkányvállapot, egy árnyékpáncélt, egy csodálatos nyakláncot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy halálfejes köpenyt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy Khór maszkját, egy kiképzői érdemérmet, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy Mamajaga kőcipőjét, egy moa nyakláncot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy taumaturgikus övet, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy tűztagadót és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Rangja: inkvizítor hadúr. Fegyverzetét egy álomosztó őrszellem trófea, egy Genyuku trófea és egy ódon vízköpő trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy arany sárkánypajzsot tart. Hátasállata egy hoarián sárkánybébi! Holmiját egy mutáns hegyitroll cipeli. Mentális auráját felismered, csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[15 pontot használtál fel, van még 593.]

be 686 3 bemész a 686. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 165 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 543.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+3 életerő). [-50 varázspont.] [+7% teo] [5 pontot használtál fel, van még 538.]

m 1 1 3 mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre
[361,63] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Rohanás közben már mágikus energiáidat készíted. Tűzgolyó repül feléd, de egy ugrással kikerülöd. Egy Mnebolath támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fénypajzs varázst. [+1% teo] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 336 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Látva, hogy milyen könnyedén végeztél társukkal, a Thargodanok hátralépnek. Egyelőre semmi zsákmány, de talán most úgyis csak a túlélésre kell koncentrálnod. Egy Thargodan zsoldos támad rád.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fénypajzs. [+2% teo] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 335 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan zsoldos fejét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan zsoldos jobb karját. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a Thargodan zsoldos testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) A Thargodan zsoldos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan zsoldos, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 627, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Felkészülsz a csata folytatására. Most már biztos vagy benne, hogy győzni fogsz! Egy Thargodan légiós intéz feléd kihívást.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fénypajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% teo] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 325 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós jobb oldalát. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a Thargodan légiós testét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a Thargodan légiós testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod a Thargodan légiós bal oldalát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 847, sebződés: 158, gyógyulás: 0, összesen: -158 ÉP}

A kisebb Thargodanok menekülnek. Itt az idő, hogy szembenézz a táborparancsnokkal. Egy ezerszemű bestia védelmezi a vadászterületét. Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy elemi rin. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 468 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az elemi rin testét. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel néhányszor megcsapod az elemi rin testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod az elemi rin bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. Az elemi rin rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-8 TVP). Az elemi rin többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Az elemi rin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. (ld. enc.) 6980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 738, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [362,62] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy vadászat varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sziklaskorpió. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 319 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] A sziklaskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [363,63] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy sziklaskorpió. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 312 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Genius Mátra. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Találsz néhány eldobott tárgyat: 166 púderkő. Elteszed őket. Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [75 pontot használtál fel, van még 455.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+300 életerő). [-50 varázspont.] [+7% teo] [5 pontot használtál fel, van még 450.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[364,63] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Mozgást észlelsz oldalról. Csak egy áldott okerón. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 309 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón kitines ollóját. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az áldott okerón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Látsz egy gyilkos csalánt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Rhiannon lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [365,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg anyakirálynő. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (47 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a quwarg anyakirálynő potrohát. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő torát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 124, gyógyulás: 0, összesen: -124 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy lovagi tábort. Látsz egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész tutajt. Moa találmány? Vagy mi a szösszenet ez? Most még nem tudhatod. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Gort Grán irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összefutsz Ilinor dor Blazeerral. Ő Judás Dor Blazeer felesége! Raia félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csodálatos nyakláncot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fűzött kagylósort, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy kabutót, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy Mesterek érmet, egy nap szimbólumot, egy őselemek köpenyét, egy Raia csataszoknyáját, egy ryuku függőt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vállvédőt és egy tradicionális övet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy kreiton jótündér trófea és egy Folrang trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tisztán érzed auráját: ő is jó. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[10 pontot használtál fel, van még 440.]

be 624 328 3 bemész a 624. épületbe
A kedvező fogadtatásban reménykedve, meglátogatod a lovagi tábort. A tábor vezetője, Sir Rasolphius előzékenyen fogad, udvariasan hellyel kínál, és megkérdezi, miben állhat a rendelkezésedre. Átadsz a lovagnak 3 Thargodan esszenciát. Sir Rasolphius rád helyezi a tenyerét. Minden sebed begyógyult! Mély meghajlással köszönöd meg a jutalmat. Már épp távoznál, amikor a lovag megköszörüli a torkát.
- Gyermekem, igazi hőse vagy a lovagrendnek! Ha még egyszer teljesíted mind a négy feladatot, amit adtam, tiéd lehet a mesés démonölő kard, igazán kiérdemelted! - csak hebegni-habogni tudsz a hihetetlen megtiszteltetés hallatán, de a lovag csak szerényen mosolyog. [5 pontot használtál fel, van még 435.]

m 6 mozogsz nyugatra
[364,64] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Felfedeztél egy térkaput. Észreveszel egy nekrofunt. Észreveszel egy mocsári penkét. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy jégelementál. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! [+2% tau] A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a jégelementál testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (31 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a jégelementál fejét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a jégelementál fagyos testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) A jégelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a jégelementál testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a jégelementál testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 110 életpontot sebeztél. A jégelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 646, sebződés: 184, gyógyulás: 0, összesen: -184 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 430.]

v 163 190 60 elmormolod a 163. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(359,62) művészi porolit (#720), halálelementálok (#279)
(359,63) Mnebolathok (#237)
(360,64) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399), 4. többszemélyes kaland, 15. többszemélyes kaland, egy alakváltó férfi
(361,63) Mnebolath (#237), Thargodan zsoldos (#310), Thargodan légiós (#311), Thargodan tábor (#588), Chara-din monolitja (#534), elemi rin (#786)
(362,62) Fairlight oltár, tündöklő szobor (#1587), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely, sziklaskorpiók (#339)
(363,63) sziklaskorpió (#339), oltár, vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), érclelőhely
(364,63) áldott okerón (#336), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587)
(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148), jégelementál (#277)
(365,64) quwarg anyakirálynő (#269), lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), régészeti lelőhely (#1208), Raia oltár, tutaj (#1242), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Ilinor dor Blazeer (2596. kalandozó)

[190,60] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy térkaput. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Találsz egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Utad során felfedezel egy bíborcserjét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Pterois volitans formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ó! Hiszen ez egy kputtyintó csalán. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
[-55 varázspont.] [+4% tau] [15 pontot használtál fel, van még 415.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 415.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 405.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 402.]

* 4. BP: energia fejlesztése 20
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. Ebbe a képességbe te már belefejlesztetted a szükséges mennyiséget! [0 pontot használtál fel, van még 402.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 392.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 50 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 352.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 10 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 312.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 272.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 232.]

tf 3 32 fejleszted a 3. tulajdonságodat 32 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [32 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 7, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a pikkelyes ptog. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 428 pontot. A következő körben tehát 628 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NEHÉZ NORBI (7119. ELLENFÉL)
Nehéz Norbi egy hosszúhajú, troll férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet!

HOLDBŐR (1236. TÁRGY)
Ha szerencsés vagy, az elemi rin visszamaradó esszenciája közül meg tudsz menteni egy ép bőrdarabot az energiateremtmény testéből. Az így szerzett szörnykomponens olyan fénnyel izzik és fénylik, mint az éjszakai égitest, ezért kapta a holdról a nevét. A szájról szájra járó néphiedelem szerint a holdbőrt senki sem tarthatja sokáig magánál, mert rövid időn belül ugyanúgy elporlad, semmivé lesz, mint az elemi rin teste, amikor az élet elszáll belőle.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia főpap-jelöltje vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 287. fordulód.

Erő: 33 (41) Szint: 28 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 37 (43) Támadás: 42 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 37 (50) Védekezés: 87 Menekülés: 15 % Életkor: 8/9 év
Egészség: 34 (40) Életpont: 520/336 Jellem: jó (777) Tul. pont: -8
Szerencse: 42 (59) Varázspont: 1309/538 Pénz: 3769 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 36/16 Pszi pont: 216/169 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 15
Eddig összesen 2188 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 36593 TP-t kaptál. Jelenleg 2357348 TP-d van. A következő szinthez még 242652 TP szükséges. Trófeáid: Thargodan mágus, tollaskígyó, Thargodan légiós. A 206. fordulódban 5592 arany került a bankszámládra. 7856 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/38 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 33/11 (+11%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 29/15 (+4%)
dobófegyverek: 1/52

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 365,64

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/77 (+11%) 2. nyomkövetés: 47/31 (+27%) 3. mászás: 9/31
4. csapdakészítés: 22/21 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/80 6. gyógyítás: 53/88
7. titkosírás: 4/74 8. felderítés: 25/33 (+7%) 9. szörnyidomítás: 8/61
10. teológia: 53/18 (+39%) 11. taumaturgia: 107/26 (+19%) 12. versengés: 13/3
13. harcművészetek: 1/58 14. szkanderozás: 1/49 15. zene: 11/50
16. szörnyismeret: 7/65 17. pszi: 29/36 (+11%) 18. zárnyitás: 1/97
19. vadászat: 3/86 20. bányászat: 19/50 (+22%) 21. úszás: 11/82
22. csapatmunka: 2/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
esszenciavédelem (#165) feltámadás (#168) szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 950 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
68 arany (#50) 7 isteni könnycsepp (#260) 4 kaja (#2)
7 Thargodan esszencia (#328) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 áldott kő (#642) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 holdbőr (#1236)
26 mákrózsa virág (#56) 166 púderkő (#119) 30 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(190,60) oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), művészi porolit (#720), kputtyintó csalán (#247)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - 10 új mínosz-kúp került be a Kiégett Földekre, és hozzájuk kapcsolódóan 4 teljesíthető isteni küldetés.
* - Javítottunk több apró kiírási hibát a bővített adatbázissal kapcsolatban.
* - A manakövek feltörési sorrendje a következő: varázskő > manakristály > tleikan manakő > óelf varázskő.
* - A szintlépésnél többet nincs kiírás, ha a karakter olyan szintre lép, aminek nincs titulusa.
* - A 215-ös labirintusban a dupla TVP lépési költség nem jól működött. Javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek