290. forduló, 292. forduló, Főnix összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 21. 10h:27'
EZ A 294. JÁTÉKHETED, 291. FORDULÓD
295. játékheted kezdete: nov. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2773
SZÁMLA : XXXX

FŐNIX KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,12] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 kinemfogyó tegezt (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 1. napján összefutsz Darlannal. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez jut eszedbe róla, ahogy kitűnik a környezetből, hisz a páncélja úgy fénylik, hogy még a napot is elvakítja. Ő Ababo felesége! Elenios korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy jegygyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy natharion gömböt, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy Raia csataszoknyáját, egy rubin fülbevalót, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy sziréngyűrűt, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy élőholt ősmágus trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Folytatod utadat. A 4. napon összeakadsz egy copfos ezüsthajú, piros szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Sheran személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy derit sodronynadrágot, egy életköves gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy háború gyűrűjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy rubin fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy virág szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy élőholt ősmágus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy szánalmas pondró trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy energialándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Egy erdei tündér álmos fejecskéje bukkan ki hátizsákjából. Gyorsan megnézed, a tiedben is van-e. Phu, ezt megúsztad... Érzékeled auráját: ő is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Gor Findalas. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Az elf előkapja a lőfegyverét, és mielőtt védekezhetnél, orvul bemutat neked néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Pumuk-Lee, amikor összefutottatok, adott neked egy manakristályt, 3 gyöngymangót és egy aranytermő ládikót. Süsü, amikor találkoztál vele, adott neked 6 rézdarabot és 6 rézdarabot. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vámpírfogat. Varázserőd regenerálódik. (+450 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+70 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 634. hetének nyerőszámai: 3, 19, 22. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 631.]

* 2. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 629.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 627.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 627.]

* 3. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 627.]

* 4. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 627.]

* 5. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 78. varázslatot a 182. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 625.]
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 623.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 621.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed az 596. tárgyat a 602. tárggyal a 603. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a mihlanil sisakot.
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a mihlanil csizmát.
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 621.]

* 7. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 619.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 619.]

* 8. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 615. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Leveszed a vortex talizmánt, majd a nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 619.]

vv 71 157 161 elmormolod a 71. varázslatot a 157. varázslatot a 161. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 617.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 615.]
Szupersebesen mormolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 613.]

vv 188 elmormolod a 188. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 611.]

v 15 429 6 elmormolod a 15. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új kaktuszbogyó. [-42 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 581.]

kf 533 531 834 kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat az 531. tárggyal a 834. tárgyat
Leveszed a mihlanil csizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját.
Leveszed a mihlanil sisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát.
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 581.]

h 341 602 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 70 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 581.]

h 341 596 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 60 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 581.]

kno 18 19 képesség-növelés 18
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
[0 pontot használtál fel, van még 581.]

a 470 3836 10 átadod a 470. tárgyat a 3836. kalandozónak (10 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 kholden kulcsot Süsü részére. [5 pontot használtál fel, van még 576.]

aa 471 648 átadod a 471. tárgyat a 648. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 4 norgat kulcsot Süsü részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 kulcskarikát Süsü részére. [10 pontot használtál fel, van még 566.]

hu 240 245 246 hulladék: 240 245 246
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis aranykulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz márványkulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy aranykulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

hu 40 75 76 hulladék: 40 75 76
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis vaskulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézkulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

hu 183 201 5 hulladék: 183 201 5
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vaskulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyíkfüvet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

hh 1253 504 használod az 1253. tárgyat az 504. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 560.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: gyíkfű (183,31)-> (1 ap), kis aranykulcs (183,31)-> (16 ap), mandibulapenge (183,31)-> (6 ap), márványkulcs (183,31)-> (48 ap), nagy aranykulcs (183,31)-> (24 ap), shinai gömb (183,31)-> (40 ap), összesen 135 arany, 12 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 554.]

be 94 bemész a 94. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Semmi fényt nem látsz odabent. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Szorongással vegyes izgatottsággal teszed meg az első néhány lépést. Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 549.]

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

tv 33 38 51 támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot a 38. varázslatot az 51. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: izomernyesztés. Védekező varázslatok listájára került: védelem tűz ellen. Védekező varázslatok listájára került: elektromos pajzs. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

tv 142 98 32 támadó/véd. varázslat a 142. varázslatot a 98. varázslatot a 32. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: életpajzs. Védekező varázslatok listájára került: pszi-acéltorony. Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

ftv 155 999 felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a nőket
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

ftv 155 998 felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a férfiakat
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

kf 475 467 834 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat a 467. tárggyal a 834. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot.
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot.
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

lm 5 3 mozogsz 5 3
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [2. PONT.] Egy agyagelementál lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az agyagelementál testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Az agyagelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy agyagelementál! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bazaltelementál van előtted! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a bazaltelementál bazalttestét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) A bazaltelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1230 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Mész tovább, előre. [4. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [5. PONT.] Egy jégelementált pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 125 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a jégelementál testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (39 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a jégelementál testét. (4 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a jégelementál testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. A jégelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A jégelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4151 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 749, sebződés: 97, gyógyulás: 68, összesen: -29 ÉP}

A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-7 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 Mjölborg kalapácsa, 3 gyógykenőcs, 1 gyémánt karperec (ld. enc.), 1 moa gyöngy [moa gyöngy ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 240 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [4. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Megvizsgálod: Nyitva van! Egy széles, magas terembe érsz. [3. PONT.] Egy bávatag golombárt veszel észre magad előtt. Fegyvere egy szöges bunkó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bávatag golombár jobb oldalát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bávatag golombár szőrös kezét. Kritikus ütés! (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a bávatag golombár bal karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. A bávatag golombár egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (78 életpontot vesztettél) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 89, gyógyulás: 35, összesen: -54 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 szöges bunkót [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] és 1 nagy bronzkulcsot [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP]. [15 pontot használtál fel, van még 534.]

kpcs 3 3 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz! Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [20 pontot használtál fel, van még 514.]

lm 8 10 mozogsz 8 10
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [2. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [6. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [8. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy tűzelementál! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a tűzelementál lángoló testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tűzelementál bal karját. (5 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. 7 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a tűzelementál testét. Kritikus ütés! (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A tűzelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 615, sebződés: 45, gyógyulás: 94, összesen: +49 ÉP}

Egy tűzelementált pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védelmezte.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a tűzelementál testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a tűzelementál bal oldalát. (5 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a tűzelementál testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. (védelem tűz ellen van rajta.) A tűzelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) A tűzelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 621, sebződés: 60, gyógyulás: 82, összesen: +22 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy viharóriás. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 123 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás oszlopos lábát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a viharóriás testét. (5 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a viharóriás bal lábát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 84 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 791, sebződés: 83, gyógyulás: 90, összesen: +7 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 dizen kulcsot. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy pillanatra megállsz fülelni. [6. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [9. PONT.] Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [10. PONT.] Egy furcsa, vibráló óriásszem van itt. Mintha beszélne hozzád... Igen, egy varázslatot akar neked megtanítani! A neve Pörhemór köre. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 493.]

lm 23 21 905 mozogsz 23 21 905
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [11. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Innen csak egy út van: előre! [13. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [14. PONT.] A földön egy elsárgult papírdarabot találsz, a következő szöveggel: "A fenébe! Ha azon a buta golombáron múlik, bárki megtalálhatja!" Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [21. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [22. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy hegyi góliát van előtted! Fegyvere egy bunkó. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a hegyi góliát oszlopos lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (4 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegyi góliát oszlopos lábát. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a hegyi góliát oszlopos lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 12 aranyat. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 19, gyógyulás: 56, összesen: +37 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy hegyi góliát lakik itt. Fegyvere egy bunkó. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát bokáját. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (4 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegyi góliát testét. (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a hegyi góliát fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 14 aranyat. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 563, sebződés: 16, gyógyulás: 68, összesen: +52 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [23. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-3 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], 1 trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], 10 ezüstdarab, 240 arany, 3 tudás gyöngye, 1 kvazár kesztyű [kvazár kesztyű ládikóba-> (183,31)-> 60 arany, -2 ÉP], 2 manakristály, 8 tolmokov-koktél [tolmokov-koktél ládikóba-> (183,31)-> 64 arany, -2 ÉP], 2 ezüsttollú nyíl és 1 drakolder kulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [22. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [21. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [24 pontot használtál fel, van még 469.]

lm 27 900 28 mozogsz 27 900 28
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [24. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 11 nyílvessző talált el. 94 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Újabb kanyar! [25. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 4 nyílvessző talált el. 27 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Úgy suhansz, mint az árnyék. A szűk járat megint csak kanyarodik. [26. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. 6 nyílvessző talált el. 47 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [27. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 10 nyílvessző talált el. 82 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+106 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [28. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy ongóliant van előtted! Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 88 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az ongóliant testét. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted az ongóliant jobb lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP], 18 arany és 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 52 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 63, gyógyulás: 80, összesen: +17 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót [göcsörtös bunkó ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. [40 pontot használtál fel, van még 429.]

lm 32 40 mozogsz 32 40
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [29. PONT.] Folytatod az utat. Egy pillanatra megállsz fülelni. [31. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 22 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Egy nagyobb terembe érkezel. [32. PONT.] Egy bibircsók-óriást veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bunkó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bibircsók-óriás jobb lábát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [33. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [35. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [37. PONT.] Egy tűzelementál lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a tűzelementál lángoló testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tűzelementál fejét. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a tűzelementál lángoló testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A tűzelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védelmez.) Véres nyál csordul ki a tűzelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 626, sebződés: 61, gyógyulás: 85, összesen: +24 ÉP}

Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [38. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [40. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [24 pontot használtál fel, van még 405.]

kpcs 3 40 kapcsoló 3
Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [0 pontot használtál fel, van még 405.]

lm 39 22 21 mozogsz 39 22 21
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [38. PONT.] Az út végén egy kőlépcső vezet fölfelé. Próba szerencse - megpróbálod! [39. PONT. --> 2. SZINT, 17. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [18. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 24 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [20. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [22. PONT.] Megbotlasz valamiben: 1 norgat kulcs. Felpakolsz. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [21. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [18 pontot használtál fel, van még 387.]

kpcs 3 21 kapcsoló 3
Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

a 471 3836 10 átadod a 471. tárgyat a 3836. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 norgat kulcsot Süsü részére. [5 pontot használtál fel, van még 382.]

aa 470 472 524 átadod a 470. tárgyat a 472. tárgyat az 524. tárgyat
Sajnos nincs nálad kholden kulcs. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 dizen kulcsot Süsü részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 drakolder kulcsot Süsü részére. [10 pontot használtál fel, van még 372.]

ek 273 2 243 t. energia kisütése: 273 2 243
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 43 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

vv 109 25 25 elmormolod a 109. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 370.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 370.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 370.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 370.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 370.]
Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+1054 varázspont.) Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 370.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 370.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 370.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 370.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 370.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 370.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 370.]

ek 273 11 204 t. energia kisütése: 273 11 204
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 11 VP-nél kevesebb, plusz 4 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 370.]

a 504 4299 1 átadod az 504. tárgyat a 4299. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Pumuk-Lee részére. [5 pontot használtál fel, van még 365.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 365.]

szk 225 keresed a 225. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy átokmurgattyút. [0 pontot használtál fel, van még 365.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 364.]

* 2. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

* 3. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 363.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 363.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 363.]

* 4. BP: elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 363.]
Ez a tereptípus sajnos nem alkalmas oltár teremtésére. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

* 5. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 363.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 812. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 363.]
Leveszed az Ovgun nyakláncát, majd a nyakadba akasztod a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

* 7. BP: használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

* 8. BP: kiveszel a bankból a 124. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát.
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. (Befejlesztettél a tudati képességbe 4 TU-t.) Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 323.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! (Befejlesztettél a tudati képességbe 4 TU-t.) Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 237 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 283.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! (Befejlesztettél a tudati képességbe 4 TU-t.) Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 161 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 243.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. (Befejlesztettél a tudati képességbe 4 TU-t.) Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 85 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 203.]

tf 1 3 fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 80 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 24, 1.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 432 pontot. A következő körben tehát 632 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÉMÁNT KARPEREC (728. TÁRGY)
Csodaszép ékszer ezek az apró gyémántokkal berakott ezüst karperec! Bár mágikus képességgel nem bír, egy magára valamit is adó dáma vagy lovag öltözékének nélkülözhetetlen kelléke.

PÖRHEMÓR KÖRE (205. VARÁZSLAT)
Pörhemór egy különc Fairlight pap volt, aki ideje nagy részét sötét labirintusok felderítésével töltötte. Nem csoda, hogy varázslatok sorát fejlesztette ki, amely ebbéli foglalatosságát könnyebbé teszi. A Pörhemór köre ezek közül az egyik legpraktikusabb: elhelyezheted egy labirintusban, és később egyetlen szó kimondásával visszateleportálhatsz erre a pontra! Használata a V 205 <referenciapont> paranccsal történik. (<referenciapont> ne legyen 1!) <referenciapont>-ot nem muszáj megadnod, de ha megteszed, a varázslatot csak akkor fogod elmondani, ha a megadott ref. ponton állsz. Legközelebb, ha kiadod a V 205 1 parancsot, akkor huss, visszateleportálsz Pörhemór körére. Egyszerre csak egy köröd lehet érvényben, ha újat raksz le, az előző törlődik. Egy körre többször is visszateleportálhatsz. A varázslat 30 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy ezüstdarab. A visszateleportáláskor nincs szükség VP-re vagy anyagi komponensre, de vagy a labirintusban kell lenned, vagy legalábbis azon a mezőn, ahol a labirintus van. Vigyázat, Pörhemór köre beleszámít abba a tíz varázslatba, ami egyszerre rajtad lehet!

KARAKTERLAP

Főnix, egy szőke, copfos hajú, piros szemű, harcsabajszos troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 291. fordulód.

Erő: 56 (74) Szint: 29 Merészség: 9/5 Magasság: 260 cm
IQ: 35 (38) Támadás: 48 Agresszió: 3 Testsúly: 480 kg
Ügyesség: 35 (41) Védekezés: 77 Menekülés: 30 % Életkor: 23/24 év
Egészség: 41 (49) Életpont: 600/581 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 47 (62) Varázspont: 1074/752 Pénz: 5553 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 35/10 Pszi pont: 302/134 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 29
Eddig összesen 2223 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35669 TP-t kaptál. Jelenleg 2799590 TP-d van. A következő szinthez még 200410 TP szükséges. Trófeáid: tollaskígyó, kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus. A 290. fordulódban 14068 arany került a bankszámládra. 14068 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/43 ökölvívás: 4/9 szúrófegyverek: 21/8
vágófegyverek: 8/89 ütőfegyverek: 35/44 (+10%) lőfegyverek: 30/39 (+10%)
dobófegyverek: 14/4

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/96 2. nyomkövetés: 51/58 3. mászás: 11/21
4. csapdakészítés: 24/39 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/33 (+48%) 6. gyógyítás: 22/99
7. titkosírás: 4/63 8. felderítés: 21/91 (+18%) 9. szörnyidomítás: 13/37
10. teológia: 69/83 (+94%) 11. taumaturgia: 86/48 (+31%) 12. szerencsejáték: 2/31
13. versengés: 19/66 14. harcművészetek: 9/60 15. zene: 7/49
16. szörnyismeret: 41/93 17. pszi: *21/100 18. zárnyitás: 20/97 (+1943%)
19. vadászat: 17/6 20. vitalitás: 1/41 21. bányászat: 29/26
22. testépítés: 62/42 (+61%) 23. úszás: 15/20 24. főzés: 9/84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 250 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), massza (#217), liumbe (#349), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), kamionoszaurusz (#767), kisebb quwarg isten (#213), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
szintszívó (#96), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Asylux csapdája (#233, 20 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) áldomás II (#169) méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126)
vámpirizáció (#1) csupasz izom (#28) láth. észlelése (#78) tűzmágia (#157)
varázsenergia (#161) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 28, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
tűzgolyó (#155) >> nők (#999) tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998)
tűzgolyó (#155) >> 21. szintű lényekre izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
tűzgolyó (#155) >> élőholt ősmágus (#179) tűzgolyó (#155) >> pszi őselementál (#258)
izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237) tűzgolyó (#155) >> noth szellem (#250)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) izomernyesztés (#33) >> halálelementál (#279)
Asylux csapdája (#233) >> kamionoszaurusz (#767) háló (#186) >> magnetikus praglonc (#200)
tűzgolyó (#155) >> 28. szintű lényekre tűzgolyó (#155) >> lidércúr (#252)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 28, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291) pszi-acéltorony (#98) >> aranyfecske (#283)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)
védelem sav ellen (#36) >> élőholt ősmágus (#179) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: éhes
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60.
2.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 drótszőr (#37) 1 gyíkfű (#201)
1 gyöngymangó (#135) 2 isteni könnycsepp (#260) 2 kholden kulcs (#470)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kulcskarika (#648) 2 mandibulapenge (#125)
3 márványkulcs (#245) 1 mihlanil csizma (#602) 1 mihlanil sisak (#596)
1 nagy aranykulcs (#246) 4 norgat kulcs (#471) 5 pirkit (#153)
1 quwarg tojás (#360) 1 sáfránypor (#211) 1 shinai gömb (#348)
5 spiritusz (#170) 2 varázskő (#305) 35 víz (#27)
1 aranytermő ládikó (#504) 1 rézdarab (#70)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1196 arany (#50) 10 ezüstdarab (#326) 2 ezüsttollú nyíl (#363)
1 gyémánt karperec (#728) 3 gyógykenőcs (#313) 5 kaktuszbogyó (#429)
1 manakristály (#500) 1 Mjölborg kalapácsa (#523) 1 rókafarok (#124)
3 tudás gyöngye (#522) 1 vámpírfog (#1221)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(193,12) a 94. labirintus bejárata, agyagelementál (#203), bazaltelementál (#204), jégelementál (#277), bávatag golombár (#165), tűzelementál (#276), viharóriás (#278), hegyi góliát (#244), ongóliant (#159), bibircsók-óriás (#120)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Megváltozott az internetes fordulók kinézete. A fontosabb változások:
- Minden sebzés, sebződés ki van emelve (korábban volt, ami elsikkadt a szövegben), illetve a gyógyulások, forduló végéig tartó és permanens változások, valamint a szerzett kincsek is. Ezenkívül a hibaüzenetek, hibás parancsok is kiemelést kaptak.
- Ha online nézed a fordulódat, a tárgyak, szörnyek, varázslatok nevére kattintva feljönnek azok enciklopédiái.
- A karakterlapon a tárgylistán a KF-elhető tárgyak slotonként vannak felsorolva azoknál a karaktereknél, amelyeknek legalább 100 féle tárgya van. Itt a tárgyak neve fölé mozgatva az egeret, kiírja a böngésző a tárgy fontosabb tulajdonságait.
- A csatákat kicsit beljebb kezdjük, hogy elváljon a többi szövegtől, s mögöttük rövid statisztikát közlünk arról, hogy a karakter mennyit sebzett, mennyit sebződött, mennyit gyógyult a csata közben.
- A bolti tárgylistát és a varázslótornyos varázslatkészletet táblázatba szedtük.
- Hogy a labirintusok, titkosírások tökéletesen megjelenhessenek, az ehhez szükséges képeket töltsd le erről az oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=4 .
- Amennyiben nem vagy elégedett a forduló színeivel, letölthetsz más stílusbeállításokat a következő oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=5 .

Üzenet küldése a karakternek