290. forduló, 292. forduló, Kripta Gitta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 15. 12h:04'
EZ A 300. JÁTÉKHETED, 291. FORDULÓD
301. játékheted kezdete: aug. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX

KRIPTA GITTA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,94] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 2 manifeszt.nyúlványt. A játékvezető átadott Neked 1 alligátorbőr cipőt.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 4 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+98 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+68 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 450.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 450.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 445.]

* 4. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 445.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+69 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 405.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 405.]

v 4 elmormolod a 4. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 400.]

v 8 elmormolod a 8. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a gondolatolvasás varázslatot! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-9 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 399.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 394.]

ba 990 nem támadod a jó jelleműeket
BA 990 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

ba 989 nem támadod a semleges jelleműeket
BA 989 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

hh 1546 1629 1534 használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat az 1534. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 392.]
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy mágikus ütés varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [1 pontot használtál fel, van még 391.]
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy kisebb quwarg isten! Jobbnak látod, ha nem keveredsz harcba vele! A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [41 pontot használtál fel, van még 350.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+8 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 310.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[101,93] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 30 életpontot sebeztél. Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 26 életpontot sebeztél. A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez jó móka lesz. Egy követ dobsz a kobra felé. A hirtelen zajra a gazdája felé kap, és megmarja azt. A kígyóbűvölő azonnal meghal. Miután elmászik a kígyó, megnézed, hogy mi van még a kosárban. Még egy kobrát látsz. Elmenekülsz, mielőtt a turbános férfi sorsára jutnál. (+2 gonoszság.)
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kaktusztüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [101,92] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy erszényes elkarog. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog bal lábát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog jobb oldalát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az erszényes elkarog farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. Patájával az erszényes elkarog kissé megtaszít. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 1053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [101,91] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy vérfürdető magszim. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (5 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 25 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Felfedeztél egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Spear Hackman. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 tünde nyilat. Erőd TF-elődött. [63 pontot használtál fel, van még 247.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[101,90] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a bundás csirmáz bal első lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 dözmöng szivet. Elhagyod a furcsa képződményt. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [101,89] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [101,88] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku légiós nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós jobb karját. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós bal vállát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku légiós fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 938 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy tavacska van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [52 pontot használtál fel, van még 195.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[101,87] Szűnni nem akar a zöld síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délről folyik északra. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Tetszik neked az árnymanó ötlete, ezért gyorsan lekapod a manólány sapkáját, és bedobod az odúba. Mivel nincs a lányon sapka, gyorsan őt is betuszkolod a nyíláson. Fütyörészve indulsz tovább. (+2 gonoszság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg harcos nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1244 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [101,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy kérődző etra. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra jobb első lábát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel iszonyatosan megcsapod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kérődző etra feléd rúg, de nem talál el. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kérődző etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délről folyik északra. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy tavacska van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [101,85] Továbbra is síkságon vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt templomot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Megsimogatod a fejét, de nem értékeli túlságosan. Ezt abból látod, hogy úgy üvölt, mintha nyúznák. Lehet, hogy azért, mert a sebét fogdosod? Újra megpróbálod, és látod, hogy igazad volt. Addig próbálgatod, amíg a majomnak is tetszik, ugyanis már nem üvölt. Igaz, mást sem csinál. (+2 gonoszság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Raia oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [66 pontot használtál fel, van még 129.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy opati polip!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (7 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 polip szívókát. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 109.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy hínárevő piranha!

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 89.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Úszik feléd valami. Egy trosnyogó szakóca!

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. {KCC:} Szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 69.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy hínárevő piranha!

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 49.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Fúj! Egy dög úszik előtted. Öklendezve a felszínre merülsz. Mára elment a kedved az úszástól. [20 pontot használtál fel, van még 29.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Nincs szerencséd! A víz alatt csak hínárokat találsz, se kincs, se szörny. [20 pontot használtál fel, van még 9.]

usz 20 úszol 9 pontért
20-nál kevesebb TVP-ért értelmetlen ezt a parancsot végrehajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

usz 20 úszol 9 pontért
20-nál kevesebb TVP-ért értelmetlen ezt a parancsot végrehajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: kutatsz 6 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [6 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 16, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját fal föl a sullár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 453 pontot. A következő körben tehát 453 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah püspöke vagy. Papi hited: 196. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 291. fordulód.

Erő: 38 (42) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 143 cm
IQ: 44 (50) Támadás: 24 Agresszió: 4 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 38 (44) Védekezés: 46 Menekülés: 30 % Életkor: 8/8 év
Egészség: 36 (42) Életpont: 342/253 Jellem: gonosz (405) Tul. pont: 0
Szerencse: 47 (56) Varázspont: 658/54 Pénz: 2112 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/-2 Pszi pont: 138/190
Eddig összesen 1260 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5648 TP-t kaptál. Jelenleg 791559 TP-d van. A következő szinthez még 8441 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, tyrannoszaurusz rex, ongóliant. A 284. fordulódban 24586 arany került a bankszámládra. 24708 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/40 (+32%) ökölvívás: 25/40 (+5%) szúrófegyverek: 12/20
vágófegyverek: 17/6 (+3%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 25/16 (+5%)
dobófegyverek: 7/48

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/66 2. nyomkövetés: 61/33 (+18%) 3. lopás: 16/15
4. mászás: 10/97 (+3%) 5. csapdakészítés: 20/89 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/84
7. gyógyítás: 38/52 (+68%) 8. titkosírás: 5/75 9. felderítés: 24/5 (+7%)
10. szörnyidomítás: 6/1 11. teológia: 31/41 (+2%) 12. taumaturgia: 31/48 (+7%)
13. szerencsejáték: 2/76 14. versengés: 7/45 15. harcművészetek: 19/12
16. zene: 12/84 17. szörnyismeret: 9/36 18. pszi: 22/54 (+2%)
19. vadászat: 10/14 20. bányászat: 30/70 21. úszás: 10/63 (+36%)
22. főzés: 10/22 23. csapatmunka: 5/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz a 3957. karaktertől (3957) hebrencs csapdát (#147), az elfektől (2) hebrencs csapdát (#147)
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 5484. karakternek
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12)
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), téfea magoflux (#98)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
gonoszok (#988)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tolvajvér (#364) mágikus ütés (#147)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 acéltű (#334) 4 kaja (#2) 1 madártoll (#112)
3 tinta (#101)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
28 arany (#50) 1 dözmöng szív (#122) 1 elkarog szőr (#665)
4 gyenge méreg (#26) 2 kaktusztüske (#114) 1 magszim bél (#103)
3 polip szívóka (#391) 1 tünde nyíl (#554) 7 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(101,85) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), tavacska, oltár, Chara-din monolitja (#534), 25. jellempróba, opati polip (#195), hínárevő piranha (#194), trosnyogó szakóca (#192)
(101,86) kérődző etra (#368), patak, Raia oltár
(101,87) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), patak, 21. jellempróba, quwarg harcos (#201)
(101,88) ryuku légiós (#361), oltár
(101,89) patak
(101,90) grok-képződmény (#149), bundás csirmáz (#93)
(101,91) vérfürdető magszim (#148), nekrofun (#173), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(101,92) erszényes elkarog (#354)
(101,93) manaelementál (#290), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), szent tölgyfa (#393), 34. jellempróba, Raia oltár

Üzenet küldése a karakternek