Magányos Farkas 293. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. máj. 31. 14h:42'
EZ A 551. JÁTÉKHETED, 293. FORDULÓD
552. játékheted kezdete: jún. 3.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5678
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 850
Extra forduló: 10 |
|
MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [192,70] koordinátán. Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen
valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába:
mintha túlvilági erõk töltenék be a levegõt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a
fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Nagy
harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérzõ sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a
meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhetõ, széttört káosz
szimbólum...
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl
haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok
lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idõ ellenére is sikerült némi életerõt
visszanyerni. (+4 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+15 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erõd
regenerálódik. (+11 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) A jóltápláltság
következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sok idõt töltöttél azzal, hogy egy kultúrmasztodon nyomára bukkanj. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környezõ néhány
négyzetmérföldes területen. [8 pontot használtál fel, van még 635.]
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs
varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van
még 630.]
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot
| Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.)
[0 pontot használtál fel, van még 630.]
* 3. KP: | elmormolod a 78. varázslatot
| Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Egy végsõ mozdulattal
elõhívod a láth. észlelése varázslatot! [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád
fejlõdik. (+6 max. varázspont.) [5 pontot használtál fel, van még 625.]
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot
| Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a kitartó ló
varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 620.]
* 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot
| Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az
esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 615.]
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot
| Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltada munka gyümölcse
varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 615.]
* 7. KP: | t. energia kisütése: 145 2
| Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van
még 605.]
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot
| Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Befejezted a vámpirizáció
varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 600.]
fku 200 | felt. kutatás 200
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 600.]
tno 2 3 | növeled a 2. tulajdonságodat
| A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed
magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 600.]
fkt 69 99 1 | felt. készítesz a 69. tárgyat (99 darabot)
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 600.]
t 290 | támadod a 290. szörnyet
| FT 290 parancs tárolva. (Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld
hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja a
manaelementál lebernyegét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát
ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 308
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerõ). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a
manaelementál testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). Transzformálsz! (+3 varázspont.)
Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.)
Energia áramlik beléd (+7 vp). Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 309
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerõ). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor
meglegyinted a manaelementál testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). Transzformálsz!
(+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled
meggondolta a dolgot, inkább menekül.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 600.]
m 3 6 6 | mozogsz délkeletre, nyugatra, nyugatra
| [193,71] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel
kiszúrtál egy õsi csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Hideg szél borzolja a hátadat. Csontok,
fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelõre nem találsz. Hajjaj, ettõl a rengeteg melótól még a
bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted
a fosztogatást. Egy csontváz védelmezi a vadászterületét.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja a
csontváz jobb lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit
elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
48 tapasztalati pontot kaptál. Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Valamit kifordít az ásód.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy orgyilkos tõr [orgyilkos tõr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2
ÉP]. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.
Mielõtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja a
sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit
elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
530 tapasztalati pontot kaptál. A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Folytatod a melót egy
varkaudarhoz méltó kitartással. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz védelmezi a vadászterületét.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 2 vashegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz testét. (2
támadással 27 életpontot sebezve.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
48 tapasztalati pontot kaptál. Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetõleg sohasem jön keményebb. Hirtelen zajra leszel
figyelmes - valami közeledik! Egy élõholt mágus védelmezi a vadászterületét.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled
megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 17 életpontot vesztettél. A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal
néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja az élõholt mágus jobb vállát. (4 támadással 66
életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával iszonyatosan megcsapod az élõholt mágus bal
lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Pengepajzzsal
megvágod az élõholt mágus jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Transzformálsz!
(+2 varázspont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja
a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Az élõholt mágus összeesik, és nem mozdul
többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
922 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ez mán' ölészet volt a javából!
Megvizslatod, hogy honnét bújt elõ a szörny, és ott kutakodsz tovább. No de hiába - semmit sem találsz! A csatamezõ fölött
óriásira nõtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol.
Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din
monolitját. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod,
hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha
van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Továbbmész...) [192,71] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit.
Hmm, csak egy Raia szent lovagja. Ettõl nincs semmi félnivalód. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes)
törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyûjtöttél 5 szárnyas hernyót. Ügyességed
TF-elõdött.
(Továbbmész...) [191,71] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Észreveszel egy
kihívás tornyát. Ráérõsen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy
hatalmas troll elõl menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged
(41. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád.
Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sûrûben elbújni. A sikeres rejtõzködéstõl rögtön bátrabb leszel.
Lassan kikukucskálsz. Azonnal rájössz, hogy egy kputtyintó csalán ijesztett meg. Amikor már eltûnt szem elõl, elõbújsz.
Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. [110 pontot használtál fel, van még 490.]
be 502 2 | bemész az 502. épületbe
| Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a
10 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következõ szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm
találmányba, de láthatóan mûködik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki
Roóklimmjiusmurr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A teszt során az intelligenciádat, a mûveltségedet teszik
próbára. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy púderkõ. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerõ
tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki
egy era formázó minta. Csak makogni tudsz. Dunsztod nincs róla, hiszen még sosem láttad!
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még
480.]
be 502 2 | bemész az 502. épületbe
| Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a
10 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következõ szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm
találmányba, de láthatóan mûködik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki
Braklomplakmurr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel
rendelkezel. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy goblin. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte
azonnal válaszolsz. 100 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcsõ, se létra.
Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következõ szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl,
láthatóan tetszik neki, hogy lenyûgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat
közepes nehézségû: a termet vérben forgó szemû quwarg parafenoménok járják, köztük kell úgy ellopódzkodni, hogy egyik
se fedezzen fel. Hangtalanul lopakodva megindulsz. Néha percekig dermedten állsz, amíg guvadt szemmel egy parafenomén
a közeledben szaglászik, de nem vesznek észre! Nagy kõ esik le a szívedrõl, amikor végre átjutsz, és megragadod a gyõzelmet
jelentõ zászlócskát. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és
hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetõleg egy tányérszerû kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy
Gyémántgyúró Bergin nevû törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. Egy vadász quwarg
legyõzése a feladatod. Mindent használhatsz!
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyû nyíl.
Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a
Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg
testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerõ). Transzformálsz! (+10 varázspont.)
Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a vadász quwarg jobb középsõ lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz
(+3 életerõ). Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe.
(1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és
nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8
varázspont.]
Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következõ feladathoz. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek
feljebb. Sehol egy lépcsõ! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú,
páncélt viselõ törpe vár. Bemutatkozik, a neve Tölgyfapajzsos Grindan. Õ lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a
tárgyra tér, ismerteti a próbát. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Mondd el a
kalandmesternek, hogy milyen is egy praglonc hártya. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerõ tapssal jutalmaz, de
eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy drakolder szem.
Úgy látszik, jobban oda kellett volna figyelni az iskolában! Erre a kérdésre nem tudsz válaszolni.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még
440.]
be 502 2 | bemész az 502. épületbe
| Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a
10 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következõ szintre. Keleti
kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevû gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar,
úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladatod egyszerû: egy csatában megsebesült katonát kell gyógykezelned, varázslat
és pszi nélkül! Nekilátsz, szakszerûen választasz az elõre kikészített gyógyfüvek közül, a katona egykettõre jobban lesz, már
mosolyog is. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következõ szintre. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcsõ, se
létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következõ szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm
üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyûgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti.
Harcolnod kell, ellenfeled egy velociraptor. Öld meg a szörnyet! A lény már elõ is bukkan.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Alaposan megsorozod a velociraptor jobb karját. (4
támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat
szórva összezúzod a velociraptor testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerõ).
Transzformálsz! (+6 varázspont.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a velociraptor testét. (1 támadással 15 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). A velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot
vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee!
Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 raptor karmot. [raptor karom ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] 1344 tapasztalati
pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következõ feladathoz. Szûk csigalépcsõn
mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsõsor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe
öltözött elf fogad, aki Shinea néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A teszt során az intelligenciádat, a
mûveltségedet teszik próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy ezüsthegyû
nyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják õket a próba végeztével.
Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] -
Csak ennyi? - kérded. Nekilátsz, és lázas munkával legyártasz egy ezüsthegyû nyilat 600 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcsõ? Fejedet
csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár
rád odafent, aki Kõsisakos Rain néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladatod igen nehéz: a teremben
megépítették Zotlak Hoard, az egykori triklem drakolder császár síremlékének modelljét, annak csapdáival. Ezeken átjutva
kell elhoznod Zotlak koronájának másolatát a belsõ kamrából! Huh. Megindulsz. Az elsõ néhány csapda nem jelent
nehézséget, de nyilvánvaló, hogy csak etetésnek szánták. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy lezuhanó kõtömb elõl. Pfû!
Hirtelen egy mágikus energiáktól izzó ajtó elõtt találod magad. Eltöprengesz, hogyan juthatnál át, amikor dübörgés tudatja,
hogy még egy csapda elkerülte figyelmedet (talán az is mágikus jellegû volt?) Végül visszafordulsz, hiszen nem akarsz porrá
zúzódni.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a
torony elõtt találod magad. [40 pontot használtál fel, van még 400.]
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
| [190,70] A bozótost dombság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kazmárt.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp
új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de
ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Gort Grán vigyorog kajánul. Oldalt pillantva,
meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerû anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással
hozzájuthatnál. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok
vezetnek délnyugatra.
(Továbbmész...) [189,69] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha
töri meg egy-egy facsoport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz,
egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy
Chara-din monolitját. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel
próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Öreg
nyomkövetõként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz
még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 csalánvirágot. Ügyességed TF-elõdött.
(Továbbmész...) [188,69] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád
leselkedik. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Valahogy hiányzik belõletek
ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak,
mit fedeztél fel: egy õsi csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól.
Megdermedsz, de aztán semmi. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Messze, a
csatamezõ túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért
átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy óriás csontváz támad rád.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyû nyíl.
Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz zörgõ csontjait. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál.
Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak.
Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz testét. (2 támadással
103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerõ). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az
óriás csontváz bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Az óriás csontváz karmai
megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de
két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Folytatod az exkavációt. Valamit
kifordít az ásód. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy göcsörtös bunkó [göcsörtös bunkó ládikóba->
(185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy szintszívó jön feléd.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyû nyíl. Pár
lövedéked átjárja a szintszívó testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd
halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 280
tapasztalati pontot kaptál. Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Átsétálsz a csatamezõ
túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást.
Egy csontváz támad rád.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 2 vashegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz sárga koponyáját. (2
támadással 25 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
48 tapasztalati pontot kaptál. Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetõleg sohasem jön keményebb. Megzavartak!
Bosszankodsz. Egy élõholt mágus készül a lemészárlásodra.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekezõ mágiát. Távolról jégcsóva varázslatot lõ rád a
másik. 12 életpontot vesztettél. Mielõtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4
vashegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja az élõholt mágus testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve
a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával iszonyatosan megcsapod az élõholt mágus bal lábát. (1 támadással 53 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengepajzzsal végigvágod az élõholt mágus testét.
(1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az élõholt mágus feléd
sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és
pusztító tüzet lõ rád. Alig pörkölõdsz. 11 életpontot vesztettél. Az élõholt mágus összeesik, és nem mozdul többé.
Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
922 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Valami szöget üt a fejedbe - lehet,
hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az!
Rábukkantál az igazi zsákmánytermõ-vidékre: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bronzpáncél
[bronzpáncél ládikóba-> (185,60)-> 32 arany, -2 ÉP] és egy ubuk dobónyíl. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal
urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy álomvirágot. Épp
virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási fa
álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl
mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás
szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy
gyilkos csalánt. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre.
Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 csalánvirágot. Ügyességed TF-elõdött. [80 pontot használtál fel, van még 320.]
m 4 6 5 | mozogsz délre, nyugatra, délnyugatra
| [188,70] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy rát-fát. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól
látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes)
emberi nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyûjtöttél 5 szárnyas hernyót. Ügyességed
TF-elõdött. (+1 ügyesség.)
(Továbbmész...) [187,70] Még mindig füves síkságon vagy. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy
tûzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Utad során
felfedezel egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Éktelen
káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tûnõ szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas
csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad
egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen
lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a
rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy Raia szent lovagja. Közelrõl egész
szimpatikus. Valószínûleg õ is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll. Éles
szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek
északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek
délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 csalánvirágot. Ügyességed TF-elõdött.
(Továbbmész...) [186,71] Szûnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy
oltárt. Tharr hívõi építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Egy manólányt
veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban
méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21.
jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati
pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek
délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek
nyugatra vezetnek. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 csalánvirágot. Ügyességed TF-elõdött. [100 pontot használtál fel, van még 220.]
[185,71] Vált a terep: ritka erdõben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a
közelben egy gyilkos csalánt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen
kegyelemért könyörög Marcho Ven-Saak elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien
megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A madarak már messzirõl jelzik
VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bávatag golombár. Gyanakodva végigméritek
egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész. Nyomok után kutatsz,
sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe
nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 csalánvirágot. Ügyességed TF-elõdött. [20 pontot használtál fel, van még 200.]
t 201 1 | támadod a 201. szörnyet
| FT 201 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 200.]
t 50 | támadod az 50. szörnyet
| FT 50 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 200.]
t 155 1 | támadod a 155. szörnyet
| FT 155 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 200.]
ba 3708 996 324 | nem támadod a 3708. kalandozót Tharr híveit a 324. szörnyet
| BA 3708 parancs törölve. BA 996 parancs törölve. BA 324 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 200.]
in 1148 272 325 | leírod az 1148. kalandozónak a 272. szörnyet a 325. tárgyat
| Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy pszi elementál lord. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni
(készíteni) ezüstkardot. [0 pontot használtál fel, van még 200.]
in 1148 275 330 | leírod az 1148. kalandozónak a 275. szörnyet a 330. tárgyat
| Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy triklem
drakolder. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mirtuszkoszorút. [0 pontot használtál fel, van még 200.]
in 1148 276 337 | leírod az 1148. kalandozónak a 276. szörnyet a 337. tárgyat
| Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tûzelementál.
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) piranha zsákvédõt. [0 pontot használtál fel, van még 200.]
in 1148 277 340 | leírod az 1148. kalandozónak a 277. szörnyet a 340. tárgyat
| Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy jégelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet
szerezni (készíteni) hadilobogót. [0 pontot használtál fel, van még 200.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
| Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 197.]
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot
| Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot!
Kakukk! Kakukk! [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 197.]
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat
| Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid,
nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.]
[0 pontot használtál fel, van még 197.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól:
mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal
játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 29, 16.
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester:
szinte azonnal elalszol. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a
tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 197 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 197 pontot vihetsz át. Kapsz még 434 pontot. A következõ
körben tehát 631 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP |
Magányos Farkas, egy szõke, kontyos hajú, zöld szemû árnymanó férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Tharr félisten hatalmú szolgája vagy. Papi hited: 536. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 293. fordulód.
Erõ: | 54 (58) | | Szint: | 24 | | Merészség: | 5/5 | | Magasság: | 110 cm |
IQ: | 40 | | Támadás: | 24 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 29 | | Védekezés: | 44 | | Menekülés: | 20 % | | Életkor: | 27/28 év |
Egészség: | 33 | | Életpont: | 338/469 | | Jellem: | semleges | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 43 (48) | | Varázspont: | 457/432 | | Pénz: | 687 arany | | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 21/3 | | Pszi pont: | 10/5 | | Halhatatlanság: | 1 % | | EFejl: | 30 |
|
Eddig összesen 2076 szörnyet (10 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 8806 TP-t kaptál. Jelenleg 1228094 TP-d van. A következõ szinthez még 171906 TP szükséges. Trófeáid: tyrannoszaurusz rex, sivatagi doareg, éjkornis. A 281. fordulódban 5697 arany került a bankszámládra. 5924 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 12/0 | | ökölvívás: | 7/62 | | szúrófegyverek: | 10/4 |
vágófegyverek: | 22/31 (+1%) | | ütõfegyverek: | 27/30 (+3%) | | lõfegyverek: | 24/61 (+2%) |
dobófegyverek: | 23/71 | | | | | | |
|
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); vashegyû nyíl (#176) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Szkander vereségeid: 67 gyõzelmeid: 56 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 30/90 (+17%) | | 2. nyomkövetés: | 83/62 (+36%) | | 3. lopás: | 9/16 |
4. mászás: | 15/75 (+2%) | | 5. csapdakészítés: | 18/87 (+5%) | | 6. csapdaészlelés: | 4/12 (+9%) |
7. gyógyítás: | 40/77 (+2%) | | 8. titkosírás: | 6/20 | | 9. felderítés: | 21/39 (+3%) |
10. szörnyidomítás: | 3/24 | | 11. teológia: | 43/91 (+8%) | | 12. taumaturgia: | 27/1 (+2%) |
13. szerencsejáték: | 8/19 | | 14. versengés: | 1/31 | | 15. harcmûvészetek: | 3/11 |
16. szkanderozás: | 26/54 | | 17. zene: | 1/40 | | 18. szörnyismeret: | 7/75 (+18%) |
19. pszi: | 1/24 | | 20. zárnyitás: | 2/73 | | 21. vadászat: | 15/64 |
22. bányászat: | 25/57 (+10%) | | 23. úszás: | 11/60 | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
totem 50% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)] |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 99 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 99 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 99 darabot ) |
mászol max. 60 TVP-ért |
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
tüskés harci gromak (#156), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
pszi õselementál (#258), bûbájlidérc (#761), drakolich (#760), viharóriás sámán (#324), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital fõzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | idõcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tûzesõ (#61, 16 VP) | erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élõholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | | |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 8 költség alatt; |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | láth. észlelése (#78) | éber kakukk (#3) |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
Tharr haragja (#145) | >> | autentikus vámpír (#154) | | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) |
Tharr haragja (#145) | >> | kétfejû troll (#163) | | | | |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | | | | |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 1) |
2.) Egyike a végsõ kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! |
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 1) |
|
HÕSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | gromak páncél (#270) | 1 | | krapixlon fürdõruha (#454) |
1 | * | kvazár kesztyû (#445) | $1 | * | kvazár sisak ($266) | 1 | | lidérckorona (#531) |
1 | * | mágusköpeny (#453) | 1 | | mászókarom (#78) | 1 | * | sárga erõöv (#276) |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bot (#4) | 5 | | ezüsthegyû nyíl (#323) | 9 | | ezüsttollú nyíl (#363) |
1 | * | hosszú íj (#111) | 1 | | kampós acélszigony (#455) | >1 | | kõkalapács (#13) |
1 | | kõkés (#6) | 1 | * | Mjölborg kalapácsa (#523) | 1 | * | pengepajzs (#425) |
1 | | Pusztítás Botja (#316) | 4 | * | sallank nyíl (#129) | 1 | | ubuk dobónyíl (#138) |
18 | | vashegyû nyíl (#176) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | arany papi karkötõ (#309) | 1 | | halálhozó talizmán (#813) | 2 | * | két kard szimbólum (#144) |
1 | * | kristályrend (#545) | $1 | * | obszidián karkötõ ($229) | 1 | * | smaragd védõgyûrû (#223) |
1 | * | szerencsetalizmán (#366) | 1 | * | Tharr Keresztje (#287) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | acéltû (#334) | 1 | | aranytermõ ládikó (#504) | 1 | | aranytû (#272) |
1 | | ásó (#34) | 2 | | bronzkulcs (#76) | 1 | | csontkulcs (#74) |
2 | | deus ex machina (#1) | 6 | | ezüst kulcs (#184) | 3 | | gyógykenõcs (#313) |
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 11 | | kaja (#2) | 1 | | kis aranykulcs (#240) |
1 | | kötél (#92) | 1 | | mászókampó (#165) | 1 | | nagy aranykulcs (#246) |
3 | | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | | nagy vaskulcs (#186) | 1 | | olló (#335) |
2 | | pszi kristály (#618) | 4 | | sötét tekercs (#535) | 1 | | szeksztáns (#32) |
1 | | tatu dob (#234) | 2 | | varázskõ (#305) | 2 | | vaskulcs (#183) |
3 | | zárnyitó készlet (#39) | | | | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
5 | | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 50] |
6 | | fûszertartó (#210) | [bennük 4 csepp sáfránypor (#211), fér még: 26] |
2 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 24] |
3 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 30] |
8 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 33 csepp spiritusz (#170), fér még: 127] |
1 | | szent kehely (#257) | [benne 7 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 3] |
8 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 19 csepp ugh méreg (#166), fér még: 77] |
2 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 32 korty víz (#27), fér még: 8] |
7 | | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 140] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
9 | | álompor (#396) | 16 | | amniosz (#203) | 30 | | borkonyó bibe (#312) |
6 | | csalánvirág (#582) | 3 | | csillezsályalevél (#1253) | 10 | | csuklyavirág (#133) |
1 | | dözmöng szív (#122) | 6 | | ében toboz (#578) | 2 | | ezüstdarab (#326) |
3 | | fokhagyma (#403) | 6 | | fõnixtoll (#563) | 2 | | grifftojás (#179) |
50 | | gyöngymangó (#135) | 14 | | halcsont (#390) | 1 | | kazmár gyökér (#205) |
27 | | madártoll (#112) | 2 | | manifeszt.nyúlvány (#214) | 5 | | moa üveggömb (#383) |
6 | | mocsári penke (#148) | 22 | | pirkit (#153) | 19 | | polip szívóka (#391) |
2 | | purifikátor háj (#269) | 1 | | remák szív (#264) | 38 | | szárnyas hernyó (#69) |
1 | | Thargodan esszencia (#328) | 6 | | tükör (#43) | 15 | | vasérc (#152) |
3 | | xirnox szív (#213) | | | | | | |
|
Összsúly: 76.02 kg | Megterheltség: 60% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) |
31 | | borkonyó bibe (#312) | 21 | | galachmit (#310) | 140 | | kaja (#2) |
6 | | kaktuszbogyó (#429) | 33 | | kõszem (#304) | 50 | | mákrózsa virág (#56) |
33 | | ragasztó (#83) | 2 | | törpe õskõ (#633) | | | |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 | | isteni könnycsepp (#260) | 1 | | vashegyû nyíl (#176) | 4 | | víz (#27) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
32 | | arany (#50) | 1 | | álompor (#396) | 5 | | csalánvirág (#582) |
2 | | kaja (#2) | 10 | | szárnyas hernyó (#69) | 1 | | ubuk dobónyíl (#138) |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(185,71) manilla-fa (#91, belõle készíthetõ: #92), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582),
mûvészi porolit (#720), bávatag golombár (#165)
(186,71) Tharr oltár, gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), 21. jellempróba
(187,70) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Chara-din monolitja (#534),
gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), 47. jellempróba, oltár, Raia szent lovagja (#239)
(188,69) Raia szent lovagja (#239), óriás csontváz (#176), szintszívó (#96), csontváz (#48), élõholt mágus (#175), õsi
csatamezõ (#263), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), 43. jellempróba, gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ:
#582)
(188,70) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), Leah oltár
(189,69) gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), Chara-din
monolitja (#534), 42. jellempróba
(190,70) kazmár (#204, belõle készíthetõ: #205), vaskohó (#155), mûvészi porolit (#720), Raia oltár, érclelõhely
(191,71) kihívás tornya (#502), 41. jellempróba, oltár, kputtyintó csalán (#247), vadász quwarg (#241), velociraptor
(#161)
(192,70) manaelementál (#290)
(192,71) Raia szent lovagja (#239), rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69)
(193,71) csontváz (#48), sírlidérc (#172), élõholt mágus (#175), õsi csatamezõ (#263), Tharr oltár, Chara-din monolitja
(#534), 34. jellempróba
|