292. forduló, 294. forduló, Kripta Gitta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 16. 9h:07'
EZ A 300. JÁTÉKHETED, 293. FORDULÓD
301. játékheted kezdete: aug. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX

KRIPTA GITTA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,87] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 2 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 2 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+96 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+68 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 487.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 487.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 482.]

* 4. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 482.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 482.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 306 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 479.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 479.]

hh 1546 1629 1534 használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat az 1534. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 477.]
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy harmadik szem varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [1 pontot használtál fel, van még 476.]
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos torát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1244 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 ezüsttőrt. A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [41 pontot használtál fel, van még 435.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+9 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [40 pontot használtál fel, van még 395.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[105,88] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ezeket az elszórt dombokat együttesen Ibin domnoknak hívják. Régen királyok temetkeztek itt.

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ilkin érc) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy patakot. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,89] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.

Előtted csörgedezik egy kis patak, amely nyugatról folyik keletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy tavacskát. Délre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [103,90] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet.

[44 pontot használtál fel, van még 351.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[103,91] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy Métely közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Métely nyakát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a Métely jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a Métely testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. A Métely csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Métely farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A Métely csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A Métely összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Métely páncélja. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 6 csepp ugh mérget. 889 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [103,92] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Befeded a vermet ágakkal, levelekkel. A közelben találsz egy szundikáló ragyás burástyát. Bár könnyedén leölhetnéd, jobb ötleted támad - oldalba rúgod, és rögvest szaladni kezdesz a feldühödött szörnyeteg elől. A verem felé szaladsz, és könnyedén átugrod - a burástya viszont egyenesen beleesik! Rövid ideig hörgés, sikoltozás, és sav sziszegés hallatszik, aztán csak erőteljes csámcsogást hallasz. Gyorsan odébbállsz, hiszen a hevenyészett csapdából egy ilyen lény könnyedén kimászik. (+2 gonoszság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy márványtorony van. Délre egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő erszényes elkarog nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog bal oldalát. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel megütöd az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az erszényes elkarog nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. Patájával az erszényes elkarog kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 1053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [103,93] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy arató csattanat. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat zöld masszáját. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az arató csattanat testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. Az arató csattanat belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [81 pontot használtál fel, van még 270.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[103,94] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy erszényes elkarog került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog farkát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 1053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez jó móka lesz. Egy követ dobsz a kobra felé. A hirtelen zajra a gazdája felé kap, és megmarja azt. A kígyóbűvölő azonnal meghal. Miután elmászik a kígyó, megnézed, hogy mi van még a kosárban. Még egy kobrát látsz. Elmenekülsz, mielőtt a turbános férfi sorsára jutnál. (+2 gonoszság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy Fairlight templomot. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [103,95] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy alpesi tehén közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az alpesi tehén testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy templomot. Fairlight híveié. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Chara-din oltárt. Délre nézve látsz egy királyi őrsáncot. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy karmos tankány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány jobb első lábát. (5 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 825 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez.

(Továbbmész...) [103,96] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Felfedeztél egy királyi őrsáncot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din oltárt. Délkeletre nézve látsz egy templomot. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss elf nyomok vezetnek délre. [51 pontot használtál fel, van még 219.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 179.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 139.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 145 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 99.]

in 2465 277 444 leírod a 2465. kalandozónak a 277. szörnyet a 444. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy jégelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gór formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

in 2465 280 445 leírod a 2465. kalandozónak a 280. szörnyet a 445. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Védőnővér. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kvazár kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

in 2465 281 450 leírod a 2465. kalandozónak a 281. szörnyet a 450. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy vércápa sámán. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) feketekard nyakláncot. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

in 2465 282 451 leírod a 2465. kalandozónak a 282. szörnyet a 451. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ősdentor. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) zangrozi csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

in 2465 283 453 leírod a 2465. kalandozónak a 283. szörnyet a 453. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy aranyfecske. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

in 2465 284 454 leírod a 2465. kalandozónak a 284. szörnyet a 454. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy molgan. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) krapixlon fürdőruhát. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

in 2465 285 455 leírod a 2465. kalandozónak a 285. szörnyet a 455. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kronokukac. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kampós acélszigonyt. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

in 2465 286 456 leírod a 2465. kalandozónak a 286. szörnyet a 456. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kronotapír. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) arany pikkelyvértet. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

in 2465 287 457 leírod a 2465. kalandozónak a 287. szörnyet a 457. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kronoelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mithril láncinget. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

in 2465 288 458 leírod a 2465. kalandozónak a 288. szörnyet a 458. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ezerszemű bestia. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Rhatt páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 96.]

* 2. BP: kutatsz 10 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [10 pontot használtál fel, van még 86.]

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön.

[15 pontot használtál fel, van még 71.]

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [10 pontot használtál fel, van még 61.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 61.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 16, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. 2 kaját nyel le a sullár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ragyogó és ígéretes tehetség helyett több, mint ragyogó és ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +35 max. varázspont, +10 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 61 pontod maradt, ebből a következő körre 61 pontot vihetsz át. Kapsz még 455 pontot. A következő körben tehát 516 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉTELY (7000. SZÖRNY)
Ha a púpos burástyák királynője a ragyás burástya, akkor Métely a ragyás burástyák királynője. Magassága a trollokéval vetekszik. Három tojócsöve félelmetesen cuppogva keresi legújabb áldozatát. Reménykedj, hogy nem te leszel az. Mételynek még az ereiben is sav kering, fogai kicsattannak a méregtől. Reggelire vasvérteket fogyaszt. Láttán azonnal az jut eszedbe: szégyen a futás, de hasznos.

KARAKTERLAP

Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah püspöke vagy. Papi hited: 196. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 293. fordulód.

Erő: 38 (42) Szint: 22 Merészség: 7/5 Magasság: 143 cm
IQ: 44 (50) Támadás: 25 Agresszió: 4 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 38 (44) Védekezés: 46 Menekülés: 30 % Életkor: 8/8 év
Egészség: 37 (43) Életpont: 352/294 Jellem: gonosz (415) Tul. pont: 3
Szerencse: 47 (56) Varázspont: 693/108 Pénz: 2193 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/4 Pszi pont: 138/209
Eddig összesen 1274 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6699 TP-t kaptál. Jelenleg 805896 TP-d van. A következő szinthez még 194104 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, tyrannoszaurusz rex, ongóliant. A 284. fordulódban 24586 arany került a bankszámládra. 24831 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/40 ökölvívás: 25/50 (+5%) szúrófegyverek: 12/20
vágófegyverek: 17/10 (+1%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 25/25 (+5%)
dobófegyverek: 7/48

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/66 (-300%) 2. nyomkövetés: 61/87 (+24%) 3. lopás: 13/15 (-300%)
4. mászás: 10/99 5. csapdakészítés: 21/1 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/84 (-300%)
7. gyógyítás: 39/20 (+34%) 8. titkosírás: 5/75 9. felderítés: 24/27 (+11%)
10. szörnyidomítás: 6/1 11. teológia: 31/48 (+2%) 12. taumaturgia: 31/63 (+2%)
13. szerencsejáték: 2/76 14. versengés: 7/45 15. harcművészetek: 19/12
16. zene: 13/6 (+11%) 17. szörnyismeret: 9/36 18. pszi: 22/58 (+1%)
19. vadászat: 10/14 20. bányászat: 30/77 (+4%) 21. úszás: 10/63
22. főzés: 10/32 (+10%) 23. csapatmunka: 5/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz a 3957. karaktertől (3957) hebrencs csapdát (#147), az elfektől (2) hebrencs csapdát (#147)
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 5484. karakternek
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12)
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), téfea magoflux (#98)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
gonoszok (#988)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
28 arany (#50) 2 elkarog szőr (#665) 1 ezüsttőr (#322)
1 ilkin érc (#232) 3 kaja (#2) 1 Métely páncélja (#1562)
1 tankány karom (#237) 6 ugh méreg (#166) 4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(103,91) 28. jellempróba, Métely (#7000)
(103,92) 42. jellempróba, erszényes elkarog (#354)
(103,93) arató csattanat (#144), phua-kúp (#372), oltár, 28. jellempróba
(103,94) erszényes elkarog (#354), 34. jellempróba
(103,95) alpesi tehenek (#91), Fairlight oltár, oltár, szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), karmos tankány (#137)
(103,96) királyi őrsánc (#1140)
(104,89) patak, Leah oltár
(105,88) oltár, érclelőhely
(106,87) quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek