Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 14. 10h:05' EZ A 298. JÁTÉKHETED, 294. FORDULÓD 299. játékheted kezdete: dec. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2773 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
* 4. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 78. varázslatot a 182. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 615. tárggyal |
* 7. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
vv 71 157 161 | elmormolod a 71. varázslatot a 157. varázslatot a 161. varázslatot |
v 15 447 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
ek 375 | t. energia kisütése: 375 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal középső lábát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a quwarg harcos torát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel bal első lábát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel jobb vállát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 206 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar katona jobb lábát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a varkaudar katona testét. (5 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a varkaudar katona testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 111 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar katona nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával megpöccinted a varkaudar katona csillogó páncélját. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a varkaudar katona jobb lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 111 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 6080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1153, sebződés: 236, gyógyulás: 125, összesen: -111 ÉP}
(Továbbmész...) [204,59] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy borzalmas varkaudar készül a lemészárlásodra.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar nyakát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 15, gyógyulás: 29, összesen: +14 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 19 életpontot sebződsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával iszonyatosan megcsapod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a varkaudar íjász fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 122 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 52, gyógyulás: 30, összesen: -22 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával iszonyatosan megcsapod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 220 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (42 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával megütöd a varkaudar iszákos jobb oldalát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 73, gyógyulás: 31, összesen: -42 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 221 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (42 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával megütöd a varkaudar iszákos jobb lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 89 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a varkaudar iszákos jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar pálinka (ld. enc.). 2653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 548, sebződés: 80, gyógyulás: 47, összesen: -33 ÉP}
v 181 143 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Látsz egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát.
ve 2 200 | megveszed a 2. tárgyat 200 |
bb 2 203 997 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (203 darabot) |
kb 2 20 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
kb 203 20 | kiveszel a bankból a 203. tárgyat (20 darabot) |
be 702 4 | bemész a 702. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló bal karját. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar varázsló testét. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 129 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
v 198 188 31 | elmormolod a 198. varázslatot |
[188,31] A terep változik, dombok közt vagy.
v 163 364 61 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,61] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy albinó küklopsz került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 216 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (94 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 93 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod az albinó küklopsz bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az albinó küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 557, sebződés: 200, gyógyulás: 77, összesen: -123 ÉP}
v 84 349 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a liumbe kunkorgó nyelvét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a liumbe testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A liumbe elhibázza az ütést csápjával. A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 8, gyógyulás: 111, összesen: +103 ÉP}
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az árnylord bal lábát. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az árnylord testét. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod az árnylord jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Előremozdulva, az árnylord kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Az árnylord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 65, gyógyulás: 93, összesen: +28 ÉP}
(Továbbmész...) [362,62] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Ragnar hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen! A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 ezüstdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy Thargodan tábor van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő sziklaskorpió nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 220 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió fejét. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával megcsapod a sziklaskorpió testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a sziklaskorpió testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 128 életpontot sebeztél. Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 2583 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 32, gyógyulás: 32, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [361,63] A terep változik, vörös színű, sivatagos területre érkeztél. Ide még a Thargodanok sem szívesen teszik be a lábukat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan tábort. (ld. enc.)
(Feltételes kutatás:) Üvöltve, megrohamozod a tábort. Nem törődsz a tábort körüllengő sötét aurával. A Thargodanok gyűlölködő pillantással fordulnak feléd. Egy Notermanthi intéz feléd kihívást.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 227 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 vas dobónyíl, egy borostyán függő, egy nagy bronzkulcs és egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 220 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan zsoldos izmos testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (4 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a Thargodan zsoldos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A Thargodan zsoldos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5648 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 791, sebződés: 40, gyógyulás: 75, összesen: +35 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 229 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 216 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 280 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. (-20 támadás). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a Thargodan mágus jobb karját. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Thargodan mágus testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. 46 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a Thargodan mágus fejét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki a Thargodan mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy és 7 spiritusz. 7904 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 974, sebződés: 542, gyógyulás: 280, összesen: -262 ÉP}
v 84 349 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a liumbe testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a liumbe száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [362,65] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Találsz egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gunymák anyó orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [363,66] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Gunymák anyó hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy térkaput. Délre egy mópat boly van. Délnyugatra egy életszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
v 84 349 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a liumbe vaskos szárát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A liumbe most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
tf 1 20 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
szk 342 | keresed a 342. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 5. BP: | imádkozol |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 812. tárggyal |
* 7. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 8. BP: | kiveszel a bankból a 124. tárgyat (2 darabot) |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal |
VARKAUDAR PÁLINKA (1137. TÁRGY) Testes üveg, testes alkohollal a belsejében. Hihetetlenül szerencsésnek mondhatod magad, hogy szert tettél egyre a varkaudarok földalatti városaiban párolt eredeti szeszek közül. Ezt az erős pálinkát a közhiedelmek szerint csak a varkaudarok szervezete képes kellő anyagcserével feldolgozni, az egyéb fajok képviselői már egy üvegtől kidobják a taccsot. Talán ez az üveg kisebb annál, mint amelyekről a mendemondák szólnak, hiszen nincs olyan kalandozó, akinek egy adag megárthat... mármint ha az elfogyasztásával járó enyhén spicces állapotot leszámítjuk. A H 1137 paranccsal te is megihatsz egy palackkal az édes ízű alkoholból, sőt akár többet is, ha megadsz egy második, mennyiségi paramétert (pl. H 1137 2 parancs hatására két üveg pálinkát is megpróbálsz felhajtani). Persze ha nem vagy elég tapasztalt hozzá, akár az első kortyok után is kidőlhetsz. Ha viszont nem, koordinációs készségeden tapasztalhatsz meglepő változásokat: egyrészt a harcban kezdeményezőbb leszel (a támadásod nő), viszont védtelenebb is, másrészt a következő üveg pálinkát a remegő kezeddel valószínűleg több időbe kerül kibontani. |
THARGODAN TÁBOR (588. TEREPTÁRGY) Néhány Thargodant pillantasz meg, amint épp egymással verekszenek! Amikor az egyik Thargodan feltépett torokkal a földre kerül, a többiek egymással marakodva szívják el a belőle kiáradó sötét energiákat. Ezután a szörnyek röhögve szórakozni kezdenek: élő mópatokkal dobálnak célba egy fekete kaktusz tüskékkel teleszögelt, kifeszített bőrkeretre. A mópatok visítva toccsannak szét a tüskéken. Itt az ideje a cselekvésnek: le kell, hogy csapj a Thargodan táborra! Ehhez a KUT 60 parancsot add ki. Ha szerencséd van, megszerezheted a Thargodanok féltve őrzött kincseit! A csatamezőkhöz hasonlóan, egy körben csak egyszer kutathatsz a Thargodan táborban. A felderítés szakértelem fejlődése a csatamezőkhöz hasonlóan működik, azonban isteni küldetésnél nem számít csatamezőnek. Megjegyzés: a Thargodan tábor különösen veszélyes, csak 30. szint fölötti kalandozóknak ajánljuk! |
Erő: | 58 (76) | Szint: | 30 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 260 cm |
IQ: | 42 (45) | Támadás: | 49 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 480 kg |
Ügyesség: | 35 (41) | Védekezés: | 77 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/24 év |
Egészség: | 43 (51) | Életpont: | 614/571 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 49 (64) | Varázspont: | 1135/157 | Pénz: | 2987 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 35/6 | Pszi pont: | 302/193 | Halhatatlanság: | 4 % | EFejl: | 35 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/43 | ökölvívás: | 4/9 | szúrófegyverek: | 21/8 |
vágófegyverek: | 8/89 | ütőfegyverek: | 36/9 (+11%) | lőfegyverek: | 30/82 (+9%) |
dobófegyverek: | 14/4 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/96 | 2. nyomkövetés: | 52/23 (+52%) | 3. mászás: | 11/48 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 24/56 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/56 | 6. gyógyítás: | 23/10 |
7. titkosírás: | 4/63 | 8. felderítés: | 22/19 (+11%) | 9. szörnyidomítás: | 13/37 |
10. teológia: | 71/73 (+43%) | 11. taumaturgia: | 88/44 (-54%) | 12. szerencsejáték: | 2/31 |
13. versengés: | 19/82 | 14. harcművészetek: | 9/60 | 15. zene: | 7/60 |
16. szörnyismeret: | 42/15 | 17. pszi: | *21/100 | 18. zárnyitás: | 21/85 |
19. vadászat: | 17/17 | 20. vitalitás: | 1/41 | 21. bányászat: | 30/11 (+17%) |
22. testépítés: | 62/79 (+7%) | 23. úszás: | 15/20 | 24. főzés: | 9/93 (+9%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), massza (#217), liumbe (#349), kamionoszaurusz (#767), triklem drakolder (#275) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
szintszívó (#96), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) |
halálkapu (#126) | csupasz izom (#28) | láth. észlelése (#78) | tűzmágia (#157) |
varázsenergia (#161) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 28, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
tűzgolyó (#155) | >> | 21. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | pszi őselementál (#258) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | tűzgolyó (#155) | >> | noth szellem (#250) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | izomernyesztés (#33) | >> | halálelementál (#279) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | kamionoszaurusz (#767) | háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
tűzgolyó (#155) | >> | 28. szintű lényekre | tűzgolyó (#155) | >> | lidércúr (#252) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 28, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | élőholt ősmágus (#179) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
2.) Micsoda borzalmas megfertőzése a természetnek a pszi ősemelentál? Végezz eggyel! |
3.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
407 | arany (#50) | 84 | amniosz (#203) | 1 | arany papi karkötő (#309) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 19 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kristálygömb (#265) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 9 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | ramit kő (#226) | 1 | sáfránypor (#211) | 8 | spiritusz (#170) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | 39 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | borostyán függő (#162) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bronzpajzs (#89) | |||
1 | cápazsír (#932) | 1 | csalánvirág (#582) | 10 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 3 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | küklopsz szem (#643) | |||
6 | lótuszvirág (#447) | 1 | madártoll (#112) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | toxyl (#591) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) | 1 | zangrozi csizma (#451) |