294. forduló, 296. forduló, Kripta Gitta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 16. 15h:16'
EZ A 300. JÁTÉKHETED, 295. FORDULÓD
301. játékheted kezdete: aug. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX

KRIPTA GITTA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,104] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+6 tvp ). Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Az aranytermő erszény 29 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 4 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+98 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+69 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 468.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 468.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 463.]

* 4. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 463.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 463.]

fl lopsz parancsok törlése
Minden fl parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 463.]

l lopsz parancsok törlése
Minden l parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 463.]

ba 191 nem támadod a 191. szörnyet
BA 191 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 463.]

ba 989 nem támadod a semleges jelleműeket
BA 989 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 463.]

ba 3454 nem támadod a 3454. kalandozót
Saját magadat nem adhatod meg paraméterként. [0 pontot használtál fel, van még 463.]

v 4 elmormolod a 4. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 458.]

v 8 elmormolod a 8. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a gondolatolvasás varázslatot! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-9 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 457.]

hh 1546 1629 1534 használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat az 1534. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 455.]
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy varázsszem varázs hatalmát. [1 pontot használtál fel, van még 454.]
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg királynő!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (5 támadással 32 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 31 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 csontpálcát. A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [41 pontot használtál fel, van még 413.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[109,105] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy tüskés harci gromak. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 25 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak fejét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-8 életpont.) Rövid karddal megkarcolod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 24 életpontot sebeztél. A tüskés harci gromak szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [109,106] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy tüskés harci gromak. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak tüskés testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-8 életpont.) Rövid karddal végigvágod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. A tüskés harci gromak szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [109,107] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.

Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Mosolyogva ajánlod a segítségedet a lánynak. Mérgező bogyókat, gyilkos leveleket gyűjtesz. A betegek halála hosszas és kínkeserves lesz. A mit sem sejtő áldozat boldogan köszöni meg a segítséget. (+2 gonoszság.)
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. [59 pontot használtál fel, van még 354.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 334 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 351.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[109,108] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy élőholt quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 11 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elrakod a távcsövet. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [109,109] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Felfedeztél egy templomot. Tharr híveié. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Brod. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 23 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Brod jobb lábát. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány vas dobónyilat. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 12 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Brod bal lábát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a Brod testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Brod nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A Brod összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 lánckesztyű. Szereztél 1 koponya gyűrűt. Messze hajítod a vacak kis quwarg nagymester trófeát, és kiszedsz egy Brod trófeát. 2681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sullár lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a sullár fejét. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) A sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 327.]

v 96 96 109 elmormolod a 96. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(108,104) quwarg királynő (#153)
(109,105) tüskés harci gromak (#156), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29)
(109,106) érclelőhely, tüskés harci gromak (#156)
(109,107) 46. jellempróba, oltár
(109,108) élőholt quwarg (#202), oltár
(109,109) Tharr oltár, Brod (#7124), sullár (#101)

[96,109] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Épületeket látsz: egy fejvadászcéh (758. épület.) és egy Toborzóiroda (761. épület.).
Összeakadsz Dark Bloom. Chara-din hittérítője. Egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt, egy smaragd koszorút, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy Vérmes Amazon trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy goldugar! Auráját érzékelve máris tudod, gonosz, mint Te. {Gondolatolvasás: ft 3;} Ellenséges szándéka egyértelmű: a harc elkerülhetetlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod tüskepajzs varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káoszcsapás varázslatot. 43 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Hosszú íjjal céloz Rád ellenfeled, majd lő. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod Dark Bloom testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 vashegyű nyíl. A lövedékek perforálják a testedet. (4 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. {Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+82 életerő.)
[-50 varázspont.] [40 pontot használtál fel, van még 287.]

be 758 bemész a 758. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Ismét nálunk, remek - mondja a gnóm.
- Nagyszerűen végezte a feladatot, íme a jutalma. [1060 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 fejvadász medál. (ld. enc.)]
A gnóm azt mondja, talán akad még némi munka, bár kissé bizonytalannak tűnik. Kósza híresztelések szerint a rend vezetője (akit még nem sikerült kézrekeríteni), egy Lord Veurat nevű kalandozó visszatért a lerombolt rendházba. Egyelőre még nem ellenőrizték az információt, de talán érdemes lenne utánanézned. Megmondja, hol találhatod meg ezt az épületet.

1 2 3 4
6 5
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 187. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 36, északra 18 mérföldre található.

Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 282.]

m 2 7 8 mozogsz keletre, északnyugatra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[109,109] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mutáns pók. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a mutáns pók förtelmes fejét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A mutáns pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Tharr hívei emelték. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [108,108] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő rájanyék nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal végigmetszed a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [108,107] Továbbra is síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt templomot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkéred az ásóját, hogy majd te ásol, ő csak pihenjen. Mikor egy fának dőlve elalszik, halkan odalopódzol és teljes erővel fejbe vágod. Látod, hogy ez többé nem fog felkelni! Sajnos a kemény törpefejen az ásó is kettétört. Elhajítod a hasznavehetetlen szerszámot. (+2 gonoszság.)

[51 pontot használtál fel, van még 231.]

m 8 mozogsz északra
[108,106] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 219.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 173 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 179.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 133 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 139.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 93 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 99.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 25 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 59.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 190 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 19.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 16.]

* 2. BP: kutatsz 10 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [10 pontot használtál fel, van még 6.]

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 6 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 87 TVP-t kell elköltened.] [6 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 10, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. 2 kaját nyel le a sullár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 457 pontot. A következő körben tehát 457 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BROD (7124. ELLENFÉL)
Brod még a trollok között is nagynak és erősnek számít. Buzogányának akár egyetlen csapásával képes leteríteni egy tapasztalatlanabb kalandozót, de még a híresebbeknek is bezúzhatja a páncélját vagy a pajzsát. Ha van egy kis sütnivalód, nem mész a közelébe, inkább távolról lőfegyverrel, közelharcban pedig valamilyen szúrófegyverrel próbálsz sebet ejteni rajta.

FEJVADÁSZ MEDÁL (1734. TÁRGY)
A gnóm által adományozott medál egy hosszú és kimerítő munka jutalma, amelyet büszkén tűzhetsz ki ruhádra. (Nem túl nagy, így nem foglal túl sok helyet rajta, más ékszer is odafér.) A medálon nem észlelsz mágikus hatást, viszont gyanítod hogy valamikor még hasznos lehet számodra, hogy efféle szolgálatokat tettél a királyságnak. De már az elismerés, amit ennek viseletével másokból kiválthatsz, is pozitív hatással van rád, magabiztosabbá válsz tőle, ezért max ÉP-d 8-cal és a támadásod 4-gyel növekszik tőle. Persze ezt a tárgyat senkinek sem adnád át, akinek kell az érdemelje ki maga!

KARAKTERLAP

Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah püspöke vagy. Papi hited: 196. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 295. fordulód.

Erő: 38 (42) Szint: 22 Merészség: 7/5 Magasság: 143 cm
IQ: 44 (50) Támadás: 25 Agresszió: 4 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 38 (44) Védekezés: 46 Menekülés: 30 % Életkor: 8/8 év
Egészség: 37 (43) Életpont: 352/128 Jellem: gonosz (422) Tul. pont: 3
Szerencse: 47 (56) Varázspont: 693/91 Pénz: 2401 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/1 Pszi pont: 138/183
Eddig összesen 1292 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10530 TP-t kaptál. Jelenleg 823075 TP-d van. A következő szinthez még 176925 TP szükséges. Trófeáid: Brod, tyrannoszaurusz rex, ongóliant. A 284. fordulódban 24586 arany került a bankszámládra. 24831 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/40 ökölvívás: 25/61 (+6%) szúrófegyverek: 12/20
vágófegyverek: 17/19 (+3%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 25/37 (+7%)
dobófegyverek: 7/48

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/66 2. nyomkövetés: 62/83 (+42%) 3. lopás: 13/21 (-700%)
4. mászás: 11/5 5. csapdakészítés: 21/13 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/84
7. gyógyítás: 39/45 (+25%) 8. titkosírás: 5/75 9. felderítés: 24/49 (+11%)
10. szörnyidomítás: 6/1 11. teológia: 31/57 (+3%) 12. taumaturgia: 31/87 (+10%)
13. szerencsejáték: 2/76 14. versengés: 7/45 15. harcművészetek: 19/12
16. zene: 13/17 17. szörnyismeret: 9/36 18. pszi: 22/66 (+5%)
19. vadászat: 10/14 20. bányászat: 30/88 (+4%) 21. úszás: 10/63
22. főzés: 10/42 (+10%) 23. csapatmunka: 5/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 5484. karakternek
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12)
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), téfea magoflux (#98)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
gonoszok (#988), szutykos remák (#191), semlegesek (#989)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) varázsszem (#184)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 kaja (#2) 5 tünde nyíl (#554) 1 varázskő (#305)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
29 arany (#50) 1 csontpálca (#329) 1 fejvadász medál (#1734)
2 gromak bőr (#268) 4 gyenge méreg (#26) 1 lánckesztyű (#230)
1 sullár hólyag (#168) 8 ugh méreg (#166) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(108,107) gumifa (#38), oltár, 24. jellempróba
(108,108) rájanyékek (#58)
(109,109) Tharr oltár, Brod (#7124), sullár (#101), mutáns pók (#117)

Üzenet küldése a karakternek