Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. aug. 8. 9h:09' EZ A 430. JÁTÉKHETED, 297. FORDULÓD 431. játékheted kezdete: aug. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2626 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
im 2 0 0 | imádkozol |
v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
av 10 0 0 | alakváltás 10 |
* 2. KP: h 233 40 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. KP: tps 50 0 0 | TVP spórolása: 50 pontért |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 6. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 7. KP: gyk 389 20 0 | gyakorolsz a 389. tárggyal 20 pontért |
* 8. KP: v 11 0 0 | elmormolod a 11. varázslatot |
im 3 | imádkozol |
m 6 6 8 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+26 varázspont.) 2 276 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Tüzet köpsz. 88 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő bal hátsó lábát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. Kiváló munka volt (+26 varázspont). 1 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [109,96] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Bárhová lépsz, apró quwargokon taposol! Gusztustalan! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-11 életpont). Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított nekrofunt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Zanthia előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Észreveszel egy Chara-din monolitját. Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy quwarg nagymester volt. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+25.} Amikor elhal a zaj, előmászol. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt quwarg. {védettsége: 21 szúró, 38 vágó, 30 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ó! Hiszen ez egy quwarg nagymester. {védettsége: 55 szúró, 55 vágó, 37 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [109,95] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egy kultúrmasztodon üres csontváza meredezik előtted, a quwargok teljesen lerágták. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-11 életpont). Találsz egy királyi őrsáncot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Amatőr voltál. A szörny észrevett. Egy láncravert quwarg közeledik feléd! {védettsége: 46 szúró, 46 vágó, 30 ütő ellen.} Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy quwarg harcos. {max. életpontja: 366-375.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal tudod, hogy egy quwarg királynő volt a rémület okozója. {védettsége: 45 szúró, 45 vágó, 27 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [38 pontot használtál fel, van még 251.]
m 8 8 6 | mozogsz északra, északra, nyugatra |
(Továbbmész...) [109,93] Még mindig füves síkságon vagy. Egy csapat apró quwarg indul feléd - fel akarnak falni! Kétségbeesetten ugrálsz rajtuk, és ezzel sikerül is elijesztened őket. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-11 életpont). Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran templomot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy quwarg királynő. {max. életpontja: 400-415.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy quwarg nagymester. {védettsége: 55 szúró, 55 vágó, 37 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy quwarg szabotőr. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 256-265.}
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször eltalálod a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lény huhog! 37 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 2 spirituszt.) Jól harcoltál! (+26 varázspont.) 2 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 91, gyógyulás: 5, összesen: -86 ÉP}
(Továbbmész...) [108,93] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A föld meg-megremeg, a quwargok keményen dolgoznak alattad. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-9 életpont). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elpusztított móricserjét. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg szabotőr. {max. életpontja: 256-265.}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 42 életpontot sebeztél. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szabotőr fekete torát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg szabotőr. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 36 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 2 spirituszt.) Jutalmad nem marad el (+26 varázspont). 2 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 91, gyógyulás: 5, összesen: -86 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [106,93] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. A zöld félhományban sejtelmes sárga szempárok villannak. Egy csontig lerágott holttestet pillantasz meg: elfintorodva fordulsz el. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-8 életpont). Hoppsz, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Felismered. Ez egy élőholt quwarg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt quwarg. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+25.} Amikor elhal a zaj, előmászol. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy quwarg királynő. {egyik sebzési módja: 3x 4d5+12.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megpillantasz valamit: 1 kőkés[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [105,93] Fák, mindenütt csak fák. A föld meg-megremeg, a quwargok keményen dolgoznak alattad. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-8 életpont). Észreveszel egy quwargok által elpusztított phua-kúpot. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal tudod, hogy egy quwarg királynő volt a rémület okozója. {védettsége: 45 szúró, 45 vágó, 27 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy quwarg királynő. {támadása: 55.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy vadász quwarg. {egyik sebzési módja: 1x 4d5+20.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 191.]
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 84 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő testét. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel megütöd a quwarg felderítő torát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. Jól harcoltál! (+26 varázspont.) 1 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+1 varázspont). 2 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 26, gyógyulás: 5, összesen: -21 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 73 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg torát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg jobb oldalát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 27, gyógyulás: 5, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [105,91] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg nagymester lehet. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 26 ütő ellen.}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester bal oldalát. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 823 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos bal középső lábát. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 9 q. rohamosztagos. (9 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 6 q. rohamosztagos. (6 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a q. rohamosztagos bal oldalát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 3 q. rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a 3 q. rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 82, gyógyulás: 16, összesen: -66 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 75 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester bal oldalát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 823 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}
ef 7 530 | energia fejlesztése 7 |
* 1. BP: tpf 50 0 0 | TVP elővétele: 50 pontért |
* 2. BP: h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
* 3. BP: h 147 2 0 | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 5. BP: v 21 5 0 | elmormolod a 21. varázslatot |
ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT) Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat. |
Erő: | 37 (46) | Szint: | 29 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 32 (44) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 86 kg |
Ügyesség: | 34 (42) | Védekezés: | 74 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/41 év |
Egészség: | 29 (39) | Életpont: | 607/265 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 41 (51) | Varázspont: | 884/351 | Pénz: | 4470 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 53/0 | Pszi pont: | 172/146 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/79 (+4%) | ökölvívás: | 28/80 (+13%) | szúrófegyverek: | 27/48 |
vágófegyverek: | 2/0 | ütőfegyverek: | 2/96 | lőfegyverek: | 29/28 (+9%) |
dobófegyverek: | 1/43 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vashegyű nyíl (#176) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
105,91 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 116,63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 177 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/25 (+231%) | 2. nyomkövetés: | 50/11 (+50%) | 3. mászás: | 12/47 |
4. csapdakészítés: | 19/27 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 16/44 | 6. gyógyítás: | 32/79 |
7. titkosírás: | 2/18 | 8. felderítés: | 19/16 | 9. szörnyidomítás: | 7/61 |
10. teológia: | 29/89 (+8%) | 11. taumaturgia: | 46/85 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 1/56 |
13. versengés: | 12/34 | 14. harcművészetek: | 15/74 | 15. zene: | 76/55 (+46%) |
16. szörnyismeret: | 7/57 | 17. pszi: | 16/47 (+10%) | 18. vadászat: | 20/65 |
19. bányászat: | 30/7 (+4%) | 20. úszás: | 8/30 | 21. főzés: | 7/71 (+14%) |
22. csapatmunka: | 2/40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | pszi-ernyő (#64) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
2.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három tormikus egér! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 704 (limit: 1519), pontszámod: 9 594. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: p 71, v 224, v 26, im 2, v 12, h 1100, v 88 10, av 10. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
szent tölgyfa (133) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a fák ereje (170) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
felt.revitalizáció (245) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
vallási öntudat (290) |
varázstöltődés II. (296) |
Sheran óvó keze (298) |
druida áldás (300) |
mászás határ nélkül (406) |
Sheran haragja (413) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
közös ima (509) OK |
a hit ereje (516) OK |
hitbéli mentor (523) OK |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 48 TU. szükséges még: 82 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 874 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | biami kvazárlándzsa (#568) | 4 | ezüsttőr (#322) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | pengepajzs (#425) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | |||||||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | szigony (#389) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
2 | hosszú íj (#111) | 1 | * | parittya (#18) | ||||
Lövedékek | ||||||||
8 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 7 | vashegyű nyíl (#176) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
11 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
1 | * | nagy vaspajzs (#161) | ||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | arany pikkelyvért (#456) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | bozontfonat (#1563) | 1 | * | lidérckorona (#531) | 1 | ryuku sisak (#688) | ||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | szürke bőrkesztyű (#271) | ||||||
Övek | ||||||||
1 | * | sárga erőöv (#276) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 3 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
4 | gólem talizmán (#811) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | nekrofun medál (#253) | ||
1 | * | virág szimbólum (#143) | 3 | * | vortex talizmán (#812) | |||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | * | halálhozó karkötője (#816) | |
1 | umbatari karkötő (#278) | |||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
2 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 2 | zafír védőgyűrű (#532) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. ametisztje (#2207) | ||||||
Nyergek | ||||||||
1 | díszes nyereg (#1645) | 1≥1 | * | trikornis nyereg (#1536) | ||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 8 csepp tinta (#101), fér még: 2] | ||||||
4 | fűszertartó (#210) | [bennük 16 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4] | ||||||
11 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 110] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
7 | sullár hólyag (#168) | [bennük 140 csepp spiritusz (#170), fér még: 0] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
12 | uzbány csőr (#169) | [bennük 144 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | |||
17 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
14 | csontkulcs (#74) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 2 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
1 | furulya (#233) | 3 | gyógykenőcs (#313) | 2 | + | hebrencs csapda (#147) | ||
1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 3 | kötél (#92) | |||
1 | Kragoru iszákja (#2058) | 8 | kristálygömb (#265) | 25 | krónika (#1725) | |||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
2 | megsemmisítő (#1540) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 8 | ork csodaszer (#1228) | 3 | pszi kő (#248) | |||
2 | ¤ | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | ||
5 | roxati zárfaló (#314) | 1 | sáfránykő (#979) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
6 | shinai gömb (#348) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | + | térhajlító kavics (#1539) | 3 | tudás gyöngye (#522) | ||
4 | tüskecsapda (#242) | 19 | varázskő (#305) | 2 | vaskulcs (#183) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
13 | acélpengőke (#231) | 110 | álompor (#396) | 1 | arx formázó minta (#298) | |||
15 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dözmöng szív (#122) | 3 | evaporőr háj (#105) | |||
30 | ezüstdarab (#326) | 90 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | |||
9 | galachmit (#310) | 1 | grákóbőr (#41) | 10 | grifftojás (#179) | |||
2 | gromak bőr (#268) | 97 | gyíkfű (#201) | 85 | gyöngymangó (#135) | |||
9 | ilkin érc (#232) | 1 | jégszív (#282) | 97 | kaktusztüske (#114) | |||
4 | karbin plazma (#199) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 9 | kék orchidea (#68) | |||
8 | kőszem (#304) | 1 | kvazár (#244) | 1 | liumbe hajtás (#655) | |||
101 | madártoll (#112) | 51 | mákrózsa virág (#56) | 1 | Morgan kristálya (#659) | |||
19 | móri gyümölcs (#116) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | pirkit (#153) | |||
8 | polip szívóka (#391) | 9 | púderkő (#119) | 1 | pular kristály (#239) | |||
20 | quwarg kristály (#2238) | 95 | quwarg tojás (#360) | 2 | rakolits por (#669) | |||
11 | ramit kő (#226) | 6 | remák szív (#264) | 74 | rézdarab (#70) | |||
33 | smirglilevél (#29) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 4 | szuperkötél (#209) | |||
4 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | trikornis szarv (#198) | 40 | vasérc (#152) |
Összsúly: 181.17 kg | Megterheltség: 59% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van. | |
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (1 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 72 | ugh méreg (#166) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
108 | arany (#50) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 12 | gyíkfű (#201) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | roxati zárfaló (#314) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
2 | vasérc (#152) |
104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | |
90 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
|