Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. aug. 10. 12h:05' EZ A 430. JÁTÉKHETED, 298. FORDULÓD 431. játékheted kezdete: aug. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2626 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
im 2 0 0 | imádkozol |
v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
av 10 0 0 | alakváltás 10 |
* 2. KP: h 233 40 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. KP: tps 50 0 0 | TVP spórolása: 50 pontért |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel eltalálod az élőholt quwarg bal vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+26 varázspont). 2 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
* 6. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 7. KP: gyk 389 20 0 | gyakorolsz a 389. tárggyal 20 pontért |
* 8. KP: v 11 0 0 | elmormolod a 11. varázslatot |
ef 7 530 | energia fejlesztése 7 |
m 4 4 2 | mozogsz délre, délre, keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet köpsz. 80 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+26 varázspont). 2 276 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 11, gyógyulás: 2, összesen: -9 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet köpsz. 44 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő torát. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ököllel megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) Varázserőd töltődik (+26 varázspont). 2 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [105,93] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy. Egy csapat apró quwarg indul feléd - fel akarnak falni! Kétségbeesetten ugrálsz rajtuk, és ezzel sikerül is elijesztened őket. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-15 életpont). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwargok által elpusztított phua-kúpot. Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy vadász quwarg. {egyik sebzési módja: 2x 4d5+20.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő quwarg felderítő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+12.}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Tüzet köpsz. 85 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg felderítő torát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg felderítő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. Varázserőd töltődik (+26 varázspont). 1 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 11, gyógyulás: 2, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [106,93] Még mindig az erdőben vagy. Mindenfelé állati csontokat látsz: sok állat nem volt képes idejében elmenekülni az előözönlő quwargok elől. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-15 életpont). Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ráismersz a távolodóra. Egy vadász quwarg. {max. életpontja: 536-575.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy csapat q. rohamosztagos. {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 12 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy quwarg királynő volt. {max. életpontja: 400-415.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 307.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [108,93] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Bárhová lépsz, apró quwargokon taposol! Gusztustalan! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-15 életpont). Utad során felfedezel egy elpusztított móricserjét. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy quwarg harcos. {max. életpontja: 366-375.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy quwarg nagymester. {max. életpontja: 586-625.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy quwarg harcos. {támadása: 52.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [109,93] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A föld meg-megremeg, a quwargok keményen dolgoznak alattad. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-15 életpont). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran templomot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy rúnakő van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ó! Hiszen ez egy quwarg nagymester. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Már megint nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy láncravert quwarg közeledik feléd! {max. életpontja: 476-500.} Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt quwarg ijesztett meg. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+25.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 277.]
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [109,95] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Elborzadva nézel körül: a quwargok szinte mindent felfaltak itt! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-15 életpont). Észreveszel egy királyi őrsáncot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy quwarg királynő. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Már megint egy sivító békára léptem, gondolod, miközben a szörny megindul feléd. A szörny észrevett. Egy láncravert quwarg közeledik feléd! {védettsége: 46 szúró, 46 vágó, 30 ütő ellen.} A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy láncravert quwarg közeledik feléd! {védettsége: 46 szúró, 46 vágó, 30 ütő ellen.} Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [109,96] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Mindenfelé állati csontokat látsz: sok állat nem volt képes idejében elmenekülni az előözönlő quwargok elől. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-15 életpont). Észreveszel egy elpusztított nekrofunt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Zanthia előtt. Látsz egy oltárt. Dornodon híveié. Látsz egy barátság szent tüzét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Felismered. Ez egy élőholt quwarg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Felismered. Ez egy quwarg harcos. {támadása: 52.} Amikor elhal a zaj, előmászol. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy quwarg felderítő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 40.}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 42 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő potrohát. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő bal középső lábát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. Varázserőd töltődik (+26 varázspont). 1 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 18, gyógyulás: 3, összesen: -15 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) Jutalmad nem marad el (+1 varázspont). 2 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 26, gyógyulás: 5, összesen: -21 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. 92 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 29, gyógyulás: 5, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [111,96] A dombság átmegy hegységbe. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg felderítő.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Tüzet köpsz. 80 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg felderítő bal középső lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 74 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 607 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos bal középső lábát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos jobb oldalát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 9 q. rohamosztagos csáprágójával. (9 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos jobb vállát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 4 q. rohamosztagos. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A 4 q. rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 620, sebződés: 60, gyógyulás: 11, összesen: -49 ÉP}
* 1. BP: tpf 50 0 0 | TVP elővétele: 50 pontért |
* 2. BP: h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester torát. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester jobb középső lábát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}
* 3. BP: h 147 2 0 | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 5. BP: v 21 5 0 | elmormolod a 21. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 13 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 13 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos fejét. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos torát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 9 q. rohamosztagos többször is megmar! (9 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos jobb oldalát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (6 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 2 q. rohamosztagos. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A 2 q. rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 627, sebződés: 76, gyógyulás: 15, összesen: -61 ÉP}
Erő: | 38 (47) | Szint: | 29 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 32 (44) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 86 kg |
Ügyesség: | 34 (42) | Védekezés: | 74 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/41 év |
Egészség: | 29 (39) | Életpont: | 607/456 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 41 (51) | Varázspont: | 884/551 | Pénz: | 4550 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 53/0 | Pszi pont: | 172/146 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/83 (+4%) | ökölvívás: | 28/90 (+10%) | szúrófegyverek: | 27/49 (+1%) |
vágófegyverek: | 2/0 | ütőfegyverek: | 2/96 | lőfegyverek: | 29/35 (+7%) |
dobófegyverek: | 1/43 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vashegyű nyíl (#176) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
111,96 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 116,63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 177 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/45 (+220%) | 2. nyomkövetés: | 50/64 (+53%) | 3. mászás: | 12/47 |
4. csapdakészítés: | 19/33 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 16/44 | 6. gyógyítás: | 32/79 |
7. titkosírás: | 2/18 | 8. felderítés: | 19/16 | 9. szörnyidomítás: | 7/61 |
10. teológia: | 29/94 (+5%) | 11. taumaturgia: | 46/99 (+14%) | 12. szerencsejáték: | 1/56 |
13. versengés: | 12/34 | 14. harcművészetek: | 15/74 | 15. zene: | 77/1 (+46%) |
16. szörnyismeret: | 7/57 | 17. pszi: | 16/58 (+11%) | 18. vadászat: | 20/65 |
19. bányászat: | 30/15 (+8%) | 20. úszás: | 8/30 | 21. főzés: | 7/71 |
22. csapatmunka: | 2/40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | pszi-ernyő (#64) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
2.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három tormikus egér! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 715 (limit: 1533), pontszámod: 9 772. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: p 71, v 224, v 26, im 2, v 12, h 1100, v 88 10, av 10. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
szent tölgyfa (133) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a fák ereje (170) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
felt.revitalizáció (245) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
vallási öntudat (290) |
varázstöltődés II. (296) |
Sheran óvó keze (298) |
druida áldás (300) |
mászás határ nélkül (406) |
Sheran haragja (413) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
közös ima (509) OK |
a hit ereje (516) OK |
hitbéli mentor (523) OK |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 55 TU. szükséges még: 75 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 827 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | biami kvazárlándzsa (#568) | 4 | ezüsttőr (#322) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | pengepajzs (#425) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | |||||||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | szigony (#389) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
2 | hosszú íj (#111) | 1 | * | parittya (#18) | ||||
Lövedékek | ||||||||
8 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 7 | vashegyű nyíl (#176) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
11 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
1 | * | nagy vaspajzs (#161) | ||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | arany pikkelyvért (#456) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | bozontfonat (#1563) | 1 | * | lidérckorona (#531) | 1 | ryuku sisak (#688) | ||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | szürke bőrkesztyű (#271) | ||||||
Övek | ||||||||
1 | * | sárga erőöv (#276) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 3 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
4 | gólem talizmán (#811) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | nekrofun medál (#253) | ||
1 | * | virág szimbólum (#143) | 3 | * | vortex talizmán (#812) | |||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | * | halálhozó karkötője (#816) | |
1 | umbatari karkötő (#278) | |||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
2 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 2 | zafír védőgyűrű (#532) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. ametisztje (#2207) | ||||||
Nyergek | ||||||||
1 | díszes nyereg (#1645) | 1≥1 | * | trikornis nyereg (#1536) | ||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 8 csepp tinta (#101), fér még: 2] | ||||||
4 | fűszertartó (#210) | [bennük 16 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4] | ||||||
11 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 110] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
7 | sullár hólyag (#168) | [bennük 140 csepp spiritusz (#170), fér még: 0] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
12 | uzbány csőr (#169) | [bennük 144 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | |||
18 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
14 | csontkulcs (#74) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 2 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
1 | furulya (#233) | 4 | gyógykenőcs (#313) | 2 | + | hebrencs csapda (#147) | ||
1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 3 | kötél (#92) | |||
1 | Kragoru iszákja (#2058) | 8 | kristálygömb (#265) | 25 | krónika (#1725) | |||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
2 | megsemmisítő (#1540) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 8 | ork csodaszer (#1228) | 3 | pszi kő (#248) | |||
2 | ¤ | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | ||
5 | roxati zárfaló (#314) | 1 | sáfránykő (#979) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
6 | shinai gömb (#348) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | + | térhajlító kavics (#1539) | 3 | tudás gyöngye (#522) | ||
4 | tüskecsapda (#242) | 19 | varázskő (#305) | 2 | vaskulcs (#183) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
13 | acélpengőke (#231) | 110 | álompor (#396) | 1 | arx formázó minta (#298) | |||
15 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dözmöng szív (#122) | 3 | evaporőr háj (#105) | |||
30 | ezüstdarab (#326) | 91 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | |||
9 | galachmit (#310) | 1 | grákóbőr (#41) | 10 | grifftojás (#179) | |||
2 | gromak bőr (#268) | 97 | gyíkfű (#201) | 88 | gyöngymangó (#135) | |||
9 | ilkin érc (#232) | 1 | jégszív (#282) | 97 | kaktusztüske (#114) | |||
4 | karbin plazma (#199) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 10 | kék orchidea (#68) | |||
8 | kőszem (#304) | 1 | kvazár (#244) | 1 | liumbe hajtás (#655) | |||
101 | madártoll (#112) | 51 | mákrózsa virág (#56) | 1 | Morgan kristálya (#659) | |||
19 | móri gyümölcs (#116) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | pirkit (#153) | |||
8 | polip szívóka (#391) | 9 | púderkő (#119) | 1 | pular kristály (#239) | |||
20 | quwarg kristály (#2238) | 95 | quwarg tojás (#360) | 2 | rakolits por (#669) | |||
11 | ramit kő (#226) | 6 | remák szív (#264) | 76 | rézdarab (#70) | |||
33 | smirglilevél (#29) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 4 | szuperkötél (#209) | |||
4 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | trikornis szarv (#198) | 41 | vasérc (#152) |
Összsúly: 182.40 kg | Megterheltség: 60% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van. | |
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (1 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 72 | ugh méreg (#166) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
80 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | gyógykenőcs (#313) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
2 | rézdarab (#70) | 1 | vasérc (#152) |
104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | |
90 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
|