Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 14. 9h:42' EZ A 424. JÁTÉKHETED, 298. FORDULÓD 425. játékheted kezdete: febr. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3977 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 161. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot az 59. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 127. varázslatot |
vv 70 71 128 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 128. varázslatot |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd rád küldi. 198 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku csapásvezető fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A ryuku csapásvezető összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1452 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 200, gyógyulás: 59, összesen: -141 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (37 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra rohansz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű, 3 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 63, gyógyulás: 31, összesen: -32 ÉP}
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya fejét. (7 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (7 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval gyengén megütöd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 705, sebződés: 36, gyógyulás: 120, összesen: +84 ÉP}
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál bal lábát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (42 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az Orkhan Thai testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A seb azonnal beforr! Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd az Orkhan Thai jobb lábát. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) A seb azonnal beforr! Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 189, gyógyulás: 59, összesen: -130 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 100 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja testét. Kritikus ütés! (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval megcsapod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A Raia szent lovagja összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 27, gyógyulás: 16, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [171,9] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Veronel irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Csak egy kronokukac. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 94 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronokukac testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval megütöd a kronokukac testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). A kronokukac melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [172,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gránátkaktuszt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet.
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [170,8] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy alanori csatamén előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy natali követ. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [169,8] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy natali követ. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.
m 8 | mozogsz északra |
v 181 184 32 | elmormolod a 181. varázslatot |
[184,32] Épületek tűnnek fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Fairlight híveié.
pki 1000 | kiveszel a bankból 1000 aranyat |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd az őrjáratozó katona testét. Kritikus ütés! (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a 11 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (11 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Tyrex bunkóval többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a 7 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (7 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Tyrex bunkóval többször eltalálod az őrjáratozó katona jobb karját. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Nem vagy felkészülve az 5 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (5 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Tyrex bunkóval párszor keményen megütöd az őrjáratozó katona jobb oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a 3 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP]. Mosolyogva kidobod a nevetséges taalru trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő őrjáratozó katona trófeát. 8000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1023, sebződés: 239, gyógyulás: 227, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [185,30] Még mindig a városban vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Dornodon hívei emelték. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy csapat királyi őrjáratos. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
vtn 185 | varázslat tanulás: a 185. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
be 77 | bemész a 77. titkos labirintusba |
lm 6 7 8 | mozogsz 6 7 8 |
lm 12 14 16 | mozogsz 12 14 16 |
lm 18 20 33 | mozogsz 18 20 33 |
lm 33 33 33 | mozogsz 33 33 33 |
lm 26 34 34 | mozogsz 26 34 34 |
vv 109 66 | elmormolod a 109. varázslatot a 66. varázslatot |
szk 157 | keresed a 157. szörnyet |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 507. tárgyat |
* 3. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 9 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 9 pontért |
TROLL KLOPFOLÓ (552. TÁRGY) Egy kis munkával és hozzáértéssel a troll dorong irtózatos hatékonyságú troll klopfolóvá alakítható át egy troll által 30 TVP árán. Először is, valahogyan növelni kell a dorong sebző potenciálját: erre a legegyszerűbb, ha beborítod egy dentor bőrrel. Ezután az acéltűket érdemes beezüstözni (ehhez 8 db ezüstöt kell felhasználni), és a troll klopfoló máris alkalmas csak ezüstfegyverrel megsebezhető lények megsebzésére, és ezenkívül a sebzése is megnőtt hárommal. Ha mindez nem lenne elég, a troll klopfoló megnöveli a védelmedet kettővel, hiszen az ellenfél óvatosabban fog feléd ugrálni, ha egy dentor bőrrel bevont oszlopot kell kerülgetnie. |
KIRÁLYI ŐRGÁRDA (7006. SZÖRNY) Az egyre inkább elharapózó erőszak már a városokat is elérte: dacára az őrjáratoknak és a lakosokat őrző Védőnővéreknek, sötét aurájú kalandozók mészárolják a békés lakosságot, fényes nappal feltörik a boltokat és szórják számolatlanul pusztító varázslataikat a főtéren. A királyi városok lakosságának védelmében Krapixlon Borhder, Alanor védelmi minisztere toborzókampányba kezdett, mely során letelepedett kalandozókat kért fel az aktív életbe való visszatérésre. A kezdeményezés sikeresnek bizonyult, megalakultak Alanor elit alakulatai, a különleges egységbe szerveződött őrjáratok. Békés kalandozóként természetesen nincs félnivalód, ha találkozol velük, de ha fejedben gonosz terveket szősz a város és népe ellen, hamar tucatnyi összeszokottan harcoló veterán gyűrűjében találod magad! |
VÍZLÉLEGZÉS (185. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A vízlélegzés varázslat egy olyan csodálatos, kevés humán által megtapasztalható élményben részesít: amíg a varázslat tart, képes vagy egyszerre levegőt belélegezni és a halak kopoltyújához hasonlóan, mágia segítségével a vízből oxigént kinyerni. A varázslat egyben azt is megakadályozza, hogy a tüdőd/gyomrod megteljen vízzel, így amikor kijössz a vízből és elmúlik a varázslat hatása, természetesen nem fogsz megfulladni. A varázslatra nem sok szükség van a tavacskákban vagy a tengerben való pancsoláshoz, akkor kell inkább használnod, amikor egy olyan labirintust akarsz felderíteni, amely teljes egészében víz alatt van. A varázslat hatása a kör végéig tart, elmondásához egy halcsontra és 15 VP-re van szükség. Ügyelj rá, hogy kör végére a labirintust mindenképpen elhagyd (akár mozgással, akár felszínre ugrással), különben borzalmas halált halsz, amikor a varázslat hatása elmúlik. A varázslatot mindenképpen a labirintusba (ill. a vízzel borított részbe) való belépést megelőzően használd! A víz alatti labirintusokban a harcra a víziharc szabályai érvényesek. Magától értetődően, víz alatti labirintusban nem tudsz fáklyát használni. Szerencsére, a vízlélegzés egyben elhelyez egy halványan világító foltot a homlokodra, ami miatt ugyan minden ragadozó hal rád fog támadni, de legalább látsz valamit. [Megjegyzés: ha gyermeked van, a vízlélegzést nem kell rá külön elmondani, a varázslat rá is vonatkozik.] |
Erő: | 49 (51) | Szint: | 26 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 260 cm |
IQ: | 35 (52) | Támadás: | 40 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 22 (24) | Védekezés: | 76 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/27 év |
Egészség: | 23 (37) | Életpont: | 496/246 | Jellem: | gonosz (505) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 37 (39) | Varázspont: | 667/183 | Pénz: | 697 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 21/4 | Pszi pont: | 140/1 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 38 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/35 | ökölvívás: | 2/96 | szúrófegyverek: | 3/28 |
vágófegyverek: | 17/15 | ütőfegyverek: | 31/27 (+6%) | lőfegyverek: | 11/79 |
dobófegyverek: | 27/18 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: tyrex bunkó (#421) (200%) << mandibulakasza (#127) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -18.); mérg. vas dobónyíl (#190) (19 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/49 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 70/55 (+16%) | 3. lopás: | 1/36 |
4. mászás: | 10/33 | 5. csapdakészítés: | 21/37 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 5/94 |
7. gyógyítás: | 11/41 | 8. titkosírás: | 8/55 | 9. felderítés: | 24/90 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 12/98 | 11. teológia: | 50/48 (+14%) | 12. taumaturgia: | 57/47 (+14%) |
13. szerencsejáték: | 1/77 | 14. versengés: | 7/41 | 15. zene: | 6/58 |
16. szörnyismeret: | 30/99 (+18%) | 17. pszi: | 14/65 (+27%) | 18. zárnyitás: | 1/35 |
19. vadászat: | 14/59 | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 9/92 |
22. testépítés: | 50/29 (+20%) | 23. úszás: | 8/99 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
kutatsz max. 240 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 14 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 14 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), sötét italt (#284) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 120 TVP-ért |
mászol max. 350 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), kputtyintó csalán (#247), szubreális vámpír (#223), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Chris Huff (#4956), 9375. szövetség (#9375), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 11 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), sötét halál (#45) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | sötét halál (#45) | >> | jók (#990) | |
sötét halál (#45) | >> | semlegesek (#989) | villámcsapás (#50) | >> | gonoszok (#988) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bölcs szilmill (#343) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0) |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Látogass meg birodalmamban! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 3 harcos, 1 királynő. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | drótszőr (#37) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | quwarg tojás (#360) | 4 | spiritusz (#170) | |||
1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
621 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 8 | madártoll (#112) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 1 | Thargodan esszencia (#328) |