Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 28. 9h:32' EZ A 426. JÁTÉKHETED, 299. FORDULÓD 427. játékheted kezdete: márc. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3977 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 161. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot az 59. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 127. varázslatot |
vv 70 71 128 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 128. varázslatot |
vv 185 128 128 | elmormolod a 185. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél.
be 712 | bemész a 712. épületbe |
fa 1133 5175 1 | feladod az 1133. tárgyat az 5175. kalandozónak (1 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
be 77 | bemész a 77. titkos labirintusba |
lm 6 7 8 | mozogsz 6 7 8 |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szigonnyal felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Szigonnyal teljesen átdöföd az opati polip testét. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (7 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a kacagó szépia nyálkás csápját. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
423 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 31, gyógyulás: 16, összesen: -15 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Elszántan ellenfeledre rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a kacagó szépia bal oldalát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
423 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 48, gyógyulás: 18, összesen: -30 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája testét. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A moszatrája melléd csap a farkával! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a moszatrája testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 5, gyógyulás: 14, összesen: +9 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elektromos angolna testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 9, gyógyulás: 14, összesen: +5 ÉP}
lm 12 14 16 | mozogsz 12 14 16 |
A lény tintát köp! Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Szigonnyal teljesen átdöföd a diuretikus kráken jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a diuretikus kráken lecsap a bal karodra. (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 75, gyógyulás: 25, összesen: -50 ÉP}
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hínárevő piranha belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal teljesen átdöföd az elektromos angolna farkát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
lm 18 20 33 | mozogsz 18 20 33 |
Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az étkezési homár testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Túlbuzgó szabó módjára az étkezési homár összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
324 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Szigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 33 33 33 | mozogsz 33 33 33 |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 25, gyógyulás: 26, összesen: +1 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
Meglengetve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa uszonyát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Szigonnyal teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 17, gyógyulás: 25, összesen: +8 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Szigonnyal teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 25, gyógyulás: 25, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Előremozdulva, a nagyobb vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
845 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 79, gyógyulás: 33, összesen: -46 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Előremozdulva, a nagyobb vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nagyobb vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
845 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 80, gyógyulás: 32, összesen: -48 ÉP}
lm 26 34 34 | mozogsz 26 34 34 |
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal felnyársalod a moszatrája testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A moszatrája melléd csap a farkával! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a moszatrája farkát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 6, gyógyulás: 17, összesen: +11 ÉP}
Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélység fattya förtelmes plazmáját. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mélység fattya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A mélység fattya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Elszántan a másikra rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a diuretikus kráken testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a diuretikus kráken testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A diuretikus kráken csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 81, gyógyulás: 25, összesen: -56 ÉP}
vv 109 66 | elmormolod a 109. varázslatot a 66. varázslatot |
szk 239 | keresed a 239. szörnyet |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [169,9] A homokos talajt füves, bokrokkal teli terep váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kényelmesen leülsz az öngyilkosjelölt orra elé.
- Ugorj, ugorj már! - kiáltod neki lelkesen.
- De már épp meggondoltam magamat, úgyhogy megyek is. - mondja ő zavartan.
- Na abból már nem eszel! - ugrasz talpra, és egy mozdulattal kirúgod alóla a fatuskót. A fickó még vergődik pár másodpercig, aztán végleg kimúlik. (+2 gonoszság.)
Találsz egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Továbbmész...) [170,10] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Találsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Semmi hatás! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót a másikra rohansz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya nyakát. (7 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (7 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval gyengén megütöd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az 1 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 696, sebződés: 40, gyógyulás: 120, összesen: +80 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya jobb vállát. (7 támadással 386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (7 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az 1 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az 1 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 38, gyógyulás: 126, összesen: +88 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 94 életpontot sebeztél. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (39 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval megcsapod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Tyrex bunkóval eltalálod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 194, gyógyulás: 34, összesen: -160 ÉP}
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 507. tárgyat |
* 3. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
DENTOR VÉRT (573. TÁRGY) "Egy kvazárpáncélban szinte sebezhetetlen vagy." - tartja a mondás. Azonban a kvazárpáncélnak is megvannak a gyenge pontjai: az illesztések. Ha egy kvazárpáncélon ezeket a helyeket egy kvazárkováccsal egy újabb arx minta segítségével bevonatod öt dentor bőrrel, akkor máris megvan a tökéletes vértezet. Amellett, hogy megnöveli 16-tal a védettségedet, még 30-at ad a maximális életpontodhoz és 10%-kal csökkenti minden téged ért varázslat sebzését is. A kvazárkovács méretre formálja a dentor vértet, tehát más nem tudja használni (nem lehet átadni). A dentor vért viseléséhez legalább 18. szintűnek kell lenned. A készíttetés költsége 60 TVP és 500 arany, és neked kell a kovács számára a fentieken kívül a rögzítéshez szükséges 20 csepp ragasztót, 4 kvazárt és 12 acéltűt is eljuttatnod. |
KRAPIXLON FÜRDŐRUHA (454. TÁRGY) A Krapixlon ősi, nemesi család, amely büszke lehetett arra, hogy az úszóversenyek győztesei mindig e család tagjai közül kerültek ki. Róluk nevezték el ezt a testhezálló, sikamlós fürdőruhát, amely nemcsak áramvonalasabbá teszi az úszót, hanem bizonyos mértékű védelmet nyújt a víziszörnyek harapásai ellen: ha ezt viseled víziharcban (külön KF parancsot nem kell kiadnod, automatikusan megteszed), védelmed megnő 5-el. A fürdőruhát a páncél helyére veszed fel. |
KAMPÓS ACÉLSZIGONY (455. TÁRGY) Annak a kalandozónak, aki ezt a hosszú, kampós végű, hegyes acélszigonyt forgatja, nem jelent nehézséget még egy vércápa leölése sem. A kampós acélszigony használatakor kapsz +2 támadást, és az okozott sebzés 3D6+5. A fegyver forgatásához szükséges minimális vízifegyver szakértelem 9. |
Erő: | 50 (52) | Szint: | 26 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 260 cm |
IQ: | 36 (53) | Támadás: | 40 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 23 (25) | Védekezés: | 77 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/28 év |
Egészség: | 25 (39) | Életpont: | 491/497 | Jellem: | gonosz (508) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 37 (39) | Varázspont: | 667/50 | Pénz: | 598 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 21/5 | Pszi pont: | 140/5 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 42 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/75 (+140%) | ökölvívás: | 2/96 | szúrófegyverek: | 3/28 |
vágófegyverek: | 17/15 | ütőfegyverek: | 31/30 (+3%) | lőfegyverek: | 11/79 |
dobófegyverek: | 27/21 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: tyrex bunkó (#421) (200%) << mandibulakasza (#127) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -18.); mérg. vas dobónyíl (#190) (19 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/49 | 2. nyomkövetés: | 70/63 (+8%) | 3. lopás: | 1/36 |
4. mászás: | 10/33 | 5. csapdakészítés: | 21/42 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 5/99 (+5%) |
7. gyógyítás: | 11/41 | 8. titkosírás: | 8/55 | 9. felderítés: | 25/10 (+20%) |
10. szörnyidomítás: | 12/98 | 11. teológia: | 50/75 (+27%) | 12. taumaturgia: | 57/62 (+15%) |
13. szerencsejáték: | 1/77 | 14. versengés: | 7/41 | 15. zene: | 6/58 |
16. szörnyismeret: | 30/99 | 17. pszi: | 14/87 (+22%) | 18. zárnyitás: | 1/35 |
19. vadászat: | 14/59 | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 9/92 |
22. testépítés: | 50/49 (+20%) | 23. úszás: | 8/99 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
kutatsz max. 240 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 14 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 14 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), sötét italt (#284) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 120 TVP-ért |
mászol max. 350 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), kputtyintó csalán (#247), szubreális vámpír (#223), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Chris Huff (#4956), 9375. szövetség (#9375), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 11 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), sötét halál (#45) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bölcs szilmill (#343) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 1) |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Látogass meg birodalmamban! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 3 harcos, 1 királynő. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | drótszőr (#37) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
4 | spiritusz (#170) | 1 | trikornis szarv (#198) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | xirnox szív (#213) | 1 | rókafarok (#124) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
598 | arany (#50) | 1 | galachmit (#310) | 6 | halcsont (#390) | |||
1 | kampós acélszigony (#455) | 1 | krapixlon fürdőruha (#454) | 4 | pirkit (#153) | |||
1 | szigony (#389) | 1 | Thargodan esszencia (#328) |