Karakterszám: |
8047 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
3 |
Játékhét: |
3 |
E forduló
ára: |
23 zs. |
Maradék zseton: |
507 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 1999. dec. 6. 9h:44' |
A következõ
fordulód táplálható: 1999. dec. 13. |
|
|
FLEX KALANDJAI
Hangoskodásra leszel figyelmes. Ahogy kinézel a barlangodból, nagy tömeget
látsz a fõtéren gyülekezni. Csupa újonc! Egy emelvényen a szint elöljárója
áll,
Thunil Baltarog egy izmos, tekintélyt parancsoló, õsz galetki férfi.
Három szemét végighordozza az összegyûlt tömegen, és a fiatalok sorban
elhallgatnak. Amikor teljes a csend, beszélni kezd.
- Elõször is köszöntelek
benneteket, újoncokat a lárvaszinten, és elnézést kérek, hogy csak most
tudott idõt szakítani rátok, de rengeteg újonc van, úgyhogy több csoportban
zajlik a tájékoztatás. Bizonyára tudjátok, hogy ez életetek egy új fejezete.
Mostantól meg kell tanulnotok a saját lábatokon megállni, és megkezdeni
az igazi galetki fejlõdést. Az út hosszú lesz és nehéz, és sokan nem lesznek
képesek arra, hogy végigjárják. Õk - már amennyiben életben maradnak -
visszakerülnek a Rúvel Hegyre, és a többieket fogják hátralevõ életükben
szolgálni. Akik azonban végig kitartanak, hatalmas harcosokká, bölcs mágusokká
válnak, akik egykor még a minket a föld alá számûzõ Ellenséggel is szembeszállhatnak,
és visszafoglalhatják õseink földjét. - az elöljáró tovább folytatja lelkesítõ
beszédét, és a többi galetkin is látod, hogy izgatottan csillog a szemük.
Ez az, tényleg ti vagytok a galetki társadalom jövõje! (+1 hõsiesség pont.)
Az elöljáró végül még elmond néhány kevésbé fontos apróságot a házirendrõl,
aztán oszolni kezd a tömeg.
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
ARÉNA ** Az arénában Enigma legyõzte klónodat, így most már õ a bajnok.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Pyramid, egy világoskék pikkelyes
bõrû jeges tekintetû kopasz férfi. (hírneve 43.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*nov. 29.* Enigma lett az aréna bajnoka.
*nov. 29.* Döglött Hajnal-Dax
egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "méregellenállás."
*nov. 29.*
Erõskezû Edward teljesítette a 6. küldetést, amit az akadémián kapott.
*nov. 30.* Pyramid lett az aréna bajnoka.
*nov. 30.* Pyramid lopni próbált,
de felsült vele.
*nov. 30.* Pyramid csatában legyõzte Wax Creepet.
*nov.
30.* Pyramid jéglehelet tulajdonsága 8 lett, elsõként a szinten.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*nov. 29.* Drake-et rajtakapták, ahogy lopni próbált.
*dec. 3.* Legendás
Pocok csatában legyõzte Bíbor szívet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]
ho 3 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 3 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 168.]
be 4 48 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû
orrszarrvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod,
hogy
a mászás képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint,
és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos
négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat
te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted
az új szakértelmet! (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt
még 148.]
psz 54 46 48 |
portyázás szakértelmek |
Ha portyázás során szakértelem próbára kerül sor, a következõ szakértelmekben
vagy hajlandó versenyezni: kereskedelem, csapdaészlelés, mászás. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 148.]
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Barlangokat keresel, amelyeken
a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Ahogy kiszélesedik a folyosó,
amelyet követsz, döbbenetes látvány tárul eléd. Egy óriási szakadék, amelynek
a fala teljesen vörös! A szakadék oldalába itt is, ott is járatok csatlakoznak
bele, de itt nem jutsz tovább, vissza kell fordulnod. Már indulnál, de
azért kíváncsiságból körbenézel. Hoppá! Pont alattad, egy másik barlangnyílás
van a falban, és ami nagyon furcsa, a pereme narancsszínû. Mindenképpen
le kéne oda majd mászni, és megnézni, mi a fene lehet az!
(314. kaland,
összköltsége 20 TVP.) Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást.
A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Szertartásosan üdvözöl
Kaméleon, egy mélylila sörényû, tejfehér szemû, lila-fehér
bundás szõrmók férfi. Felszerelése: díszes karkötõ. Rövid beszélgetés után
megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdaészlelés
szakértelemben való jártasságotokat. A szomszéd barlangok csapdáin méritek
le tudásotokat. Hamarosan átkozódás veri fel a környék csendjét: senki
sem örül neki, hogy tréfás kedvû galetkik vetélkedésbõl tönkreteszik a
gondosan felépített csapdákat. A verseny után megszemlélitek, kire került
több zúzódás és púp. Nyilvánvaló: Kaméleon a vesztes.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]
k 279 328 465 |
kaland elvállalása |
(279. kaland:) Megkeresed a kõomlást. Az a fehér dolog már nincs ott a tetején,
de ha már idáig eljöttél, mindenképp érdemes felmászni, határozod el. Többszörösen
biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikertelen]
A fenébe! Megcsúszik a fogásod, és már zuhansz is. Kegyetlenül nagyot estél.
(-10 életpont.) A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb
újra).
(328. kaland:) Némi kutatást igényel, amíg újra megtalálod a barlangtermet,
ahol a kõhíd átvezet. Huh, itt akarsz lemászni? No, most már nincs visszaút!
Óvatosan, vigyázva mászol lefelé.
[Mászás próba 3-as küszöbre: sikeres]
A végén egy nagyot ugrasz, így érkezel le a barlangterem padlójára. Egyszercsak
minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeled egy mikropoid (#1).
*** 1. KÖR *** A mikropoid odajön hozzád. A mikropoid felé mozogsz, hogy
megtámadhasd. A mikropoid téged támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait.
Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megtámadod a mikropoidot. Körbe-körbe
forgatva ütsz bal csápoddal. Félrehajolt. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a mikropoidot. Rávágsz bal csápoddal. El sem találtad.
A mikropoid téged támad. Harapni próbál.
(8 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz,
ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-7% támadás). Regenerálsz
(+2 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a mikropoidot. Ostorként csattantasz bal csápoddal.
Ez mellément. A mikropoid téged támad. Acsarogva harapni próbál. El sem
talált, haha. Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** A mikropoid rád támad. A fogaival támad.
(10 ép-t sebzõdtél).
Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-8% támadás). Megtámadod a mikropoidot.
Odacsapsz bal csápoddal. Félrehajolt. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Huh, nem
bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál
(próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+9 életpont.)
(465. kaland:) Megkeresed a kõomlást. Az a fehér dolog már nincs ott a tetején,
de ha már idáig eljöttél, mindenképp érdemes felmászni, határozod el. Óvatosan
mászni kezdesz.
[Mászás próba 6-os küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Baj nélkül felértél a kõomlás tetejére. Amikor oldalt fordulsz, meghûl
benned a vér! Ellenfeled egy fehér amõba (#30).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Az 1. fehér amõba megidézi a 2. fehér amõbát. Megindulsz
az 1. fehér amõba felé. Már ott is vagy! Megtámadod az 1. fehér amõbát.
Elõresuhintasz bal csápoddal.
(12 ép-t sebeztél). Az 1. fehér amõba halálos
sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. fehér amõba megidézi a 3. fehér amõbát. Támadod a 2.
fehér amõbát. Elõresuhintasz bal csápoddal.
(11 ép-t sebeztél). A 2. fehér
amõba halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A 3. fehér amõba megidézi a 4. fehér amõbát. A 3. fehér amõbát
próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal.
(12 ép-t sebeztél).
A 3. fehér amõba halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** A 4. fehér amõba megidézi az 5. fehér amõbát. Megtámadod
a 4. fehér amõbát. Elõresuhintasz bal csápoddal.
(10 ép-t sebeztél). A
4. fehér amõba halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Huh, nem
bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál
(próbálkozhatsz vele késõbb újra). [58 TVP-t használtál fel, maradt még
90.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Egy újonnan fúrt
barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet.
Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja
el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat.
Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet,
hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled
egy zöld nyálka (#8).
*** 1. KÖR *** A zöld nyálka feléd mozog. Megközelíted a zöld nyálkát. A
zöld nyálka rád támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd.
(5 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a zöld nyálkát. Lesújtasz bal csápoddal.
(9 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A zöld nyálka téged támad. Kitátja száját, és fekete savat
köp rád!
(6 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a zöld nyálkát. Elõresuhintasz
bal csápoddal.
(14 ép-t sebeztél). A zöld nyálka halálhörgés közepette
a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+32%). [10 TVP-t
használtál fel, maradt még 80.]
Megéheztél, ideje egy vadászatnak. A szokásos vadászösvények egyikét választod,
amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Ahogy leérsz, küzdõállást
veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött.
Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
winropu moha ! Leszedsz 1 adagot.
[ld. enc.] Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled
egy hártyás lemúr (#2).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A hártyás lemúr máris elõtted terem! Megrohamozod a hártyás
lemúrt. A hártyás lemúr rád támad. Megpróbál megmarni.
(7 ép-t sebzõdtél).
A hártyás lemúrt próbálod megsebezni. Meglóbálva zúzol bal csápoddal. Nem
találtál. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a hártyás lemúrt. Odacsapsz bal csápoddal.
(13 ép-t
sebeztél). A hártyás lemúr rádveti magát. Harapni próbál.
(5 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A hártyás lemúr rád támad. Harapni próbál. Ez mellément.
Támadod a hártyás lemúrt. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal.
(11
ép-t sebeztél). A hártyás lemúr halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%).
Elteszed a zsákmányt, ami egy lemúr hártya.
[ld. enc.] [13 TVP-t használtál
fel, maradt még 67.]
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Ezúttal egy még sosem próbált aknában
ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést.
Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Nocsak, mit találtál!
1
mitulen fû ! Óvatosan begyûjtöd.
[ld. enc.] Szimatodra hagyatkozva, hosszas
nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy óriáscsótány
(#7).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Megindulsz az óriáscsótány felé. Már ott is vagy! Az óriáscsótány
feléd rohan. Megtámadod az óriáscsótányt. Villámgyorsan elõrevágsz bal
csápoddal.
(11 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány rád támad. Csáprágóját próbálja
beléd mélyeszteni.
(8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az óriáscsótányt. Odacsapsz bal csápoddal.
(9
ép-t sebeztél). Az óriáscsótány holtan terül el. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+25%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+9 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Ölésre készen
futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig.
Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal
is nehezen boldogulsz. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak
között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy márvány atka
(#17).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a márvány atka felé. Már ott is vagy! A márvány
atka feléd rohan. Megtámadod a márvány atkát. Lecsapsz bal csápoddal. Elhibáztad.
A márvány atka rád támad. Ocsmány csáprágójával harap.
(6 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a márvány atkát. Lesújtasz bal csápoddal.
(4 ép-t
sebeztél). A márvány atka rádveti magát. Csáprágójával agresszívan harap.
Ez mellément. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a márvány atkát. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal.
(2 ép-t sebeztél). A márvány atka rádveti magát. Elõrehajolva marni próbál.
(6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** A márvány atka rád támad. Csáprágójával mar.
(7 ép-t sebzõdtél).
Támadod a márvány atkát. Rávágsz bal csápoddal. Mellétrafáltál. Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 6 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Huh, nem
bírtok egymással! Az eredmény döntetlen.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+11 életpont.) [27
TVP-t használtál fel, maradt még 16.]
k 252 1 |
kaland elvállalása |
(252. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(1. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 118 sebzést okoztál, és 78 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
3 képességpontot kapsz. Errõl
a fordulóról 16 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ
fordulóban kapsz, összesen
162 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Flex, egy termetes, hosszú, sötétbarna hajú, izomszagú, macho
harcos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod:
micinista. Ez a 3. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 / 0.40 |
[2] IQ: |
3 / 0.25 |
[3] ügyesség: |
3 / 0.10 |
[4] egészség: |
4 / 1.24 |
[5] mágia: |
1 / 0 |
[6] gyorsaság: |
3 / 0.11 |
[9] Méret/ép: |
40 / 29 |
Min. méret: |
27 |
Barlangméret: |
41 |
|
|
Varázspont: |
5 / 5 |
Képességpont: |
3 / 89% |
Hõsi pont: |
3 (3) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
0% |
Galetki erõ: |
73 / 64 |
Hírnév : |
0 |
Jóllakottság: |
125% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
1 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
1 (0) |
Torzsz. csaták: |
23 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
14 (3) |
Leölt torzszülött: |
18 (7) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
1 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[15] regeneráció: |
4 / 0 |
[25] bûz: |
1 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
1 / 0.30 |
[48] mászás: |
1 / 0.30 |
[54] kereskedelem: |
1 / 0.48 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal csáp |
[100] méret: |
5 / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 2.85 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60;
VI erõ:130% ép:25%;
PV 3 5 8;
PSZ 54
46 48;
BA 7979;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (7. épület), #12 (2. forduló), #279 (0. forduló),
#328 (0. forduló), #465 (1. forduló), #252 (2. forduló), #314 (3. forduló).
TÁRGYAID |
|
36 arany (#1) |
|
2 kés (#5) |
|
1 winropu moha (#22) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
1 mitulen fû (#20) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL
Kedves András! A jelszó: tegade. A játékvezetõ. ÿ
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
FEHÉR AMÕBA (30. LÉNY) A fehér amõbát egyedül, varázslat nélkül lehetetlen
legyõzni. Miért is? Mert a fehér amõba folyamatosan osztódik! Mire egyet
megölsz, kettõ ugrik a helyére. Ha viszont egy tûzgolyóval elégeted az
egész fészket, vagy van egy segítõd, és így még a kezdetek kezdetén meg
tudjátok állítani a szaporodást, nyert ügyetek van. A fehér amõba eledelt
jelenthet a piromádok és a puhányok számára.
WINROPU MOHA (22. TÁRGY) A winropu moha a sötét, száraz barlangjáratokban
terem, és megszerzésére nemegyszer veszedelmes expedíciókat szerveznek.
Nem csoda, hiszen a winropu moha különleges gyógyító erõvel rendelkezik
(amit persze csak úgy, a moha elrágcsálásával nem lehet kiaknázni). [Szükséges
varázsital fõzés szint: 1.]
HÁRTYÁS LEMÚR (2. LÉNY) Ez az apró, egérszerû emlõs hatalmas ugrásokra
képes, az ugrás közben hártyás bõrlebernyegein vitorlázik. Általában csapatban
vadásznak, sok lúd disznót gyõz alapon ejtik el a nagyobb lényeket. A hártyás
lemúr is sokszor vadászat áldozata lesz, a tejivók és a zöldvérûek elõszeretettel
ejtik el az erszényükben termelt tejszerû anyag miatt. Állítólag a hártyás
lemúrok évszázadokon keresztül a messzi északon éltek, így nagyon jól tûrik
a hideget.
LEMÚR HÁRTYA (161. TÁRGY) Kétségtelenül a hártyás lemúr leggusztustalanabb
része, ezt a nedves tapintású bõrdarabot nemigazán lehet semmire használni,
azinkívül, hogy bizonyos bizarr mutáns szertartások folyamán elfogyasztják
elvakult szektisták.
MITULEN FÛ (20. TÁRGY) Ez a sárgás fûféle mindenhol megtalálható, ahol
bármilyen kis mennyiségû nedvességhez és fényhez juthat. Igénytelen, apró
növény, amelyet gyakran használnak varázsitalok fõzéséhez. [Szükséges varázsital
fõzés szint: 1.]
ÓRIÁSCSÓTÁNY (7. LÉNY) Az óriáscsótány valóban óriási, annyira nagy,
hogy az eltaposásnál hatékonyabb módszereket kell keresni az elpusztítására.
Ez persze egyben azt jelenti, hogy kiváló gyakorlási lehetõség az óriáscsótánnyal
való küzdelem egy fiatal, kezdõ galetki számára. És még ha ez nem lenne
elég, sok galetki szívesen fel is falja a tejivók közül a potroha alatt
csörgedezõ finom nedûért. Kedvelt eledele persze a rovarevõknek is. Az
óriáscsótányok párzáskor savas anyagot köpnek egymásra, (kedves szokás),
ezért aztán kitinpáncéljuk kiválóan védi õket mindenféle maró anyag ellen.
NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A NEGYEDIK FORDULÓDHOZ Most, hogy már némi idõt önállóan
eltöltöttél a Hegy gyomrában, lassan elkezdheted szervezni a Felnõtté válás
Ceremóniáját. Ez egy fontos pillanat minden galetki életében: az õsök szelleméhez
szólva, bemutatod harcban való jártasságodat, és így bizonyítod, hogy elérted
a felnõtt kort. A ceremónia során nem akármilyen ellenféllel kell szembenézned:
két sahran rákkal. Ezek igen veszedelmes torzszülöttek, amelyek a felsõbb
szinten élnek. Egyedül semmi esélyed sincs ellenük! Keresned kell legalább
még egy (de jobb, ha még kettõ) galetkit, akikkel együtt hajtod végre a
Ceremóniát. Az elkövetkezendõ fordulók mindegyikében adj ki 2-3 Portyázás
parancsot, hogy megismerkedhess más galetkikkel. Nem kell feltétlenül harcolnod,
az is elég lehet, ha csak barátságos beszélgetésre látogatod meg õket!
A lényeg, hogy megismerd néhány társadat. Írj nekik levelet, és hívd meg
õket, hogy a Ceremóniát együtt hajthassátok végre! A Ceremónia a Többszemélyes
parancsoknál leírt módon zajlik: mindkettõtöknek ill. mindhármótoknak ki
kell adni egy FC parancsot, paraméterül pedig a többi résztvevõ galetki
sorszámát. A parancs akkor kerül végrehajtásra, amikor a csoportból az
utolsó is kiadta a parancsot! Az FC minden résztvevõnek 20 TVP-be kerül.
[Ld. még Szabálykönyv: Többszemélyes parancsok. Az FC-ben max. három galetki
vehet részt egyszerre, és kudarc esetén lehet újra próbálkozni késõbb.]