Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 24. 9h:21' EZ A 236. JÁTÉKHETED, 30. FORDULÓD 237. játékheted kezdete: márc. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1938 SZÁMLA : XXXX |
tno 5 2 | növeled az 5. tulajdonságodat |
tf 3 2 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 2 pontért |
kf 181 3 | kézbeveszed/felveszed a 181. tárgyat (őrzöd) |
le 13 | leveszed/lerakod a 13. tárgyat |
kf 123 1 | kézbeveszed/felveszed a 123. tárgyat a jobb kezedbe |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
m 1 1 3 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [35,-3] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy gonyolék nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a gonyolék testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [36,-2] A bozótost ritka erdő váltja fel.
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a szárnyas gömböc bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szárnyas gömböc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [38,-3] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tímárkunyhót. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz rinóbőr övet. (ld. enc.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy démontetű nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Elszántan a másikra támadsz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ököllel iszonyatosan megcsapod a démontetű testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [39,-4] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. (ld. enc.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy lila brekk közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a lila brekk testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A lila brekk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lila brekk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 29 5 | elkészíted a 29. tárgyat (5 darabot) |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Elszántan a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gonyolék testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nyelvét a gonyolék feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [41,-5] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Ez a keskeny erdősáv jelzi Nimeron földjének északnyugati határát. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy gorombilla ijesztett meg. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
PARITTYA (18. TÁRGY) Bozótos terepen terem a gumicserje, amelynek indái különösen rugalmasak. Egy darab állatbőrbe befűzve hatékony csúzlit készíthetsz a KT 18 paranccsal, 6 pontért. A parittyához szükséges lövedékeket, alkalmasan kerek köveket dombos és hegyvidéki terepen gyűjthetsz a KT 19 paranccsal, 1 pontért. A kerek kő d4 sebzésű lövedék. Megjegyzés: MINDEN bozótos terepen van gumicserje (ez nem azonos a gumifával), ezért a program ezt külön nem is írja. A szükséges állatbőrt készítéskor automatikusan leszeded egy elhullott állat teteméről, így nem a nálad levő bőrök közül használsz fel. Tehát a parittya készítésének semmilyen más előfeltétele nincs, mint hogy bozótos terepen legyél. A parittya bekészítéséhez a KF 18 parancsot kell kiadnod. Ez nem azt jelenti, hogy a kezedbe veszi, egyszerűen csak azt, hogy a harc elején ezt a lőfegyvert fogod használni (ha van nálad lövedék). A közelharcban persze továbbra is a kezedben levő fegyverrel harcolsz. Egyszerre mindig csak egyféle dobó/lőfegyvered lehet KF-elve. |
TÍMÁRKUNYHÓ (684. TEREPTÁRGY) Egy szakállas férfit látsz, amint különböző állatbőröket tereget ki a kunyhója mellett. Beszédbe elegyedsz vele, és megtudod, hogy ő egy letelepedett kalandozó, aki most már békés foglalkozást űz, ruhákat készít az arra járó kalandozóknak. Megkérdezed, tudna-e csinálni neked valami hasznos, esetleg mágikus holmit. Végigmér téged, aztán biccent. - Egy rinóbőr övnek biztosan örülnél! [Figyelem: a küldetést bármely tímárkunyhóban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
RINÓBŐR ÖV (685. TÁRGY) A rinóbőr elkészítéséhez a tímárnak a következő tárgyakat kell vinned: 5 db rinóbőr, 8 adag nektoraf faggyú, és 20 aurach fog, az öv díszítéséhez. Ezenkívül, ha azt akarod, hogy az öv némi mágikus potenciállal is rendelkezzen, szerezned kell egy varkaudar tekercset, amely egy páncélkészítő rítus leírását tartalmazza. A rinóbőr övet a Küldetés Teljesítése: KT 685 paranccsal kérheted el a tímártól, 5 TVP árán. A rinóbőr öv a védettségedet 3-mal, a max. ÉP-det 20-szal növeli meg. |
SMIRGLIBOKOR (31. NÖVÉNY) A bozótos terepen növő smirglibokor levelei különösen érdesek: egy ilyet leszedve, akár nagyon kemény felületeket is simára dörzsölhetsz. A levél gyűjtéséhez a KT 29 parancsot kell kiadnod, 1 pontért. |
GOROMBILLA (38. SZÖRNY) Az erdők e szőrös, izmos majomszerű lakója leginkább egy goromba gorillára emlékeztet. Tarzan módjára, a lelógó indákba kapaszkodva közlekedik az erdőben. Mint a legtöbb mindenevő, ő sem veti meg a húst, a finom, édes humanoid húsért pedig egyenesen rajong. Mielőtt észbekapnál, máris lekent néhány hatalmas pofont, amelyek akár csontodat is törhetik. Aztán már csak a filézés van hátra... |
Erő: | 18 | Szint: | 3 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 2 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 17 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 62/62 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 83/61 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 42 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | ütőfegyverek: | 3 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 2 |
4. zene: | 1 | 5. vadászat: | 4 (+1) | 6. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
gyógyítasz 25% életerő alatt 20 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
bolhakutya (#17) |
Összsúly: 15.75 kg | Megterheltség: 34% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 138 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | smirglilevél (#29) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | mérges pók (#20) |
királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | sünmedve (#33) | gorombilla (#38) |
hamupók (#40) | tigroszlán (#43) | gitonga (#76) | spagulár (#82) | bíborgörény (#84) |
alpesi tehén (#91) | csontlepke (#746) | alattomos manó (#756) |
kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | kőkés (#6) |
kőkalapács (#13) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | víz (#27) |
ököl (#28) | smirglilevél (#29) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | gumifa (#38) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | szárnyas hernyó (#69) |
rézpáncél (#71) | rát-fa (#77) | olvasztókemence (#86) | bronzsisak (#88) | manilla-fa (#91) |
kötél (#92) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) |
göcsörtös bunkó (#123) | oltár (#146) | világítótorony (#156) | vassisak (#160) | harci kalapács (#174) |
vasalt bunkó (#181) | láncing (#222) | lánckesztyű (#230) | tatu dob (#234) | sárga erőöv (#276) |
réz papi karkötő (#307) | Eldaran karkötője (#373) | tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |