Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. márc. 30. 10h:05' EZ A 145. JÁTÉKHETED, 30. FORDULÓD 146. játékheted kezdete: márc. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2996 SZÁMLA : XXXX |
kf 415 3 | kézbeveszed/felveszed a 415. tárgyat (őrzöd) |
d 48 | eldobod a 48. tárgyat |
flh 1 343 1 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 343. tárggyal (1 darabot) |
fgy 40 40 1 | felt. gyógyítás 40 40 |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
fvh 1 | felt. varázslat haszn. 1 |
jlk 1471 | jelszó kimondása 1471 |
m 4 | mozogsz délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 rézgolyó. Eltalálod a csodabogár bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a csodabogár bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a csodabogár testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csodabogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A csodabogár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 22 10 | elkészíted a 22. tárgyat (10 darabot) |
flh 1 22 1 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 22. tárggyal (1 darabot) |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a sünmedve testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal felnyársalod a sünmedve testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [65,-26] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy agglomerátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az agglomerátor zsezsgő matériáját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az agglomerátor testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az agglomerátor harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (7 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agglomerátor puha masszáját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az agglomerátor testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (7 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
kt 110 | elkészíted a 110. tárgyat |
fku 5 | felt. kutatás 5 |
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sünmedve bal karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal felnyársalod a sünmedve bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a sünmedve bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával oldalba lök. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A sünmedve szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [63,-27] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ó! Hiszen ez egy manifesztátor. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [62,-28] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy evaporőr. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az evaporőr testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az evaporőr testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod az evaporőr testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az evaporőr testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az evaporőr hengertestét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a szintszívó bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szintszívó testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a szintszívó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szintszívó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a szintszívó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg jobb szárnyát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az élőholt mirg jobb oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az élőholt mirg fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [60,-29] Síkság, továbbra is csak síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Ezt fejtse meg, aki tudja:
Télen fehér, nyáron barna,
Füle nagy, de farka kurta.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
f 24 | kísérletezel a 24. tárggyal |
kt 25 | elkészíted a 25. tárgyat |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
MASSZA (217. SZÖRNY) A massza nem egy bizonyos szörny, hanem egy gyűjtőfogalom mindazokra a borzalmakra, amelyek a phua-kúpokban megtalálhatóak. A massza egy speciális Moa mágikus eljárás, a Génmancipulcánió, (vagy valami hasonló) eredményeképp létrejött lény. A legtöbb phua-kúpban megtalálható egy szörnygenerátor nevű varázsdoboz, amely tökéletesen véletlenszerű paraméterek alapján MASSZÁT állít elő. A massza alakja, színe, formája, végtagjainak száma, és nem utolsósorban hatalma nagymértékben változó. Van, amelyik rendelkezik mágikus képességgel, másoknak kővéváltoztató pillantása, esetleg tulajdonságcsökkentő érintése van. Némelyik ellen az ütő, mások ellen a szúrófegyver a jó. Éppen ezért nem túl biztonságos dolog FT-t kiadni egy MASSZÁRA, hiszen lehet, hogy képességei egy gonyolékénél is gyengébbek, de az is előfordulhat, hogy még egy borzalmas varkaudar is megfutamodna előle. Ezért bízd csak az életedet a viselkedésben megadott merészségedre, az majd eldönti, hogy az adott formájú és méretű MASSZA milyen szintű szörny, és érdemes-e vele kikezdeni - és persze nem árt tulajdonságpajzsot, lélek védelmét vagy hasonlót is felrakni. A phua-kúpok szörnygenerátora minden alkalommal új szörnyet állít elő. Érdekesség: a phua-kúpokban talált masszákról szerezhetsz információt a pszi-ernyővel. Sok masszából érdekes komponens nyerhető ki, mindegyikből más és más! |
GROK-KÉPZŐDMÉNY (149. TEREPTÁRGY) Néha nagy távolságból is lehet látni a bozótosból kiemelkedő, hatalmas méretű mákvirágra emlékeztető képződményeket. Sokak szerint ez egy ősi korból származó halott óriás-virág. Napjainkban grok-képződménynek hívják őket. A felső, üreges gömbszerű részben, amelynek nagy repedések vannak az oldalán, gyakran vernek tanyát mászni vagy repülni tudó lények. Ha te fel akarsz ide mászni, szükséged van egy mászókaromra, és legalább 3-as mászás szakértelemre. Ehhez a H 78 parancsot kell kiadnod, 16 pontért. A virágváz belsejében, ha szerencséd van, és nem űz el a lakó, akár pórul járt kalandozóktól visszamaradt kincseket is találhatsz. |
AGGLOMERÁTOR (138. SZÖRNY) Az agglomerátor óriási, alaktalan puha massza. Leginkább labirintusok mélyén szokott pöffeszkedni, de előfordul sűrű erdőkben és mocsarakban is. Mivel nincs vitális pontja, gyakorlatilag az egész szörnyet szét kell verned ahhoz, hogy minden életfunkciója megszűnjön. Ez néha NAGYON sok időt szokott igénybe venni - méghozzá feleslegesen elpocsékolt időt. Ugyanis az agglomerátor húsát még a burástyák sem eszik meg. Nem egy agresszív szörny, de ha harcra kerül a sor, akkor a lassú víz partot mos taktikát alkalmazza: körülfolyja ellenfelét, és apró szájacskáival apránként szétszedi. Ütőfegyver alkalmazása vele szemben teljesen értelmetlen, de a szúrófegyvernél is sokkal hatásosabb a vágó. |
VAPÁR CSERJE (109. NÖVÉNY) A vapár hosszú, rugalmas ágain halálos mérgű tüskék nőnek. A közelbe merészkedő élőlényekre a vapár ezeket a tüskéket automatikusan kilövi... Ha a kilőtt tüskéket fel tudod fogni és képes vagy semlegesíteni egy móleon fémrúddal, akkor van esetleg időd arra, hogy lenyisszants egy ágat a vapár cserjéről. Bár a mérget ilyenkor már nem tudod kinyerni, felhasználhatod a vapár ágát valami egészen másra, rugalmassága és törhetetlensége miatt. A vapár ág lenyisszantásához a KT 110 parancsot kell kiadnod, 10 pontért. |
MANIFESZTÁTOR (124. SZÖRNY) A manifesztátor barna bőrű, szem nélküli, háromkarú lény. Egyszerre két létsíkon létezik, ezért szinte lehetetlen ellene harcolni: amikor támad, ezen a síkon van, amikor te próbálod megütni, visszacsusszan a másik világba... Ezt a furcsa képességet állítólag semlegesíti egy bizonyos tárgy jelenléte. Vajon melyik lehet az? |
KAVADU ISZÁK (25. TÁRGY) Hát persze! Hirtelen beugrik, hogy láttad, amint a kavadu lebenyével egy jól megtermett mérges pókra taposott, hiába csipdeste az. A lebeny valószínűleg rendelkezik azzal a különös képességgel, hogyha iszákot készítesz belőle, akkor veszély nélkül nyerheted ki vele a mérges pók (és esetleg más, mérgező lények) mérgét. Ehhez a KT 25 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Egy kavadu iszákba 10 csepp méreg fér. |
Erő: | 8 | Szint: | 7 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 10 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 81/81 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 115/81 | Jellem: | jó (24) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (18) | Varázspont: | 64/2 | Pénz: | 15 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 12/3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 14/8 (+32%) | ütőfegyverek: | 1/65 |
lőfegyverek: | 12/40 (+28%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
60,87 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 997 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/89 (+55%) | 2. nyomkövetés: | 3/89 | 3. mászás: | 2/37 |
4. csapdakészítés: | 2/9 (+16%) | 5. csapdaészlelés: | 1/5 | 6. gyógyítás: | 11/75 |
7. titkosírás: | 1/31 (+11%) | 8. felderítés: | 1/45 (+7%) | 9. teológia: | 1/80 |
10. taumaturgia: | 6/60 (+10%) | 11. vadászat: | 2/70 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
kutatsz max. 5 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
vízionár (#66), süvítő rája (#113), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé! |
2.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.] |
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 26. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 449 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 26.61 kg | Megterheltség: 102% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 98 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany (#50) | 1 | antilopbőr (#48) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | fémrúd (#104) | 5 | kaja (#2) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
1 | rézgolyó (#343) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranypikkely (#415) | 2 | evaporőr háj (#105) | 1 | kavadu iszák (#25) | |||
11 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 5 | tüske (#22) | |||
1 | vapár ág (#110) |
59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | |
-30 | |
|
|
|
|
|
|
|
-29 | |
|
|
|
|
|
|
|
-28 | |
|
|
|
|
|
|
|
-27 | |
|
|
|
|
|
|
|
-26 | |
|
|
|
|
|
|
|
-25 | |
|
|
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) |
óriás sáska (#27) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) |
gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | tigroszlán (#43) | csontváz (#48) | zombi (#49) |
bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) |
gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) |
kőevő (#62) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) |
evaporőr (#69) | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) |
zoloboo (#77) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) |
gyilkos sallank (#85) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) |
szintszívó (#96) | piromenyét (#99) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | nyuhaj karbin (#110) |
süvítő rája (#113) | gyilkos tetű (#116) | emberevő (#119) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) |
útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | élőholt mirg (#135) | agglomerátor (#138) |
proteinfecske (#139) | fémbontó szójer (#150) | autentikus vámpír (#154) | sírlidérc (#172) | élőholt mágus (#175) |
óriás csontváz (#176) | karmazsin huhogó (#185) | kneopatikus mollusk (#209) | massza (#217) | vadász quwarg (#241) |
ork sámán (#345) | láplidérc (#352) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) |
hegyi szamár (#7168) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | csontkés (#11) | csontszurony (#12) |
kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) |
parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) |
kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) |
varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) |
drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | grákóbőr (#41) | távcső (#42) |
tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) |
kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) |
bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | szöges páncél (#65) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) |
szárnyas hernyó (#69) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) |
zöld üveg (#82) | olvasztókemence (#86) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) |
bakkura bőr (#95) | rákpáncél (#97) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | vízionár szem (#102) |
magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) |
madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) |
púderszikla (#118) | púderkő (#119) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | sallank karom (#128) |
hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) |
nap szimbólum (#141) | oltár (#146) | grok-képződmény (#149) | szvó-ektoplazma (#151) | mély szakadék (#154) |
vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | ezüst karkötő (#158) | sziklafészek (#167) | nekrofun (#173) |
mínosz-kúp (#178) | trikornis szarv (#198) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) |
kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | manifeszt.nyúlvány (#214) | ilkin érc (#232) |
tüskecsapda (#242) | rézgolyó (#343) | súlyzó (#347) | phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) |
szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | főutca (#399) | ház (#400) |
aranypikkely (#415) | szent liget (#439) | barátság szent tüze (#484) | sárkánytanya (#492) | sötét tekercs (#535) |
nektoraf faggyú (#667) | művészi porolit (#720) | jegesmedve bunda (#1067) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) |
fűszerkeverék (#1170) | malom (#1204) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) |
halálbokor (#2370) | halálvirág (#2371) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EF TU [képesség] (10/7)*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől |