29. forduló, 31. forduló, Aiden Kha'ar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 19. 9h:39'
EZ A 54. JÁTÉKHETED, 30. FORDULÓD
55. játékheted kezdete: jan. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5672
SZÁMLA : XXXX

AIDEN KHA'AR KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [25,43] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 60 drótszőrt (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Nicsak, míg aludtál, csomagot kaptál a Trikornis Futárpostától! Kősisakos Thrór küldte a következőt: 1 aranyló ugarhéjat. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 60 drótszőr (eladási ár: 250 arany, ebből a kezelési költség: 25 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.)

fgy 40 40 1 felt. gyógyítás 40 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[26,44] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tintacsiga. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a tintacsiga testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! A bőröd színe világosról normálisra változott. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a tintacsiga testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A tintacsiga belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges garokk trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes tintacsiga trófeát. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+25 életerő.) Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [27,45] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba).

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét.

(Továbbmész...) [28,46] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Észreveszel egy gumifát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy olvasztókemence van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy evaporőr. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az evaporőr testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[74 pontot használtál fel, van még 108.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+3 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 88.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[29,46] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ez az észak-dél irányú vonulat a Horog hegység néven közismert. Warn pusztáinak délnyugati határát jelenti. Hirtelen mozogni kezd a föld! Ráismersz a lényre. Egy mélységi grittang. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a mélységi grittang testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Eldobod az értéktelenné vált fabontó szójer trófeát, és kinyersz egy alkalmas mélységi grittang trófeát. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, barna szemű gnóm férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy kígyóbőr kesztyűt és egy szöges páncélt visel. Fegyverzetét egy móleon trófea és egy gyilkos tetű trófea ékesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összeismerkedtek. Az ő neve Razak Ras Ragadash. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [30,46] A dombság átmegy hegységbe.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [31,47] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Egy hang szólal meg a fejedben, és egy Leah nevű valakiről kezd beszélni. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy púdersziklát. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy világítótorony van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy tazunkaróka. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a tazunkaróka jobb első lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a tazunkaróka testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tazunkaróka, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tazunkaróka összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rókafarkat. (ld. enc.) 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 58.]

be 11 bemész a 11. titkos labirintusba
A sziklás, köves dombok között aránylag hamar megtalálod a mirgek barlangjának bejáratát. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Odabent bűzös, egészségtelen levegő fogad. Az alacsony, szűk járatokat láthatóan nem az emberek, hanem a mirgek méreteire tervezték. [5 pontot használtál fel, van még 53.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Görnyedten haladsz előre a szűk folyosón. Egy tágabb, fészekszerű terembe érkezel. A fal mellett nagy mirg tojások sorakoznak. Egy mirg lakik itt. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mirg tollas testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a mirg jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Belecsipked a mirg a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


Kínlódva mászol végig ezen a járaton, és végül rá kell döbbenned, hogy zsákutcát követtél. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mirg van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a mirg jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a mirg bal szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Belecsipked a mirg a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


A kanyargó folyosó padlóját mindenhol mirg ürülék borítja. Orrodat befogva lépkedsz tovább, mígnem elérsz a járat végéhez. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mirg van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mirg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a mirg bal szárnyát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a mirg a bal válladat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


[15 pontot használtál fel, van még 38.]

lm 5 1 mozogsz 5 1
Elérted a térképen az 5-össel jelölt pontot. Mindenhol csontok hevernek (némelyik emberi). Feltehetően ez a mirgek ebédlője. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy mirg! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a mirg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sarokban, néhány emberi csont között, megtalálod a térképet. Számodra érthetetlen ákombákom az egész. Nyilván titkosítva van.
Visszatérsz a bejárathoz, és kikapaszkodsz a napfényre.
[10 pontot használtál fel, van még 28.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[32,47] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [33,47] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy gitonga közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a gitonga testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a gitonga hosszú nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csőrével a gitonga belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy púdersziklát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy mélységi grittang. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [20 pontot használtál fel, van még 8.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 3.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 169 pontot. A következő körben tehát 172 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TINTACSIGA (74. SZÖRNY)
Ez az óriásira megnőtt csiga lehet, hogy a tintahal szárazföldi rokona. Ugyanis képes igen nagy távolságra is fekete, nyúlós folyadékot köpni, ezzel nem ritkán elvakítva ellenfelét. A "befeketített" ellenfelet ezután meglepően éles zúzófogaival aprítja szét. Puha testét jól fogják az éles és szúrófegyverek, de ahhoz, hogy a tintacsiga elpusztuljon, nagyon sok pontosan bevitt csapás szükséges.

TINTA (101. TÁRGY)
A döglődő tintacsiga szájából még folyik általában a tinta, ezért ha megölsz egy ilyet, és elég fürge vagy, ráadásul ugarhéjad is van, gyorsan fel tudod fogni a kiömlő nedűt. Hogy mire lehet használni? Még nem találtad ki? Hisz egész Ghalla a Te graffitijeidre vágyik! (Azért kell még a dologhoz egy-két tárgy plusz egy F parancs...)

MÉLYSÉGI GRITTANG (103. SZÖRNY)
A dombok mélyén az ősi mesék szerint több méteres, lomhán mozgó, szőrös testű férgek élnek. Nagyon ritkán esznek csak, de akkor kiadósan. Elrejtőznek ilyenkor egy gyakran használt ösvény alatt, és amikor elhalad valaki felettük, akkor hirtelen kitörnek, óriásira tátva hatalmas pofájukat, és egybe lenyelik az áldozatot. Alkoholos tartalmú nyálukkal képesek tartósítani is az áldozatot, későbbi, szűkösebb időkre. Ezért az alkimisták vadásszák is őket: a speciális eljárással kinyert nyálat spiritusznak hívják. Ha biztosan el akarod kerülni őket, két dolog tehetsz: 1.) szárnyakat növesztesz, 2.) nem jársz dombság felé. A mélységi grittang ellen egyformán jó mindenfajta fegyver.

LEAH MEGIDÉZÉSE
Az ég mintha kissé elszürkülne, mintha a hirtelen rezzenéstelenné torpant szél hátán egyetlen madárdal sem jutna el a füledhez... Aztán meghallod. Meghallod, amint egy túlvilági, hideg lelkű lény szól hozzád egy másik dimenzióból:
"Ah, végre egy halandó, aki meg merte érinteni a követ! Egy vias thurnulhoz, Leah, a Halál és Végtelen Sötétség Istenének szolgájához beszélsz. Lelkem ebbe a kőbe van bezárva, várva, hogy leteljen az ezer év, amelyet gazdám büntetésként kiszabott rám. Feladatom, hogy minden hozzád hasonló vándor előtt felvillantsam, milyen végtelen hatalom, az élők és holtak feletti korlátlan uralom, a sötétség és halálvarázslatok félelmetes ismerete vár arra, aki Leahot, a Halál Urát választja istenének. Az idő elkoptatta az uram rúnaköveit, és a hívők száma egyre kevesebb... Mindenki az ígérgetőt, az alattomos és hatalomra éhes, ámde végtelenül tapasztalatlan új istent, Dornodont választja. Halld hát e nyomorult tolmácson keresztül az Uram ígéretét: ha Leah bármely rúnakövénél egy kellő áldozatot bemutatva imádkozol hozzá, követőjévé, sőt papjává válhatsz... Ne feledd, ez egyben a hatalom és a halhatatlanság ígérete is! Az áldozat egy bordacsont, egy csuklyavirág, és egy fekete gyöngy kell hogy legyen. Lelked, aurád pedig legyen sötét, mint az éj! Leah követői csak gonosz jelleműek lehetnek. Most pedig menj, és terjeszd az igét!"
A kapcsolat hirtelen véget ér, és de ott maradsz kábán, magad elé bámulva.

TAZUNKARÓKA (81. SZÖRNY)
A tazunkarókák, ezek a farkas méretű, vörös szőrű ragadozók a rőtmanók kedvenc hátasállatai. Hogy egy bunkóval vered ki a fogát, csontszablyával felaprítod a hátát, vagy felnyársalod egy csontszuronnyal, egyre megy - akit a rőtmanó szeret, Te valószínűleg nem szereted!

RÓKAFAROK (124. TÁRGY)
Sokak szerint a tazunka farka szerencsét hoz, de hogy ehhez mit és hogyan kellene tenned, egyenlőre fogalmad sincs. Varázserejű vagy sem, mindenesetre mutatós hadizsákmány.

MIRG (75. SZÖRNY)
A sok-sok évvel ezelőtt a föld alá kényszerített ragadozó madárszerű lények komoly átalakuláson mentek keresztül: szemük hatalmasra, guvadtra nőtt, ahogy mind jobban erőltették, szárnyaik elsatnyultak, mivel a föld alatt nem volt alkalmuk repülni, karmaik, csőrük viszont megkeményedett, megerősödött, hiszen a sötét járatokban a túlélés jóval nehezebb, mint az áldott napsugarak védelmében. A mirgek tompa agyú, de veszettül harcoló lények, és ahol egyet találsz, ott van több is.

KARAKTERLAP

Aiden Kha'ar, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Ez a 30. fordulód.

Erő: 9 Szint: 8 Merészség: 3/4 Magasság: 165 cm
IQ: 16 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 146/146 év
Egészség: 11 Életpont: 120/33 Jellem: jó (6) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 0/0 Pénz: 229 arany Kép. pont: 7
Eddig összesen 132 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 642 TP-t kaptál. Jelenleg 6156 TP-d van. A következő szinthez még 844 TP szükséges. Trófeáid: tintacsiga, mélységi grittang.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 9 lőfegyverek: 9

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 9
7. vadászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 5 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

Összsúly: 22.99 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 kaja (#2) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 15 madártoll (#112) 1 rókafarok (#124)
4 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(25,43) fekete gránittorony (#535)
(26,44) tintacsiga (#74), 27. jellempróba, Tharr oltár
(27,45) oltár, 20. jellempróba
(28,46) gumifa (#38), evaporőr (#69)
(29,46) mélységi grittang (#103), olvasztókemence (#86), oltár, Razak Ras Ragadash (3901. kalandozó)
(30,46) Dornodon oltár, világítótorony (#156)
(31,47) a 11. labirintus bejárata, Leah rúnaköve, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 1. jellempróba, Leah oltár, tazunkaróka (#81), mirg (#75)
(32,47) 1. jellempróba
(33,47) gitongák (#76), Raia rúnaköve, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Raia oltár, mélységi grittang (#103)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.01.17. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Aiden Kha'ar 30. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33)
manó (#36) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43)
Baar-ork (#44) gyíkember (#51) bakkura (#52) bo-skorpió (#54) félelem-járó (#56)
gátvakond (#57) rájanyék (#58) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67)
evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) garokk (#73) tintacsiga (#74)
mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77) tazunkaróka (#81) spagulár (#82)
kaszabolósáska (#83) kaffogó hebrencs (#88) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) piromenyét (#99)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) süvítő rája (#113) manifesztátor (#124) proteinfecske (#139)
acéldarázs (#140) csontlepke (#746) csodabogár (#755)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) tigroszlán fog (#63)
csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) szárnyas hernyó (#69) csontkulcs (#74)
rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) olvasztókemence (#86)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96)
aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) magszim bél (#103) evaporőr háj (#105) fabontó (#106)
rövid íj (#107) nyílvessző (#108) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114)
móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) púderszikla (#118) púderkő (#119) rókafarok (#124)
hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136)
oltár (#146) vaskohó (#155) világítótorony (#156) karócsapda (#163) dobóháló (#221)
tatu ködmön (#255) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra

Üzenet küldése a karakternek