300. forduló, 302. forduló, Alba Locsy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 17. 9h:07'
EZ A 637. JÁTÉKHETED, 301. FORDULÓD
638. játékheted kezdete: aug. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4825
SZÁMLA : XXXX

ALBA LOCSY KALANDJAI


71 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,57] koordinátán.
A táborozás 7. napján találkozol egy fekete, copfos hajú, szürke szemű, kecskeszakállas alakváltó férfival. Bőre gránitszürke. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Egy arany papi karkötőt, egy bo'adhun gyűrűt, egy cápabőr csizmát, egy cetbőr válltömést, egy dentor vértet, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy örökkéval. rubinját, egy Rughar gyűrűjét, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy szánalmas pondró trófea és egy umbatari bromag trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Összeismerkedtek. Az ő neve Zoat. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Találkozol egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfivel. Bőre színe zöld. Ő Apa Tifusz a Jégmágusok Makker tréfamestere, ki csak "A" betűs italt iszik. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Apa Tifusz. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 19. napon találkozol Fear'A Weevel. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Egy balkezes gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy jing-jang fejpántot, egy korinthai talizmánt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy Chara-din fattya trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy trikornis! Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ártatlan fehér, mint a Tied is. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+7 életpont.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Találkozol egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfivel. Bőre színe zöld. Ő Apa Tifusz a Jégmágusok Makker tréfamestere, ki csak "A" betűs italt iszik. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 22. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfival. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Meckanor. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Táborozásod alatt úgy döntöttél, hogy kísérletet teszel az Illékony Torony felkutatásával, ezért a bejutáshoz szükséges varázsszó megszerzése végett felvetted a kapcsolatot az Alanori Krónika szerkesztőségével. Megismerted a 172. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 123. számában találsz.]
A 27. napon összefutsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű, rövid bajszú kobudera férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Elenios félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit kesztyűt, egy angyalok gyűrűjét, egy Blounther gyűrűjét, egy cetbőr válltömést, egy derit láncvértt, egy Huddens alkarvédőjét, egy kabutót, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. topázát, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot és egy tűzúr csizmáját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Friedurgonoma trófea és egy Techiulan trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csőrében mákrózsát tartó galamb. Egy ezüstsólyom repked körülötte. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Trog A. Lien. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A kalandozó kacagva előveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elő. A hatás fantasztikus! (+8 életpont gyógyulás.)
Táborozásod alatt tudomásodra jut egy történet, melyet az Alanori Krónika szerkesztői terjesztenek, egy erdőről, melyet az éjszaka teremtményei laknak. Talán érdemes lenne utánanézni ennek a helynek, ezért minden szükséges információt beszerzel róla, amit csak lehet. Megismerted a 173. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 124. számában találsz.]
A 29. napon találkozol egy szőke hajú, szürke szemű gnóm nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Fairlight személyes tanácsadója. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy hoarián bőrnadrágot, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt, egy villám szimbólumot, egy yeti mokasszint, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy Kitaszított trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Boróka. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 30. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű ember nővel. Egy angyalok gyűrűjét, egy cápabőr csizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy holdezüst fejpántot, egy kreiton fókuszt, egy mithril kesztyűt, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy rinóbőr övet, egy ryuku vadászinget, egy szem szimbólumot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy taalru trófea, egy ősdentor trófea és egy Notermanthi trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy Fényhozót, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Egy kékszajkó piheg a vállán. Érzékeled auráját: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Eránia. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (+6 életpont gyógyulás.)
A 35. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nővel. A bőre kreolszínű. Fairlight kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy csillogó karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy Huddens kesztyűjét, egy Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy rubin fülbevalót, egy ryuku vadászinget és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy Chara-din fattya trófea, egy sivatagi doareg trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Összeismerkedtek. Az ő neve Verminya. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 manakristályt (800 arany).
Elmélázva forgatod a vérvörös rózsát a kezedben, s lassan figyelmes leszel szíved dobbanásaira. Kellemes, megnyugtató érzés tölt el. Aztán észreveszed, hogy a virág is lüktetni kezdett... Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 59 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 Kaldor varázsporát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+62 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+160 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+63 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat
Kiveszed a füledből a Zu'lit fülkarikáját, majd a füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 451.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 453. tárggyal a 463. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 451.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 451.]
Leveszed az Urgod kesztyűjét, majd felhúzod a kezedre a mithril kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 451.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot az 59. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 449.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 447.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok). [0 pontot használtál fel, van még 447.]

* 4. KP: leveszed/lerakod a 853. tárgyat
Leveszed a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat a 366. tárggyal a 865. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 447.]
A nyakadba akasztod a szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 447.]
Leveszed a vortex talizmánt, majd a nyakadba akasztod a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 447.]

* 7. KP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 447.]

ek 273 7 426 t. energia kisütése: 273 7 426
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 7 VP-nél kevesebb, plusz 26 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 447.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 442.]

ek 273 2 235 t. energia kisütése: 273 2 235
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 35 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

tv 32 támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 437.]
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 432.]
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 427.]

t 153 támadod a 153. szörnyet
FT 153 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg királynő! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő bal középső lábát. (5 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő jobb első lábát. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiacsóva varázslat. 243 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megkarcolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


m 6 mozogsz nyugatra
[182,57] Füves síkságra érkeztél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Demizson vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy csapat qwarg rohamosztagos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Energialándzsával megdöfködöd a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiacsóva varázslat. 211 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel kicsit megbökdösöd a qwarg rohamosztagos fejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 9 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (9 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Energialándzsával jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 229 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel meghorzsolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 2 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 419.]

v 198 161 33 elmormolod a 198. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(182,57) Dornodon oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 49. jellempróba, qwarg rohamosztagosok (#242)
(183,57) quwarg királynők (#153)

[161,33] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy varkaudar bajnok. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 16 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiacsóva varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Kyorg tőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-15 varázspont.] Oldalt pillantva, meglátsz egy vapár cserjét. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.
[-100 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 404.]

m 6 mozogsz nyugatra
[160,33] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Észreveszel egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Fortuna formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő tüskés harci gromak nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Megmarkolva az energialándzsát a másikra ugrasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiacsóva varázslat. 211 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 396.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Odabent hatalmas kőszobrok vannak, a valaha drágakő szemet és egyéb díszítéseket azonban valaki már rég kilopta. Néhány szobor odébb tologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin írás van.

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 376.]

m 6 4 5 mozogsz nyugatra, délre, délnyugatra
[159,33] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal első lábát. (5 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 228 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd a quwarg harcos torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan csatamezőt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Al'Worg előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy élőholt quwarg. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiacsóva varázslat. 234 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [159,34] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy vortexmágus.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 142 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát a másikra rontasz. Energialándzsával többször eltalálod a vortexmágus testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 196 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel többször eltalálod a vortexmágus fejét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 133 életpontot vesztettél. Energialándzsával párszor épp hogy megérintgeted a vortexmágus örvénylő köpenyét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 222 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a vortexmágus bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 133 életpontot vesztettél. A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 775, sebződés: 408, gyógyulás: 0, összesen: -408 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.]
A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy áeratikus hasnyák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák jobb vállát. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áeratikus hasnyák bal vállát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 191 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd az áeratikus hasnyák bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával melletted a levegőbe suhint. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 33 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.] Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [158,35] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos fejét. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát ellenfeledre rohansz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos torát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 206 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd a quwarg harcos jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg torát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 227 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [59 pontot használtál fel, van még 317.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(158,35) quwarg harcosok (#201), 26. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár, élőholt quwarg (#202)
(159,33) quwarg harcosok (#201), Thargodan csatamező (#432), 45. jellempróba, Tharr oltár, művészi porolit (#720), élőholt quwarg (#202)
(159,34) Elenios oltár, 23. jellempróba, vortexmágus (#418), áeratikus hasnyákok (#243)
(160,33) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), mínosz-kúp (#178), 24. jellempróba, barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), Elenios oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), tüskés harci gromakok (#156)
(161,33) varkaudar bajnokok (#190), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110)

[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Látsz egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2400 TVP épült bele.) Találsz egy szent tölgyfát.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 lótuszvirágot. Egészséged TF-elődött.
[-50 varázspont.] [16 pontot használtál fel, van még 301.]

be 702 2 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 175 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 251.]

ve 877 1 megveszed a 877. tárgyat 1
Vásároltál 1 halgar kulcsot. 100 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 251.]

m 1 3 3 mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[158,35] Továbbra is síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csapat qwarg rohamosztagos. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Megmarkolva az energialándzsát ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Távolról energiacsóva varázslatot lősz a másikra. 207 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos. (9 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Energialándzsával megdöfködöd a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiacsóva varázslat. 235 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 2 qwarg rohamosztagos. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A 2 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 746, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-15 varázspont.] Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [159,36] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [160,37] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy tüskés harci gromak. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak tüskés testét. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Megmarkolva az energialándzsát ellenfeledre támadsz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 236 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd a tüskés harci gromak bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a tüskés harci gromak rúgása elől. A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. [29 pontot használtál fel, van még 222.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[160,38] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [159,39] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mínosz-kúpot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Kaqxar orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát.

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 bot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [16 pontot használtál fel, van még 206.]

jlk 1123 jelszó kimondása 1123
Hangosan, érthetően kimondod a jelszót a kúp belsejében. Ah, sikeres volt a megfejtés! A falon egy térkép jelenik meg, a padlón pedig egy lejárat tárul fel. 546 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás).

28 30
25 34 36 37
24 23 27 31
35
26 29 32 39
22 21 33 38
20 1 41
12 11 40
2
13 42
54 44
8 10
43
19 14 9 3 57 45
46
52 53 47
18 15 6 4 55
50
16
17 7 5 56 51 49 48
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 82. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 201.]

szk 764 keresed a 764. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy Bufa hírnökét. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

vv 83 73 73 elmormolod a 83. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 200.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 195.]
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 190.]

tps 190 TVP spórolása: 190 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 190 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [190 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 8 energia fejlesztése 8
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Kinyered a manakristály energiáját. (+673 varázspont.) Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] Öregedtél 1 évet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal a 462. tárgyat
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Leveszed a mithril kesztyűt, majd felhúzod a kezedre az Urgod kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat a 812. tárggyal a 111. tárgyat
Leveszed a szerencsetalizmánt, majd a nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Leveszed a natharion gömböt, majd a nyakadba akasztod a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 8. BP: használod a 336. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 727. tárgyat
Kiveszed a füledből a hatalom fülbevalóját, majd a füledre akasztod a Zu'lit fülkarikáját. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Iszol a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 7, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 2 kaját nyel le a tűzfőnix. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 189 pontod maradt, ebből a következő körre 189 pontot vihetsz át. Kapsz még 442 pontot. A következő körben tehát 631 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALGAR KULCS (877. TÁRGY)
A halgar kulcs szürke, nyúlós anyagból készült, melyet némi varázsenergia tart össze, nehogy idő előtt szétfolyjon. Az ősi időkben használtak ehhez tartozó zárakat a nagyobb kincseskamrák őrzésére. A kulcs, ha ilyen zárral egyesül, a megfelelő formára olvad - feltárva ezzel az előtted álló ajtót -, de ezután sajnos már nem tudod semmire sem használni.

KARAKTERLAP

Alba Locsy, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia bíborosa vagy. Az Álomőrzők (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 301. fordulód.

Erő: 30 (39) Szint: 27 Merészség: 10/3 Magasság: 183 cm
IQ: 34 (40) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 32 (27) Védekezés: 60 Menekülés: 35 % Életkor: 42/49 év
Egészség: 30 (36) Életpont: 465/519 Jellem: jó (239) Tul. pont: 3
Szerencse: 30 (36) Varázspont: 702/234 Pénz: 1808 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 29/24 Pszi pont: 255/64 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2198 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18835 TP-t kaptál. Jelenleg 2083737 TP-d van. A következő szinthez még 216263 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, őrjáratozó katona, élőholt ősmágus. A 300. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5050 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/32 ökölvívás: 1/70 szúrófegyverek: 35/2 (+5%)
ütőfegyverek: 9/92 lőfegyverek: 28/56 (+4%) dobófegyverek: 1/79

Feltételes fegyverváltás: energialándzsa (#1227) (50%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/98 2. nyomkövetés: 82/79 (+36%) 3. mászás: 7/40
4. csapdakészítés: 15/90 (+5%) 5. csapdaészlelés: 8/72 6. gyógyítás: 75/51
7. titkosírás: 4/8 (+20%) 8. felderítés: 25/95 (+20%) 9. szörnyidomítás: 13/93
10. teológia: 61/98 (+70%) 11. taumaturgia: 65/26 (+69%) 12. versengés: 11/30 (+7%)
13. zene: 19/69 14. szörnyismeret: 10/36 15. pszi: 16/65 (+65%)
16. zárnyitás: 9/18 17. vadászat: 13/73 18. bányászat: 30/36 (+1%)
19. úszás: 10/97 20. főzés: 6/14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 82% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
segítesz max. 1 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 500 darabot, csak egyszer)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
magnetikus praglonc (#200), bávatag golombár (#165), őrült varázsló (#255) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), élőholt hadúr (#371) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
villámcsapás (#50) >> manifesztátor (#124) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
energiafolyam (#136) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tűzfőnix (#215) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0)
3.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
220 arany (#50) 1 álompor (#396) 6 kaja (#2)
1 manakristály (#500) 2 varázskő (#305) 1 vashegyű nyíl (#176)
26 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 halgar kulcs (#877) 1 Kaldor varázspora (#1272)
2 lótuszvirág (#447) 4 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(158,35) quwarg harcosok (#201), 26. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár, élőholt quwarg (#202), qwarg rohamosztagos (#242)
(159,36) vaskohó (#155), Elenios oltár, érclelőhely
(159,39) mínosz-kúp (#178), oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(160,37) tüskés harci gromakok (#156), Chara-din monolitja (#534), Elenios oltár, 35. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Kalandozó-kalandozó harcban a becsapódáskor mínusz támadást és védekezést adó lövedékek és dobófegyverek hibásan működtek: az eldobott lövedékek arányában sújtották az ellenfelet, nem a tényleges találatszám alapján. Javítottam.
* A III. Harcosok Ligájában elért dobogós eredmények bekerültek a Karakterlap Hőstettek rovatába.
* Nem lehetett a FOG parancsot törölni, ha egy olyan szörnyre vonatkozott, amilyen szerepelt az adott karakter befogott szörnyei között. Ezt javítottuk. Meglévőt törölni lehet, újat kiadni nem.
* Ha a karakter és a szörny egyszerre ölte meg egymást, akkor még a D.E.M.-ezés előtt kiíródott, hogy a szörny meghalt/eldemezett, stb. Ezt a jövőben már nem fogják látni a karakterek. A karakterek demezése előtt íródott furcsán "elfutós" szöveget szintén töröltük onnan.

Üzenet küldése a karakternek