Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. aug. 14. 12h:11' EZ A 339. JÁTÉKHETED, 301. FORDULÓD 340. játékheted kezdete: aug. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 30 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: vv 88 178 28 | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: v 208 1 0 | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. KP: vv 188 209 53 | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot az 53. varázslatot |
h 1398 853 | használod az 1398. tárgyat |
vv 243 | elmormolod a 243. varázslatot |
im | imádkozol |
Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gothag döglidérc rothadó alakját. (7 támadással 540 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a gothag döglidérc jobb oldalát. (5 támadással 527 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. {HD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a gothag döglidérc bal lábát. (4 támadással 436 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a gothag döglidérc bal lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 11 056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1892, sebződés: 38, gyógyulás: 12, összesen: -26 ÉP}
hh 305 305 841 | használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat a 841. tárgyat |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a zoloboo sámán csontos karját. (3 támadással 322 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel megcsapod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gyóntatás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. 61 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 59 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Napsörény fejét. (5 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Ököllel eltalálod a Napsörény jobb első lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Szarvaival a Napsörény megböki a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A Napsörény patája súrolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A Napsörény szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 napmedál [napmedál ládikóba-> (186,61)-> 440 arany, -2 ÉP]. 3 711 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 549, sebződés: 124, gyógyulás: 113, összesen: -11 ÉP}
v 181 185 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
191 | 192 | 193 | |
51 | |
|
|
52 | |
|
|
53 | |
|
|
[185,60] Egy kisebb településhez érkeztél.
ve 3 15 | megveszed a 3. tárgyat 15 |
ve 199 3 | megveszed a 199. tárgyat 3 |
ve 83 140 | megveszed a 83. tárgyat 140 |
hu 304 | hulladék: 304 |
ve 304 20 | megveszed a 304. tárgyat 20 |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 46 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {HD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló testét. (2 támadással 214 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fokhagyma és egy kék orchidea. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [187,59] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őrült varázsló. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 303 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 púderkő és 4 pirkit. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
vtn 67 | varázslat tanulás: a 67. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
kt 1168 | elkészíted az 1168. tárgyat |
v 198 278 29 | elmormolod a 198. varázslatot |
191 | 192 | 193 | |
51 | |
|
|
52 | |
|
|
53 | |
|
|
[278,29] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bosszúálló. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bosszúálló testét. (7 támadással 508 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bosszúálló szellemtestét. (10 támadással 1153 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a bosszúálló nyakát. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 59 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 34 életpontot vesztettél. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod a bosszúálló testét. (5 támadással 573 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a bosszúálló bal oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 70 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 33 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 249 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2107, sebződés: 358, gyógyulás: 4, összesen: -354 ÉP}
be 693 | bemész a 693. épületbe |
h 697 3000 | használod a 697. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 131 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-20 támadás). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja a kóbor mortag acéltestét. (7 támadással 540 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (72 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kóbor mortag testét. (8 támadással 978 életpontot sebezve.) Te 122 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+196 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a kóbor mortag testét. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a kóbor mortag nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhányszor megcsapod a kóbor mortag testét. (5 támadással 606 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Ököllel megpöccinted a kóbor mortag páncélos karját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A kóbor mortag fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 240 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A kóbor mortag összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 094 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2515, sebződés: 684, gyógyulás: 622, összesen: -62 ÉP}
(Továbbmész...) [280,27] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy selyemszárnyas. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. 63 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-15 támadás). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (7 támadással 476 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel többször eltalálod a selyemszárnyas testét. (8 támadással 556 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). A selyemszárnyas karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 82 életpontot vesztettél. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel néhányszor megcsapod a selyemszárnyas jobb lábát. (8 támadással 562 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 183 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 85 életpontot vesztettél. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel párszor keményen megütöd a selyemszárnyas fejét. (8 támadással 542 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). A selyemszárnyas karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 84 életpontot vesztettél. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A selyemszárnyas karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A lény huhog! 84 életpontot vesztettél. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Karmait végighúzza a selyemszárnyas a jobb oldaladon. (1 támadástól 182 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 84 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2136, sebződés: 1323, gyógyulás: 510, összesen: -813 ÉP}
(Továbbmész...) [281,26] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (mithril) jelenlétét érzed a föld alól. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy borkonyó cserjét. Délre egy vaskohó van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy groxmati varázstudó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Elvesztetted az összes Tudat- és pszi pontodat, valamint vp-id felét! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a groxmati varázstudó testét. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a groxmati varázstudó bal vállát. (9 támadással 1073 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a groxmati varázstudó bal karját. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) Izzó fájdalom hasít beléd, amint a groxmati varázstudó mellkasodba döf. (1 támadástól 197 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a groxmati varázstudó testét. (10 támadással 1177 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a groxmati varázstudó testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Egy alattomos támadással a groxmati varázstudó mély sebet ejt a jobb karodon. (1 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A groxmati varázstudó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 826 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2629, sebződés: 415, gyógyulás: 80, összesen: -335 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a monumentalizmo testét. (7 támadással 496 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (62 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a monumentalizmo testét. (9 támadással 1035 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+208 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a monumentalizmo testét. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). A monumentalizmo leken néhány pofont. (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Néhány döfést ejt rajtad a monumentalizmo agyarával. (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a monumentalizmo vastag alkarját. (9 támadással 1010 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+203 életerő). Ököllel súrolod a monumentalizmo testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A monumentalizmo mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Mellkasodba bök a monumentalizmo néhányszor agyarával! (2 támadástól 249 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) Véres nyál csordul ki a monumentalizmo száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 312 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2915, sebződés: 785, gyógyulás: 639, összesen: -146 ÉP}
(Továbbmész...) [283,24] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Bányászat képességeddel fémet (ramit kő) érzel a föld alatt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy krómkaktuszt. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Garmhuun familiáris. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Szörnyűség, szerencse és egészség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Garmhuun familiáris fekete karját. (7 támadással 483 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Garmhuun familiáris testét. (10 támadással 1137 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a Garmhuun familiáris bal karját. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) A Garmhuun familiáris feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd a Garmhuun familiáris jobb lábát. (6 támadással 809 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a Garmhuun familiáris testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A Garmhuun familiáris egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 574 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2798, sebződés: 258, gyógyulás: 57, összesen: -201 ÉP}
ek 503 247 28 | t. energia kisütése: 503 247 28 |
277 | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | |
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
[247,28] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi rúnatornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Felfedeztél egy nekrofunt.
(Feltételes mászás:) Hunyorogva nézed a föléd magasodó rúnatorony falait, míg meg nem pillantod az apró mélyedéseket, melyekbe kapaszkodva elkezdhetsz mászni. Eltelik egy-két óra, amíg sikerül feljutnod a piramis tetejére (vagy aljára???). Remegő térdekkel, de izgatottan nézel körül. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Miközben egy félelmetes üvöltés tölti be a levegőt, beszakad alattad a rúnatorony teteje. Egy sötét terembe zuhansz, és alig tápászkodsz fel, amikor egy óriásira nőtt alak ront neked. Egy szellemdarázs!
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szellemdarázs jobb szárnyát. (7 támadással 541 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szellemdarázs bal oldalát. (10 támadással 1160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+233 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a szellemdarázs testét. (6 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). A szellemdarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 685 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1481, sebződés: 123, gyógyulás: 329, összesen: +206 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton bűvölő egyik csápját. (7 támadással 485 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kreiton bűvölő egyik csápját. (10 támadással 1110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+223 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 935 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1855, sebződés: 0, gyógyulás: 282, összesen: +282 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton idéző testét. (7 támadással 443 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kreiton idéző testét. (10 támadással 956 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+192 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a kreiton idéző testét. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Ellenfeled regenerálódik! A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel párszor keményen megütöd a kreiton idéző szellemalakját. (4 támadással 395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a kreiton idéző testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Véres nyál csordul ki a kreiton idéző száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 899 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2105, sebződés: 0, gyógyulás: 342, összesen: +342 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan behemót testét. (7 támadással 398 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. A csatakiáltás miatt tátott szádba betódul a méreg. (97 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tleikan behemót jobb hátsó lábát. (10 támadással 886 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+178 életerő). Ököllel néhányszor súrolod a tleikan behemót jobb hátsó lábát. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). A tleikan behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan behemót testét. (3 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a tleikan behemót testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A tleikan behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 203 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 1347 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 390 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2383, sebződés: 1883, gyógyulás: 383, összesen: -1500 ÉP}
ef 5 534 | energia fejlesztése 5 |
ek 215 13 | t. energia kisütése: 215 13 |
v 21 20 | elmormolod a 21. varázslatot |
vv 67 67 67 | elmormolod a 67. varázslatot a 67. varázslatot a 67. varázslatot |
vv 67 67 67 | elmormolod a 67. varázslatot a 67. varázslatot a 67. varázslatot |
im 284 | imádkozol |
ek 302 1 | t. energia kisütése: 302 1 |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 16 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért |
RODGER ÜSTJE PROFIKNAK (1168. TÁRGY) A sarokba hajítva egy fényesre suvickolt üstöt pillantasz meg. Ez Rodger üstje lesz, a király volt szakácsáé! Huh, titkon talán te is főzőcskéznél kicsit, ehhez azonban meg kell előbb szerezned az elf kószától ezt a tárgyat. Ártatlan képpel szóba hozod neki az üstre vonatkozó üzleti ajánlatodat. Az elf felkacag. - Aranyért nem adom! Viszont mivel már többször láttalak erre, hajlandó vagyok neked adni. Én majd szerzek egy másik üstöt magamnak, hiszen Rodger közeli ismerősöm, nem fog gondot jelenteni. Tehát mit is hozz, hogy ezt neked adjam? Kellene pár konyhai alapanyag, várlak velük legközelebb: 12 gyöngymangó, 6 kék orchidea, 3 karbin plazma, 1 dorony tüdő, 5 tasak fűszerkeverék. Na meg 1 teknőcteknő is kellene, remek lesz tárolóedénynek a testesebb ételeknél. Ha megvannak a tárgyak, a KT (Küldetés Teljesítése) 1168 paranccsal adhatod le azokat, bármelyik elf kósza háznál. Ha kitalálod egy új étel készítésének receptjét (arról később értesülsz, ezt hogyan lehet), azt a H 1168 <recept száma> paranccsal főzheted le, a cselekedet TVP költségét és egyéb tudnivalóit a recept enciklopédiája tartalmazza majd. Az üst nem átadható. |
GROXMATI VARÁZSTUDÓ (560. SZÖRNY) A groxmati varázstudó otthona a magashegységek eldugott fennsíkja, ahol mindennapjaiban remeteszerű életmódot folytat. Groxmat egy kyorg város volt, ami elsőként vált az elszabadult triklem drakolderek célpontjává. A több éves kyorg befolyás elmúltával öntudatra ébredt szörnyetegek egyetlen élő lelket sem hagytak hátra maguk mögött, miközben eltörölték Groxmat fölényes gazdagsággal díszített föld alatti járatait. A kínhalált halt kyorg mágusok kóborló lelke koncentrált mágia formájában új alakot öltött, majd a hegyekbe vándorolt, hogy ráleljen a végső nyugalomra. Ha megközelítesz egy groxmati varázstudót, meg fogja érezni jelenléted, kár is lenne BA paranccsal próbálkozni. Csak a mágikus fegyver fog élettelen testükön. Ha szúrófegyvert használsz, elképedve fogod tapasztalni: lándzsád hegye akadálytalanul hatol keresztül a groxmati varázstudó testén, úgy, hogy közben semmilyen fájdalmat nem okoz vele. A vámpirizációra immúnis. |
MONUMENTALIZMO (548. SZÖRNY) A magashegységek sziklavölgyeinek kiváló ismerője, és a zord körülmények között éléshez remekül alkalmazkodott élőlény a monumentalizmo. A szürke bőrű óriás olyan ügyesen el tud rejtőzni a hegyoldalak mélyedéseiben (közben teljesen kitöltve azt), hogy legtöbbször csak akkor veszed észre türkizkék színben izzó, téged vizslató szemét, amikor már késő: a bizalmatlanságáról híres lény meg is indította ellened mindent elsöprő támadását. |
RYUKU ÁTOKVARÁZS (280. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A ryuku hódító nép, akik bizony nem a véletlennek köszönhetik, hogy szigetek százait vonhatták már a fennhatóságuk alá. Fegyverarzenáljuknál csak páncélöltözeteik hatásosabbak, de eddig arról sajnos nem sokat hallottunk, hogy is viszonyulnak a varázslatokhoz. Most viszont a rúnatekercs tartalma megadta a választ: mágiájuk csupán kicsit különbözik a mienkétől, így hát te is elsajátíthattad különös átokvarázslatukat. A kín, amit ezzel a varázslattal ellenfeledre bocsáthatsz elviselhetetlen - áldozatod azonnal elveszíti életerejének 40%-át. Az átokvarázslat elmondása 45 varázspontot igényel, anyagi komponense pedig 2 csepp azúrharmat. |
RYUKU TEREMTŐERŐ (281. VARÁZSLAT) A rúnatekercs leírása egy hosszan tartó mágikus rítus igéit tartalmazta, melyet elsajátítani nem könnyű, használni viszont jóval nehezebb - olyan mértékű koncentrációt igényel, melyet csak a legpihentebb pillanataidban lehetsz képes nyújtani. A varázslat elmondása 200 varázspontba és 50 TVP-be kerül, anyagi komponense két különböző ryuku tárgy, melyből a szertartás végén egy harmadik, a komponensként felhasználtaktól eltérő tárgy keletkezik. Sajnos ezzel a varázslattal csak olyan ryuku tárgyakat tudsz átalakítani, melyek tartalmaznak ryuku acélt, melyet az ő nyelvükön vendesornak mondanak. |
JÉGCSÓVA (41. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a kegyetlen varázslatot elmormolva, ellenfeledre iszonyatosan hideg jégfuvallatot bocsáthatsz. A sebzés mértéke a taumaturgiádtól függ (kb. 2 taumaturgia szintenként D6, és 15D6-nál sosem lesz több). Anyagi komponense egy púderkő, elmondása 15 VP-be kerül. |
ISTENÍTÉLET (284. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Az istenítélet egy energia alapú varázslat, amely isteni döntést hoz a célpont felett - ez általában az jelenti, hogy elveszíti életpontja 45%-kát, hacsak nem dobja meg a mentődobását. A varázslat elmondása kimeríti használóját, ilyenkor ő is elveszít 50 Ép-t. A varázslat 50 varázspontba kerül, anyagi komponense egy purifikátor háj. Az istenítélet 30, isteni küldetés teljesítéséért kapott regeneráció pontért vásárolható meg, az IM 284 paranccsal. |
Erő: | 53 (72) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 46 (53) | Támadás: | 112 (117) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 46 (58) | Védekezés: | 149 (159) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 47 (65) | Életpont: | 2100/2039 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 15 |
Szerencse: | 52 (72) | Varázspont: | 2519/1998 | Pénz: | 20317 arany | Kép. pont: | 45 |
Tudatpont: | 94/5 | Pszi pont: | 384/0 | Halhatatlanság: | 17 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/12 | ökölvívás: | 44/98 (+7%) | szúrófegyverek: | 26/19 (+10%) |
vágófegyverek: | 18/78 | dobófegyverek: | 36/88 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: nitmák kard (#856) (300%) << biami kvazárlándzsa (#568) (300%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
247,28 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 283,24 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 410 |
Kedvenc táborhely: 247,28 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 3. hónapban. |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 60, 58, 57, 65, 59, 90, 83, 89, 87, 86, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/17 | Max életkor 125 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 402 417 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/80 | 2. nyomkövetés: | 49/54 (+10%) | 3. lopás: | 2/71 |
4. mászás: | 34/0 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 42/87 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 34/0 |
7. gyógyítás: | 53/44 | 8. titkosírás: | 12/46 | 9. felderítés: | 26/64 |
10. szörnyidomítás: | 10/13 | 11. teológia: | 126/92 (+55%) | 12. taumaturgia: | 120/8 (+72%) |
13. szerencsejáték: | 3/75 | 14. versengés: | 15/13 | 15. harcművészetek: | 48/16 |
16. zene: | 9/98 | 17. szörnyismeret: | 30/71 | 18. pszi: | 53/2 (+95%) |
19. zárnyitás: | 35/69 | 20. vadászat: | 4/11 | 21. vitalitás: | 4/83 |
22. bányászat: | 33/70 (+7%) | 23. testépítés: | 17/67 (+170%) | 24. úszás: | 18/19 |
25. főzés: | 17/23 (+11%) | 26. csapatmunka: | 2/24 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 145 | |||
6. regeneráció: 3(4) | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 25 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 42, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), élőholt tigris (#766), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), élőholt mirg (#135), lidércúr (#252), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), quwarg lázhozó (#478), Toodrok Din (#503), sötét ölész (#314), Rém (#315), rubin sárkány (#330), zafír sárkány (#329), Eruol (#378), tleikan főbíra (#512), kreiton idéző (#510), torz gólem (#516), őstenyészet (#519), Dreighatran (#523), tleikan ölőművész (#535), vérkeszeg (#407), őscápa (#719), fényhozó (#602), nekromanta kóborló (#596), raskhiir szellem (#539), trakuun lidérc (#576), ködmágus (#597), ryuku lovas (#835) (csak egyszer), ryuku szamuráj (#836) (csak egyszer), fekete draklen (#812) (csak egyszer), amőbaszerű gyík (#852) (csak egyszer), esszenciavámpír (#895) (csak egyszer), ent kertész (#872) (csak egyszer), mutáns hegyitroll (#859) (csak egyszer), shintar pásztor (#849) (csak egyszer), tleikan amazon (#534), trix harcos (#7089), Alkotó (#578), Teremtő (#579), kyorg őrgólem (#567), testzabáló rasáth (#513) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | vámpírvér (#257, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 57 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (941,100) | Pörhemór köre (#205) (111,51,1) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | óriáserő (#53) | hadiszerencse III (#59) |
ősi sorvasztás (#258) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
háló (#186), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | pusztító végzet (#106) | >> | quwarg lázhozó (#478) | |
villámcsapás (#50) | >> | rubin sárkány (#330) | háló (#186) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
izomernyesztés (#33) | >> | elemi pulzátor (#440) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Toodrok Din (#503) | |
méregfelhő II (#193) | >> | Dreighatran (#523) | háló (#186) | >> | tleikan hajadon (#533) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | varkaudar remete (#465) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | P. Vlagyimir (#570) | háló (#186) | >> | tlopedmuk (#584) | |
méregfelhő II (#193) | >> | Alkotó (#578) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Dreighatran (#523) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Eruol (#378) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | semlegesek (#989) | elektromos pajzs (#51) | >> | jók (#990) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +19 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Itt az ideje, hogy eltaposd Elenios nyáladzó avatárját! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Gatin) (540): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 499. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): többek közt 915. tárgyat kell leadnod. Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
55, 57, 58, 59, 60, 62, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 83, 86, 87, 89, 90, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 124, 125, 128, 129, 130, 131, 134, 193, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 12, 13, 16, 19, 20, 24, 26, 33, 35, 36, 42, 43, 44, 46, 47, 49, 52. |
Kész: 40, 41. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
emlékezetfrissítés (177) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
sötét tekercs (260) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
a halál angyala (304) |
pszionikus védelem (307) |
inkvizítor korbács (342) |
vadászidény (351) |
hármas szövetség (383) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1113 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 88 TU. szükséges még: 62 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
71 | arany (#50) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
5 | fűszerkeverék (#1170) | 12 | gyöngymangó (#135) | 1 | jégrúna-tekercs (#1575) | |||
5 | kék orchidea (#68) | 1 | kreiton fókusz (#853) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | 5 | ryuku rúnatekercs (#1162) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | spiritusz (#170) | 1 | teknőcteknő (#416) | |||
1 | varázskő (#305) | 2 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fokhagyma (#403) | 5 | kaja (#2) | 20 | kőszem (#304) | |||
4 | pirkit (#153) | 2 | púderkő (#119) | 138 | ragasztó (#83) | |||
1 | Rodger profi üstje (#1168) | 3 | szögletes kő (#17) | 269 | víz (#27) | |||
15 | vizestömlő (#3) |