Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 20. 10h:17' EZ A 303. JÁTÉKHETED, 302. FORDULÓD 304. játékheted kezdete: jan. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2773 SZÁMLA : XXXX |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 195 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a dűnelord kígyózó csápját. Kritikus ütés! (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a dűnelord farkát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a dűnelord testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 39 életpontot vesztettél. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A dűnelord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 6860 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 96, gyógyulás: 5, összesen: -91 ÉP}
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
* 4. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 78. varázslatot a 182. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 615. tárggyal az 527. tárgyat |
vv 71 209 161 | elmormolod a 71. varázslatot a 209. varázslatot a 161. varázslatot |
v 15 68 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
ext | visszadátumozás kérelem |
kb 179 20 | kiveszel a bankból a 179. tárgyat (20 darabot) |
vv 140 140 140 | elmormolod a 140. varázslatot a 140. varázslatot a 140. varázslatot |
vv 140 140 140 | elmormolod a 140. varázslatot a 140. varázslatot a 140. varázslatot |
vv 140 140 140 | elmormolod a 140. varázslatot a 140. varázslatot a 140. varázslatot |
bb 179 20 | beraksz a bankba a 179. tárgyat (20 darabot) |
v 84 349 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a liumbe testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) A liumbe még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
a 1128 2279 1 | átadod az 1128. tárgyat a 2279. kalandozónak (1 darabot) |
bb 176 400 | beraksz a bankba a 176. tárgyat (400 darabot) |
kb 176 50 | kiveszel a bankból a 176. tárgyat (50 darabot) |
m 8 | mozogsz északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 53 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (24 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében hadúr fejét. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+37 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ében hadúr testét. Kritikus ütés! (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ében hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 745, sebződés: 103, gyógyulás: 90, összesen: -13 ÉP}
v 216 | elmormolod a 216. varázslatot |
v 216 | elmormolod a 216. varázslatot |
v 216 | elmormolod a 216. varázslatot |
h 305 2 | használod a 305. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 96 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tollaskígyó testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a tollaskígyó testét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a tollaskígyó testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) A tollaskígyó beleharap a kezedbe. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A tollaskígyó hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-8 TVP). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Daramoula pálcájával többször eltalálod a tollaskígyó pikkelyes testét. (5 támadással 322 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a tollaskígyó testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A tollaskígyó fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A tollaskígyó farkával a kezedre csap. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-6 TVP). Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 madártollat. 11093 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1244, sebződés: 217, gyógyulás: 6, összesen: -211 ÉP}
v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
[191,105] Fák jelennek meg. Sűrű erdőben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy térkaput. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész ladikot. Elképzelni sem tudod, mi célt szolgálhat, hogyan is készült. Ehhez még nem vagy elég okos. Találsz egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gránátkaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Észreveszel egy tűzrakó helyet. A tűzrakó gnóm fenséges dögöllőt dug az orrod alá, a finom étel csábításának nem is tudsz ellenállni. Két kézzel habzsolod a nyalánkságot, amíg megteheted.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Az odabent lapuló vortexmágus harciasan megindul feléd.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 189 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus bal oldalát. (6 támadással 385 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+38 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. 56 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a vortexmágus bal karját. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vortex talizmán. 6191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 0, gyógyulás: 60, összesen: +60 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kísértetvarázsló testét. (4 támadással 259 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+25 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a kísértetvarázsló bal vállát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 109 életpontot sebeztél. A kísértetvarázsló karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi eredménye! A kísértetvarázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
3072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 507, sebződés: 17, gyógyulás: 101, összesen: +84 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kronotapír nyakát. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a kronotapír bal oldalát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 105 életpontot sebeztél. A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 29, gyógyulás: 98, összesen: +69 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az éjkornis fekete testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (13 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az éjkornis fekete testét. Kritikus ütés! (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod az éjkornis bal oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az éjkornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 fekete gyöngy, egy ezüst nyaklánc, 3 arany és egy obszidián függő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 58, gyógyulás: 84, összesen: +26 ÉP}
v 84 349 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a liumbe testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
kt 578 3 | elkészíted az 578. tárgyat (3 darabot) |
v 238 578 2 | elmormolod a 238. varázslatot |
im 0 1 | imádkozol |
bb 260 30 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (30 darabot) |
im 0 1 | imádkozol |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a zoloboo sámán csontos karját. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. 15 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a zoloboo sámán jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Előrehajolva csap a zoloboo sámán, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 26, gyógyulás: 19, összesen: -7 ÉP}
bb 260 30 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (30 darabot) |
im 0 1 | imádkozol |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a kronokukac testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. 22 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a kronokukac testét. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). A kronokukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1807 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 5, gyógyulás: 26, összesen: +21 ÉP}
v 198 176 94 | elmormolod a 198. varázslatot |
[176,94] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy tímárkunyhót. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kihívás tornyát. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy quwarg királynő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a quwarg királynő torát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
kt 697 | elkészíted a 697. tárgyat |
m 7 6 7 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1477 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán egyik csápját. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán egyik csápját. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 80 életpontot sebeztél. Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 569, sebződés: 6, gyógyulás: 5, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [174,93] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt. A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Északnyugatra nézve látsz egy manóodút. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ongóliant. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 106 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant hatalmas bokáját. Kritikus ütés! (5 támadással 190 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 94 életpontot sebeztél. 3 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted az ongóliant testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 64 életpontot sebeztél. Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 31 arany, egy ametiszt medál, egy ezüst gyűrű és egy aranytű. 3157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 771, sebződés: 43, gyógyulás: 7, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [173,92] Továbbra is dombság. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Krogan, a pusztító. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Krogan, a pusztító jobb lábát. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a Krogan, a pusztító testét. (6 támadással 406 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 97 életpontot sebeztél. 44 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a Krogan, a pusztító testét. Kritikus ütés! (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Elhajolsz a Krogan, a pusztító ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 kristálygömb, egy fekete gyöngy és egy réz papi karkötő, ezenkívül 1 bozontfonat (ld. enc.). 3870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 742, sebződés: 50, gyógyulás: 48, összesen: -2 ÉP}
kb 135 15 | kiveszel a bankból a 135. tárgyat (15 darabot) |
v 84 349 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a liumbe vaskos szárát. Kritikus ütés! (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A liumbe összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel.
fa 326 3836 20 | feladod a 326. tárgyat a 3836. kalandozónak (20 darabot) |
faa 328 643 | feladod a 328. tárgyat a 643. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a woorgard testét. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. 47 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a woorgard testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a woorgard testét. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. 10 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 988, sebződés: 18, gyógyulás: 61, összesen: +43 ÉP}
kt 590 3 | elkészíted az 590. tárgyat (3 darabot) |
kb 360 20 | kiveszel a bankból a 360. tárgyat (20 darabot) |
szk 367 341 256 | keresed a 367. szörnyet a 341. szörnyet a 256. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 5. BP: | imádkozol |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a woorgard idétlen masszáját. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. 3 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a woorgard testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 86 életpontot sebeztél. Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a woorgard testét. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 5 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a woorgard testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 970, sebződés: 17, gyógyulás: 12, összesen: -5 ÉP}
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 812. tárggyal |
* 7. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 8. BP: | kiveszel a bankból a 124. tárgyat (2 darabot) |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal |
* 10. BP: | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat a 956. tárggyal |
JÉGSZILÁNK (1128. TÁRGY) Talán már el is könyvelted magadban, hogy nem derül ki soha, a jég létsíkjának mágusai mit tartanak azokban a különös szelencéikben. Most viszont - az első jégszilánk megtalálásával - itt kínálkozik a megoldás. Ez a kristályszerű anyag rendkívül sérülékeny, a szépsége viszont lenyűgözőbb a lenyűgözőnél is. Ráadásul elég csak egy pillantást vetni a piciny, csillagforma jégkristályra ahhoz, hogy a hetedik érzéked által sugározott gondolatokból rögtön tudd, egyszer ez a tárgy még komoly szerepet fog játszani az életed megmentésében. |
VILLÁMRÁJA (405. SZÖRNY) Ha szerencsés vagy, már messziről kiszúrhatod azt a vibráló jelenést, ami gyors iramban közeledik vízben kapálódzó testedhez. De nem csupán azoktól a szikráktól kell félned, melyek a villámrája teste körül cikáznak, ugyanis nem csak a lény érintése okozhat megrázó élményeket. Ha jobban szemügyre veszed e szörnyeteget, gombalakú szemeiben jól felfedezhetőek az agresszivitás parányi jelei. Most már legalább azt tudod, hogy kegyelemre nem számíthatsz. Ragadd meg hát a szigonyod, és... Vámpirizálni nem tudsz az elektromosan feltöltött testéből. |
ILLATOS RÓZSASZÁL (1595. TÁRGY) Már régóta közszájon forog, hogy High Density a Szabad Kompánia Ghalla-szerte ismert Vajákosa elképesztő buzgalommal gyűjtögeti a mákrózsákat, de egészen a mostani pillanatig nem adtál hitelt ennek a szóbeszédnek. Ám most összefutottál vele, s azonnal gyanút fogtál; valami megváltozott rajta. Percekig töprengtél, hogy mi lehet ez; hiszen éppen olyan ronda kis árnymanó, mint volt, sem borzas, vörös haja sem az egyetlen szeméből sugárzó gúny sem változott, sőt szemkötője sem lett tisztább. Már messzire jár a "manó-maca" amikor beugrik: az illata. Nem bűze, hanem illata volt, méghozzá elképesztően finom és bódító! Hiába feszített hírhedetten bűzös olimpiai nyeremény csizmájában, felejthetetlenül kellemes illat lengte körül, nem a megszokott dögletes szag! Szóval ezen dolgozott a Vajákos, ezért kutatott olyan odaadóan a mákrózsák után; hogy meglelje közülük a legnemesebbiket, melynek illata annyira édes és varázslatos, hogy képes elnyomni minden kellemetlen szagot és gyomorforgató kipárolgást. Ha te is kedvet kaptál a különleges rózsa felkutatásához, igyekezz és gyűjts 100 mákrózsát, majd szánj rá 30 TVP-nyi időt a tanulmányozásukra, s ha szerencséd van, talán Te is rábukkansz és olyan varázslatosan illatozó virágszállá válhatsz, mint High Density! [Megjegyzés: ha birtokodban van Density illatos mákrózsája, akkor kevesebb eséllyel leszel rosszul a szörnyek orrfacsaró bűzétől.] |
MITHRIL KARD (575. TÁRGY) Mint az egyik legkeményebb és ellenállóbb anyag, kézenfekvő, hogy a mithril kiválóan alkalmas minőségi kardpengék készítésére. Persze ezt a munkát csak a legképzettebb kvazárkovácsok képesek elvégezni, hosszadalmas munkával. A mithril kard elkészítéséhez szükséges: 50 TVP, 300 arany, egy din formázó minta, 5 mithril, 2 kvazár, egy manakristály és egy tudás gyöngye (ezeket a kard markolatába illesztik). A manakristály és a tudás gyöngye segítségével a penge a kard forgatójával személyes kapcsolatot létesít, így a fegyvert nem adhatod át másnak. A kardot életenergiád egy parányi részével táplálod (emiatt kapsz -10 max. életpontot, amíg a fegyvert forgatod). A mithril kard használatakor +5 támadást kapsz, sebzése 4D8+8. És persze mondani sem kell, hogy a mithril karddal mágikus teremtményeket is meg tudsz sebezni. A mithril kard igazi kardművészek kezébe való, egy kezdő könnyen megvágja magát vele: használatához legalább 20-as vágófegyver szakértelem szükséges. |
RYUKU TŰVETŐ (1521. TÁRGY) Ez a tenyérnyi, fekete fémből készült nyílpuska nem közönséges számszeríjvessző, hanem úgynevezett "precíziós vetőtű" kilövéséhez készült. Ha sikerül szerezned néhány ilyen vetőtűt, csak készítsd be a tűvetődhöz bátran, vagy állítsd be az FLH parancsban, és lődd a legkeményebb ellenfeleidre... persze csak ha már elég jól értesz a lőfegyverhasználathoz (legalább 20. szinten), mivel néhány lépésnél nagyobb távolságból már igencsak nehézkes vele a célzás. |
PRECÍZIÓS VETŐTŰ (1522. TÁRGY) Ha valamivel vastagabb lenne, talán érdemes volna nyílhegyet készíteni ebből az aprócska, hosszan elnyújtott fémháromszögből, így azonban csak szemétre való. Súlya szinte nincs, így értéke sem lehet túl sok... Vajon miért cipelt ez a póruljárt kalóz a ruhájába rejtve ennyit magánál? Talán mégsem érdemes eldobni, hanem érdemes alávetni egy alaposabb szemléletnek. Hohó! A precíziós vetőtű nagyon hasznos lövedékké válhat, ha a megfelelő fegyvert megtalálod hozzá. A fémtüskéből eredő erőteljes, bár azonosíthatatlan mágia azt sugallja, hogy piciny sebzése ellenére ez a lövedék tartogathat még meglepetéseket használója számára. |
KROGAN, A PUSZTÍTÓ (7001. SZÖRNY) Még gyerekkorodban hallottál regéket egy ongóliantról, aki intelligensebb volt társainál, talán még jóindulat is szorult belé. Persze ennek a fele csak legenda, egész pontosan az a fele, ami a jóindulatot illeti. Valóban él a csatornától keletre egy ongóliant, akitől még saját fajtársai is félnek. Állítólag Dornodon akarta felhasználni saját céljaira, ezért látta el ilyen iszonyatos hatalommal, de Krogannak valahogy sikerült kiszabadulnia az isteni befolyás alól. A "pusztító" jelzőt akkor kapta, amikor egyszer megpróbálta porig rombolni Zangroz városát. Bár a helyszínre érkező udvari mágusok segítségével sikerült visszaszorítani az erdők mélyére, de egy kisebb városrészt így is a földdel tett egyenlővé. Most, hogy megpillantottad ezt a gigászt, belátod, hogy a legendák egyáltalán nem túloztak. Hatalmas felsőtestét méteres acéltüskékkel borított bőrvért fedi, kezében pedig három méteres buzogányt lóbál. |
BOZONTFONAT (1563. TÁRGY) Ez a terjedelmes, gubancos, számtalan fonatból álló bozont komoly varázserőt áraszt magából, ezt már az első pillanatban érzékeled. Gyorsan rájössz arra is, hogy ez a tárgy nem is tartozik szervesen az imént legyőzött neves lény fejéhez, ő is csupán törzsi díszként, vagy varázsereje miatt hordta azt. Most, hogy megszerezted a bozontfonatot, saját hajadhoz, illetve sisakodhoz rögzítheted (KF 1563). Amennyiben ezt teszed, +3 erőt és -2 IQ-t kapsz. (Ha már van sisak a fejeden, a bozontfonatot mellé KFelheted.) |
MANÓÉTEK (1588. TÁRGY) - A rejtőzködő manók nagyon óvatos lények, önszántukból sosem mutatják maguk a felszínt járó, értelmes fajok előtt. Pedig ott vannak ám mindenütt! Hiába az olyannyira elterjedt láthatatlanság észlelése varázslat, az sem segít a megtalálásukban! - mondja az árnymanó, miközben egy furcsa, kásaszerű kulimásszal kínál. Nem túl bizalomgerjesztő. Inkább nem kérsz belőle. - Ahogy gondolod. Azért, ha mégis szükséged volna egy adagra, jobb, ha tudod, hogy szigorúan titkos recept alapján készül, és csakis én tudom azt! No meg a többi manóodúban élő, hozzám hasonló remete barátom. Szóval régi ismeretségünkre való tekintettel, szívesen készítek neked is belőle, csak fizesd meg az árát! - mondja, és sorolni kezdi a kért hozzávalókat: 3 csillezsályalevél, 1 dözmöngszív és 3 sáfránypor, a munkaköltség pedig 100 arany. Ha összeszedted, amit kér, kiadhatod a manóodúnál a KT (Küldetés Teljesítése) 1588 parancsot 5 TVP-ért, ekkor egy adag manócsemegéhez jutsz (tartó nem kell hozzá). Sajnos az önelégült manó az előbb említett rejtőzködő manók előcsalogatásához nem mellékel használati leírást, így ennek módjára magadnak kell rájönnöd. Ha ugyan igazat beszélt. Ha magad is árnymanó vagy, fordulónként egyszer elfogyaszthatsz egy adag manóétket a H 1588 paranccsal, 1 TVP árán. Hogy mi fog történni, előre nem tudhatod. Ha nem vagy árnymanó, erre nem lenne gusztusod. |
Erő: | 58 (73) | Szint: | 31 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 260 cm |
IQ: | 47 (48) | Támadás: | 44 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 480 kg |
Ügyesség: | 35 (43) | Védekezés: | 81 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/42 év |
Egészség: | 44 (50) | Életpont: | 633/641 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 49 (62) | Varázspont: | 1235/576 | Pénz: | 518 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 35/19 | Pszi pont: | 326/343 | Halhatatlanság: | 4 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/43 | ökölvívás: | 4/9 | szúrófegyverek: | 21/8 |
vágófegyverek: | 8/89 | ütőfegyverek: | 37/22 (+20%) | lőfegyverek: | 31/48 (+11%) |
dobófegyverek: | 14/4 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/7 | 2. nyomkövetés: | 54/84 (+14%) | 3. mászás: | 11/97 (+11%) |
4. csapdakészítés: | 25/4 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/56 | 6. gyógyítás: | 23/24 (+11%) |
7. titkosírás: | 4/63 | 8. felderítés: | 22/82 | 9. szörnyidomítás: | 13/37 |
10. teológia: | 75/58 (+57%) | 11. taumaturgia: | 91/71 (+42%) | 12. szerencsejáték: | 2/42 (+11%) |
13. versengés: | 20/43 (+28%) | 14. harcművészetek: | 9/60 | 15. zene: | 7/71 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 43/44 (+30%) | 17. pszi: | *22/100 | 18. zárnyitás: | 21/85 |
19. vadászat: | 17/28 (+11%) | 20. vitalitás: | 2/7 | 21. bányászat: | 30/54 (+10%) |
22. testépítés: | 63/1 | 23. úszás: | 15/20 | 24. főzés: | 10/30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), massza (#217), liumbe (#349), kamionoszaurusz (#767), triklem drakolder (#275) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
szintszívó (#96), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | halálkapu (#126) | csupasz izom (#28) | láth. észlelése (#78) |
varázsenergia (#161) | méregsemlegesítés (#14) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 28, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
tűzgolyó (#155) | >> | 21. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | pszi őselementál (#258) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | tűzgolyó (#155) | >> | noth szellem (#250) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | izomernyesztés (#33) | >> | halálelementál (#279) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | kamionoszaurusz (#767) | háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
tűzgolyó (#155) | >> | 28. szintű lényekre | tűzgolyó (#155) | >> | lidércúr (#252) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 28, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | élőholt ősmágus (#179) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: nagyon éhezik |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: nagyon éhezik |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
2.) A Leah papjai által okozott pusztítást helyre kell állítanunk! Változtass vissza egy mezőt öntözéssel síksággá. (számláló: 0) |
3.) Töröld el az élőholtakat a föld színéről: használj háromszor élőholt pozdorja varázslatot! (számláló: 1) |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
102 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 3 | dentor bőr (#551) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | drótszőr (#37) | 20 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | küklopsz szem (#643) | 1 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
4 | pirkit (#153) | 1 | ryuku karvédő (#687) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | |||
1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | ryuku mellvért (#689) | 1 | ryuku nadrág (#691) | |||
9 | spiritusz (#170) | 14 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | varázskő (#305) | |||
137 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | ryuku csizma (#692) | 1 | ryuku sisak (#688) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | aranytű (#272) | 1 | bozontfonat (#1563) | |||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | csalánvirág (#582) | 3 | dentor szüttyő (#590) | |||
1 | ében toboz (#578) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | Ezüstmágus kürt (#697) | 6 | fekete gyöngy (#99) | 11 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 20 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kék orchidea (#68) | |||
2 | kristálygömb (#265) | 8 | madártoll (#112) | 6 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | obszidián függő (#195) | 2 | óndarab (#85) | |||
19 | quwarg tojás (#360) | 6 | ragasztó (#83) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
1 | rókafarok (#124) | 8 | sáfránypor (#211) | 1 | szirén köpenye (#820) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 5 | ugh méreg (#166) | 1 | vasérc (#152) | |||
56 | víz (#27) | 1 | vortex talizmán (#812) |