Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. aug. 16. 15h:02' EZ A 340. JÁTÉKHETED, 305. FORDULÓD 341. játékheted kezdete: aug. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: vv 88 178 28 | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: v 208 1 0 | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. KP: vv 188 209 53 | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot az 53. varázslatot |
h 1398 292 | használod az 1398. tárgyat |
vv 243 | elmormolod a 243. varázslatot |
im | imádkozol |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pengekarú nitmák testét. (7 támadással 205 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pengekarú nitmák bal lábát. (10 támadással 946 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (6 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel párszor keményen megütöd a pengekarú nitmák nyakát. (4 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a pengekarú nitmák testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Sajnos nem sikerült a pengekarú nitmák minden csapását hárítanod. (4 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A pengekarú nitmák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 848 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1850, sebződés: 185, gyógyulás: 248, összesen: +63 ÉP}
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
kf 531 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
fkt 6 6 | felt. készítesz a 6. tárgyat (6 darabot) |
v 75 258 | elmormolod a 75. varázslatot |
cir | vándorcirkusz látogatása |
m 2 | mozogsz keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 67 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a káoszszellem testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny villámokat lehel! Tökéletes vezetőnek bizonyulsz. (110 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 5 quwarg tojás, 2 varányszem, borkonyó bibe, ugh méreg, vaspánt, 3 remák szív. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszszellem testét. (8 támadással 989 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+198 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a káoszszellem fejét. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 182 életpontot vesztettél. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor megcsapod a káoszszellem szellemtestét. (3 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Ököllel csak érinted a káoszszellem jobb oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 91 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 bo'adhun aranygömb. 12 332 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1815, sebződés: 539, gyógyulás: 371, összesen: -168 ÉP}
ft 591 1 | támadod az 591. szörnyet |
ef 12 534 | energia fejlesztése 12 |
v 198 266 122 | elmormolod a 198. varázslatot |
255 | 256 | 257 | |
74 | |
|
|
75 | |
|
|
76 | |
|
|
[266,122] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északnyugatra látsz egy Raia oltárt. Északra nézve látsz egy Tharr oltárt. Jól kivehetőek a távolban.
be 694 | bemész a 694. épületbe |
v 82 591 | elmormolod a 82. varázslatot |
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: kiszáradás varázslatot lő rád. 210 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dűneszellem jobb karját. (7 támadással 548 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dűneszellem jobb karját. (10 támadással 1285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+258 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a dűneszellem testét. (6 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a dűneszellem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a dűneszellem megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Egy sivatagi vihar varázslattal köszönt csatapartnered. 90 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a dűneszellem testét. (6 támadással 759 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Ököllel néhányszor súrolod a dűneszellem jobb vállát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A dűneszellem leken néhány pofont. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a dűneszellem megcsapja a fejedet. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sivatagi vihar. 90 életpontot vesztettél. A dűneszellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 dramoan kő. 19 173 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3049, sebződés: 562, gyógyulás: 539, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [266,124] Belegyalogolsz a tengerbe. Kényelmesen úszni kezdesz. Amerre csak ellátsz, mindenütt víz, víz!
(Továbbmész...) [265,125] Elfáradtál a sok úszásban. Inkább visszafordulsz a part felé.
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [265,125] Kimerített a tempózás. Inkább visszafordulsz a part felé.
(Továbbmész...) [265,124] Kitartóan úszol tovább a vízben.
h 697 3000 | használod a 697. tárgyat |
m 6 4 5 | mozogsz nyugatra, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [264,125] Erős tempókkal úszol tovább. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északnyugatra látsz egy ryuku hajóroncsot. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
(Továbbmész...) [263,126] Elfáradtál a sok úszásban. Inkább visszafordulsz a part felé. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északnyugatra látsz egy ryuku hajóroncsot. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
ek 215 13 | t. energia kisütése: 215 13 |
ek 503 247 28 | t. energia kisütése: 503 247 28 |
263 | 264 | 265 | 266 | 267 | |
121 | |
|
|
|
|
122 | |
|
|
|
|
123 | |
|
|
|
|
124 | |
|
|
|
|
125 | |
|
|
|
|
126 | |
|
|
|
|
[247,28] Füves síkságra érkeztél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg bamba pofáját. (7 támadással 483 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos zsokarg jobb lábát. (5 támadással 529 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a púpos zsokarg bal karját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A púpos zsokarg mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A púpos zsokarg agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A púpos zsokarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 753 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1067, sebződés: 0, gyógyulás: 124, összesen: +124 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 497 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton bűvölő testét. (8 támadással 1156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+232 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a kreiton bűvölő testét. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A kreiton bűvölő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 kreiton agy. 11 935 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1915, sebződés: 0, gyógyulás: 291, összesen: +291 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan behemót egyik csápját. (7 támadással 395 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (51 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan behemót jobb vállát. (8 támadással 792 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan behemót testét. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan behemót testét. (10 támadással 953 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). Ököllel meghorzsolod a tleikan behemót bal vállát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A tleikan behemót mancsával oldalba lök. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A tleikan behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 390 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2436, sebződés: 209, gyógyulás: 448, összesen: +239 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan behemót testét. (7 támadással 402 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (52 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tleikan behemót termetes combját. (10 támadással 955 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+192 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan behemót testét. (6 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). A tleikan behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 196 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan behemót egyik csápját. (9 támadással 859 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). Ököllel megpöccinted a tleikan behemót bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A tleikan behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 271 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 390 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2511, sebződés: 519, gyógyulás: 523, összesen: +4 ÉP}
v 21 15 | elmormolod a 21. varázslatot |
szk 432 | keresed a 432. szörnyet |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 20 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
KÁOSZSZELLEM (472. SZÖRNY) Réges régen, még a történelem előtti időkben a káoszszellemek még csupán a Pusztulás Kráterének lakói voltak. Amikor azonban a bo'adhun sámánok hatalmuk teljében beavatkoztak ezeknek a túlvilági lényeknek a mindennapjaiba, olyan zavar támadt viselkedésükben, hogy egyesek közülük vándorútra keltek. Bolyongásaik látszólag céltalanok, de az erről gyűjtött információ mennyisége oly csekély, hogy ebben senki sem lehet biztos. A bo'adhun varázstudók halálával sírba szálltak az utolsók is, akik még parancsolni tudtak nekik. E cseppet sem barátságos lények szellemteste bár anyagtalan és átlátszó, mégis, ha megérinted (mondjuk egy fegyverrel), megérezheted az irántad érzett mérhetetlen dühöt, melyet a fájdalom vált ki belőlük. Legyőzésükre nem mágikus, vagy szúrófegyverrel próbálkozni esztelenség. |
TUDATI ERŐSÍTÉS II. (534. TUDATI KÉPESSÉG) A közelharc minden háború alapja. A kadétiskolákban éppúgy legelsőként tanítják az újoncoknak, mint ahogy egy barbár törzs férfivá avatási rítusai során is e szemtől-szembeni küzdelem a legelső lecke. Amikor a hidegfegyverek összecsapnak, mikor fém vet szikrát fémen, mikor vér fröccsen szerteszét a sújtásra lendített fegyverről... szóval, amikor a közelharcra kerül sor, akkor a tapasztalat, az elszántság és az erő a döntő tényező. Minden más, csak ezek után következik. A közös tudat mindezeket biztosítani képes tagjainak, ha megfelelően magas szintre léptetek már a kasztroplanáris összekovácsolódás terén. Elegendő egyetlen pillanatnyi koncentrálás, hogy mindannyiótok tapasztalata vezesse a fegyvered, hogy mindannyiótok elszántsága acélozza akaratod, és hogy a társaid ereje ott dübörögjön a te izmaidban is. [Mostantól minden közelharcban leadott támadásod szint/10 pluszsebzést okoz. Ehhez nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás automatikus.] |
DŰNESZELLEM (603. SZÖRNY) A Leah hatalmát megkérdőjelező kaotikus harc folytán a szellemvilág több teremtménye új hazát választott magának, mégpedig Ghalla anyagi létsíkján, az élők között. A sivatagok iszonyatos kísértete is az ekkor ide települt lények közé tartozik. A démoni hatalommal bíró dűneszellem homokbőrben öltött testet, és alakja leginkább egy nagyra nőtt Thargodanéra emlékeztet. A sötétben is fehéren izzó pillantása akár kővéváltoztatásra is képes, de ha ez nem jönne össze, a szörny még ekkor is tartogat kellemetlen meglepetéseket ellenfeleinek. Például homokból formált mancsának ütése, melyet tenyerének végén meredő csóvaszerű karmok tesznek különösen veszélyessé. A dűneszellemre vágófegyverrel támadni merő esztelenség. |
Erő: | 54 (73) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 46 (53) | Támadás: | 108 (113) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 46 (58) | Védekezés: | 155 (165) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 47 (65) | Életpont: | 2144/2065 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 58 (74) | Varázspont: | 2553/1988 | Pénz: | 17763 arany | Kép. pont: | 43 |
Tudatpont: | 96/40 | Pszi pont: | 424/20 | Halhatatlanság: | 19 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/12 | ökölvívás: | 45/41 (+4%) | szúrófegyverek: | 26/35 (+2%) |
vágófegyverek: | 18/78 | dobófegyverek: | 37/5 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: nitmák kard (#856) (300%) << biami kvazárlándzsa (#568) (300%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
247,28 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 264,125 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 410 |
Kedvenc táborhely: 247,28 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 3. hónapban. |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 60, 58, 57, 65, 59, 90, 83, 89, 87, 86, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/23 | Max életkor 125 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 402 417 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/80 | 2. nyomkövetés: | 49/89 | 3. lopás: | 2/71 |
4. mászás: | 34/33 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 43/26 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 34/6 |
7. gyógyítás: | 53/44 | 8. titkosírás: | 12/46 | 9. felderítés: | 26/64 |
10. szörnyidomítás: | 10/13 | 11. teológia: | 129/43 (+33%) | 12. taumaturgia: | 124/9 (+69%) |
13. szerencsejáték: | 3/75 | 14. versengés: | 15/49 | 15. harcművészetek: | 48/16 |
16. zene: | 9/98 | 17. szörnyismeret: | 31/30 (+22%) | 18. pszi: | *55/100 (+100%) |
19. zárnyitás: | 36/68 | 20. vadászat: | 4/11 | 21. vitalitás: | 4/83 |
22. bányászat: | 33/96 (+1%) | 23. testépítés: | 17/92 (+25%) | 24. úszás: | 18/19 |
25. főzés: | 17/56 (+11%) | 26. csapatmunka: | 2/24 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 165 | |||
6. regeneráció: 5(6) | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 25 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 32, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), quwarg lázhozó (#478), Toodrok Din (#503), sötét ölész (#314), Rém (#315), rubin sárkány (#330), zafír sárkány (#329), tleikan főbíra (#512), kreiton idéző (#510), Dreighatran (#523), tleikan ölőművész (#535), vérkeszeg (#407), őscápa (#719), fényhozó (#602), nekromanta kóborló (#596), raskhiir szellem (#539), trakuun lidérc (#576), ködmágus (#597), ryuku lovas (#835) (csak egyszer), ryuku szamuráj (#836) (csak egyszer), fekete draklen (#812) (csak egyszer), amőbaszerű gyík (#852) (csak egyszer), esszenciavámpír (#895) (csak egyszer), ent kertész (#872) (csak egyszer), mutáns hegyitroll (#859) (csak egyszer), shintar pásztor (#849) (csak egyszer), tleikan amazon (#534), trix harcos (#7089), kyorg őrgólem (#567), Bropxat (#583), sötét kaszás (#591) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | vámpírvér (#257, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 21 vp; taumaturgia: 63 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (112,10,2) | vámpirizáció (#1) (970,100) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
háló (#186), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | quwarg lázhozó (#478) | villámcsapás (#50) | >> | rubin sárkány (#330) | |
háló (#186) | >> | kreiton bűvölő (#506) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | izomernyesztés (#33) | >> | elemi pulzátor (#440) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan házőrző (#507) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Toodrok Din (#503) | háló (#186) | >> | tleikan hajadon (#533) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | varkaudar remete (#465) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | P. Vlagyimir (#570) | háló (#186) | >> | tlopedmuk (#584) | |
háló (#186) | >> | kreált kopó (#581) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | mutáns kopó (#582) | elektromos pajzs (#51) | >> | Dreighatran (#523) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | semlegesek (#989) | elektromos pajzs (#51) | >> | jók (#990) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +19 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Itt az ideje, hogy eltaposd Elenios nyáladzó avatárját! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Gatin) (540): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 499. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
55, 57, 58, 59, 60, 62, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 83, 86, 87, 89, 90, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 124, 125, 128, 129, 130, 131, 134, 193, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 12, 13, 16, 19, 20, 24, 26, 33, 35, 36, 42, 43, 44, 46, 47, 49, 52. |
Kész: 40, 41. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
emlékezetfrissítés (177) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
sötét tekercs (260) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
a halál angyala (304) |
pszionikus védelem (307) |
inkvizítor korbács (342) |
vadászidény (351) |
hármas szövetség (383) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1113 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) OK |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | nyílvessző (#108) | 6 | pszi kő (#248) | |||
6 | quwarg tojás (#360) | 1 | ragasztó (#83) | 3 | remák szív (#264) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | ugh méreg (#166) | 2 | varányszem (#30) | 1 | vaspánt (#1241) | |||
36 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
16 | arany (#50) | 1 | bo'adhun aranygömb (#757) | 1 | dramoan kő (#967) | |||
6 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kőkés (#6) | 1 | kreiton agy (#1142) | |||
1 | kreiton esszencia (#892) |