Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. aug. 17. 15h:08' EZ A 340. JÁTÉKHETED, 308. FORDULÓD 341. játékheted kezdete: aug. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 12 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: vv 88 178 28 | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: v 208 1 0 | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. KP: vv 188 209 53 | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot az 53. varázslatot |
h 1398 292 | használod az 1398. tárgyat |
vv 243 | elmormolod a 243. varázslatot |
im | imádkozol |
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gothag döglidérc rothadó alakját. (7 támadással 532 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gothag döglidérc testét. (5 támadással 562 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a gothag döglidérc rothadó alakját. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a gothag döglidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) {HD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a gothag döglidérc bal vállát. (3 támadással 338 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a gothag döglidérc bal vállát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 11 056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1828, sebződés: 38, gyógyulás: 12, összesen: -26 ÉP}
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
fno 1 2 | fejl. pont elköltés 1 2 |
hh 305 841 892 | használod a 305. tárgyat a 841. tárgyat a 892. tárgyat |
v 75 258 | elmormolod a 75. varázslatot |
m 2 8 | mozogsz keletre, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gnomori rémszolga fejét. (7 támadással 593 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (62 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel néhányszor megcsapod a gnomori rémszolga testét. (8 támadással 657 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). A gnomori rémszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel többször eltalálod a gnomori rémszolga testét. (8 támadással 647 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Nem sikerült a gnomori rémszolga ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel néhányszor megcsapod a gnomori rémszolga testét. (8 támadással 659 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). A gnomori rémszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 196 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel párszor súrolva eltalálod a gnomori rémszolga testét. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Nem sikerült a gnomori rémszolga ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél.
A gnomori rémszolga összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 060 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2721, sebződés: 908, gyógyulás: 589, összesen: -319 ÉP}
(Továbbmész...) [278,91] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.
(Feltételes támadás:) Egy sötét kaszás! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 187 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-26 támadás). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét kaszás bal oldalát. (7 támadással 573 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét kaszás testét. (8 támadással 1280 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a sötét kaszás testét. (6 támadással 352 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a sötét kaszás nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 89 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét kaszás testét. (8 támadással 1051 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a sötét kaszás testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a sötét kaszás nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 178 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 92 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sötét kasza. 19 036 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2801, sebződés: 779, gyógyulás: 87, összesen: -692 ÉP}
vv 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 77 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja a tl'urlang vadász fejét. (7 támadással 271 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a tl'urlang vadász testét. (10 támadással 642 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a tl'urlang vadász markáns izmait. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) A tl'urlang vadász fegyvere, "átbújva" a hárításodon, végigvágja a jobb karodat. (1 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod a tl'urlang vadász testét. (10 támadással 629 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a tl'urlang vadász bal lábát. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével mély sebet ejt a jobb lábadon. (1 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször eltalálod a tl'urlang vadász jobb lábát. (9 támadással 574 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a tl'urlang vadász testét. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Egy elegáns fordulattal hosszú vágást ejt a tl'urlang vadász a mellkasodon. (1 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyengén megütöd a tl'urlang vadász jobb oldalát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a tl'urlang vadász markáns izmait. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A tl'urlang vadász fegyverével megvágja a karodat. (1 támadástól 198 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22 083 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2702, sebződés: 840, gyógyulás: 158, összesen: -682 ÉP}
(Továbbmész...) [280,90] Még mindig füves síkságon vagy. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy gyöngymangó bokrot. Délkeletre egy borkonyó cserje van. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy kristálypalota van. Jól kivehetőek a távolban.
(Feltételes támadás:) Egy nekromanta kóborló! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nekromanta kóborló testét. (7 támadással 270 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a nekromanta kóborló testét. (10 támadással 645 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a nekromanta kóborló gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Kritikus az ütés! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 51 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ököllel párszor keményen megütöd a nekromanta kóborló jobb lábát. (8 támadással 509 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a nekromanta kóborló testét. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a nekromanta kóborló sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Kritikus pontot ért a találat. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ököllel néhányszor megcsapod a nekromanta kóborló testét. (8 támadással 515 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a nekromanta kóborló testét. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult.
Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod a nekromanta kóborló fejét. (6 támadással 457 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a nekromanta kóborló fekete csuháját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 161 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Kritikus az ütés! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 56 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A nekromanta kóborló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22 765 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2662, sebződés: 1007, gyógyulás: 118, összesen: -889 ÉP}
(Továbbmész...) [281,90] Továbbra is síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy xantusz-kaktuszt. Délre egy borkonyó cserje van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Leah oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sérült tl'urlang vadász. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 160 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd a tl'urlang vadász testét. (8 támadással 614 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a tl'urlang vadász éjfekete ruháját. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel néhányszor megcsapod a tl'urlang vadász testét. (8 támadással 512 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a tl'urlang vadász bal lábát. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) A tl'urlang vadász fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1462, sebződés: 445, gyógyulás: 62, összesen: -383 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a patás tanough éjsötét bőrét. (7 támadással 542 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Fürdesz a hópelyhek özönében. Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a patás tanough farkát. (9 támadással 1151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+231 életerő). Ököllel többször eltalálod a patás tanough testét. (6 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Kisebb sebet ejt a patás tanough agyarával a testeden. (1 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Egy jól irányzott rúgással a patás tanough hátrataszít. (1 támadástól 199 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a patás tanough farkát. (8 támadással 1034 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+207 életerő). Ököllel gyengén megütögeted a patás tanough bal oldalát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A patás tanough meglök agyarával. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Egy hibás mozdulat, és máris a patás tanough belerúg a kezedbe! (1 támadástól 246 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 482 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3182, sebződés: 713, gyógyulás: 680, összesen: -33 ÉP}
h 697 3000 | használod a 697. tárgyat |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. 184 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-14 támadás és védekezés a harc végéig.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fényhozó testét. (7 támadással 269 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ököllel többször eltalálod a fényhozó nyakát. (8 támadással 519 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a fényhozó testét. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a fényhozó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-93 varázspont.) Nem vagy felkészülve a fényhozó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod a fényhozó bal karját. (10 támadással 635 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a fényhozó testét. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a fényhozó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-72 varázspont.) A fényhozó megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ököllel többször eltalálod a fényhozó bal oldalát. (8 támadással 510 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a fényhozó felemelt karját. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-62 varázspont.) A fényhozó megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor keményen megütöd a fényhozó testét. (8 támadással 604 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a fényhozó testét. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a fényhozó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-81 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a fényhozó sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyengén megütögeted a fényhozó testét. (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a fényhozó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a fényhozó sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 593 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3483, sebződés: 773, gyógyulás: 126, összesen: -647 ÉP}
(Továbbmész...) [283,89] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy sötét kaszás! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 157 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-26 támadás). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét kaszás fekete csuháját. (7 támadással 576 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny hideget lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét kaszás fekete csuháját. (8 támadással 1067 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a sötét kaszás jobb karját. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 221 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 78 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét kaszás fekete csuháját. (10 támadással 1292 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a sötét kaszás fekete csuháját. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a sötét kaszás minden csapását hárítanod. (2 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 96 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 036 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2842, sebződés: 687, gyógyulás: 76, összesen: -611 ÉP}
(Továbbmész...) [284,88] Még mindig bozótos.
(Feltételes támadás:) Egy ködmágus! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ködmágus bal karját. (7 támadással 274 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor keményen megütöd a ködmágus nyakát. (8 támadással 609 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a ködmágus bal vállát. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Semmi eredménye! A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször eltalálod a ködmágus testét. (9 támadással 573 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a ködmágus bal karját. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a ködmágus fekete csuháját. (10 támadással 625 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a ködmágus bal lábát. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor megpöccinted a ködmágus fekete csuháját. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a ködmágus testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A ködmágus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Semmi hatás!
A ködmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 543 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2531, sebződés: 509, gyógyulás: 108, összesen: -401 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 30 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tlopedmuk sötét ruháját. (7 támadással 555 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tlopedmuk testét. (10 támadással 1277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+256 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a tlopedmuk fejét. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a tlopedmuk testét. (4 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Ököllel párszor megpöccinted a tlopedmuk testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Túlbuzgó szabó módjára a tlopedmuk összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tlopedmuk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 30 életpontot vesztettél. A tlopedmuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 212 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2790, sebződés: 280, gyógyulás: 500, összesen: +220 ÉP}
(Továbbmész...) [286,87] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy sötét kaszás! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 175 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-26 támadás). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét kaszás fekete csuháját. (7 támadással 582 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét kaszás testét. (10 támadással 1305 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a sötét kaszás jobb lábát. (6 támadással 352 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 231 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 92 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled regenerálódik! A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét kaszás testét. (7 támadással 941 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a sötét kaszás fekete csuháját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 254 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 88 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét kaszás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sötét kasza. 19 036 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2657, sebződés: 840, gyógyulás: 102, összesen: -738 ÉP}
v 198 270 97 | elmormolod a 198. varázslatot |
277 | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | |
86 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[270,97] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
vv 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
be 694 | bemész a 694. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Feltápászkodsz, és sűrű hajlongások közepette, folyamatosan hátrálva elhagyod az árnytündérek szentélyét. [5 pontot használtál fel, van még 310. Kapsz 6 VP-t.]
ek 215 13 | t. energia kisütése: 215 13 |
ek 503 247 28 | t. energia kisütése: 503 247 28 |
269 | 270 | 271 | |
96 | |
|
|
97 | |
|
|
98 | |
|
|
[247,28] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi rúnatornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt.
(Feltételes mászás:) Hunyorogva nézed a föléd magasodó rúnatorony falait, míg meg nem pillantod az apró mélyedéseket, melyekbe kapaszkodva elkezdhetsz mászni. Hosszú idő eltelik, míg eléred az építmény peremét, ahol végre felkapaszkodhatsz és véget érnek a megpróbáltatásaid. Legalábbis az eddigiek. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Teljesen váratlanul megmozdul alattad a föld, és alázuhansz egy lentebb fekvő terembe. Megrettensz, amikor egy szörny ront neked, úgy látszik már várt rád. Egy szellemdarázs!
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs testét. (7 támadással 551 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szellemdarázs testét. (10 támadással 1288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+258 életerő). Ököllel többször eltalálod a szellemdarázs jobb szárnyát. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Ütéseket mér a szellemdarázs a farkával a bal válladra. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szellemdarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 685 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+150 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1579, sebződés: 108, gyógyulás: 343, összesen: +235 ÉP}
Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét ülnök jobb lábát. (7 támadással 512 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a sötét ülnök nyakát. (5 támadással 544 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a sötét ülnök testét. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A sötét ülnök melléd csap a farkával! {HD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a sötét ülnök jobb lábát. (4 támadással 434 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a sötét ülnök testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A sötét ülnök feléd döf, de csak ijesztésképp. Siralmas támadást intéz farkával a sötét ülnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 390 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1870, sebződés: 29, gyógyulás: 8, összesen: -21 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: armageddon varázslatot lő rád. 118 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tleikan főbíra testét. (7 támadással 520 életpontot sebezve.) A lény felemeli kezét, hogy döntést hozzon. BŰNÖS! A következő pillanatban lesújt rád a büntetés (-443 életerő). Bűnbánatod mélységes, nem akarsz már harcolni. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 561, gyógyulás: 0, összesen: -561 ÉP}
v 21 15 | elmormolod a 21. varázslatot |
ef 35 509 | energia fejlesztése 35 |
szk 432 | keresed a 432. szörnyet |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
KÖZÖS IMA (509. TUDATI KÉPESSÉG) A tudattársak egymás iránt tanúsított elkötelezettsége és önzetlensége majdnem olyan erős kapcsolat, mint ami a papot az istenéhez köti. Talán bizonyos szempontból még erősebb is annál, hisz az égi mentorok csak nagyon ritkán nyilvánulnak meg közvetlenül követőik előtt, míg a tudattársak gyakran sok-sok éve ismerik egymást, sok csatát éltek át együtt, és kemény viszontagságok, megpróbáltatások edzették őket eltökélt harcostársakká. Ha egy pap imádkozik, segítségül hívhatja hittársait, hogy közösen tegyék ezt. Mindenki tudja, hogy ilyenkor a kapcsolat sokkal erősebb, és ezekre az imákra az istenek szinte mindig külön figyelmet fordítanak. Talán nem nehéz elképzelni, hogy ha egy egész közös tudat imádkozik egyszerre, milyen iszonyatos mentális erők fordulnak az égiek felé! Ha elsajátítottátok a közös ima képességét, bármikor is fohászkodsz majd istenedhez, mindig lesz néhány tudattársad, aki veled fogja mormolni az imát, még ha ezer, meg ezer mérföldre is vagytok egymástól. Ezek az imák pedig mindig külön jutalmat érdemelnek! Ráadásul ilyenkor az agyfröccsentő nevű förmedvény is jobban tart majd tőled. (Mostantól minden imád során, amelyet nem egy küldetés teljesítése miatt végzel, különleges jutalomban részesülsz. (Ha nincs szerencse TF-ed, akkor a szerencse TF-et kapod pluszban, ha meg van, akkor +VP-t) |
Erő: | 55 (74) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 46 (53) | Támadás: | 108 (113) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 46 (58) | Védekezés: | 155 (165) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 47 (65) | Életpont: | 2147/2089 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 58 (78) | Varázspont: | 2577/180 | Pénz: | 17735 arany | Kép. pont: | 42 |
Tudatpont: | 96/40 | Pszi pont: | 432/210 | Halhatatlanság: | 19 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/12 | ökölvívás: | 45/76 (+10%) | szúrófegyverek: | 26/55 (+4%) |
vágófegyverek: | 18/78 | dobófegyverek: | 37/19 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: nitmák kard (#856) (300%) << biami kvazárlándzsa (#568) (300%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
247,28 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 270,97 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 410 |
Kedvenc táborhely: 247,28 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 3. hónapban. |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 60, 58, 57, 65, 59, 90, 83, 89, 87, 86, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/23 | Max életkor 125 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 402 417 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/80 | 2. nyomkövetés: | 50/69 (+40%) | 3. lopás: | 2/71 |
4. mászás: | 34/83 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 43/56 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 34/6 |
7. gyógyítás: | 53/44 | 8. titkosírás: | 12/46 | 9. felderítés: | 26/64 |
10. szörnyidomítás: | 10/13 | 11. teológia: | 131/47 (+57%) | 12. taumaturgia: | 128/4 (+117%) |
13. szerencsejáték: | 3/75 | 14. versengés: | 15/49 | 15. harcművészetek: | 48/16 |
16. zene: | 9/98 | 17. szörnyismeret: | 31/96 (+22%) | 18. pszi: | *56/100 (+97%) |
19. zárnyitás: | 36/68 | 20. vadászat: | 4/11 | 21. vitalitás: | 4/83 |
22. bányászat: | 33/99 | 23. testépítés: | 17/92 | 24. úszás: | 18/19 |
25. főzés: | 17/67 (+11%) | 26. csapatmunka: | 2/24 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 | |||
1. sebzés bónusz: 2 | 6. regeneráció: 5(6) | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 25 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 32, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), quwarg lázhozó (#478), Toodrok Din (#503), sötét ölész (#314), Rém (#315), rubin sárkány (#330), zafír sárkány (#329), tleikan főbíra (#512), kreiton idéző (#510), Dreighatran (#523), tleikan ölőművész (#535), vérkeszeg (#407), őscápa (#719), fényhozó (#602), nekromanta kóborló (#596), raskhiir szellem (#539), trakuun lidérc (#576), ködmágus (#597), ryuku lovas (#835) (csak egyszer), ryuku szamuráj (#836) (csak egyszer), fekete draklen (#812) (csak egyszer), amőbaszerű gyík (#852) (csak egyszer), esszenciavámpír (#895) (csak egyszer), ent kertész (#872) (csak egyszer), mutáns hegyitroll (#859) (csak egyszer), shintar pásztor (#849) (csak egyszer), tleikan amazon (#534), trix harcos (#7089), kyorg őrgólem (#567), Bropxat (#583), sötét kaszás (#591) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | vámpírvér (#257, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 21 vp; taumaturgia: 63 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (112,10,2) | vámpirizáció (#1) (947,100) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | óriáserő (#53) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
háló (#186), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | quwarg lázhozó (#478) | villámcsapás (#50) | >> | rubin sárkány (#330) | |
háló (#186) | >> | kreiton bűvölő (#506) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | izomernyesztés (#33) | >> | elemi pulzátor (#440) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan házőrző (#507) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Toodrok Din (#503) | háló (#186) | >> | tleikan hajadon (#533) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | varkaudar remete (#465) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | P. Vlagyimir (#570) | háló (#186) | >> | tlopedmuk (#584) | |
háló (#186) | >> | kreált kopó (#581) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | tükörpajzs (#101) | >> | mutáns kopó (#582) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Dreighatran (#523) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | elektromos pajzs (#51) | >> | semlegesek (#989) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | jók (#990) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +19 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Itt az ideje, hogy eltaposd Elenios nyáladzó avatárját! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Gatin) (540): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 499. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 113. labirintus (286,116). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
55, 57, 58, 59, 60, 62, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 83, 86, 87, 89, 90, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 124, 125, 128, 129, 130, 131, 134, 193, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 12, 13, 16, 19, 20, 24, 26, 33, 35, 36, 42, 43, 44, 46, 47, 49, 52. |
Kész: 40, 41. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
emlékezetfrissítés (177) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
sötét tekercs (260) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
a halál angyala (304) |
pszionikus védelem (307) |
inkvizítor korbács (342) |
vadászidény (351) |
hármas szövetség (383) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1113 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) OK |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | amniosz (#203) | 3 | angyalok gyűrűje (#529) | 5 | borkonyó bibe (#312) | |||
3 | deus ex machina (#1) | 1 | kreiton esszencia (#892) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 2 | ragasztó (#83) | 7 | rézdarab (#70) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | sárkánypikkely (#292) | 1 | sötét kasza (#957) | |||
6 | vámpírfog (#1221) | 2 | varázskő (#305) | 7 | vas dobónyíl (#189) | |||
47 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
26 | arany (#50) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 10 | kaja (#2) |