308. forduló, 310. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. jan. 23. 9h:53'
EZ A 366. JÁTÉKHETED, 309. FORDULÓD
367. játékheted kezdete: jan. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 20 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [209,112] koordinátán.
Anna Bella, amikor összefutottatok, adott neked 5 isteni könnycseppet, 5 Éjvadász karmát, 9 szent jogart és 16 borkonyó bibét.
Apa Tifusz, amikor találkoztál vele, adott neked 10 jégszilánkot, 6 tükröt és 25 borkonyó bibét. Sikoltva riadsz fel álmodból. Hogy miről szólt, arra már nem emlékszel, de hevesen verő szívedre téve kezedet, megnyugszol. Még élsz...
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+186 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+586 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+58 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) A lottó 956. hetének nyerőszámai: 10, 26, 24. 3 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 517.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 515.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 513.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 511.]
Gyorsvarázsolsz! [-25 varázspont.] [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 509.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 507.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 182% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 150. tárgyat az 1546. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 501.]
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+200 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [3 pontot használtál fel, van még 498.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 496.]

* 5. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 494.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 494.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 494.]

* 6. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 494.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 492.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 492.]

* 7. KP: elmormolod a 168. varázslatot
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 492.]

* 8. KP: elmormolod a 147. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a mágikus ütés varázslatot! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 492.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

hu 166 280 2064 hulladék: 166 280 2064
Hulladékgyűjtés törölve: ugh méreg. Hulladékgyűjtés törölve: tyrex csont. Hulladék, ezért nem gyűjtesz quwarg ékkövet. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

a 94 2129 15 átadod a 94. tárgyat a 2129. kalandozónak (15 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 12 bronzhegyű nyilat Anna Bella részére. [5 pontot használtál fel, van még 487.]

v 181 189 106 elmormolod a 181. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[189,106] Lakott területre érkeztél.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csodák kútját. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
Összeakadsz egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összeismerkedtek. Az ő neve Ch'Rash. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[-60 varázspont.] [+3% tau] [10 pontot használtál fel, van még 477.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Mit tegyél, ha a sírlidércet sodorja utadba a vakszerencse? Támadd a foszladozó testét, az a legérzékenyebb pontja." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 473.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 7 gyöngymangó lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 469.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 2 gyógykenőcs többletet jelez. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 465.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Egyszer történt ilyen a történelem során, még nagyon régen... Roxat városa abban az időben alapult... Egyszer csak aranyérmék kezdtek hullni az égből, és csak hulltak és hulltak... három napon keresztül. Sokan köszönhették a meggazdagodásukat ennek az eseménynek, legalább annyian, mint akiknek a lehulló tárgyak, valamint a humanoidok között kialakuló kapzsiság okozta a halálát." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 461.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Ahelyett, hogy elfutnál a szürke rinocérosz elől, próbáld meg az ormótlan fejét támadni. Ez biztos beválik!" Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 457.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Pár pillanat elteltével csoda történik: a környezet megváltozik, mindent élesebben látsz, minden mozdulat könnyedebb, mint előtte volt. (+1 minden tulajdonságodra forduló végéig.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 453.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Egy nyílt titok: a mithril kesztyű értékét nagymértékben növeli a tárgy ügyességet adó tulajdonsága." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 449.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Innen keletre 36, északra 15 mérföldre több qwarg rohamosztagos is fészkel." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 445.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Érdemes lenne felkeresni Bronzhajlító Rain boltját. Az utolsó 7 draklen csizmát most reklámáron lehet ott megvásárolni." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 441.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Acélfejű Porfin boltjában még 1 kalózcsizma várja a vásárlókat." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 437.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Megjelenik előtted a kút szelleme. Nem tudod eldönteni, ruhája áttetsző, vagy az alakja, vagy netán mindkettő. Szellemkezei megérintenek, minek következtében tested duzzadni kezd. (+1 minden tulajdonságodra forduló végéig.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 433.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A kút mélyéről sóhajok törnek fel, melyeknek hangja addig visszhangzik, míg teljesen körbe nem ölelik testedet. Aztán már ott tombolnak a fejedben, egy pillanatra a teljes relaxáció állapotát idézve elő sejtjeidben. A hatása szenzációs: regenerálódtál 62 varázspontot. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 429.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Néhány pillanat telik el csupán, amikor észreveszed, hogy újabb gondolatok merültek fel benned a bányászat kapcsán. (Szakértelmed 4 százalékkal nőtt.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 425.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Ha már elég kiforrott vagy a mágia használatában, a kristály formázást ne felejtsd el elsajátítani. Ez a varázslatok egyike." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 421.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Ha már elég kiforrott vagy a mágia használatában, a szaporítást ne felejtsd el elsajátítani. Ez a papi varázslatok egyike." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 417.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya a Kragoru okuláréja, merthogy intelligenciát növel, ha magukra aggatják." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 413.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Azért szeretik a kalandozók a hósárkány pajzsot, mert viselése szerencsét növel." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [4 pontot használtál fel, van még 409.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Hirtelen meglódul a lábad alatt a talaj, és egy étkezőben találod magad. Egy asztalnál ülsz, melynél mutánsok az asztaltársaid. Hangosan csócsálják az ízletes falatokat a tányérjaikról. Csak te nem eszel, nem érted mi ez az egész... Aztán megérkezik a pincér és megkérdezi, hozhat-e még valamit. Miközben megrázod a fejed, felnézel rá, és szíved kis híján azon nyomban leáll. A pincér egy triklem drakolder... Földbe gyökerezett lábbal állsz a kút előtt. Nem tudod hova tenni ezt a látomást, bár annyira élethű volt. 5193 tapasztalati pontot kaptál. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 405.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Vadássz bunthart, hiszen mindig bunthar bőrt találsz nála!" Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 401.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 1 aranygyűrű. [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 397.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. A kút mélyéről sóhajok törnek fel, melyeknek hangja addig visszhangzik, míg teljesen körbe nem ölelik testedet. Aztán már ott tombolnak a fejedben, egy pillanatra a teljes relaxáció állapotát idézve elő sejtjeidben. A hatása szenzációs: regenerálódtál 59 varázspontot. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 393.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 1 ezüst gyűrű lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 389.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Jó ha tudod, mi a Pusztítás Botja! Egy ütőfegyver, talán a leghasználhatóbbak közül: alig 78 hüvelyk hosszú és súlya is csak 2 kiló." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 385.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "A tapasztalat azt mutatja, az ekhariont zsákmánynak teremtette a Teremtő. Elsősorban azért, mert mindig arany üti gyilkosának markát." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 381.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[209,112] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy hóhérbimbót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő dombi óriásyeti mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan a másikra ugrasz. Démonölővel kicsit megvagdalod a dombi óriásyeti testét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a dombi óriásyeti otromba fejét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi óriásyeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Sikeres döféseket ejt testeden a dombi óriásyeti. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Démonölővel kissé megkarcolod a dombi óriásyeti testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a dombi óriásyeti otromba fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A dombi óriásyeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (4 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Sikeres döféseket ejt testeden a dombi óriásyeti. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A dombi óriásyeti még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
4200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 334, gyógyulás: 0, összesen: -334 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)
[7 pontot használtál fel, van még 374.]

vps 100 VP spórolása: 100
Félreraktunk, letiltottunk neked 100 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 374.]

m 5 3 5 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délnyugatra
[208,113] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg anyakirálynő. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (48 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Démonölőt a másikra ugrasz. Démonölővel kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő fejét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő jobb középső lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Démonölővel kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő bal oldalát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő nyakát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. 4706 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 126, gyógyulás: 0, összesen: -126 ÉP}

Találsz egy quwargok által elpusztított kristálypalotát. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg ősmágus. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Démonölővel néhányszor súrolod a quwarg ősmágus rücskös torát. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 27 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
A következő kincseket találtad: 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP]. 2964 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg őrparancsnok került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 438 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (tüskepajzs védelmez.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Démonölővel kicsit megvagdalod a quwarg őrparancsnok jobb oldalát. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 120 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A quwarg őrparancsnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
4150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 828, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy iknegurin. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +94 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +100 életerő.)

(Továbbmész...) [209,114] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ezoterikus mardel. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 470 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP] 1362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi őselementál támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 485 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Valamit kifordít az ásód. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Mnebolath támad rád.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. [+2% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 424 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 6 arany és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 483 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a Démonölőt a másikra rontasz. Démonölővel párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A 3 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy taalru támad rád.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 448 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany, egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar. 3701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kvazár pajzs és 4 arany. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).

(Továbbmész...) [208,115] Még mindig füves síkságon vagy. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ősquwarg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 444 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Elszántan a másikra rohansz. Démonölővel néhányszor megkarcolod az ősquwarg testét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az ősquwarg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. 6051 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 696, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}

Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy ősquwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 448 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Meglengetve a Démonölőt a másikra ugrasz. Démonölővel néhányszor meglegyinted az ősquwarg testét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod az ősquwarg fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Az ősquwarg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 17 ugh mérget.) 5946 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 756, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy quwarg anyakirálynő. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +95 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +96 életerő.) [71 pontot használtál fel, van még 303.]

m 5 5 3 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre
[207,116] Továbbra is síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy quwarg anyakirálynő volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Találsz egy elpusztított rát-fát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő quwarg tűzköpő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-43 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (54 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt ellenfeledre rontasz. Démonölővel kissé megkarcolgatod a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a quwarg tűzköpő testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-25 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Démonölővel kicsit megvagdalod a quwarg tűzköpő bal oldalát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg tűzköpő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-46 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A quwarg tűzköpő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
3777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 220, gyógyulás: 0, összesen: -220 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy quwarg szellem ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +113 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +86 életerő.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [206,117] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ananászvirág illatát hozza a szél. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-7 életpont). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Felismered. Ez egy kisebb quwarg isten. Amikor elhal a zaj, előmászol.

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg ősmágus közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan a másikra támadsz. Démonölővel kicsit megvagdalod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a quwarg ősmágus nyakát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
A következő kincseket találtad: egy rókafarok [rókafarok ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP] és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 4275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy quwarg ősmágus. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz Orsival. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.

(Továbbmész...) [207,118] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Vad szamóca illatát hozza a szél. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg anyakirálynő. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (49 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Démonölővel kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő potrohát. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő jobb oldalát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Démonölővel kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő potrohát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő potrohát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 174, gyógyulás: 0, összesen: -174 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwargok által elpusztított Thargodan csatamezőt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ó! Hiszen ez egy quwarg parafenomén. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy quwarg tűzköpő. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +81 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +106 életerő.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [21 pontot használtál fel, van még 282.]

m 5 3 5 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délnyugatra
[206,119] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy kisebb quwarg isten. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Találsz egy quwargok által elpusztított ősi csatamezőt. Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg ősmágus közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan ellenfeledre támadsz. Démonölővel néhányszor súrolod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
A következő kincseket találtad: 2 csuklyavirág és 7 spiritusz. 4275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy kisebb quwarg isten. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [207,120] Még mindig füves síkságon vagy. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy csapat qwarg rohamosztagos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre rohansz. Démonölővel kicsit megvagdalod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (14 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Démonölővel néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (9 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 596, sebződés: 113, gyógyulás: 0, összesen: -113 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy Quwargamanga. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy quwarg parafenomén. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +108 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +103 életerő.)

(Továbbmész...) [206,121] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwargok által elpusztított grok-képződményt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg őrparancsnok. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Meglengetve a Démonölőt a másikra rohansz. Démonölővel kissé megkarcolgatod a quwarg őrparancsnok jobb lábát. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a quwarg őrparancsnok minden csapását hárítanod. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Démonölővel párszor súrolva eltalálod a quwarg őrparancsnok bal lábát. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a quwarg őrparancsnok nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
4253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 165, gyógyulás: 0, összesen: -165 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy quwarg parafenomén közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra támadsz. Démonölővel kicsit megvagdalod a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 48 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy quwarg parafenomén. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +108 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +84 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 261.]

m 3 mozogsz délkeletre
[207,122] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északkeletről folyik délnyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy ezoterikus mardel. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Démonölővel néhányszor súrolod az ezoterikus mardel jobb első lábát. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod az ezoterikus mardel bal első lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP] 1362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy ryuku gólem. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Meglengetve a Démonölőt ellenfeledre támadsz. Oopssz, ez mellément! Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 142, gyógyulás: 0, összesen: -142 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +118 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. [7 pontot használtál fel, van még 254.]

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 100 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

v 198 149 50 elmormolod a 198. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(206,117) kisebb quwarg isten (#213), quwarg ősmágus (#302), Orsi (1513. kalandozó)
(206,119) kisebb quwarg isten (#213), ősi csatamező (#263), quwarg ősmágus (#302)
(206,121) grok-képződmény (#149), 25. jellempróba, Raia oltár, quwarg őrparancsnok (#677), quwarg parafenomén (#248)
(207,116) quwarg anyakirálynő (#269), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 31. jellempróba, quwarg tűzköpő (#678), quwarg szellem (#676)
(207,118) quwarg anyakirálynő (#269), Thargodan csatamező (#432), quwarg parafenomén (#248), quwarg tűzköpő (#678)
(207,120) qwarg rohamosztagos (#242), Quwargamanga (#963), quwarg parafenomén (#248)
(207,122) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), patak, 38. jellempróba, ezoterikus mardelek (#184), ryuku gólem (#394)
(208,113) quwarg anyakirálynő (#269), kristálypalota (#401), quwarg ősmágus (#302), quwarg őrparancsnok (#677)
(208,115) ősquwarg (#300), quwarg anyakirálynő (#269)
(209,114) ezoterikus mardelek (#184), pszi őselementál (#258), Mnebolath (#237), Chara-din fattya (#236), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), 39. jellempróba

[149,50] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Dark Angel irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve.


Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Bőre gránitszürke. Tharr főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy gránit szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy lidérckoronát, egy örökkév. igazgyöngét, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vállvédőt, egy tükörpáncélt, egy Urgod fétisét és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy magnetikus praglonc trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy varkaudar vajákos trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Nem tűnik túl barátságosnak. Folytatod utadat.
[-100 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 244.]

* 1. BP: használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 234.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 231.]

* 3. BP: energia fejlesztése 20
Ebbe a képességbe te már belefejlesztetted a szükséges mennyiséget! [0 pontot használtál fel, van még 231.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 221.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 21 fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 200 TVP-t kell elköltened.] [21 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 12, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 450 pontot. A következő körben tehát 650 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia főpap-jelöltje vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 309. fordulód.

Erő: 42 (48) Szint: 32 Merészség: 8/7 Magasság: 144 cm
IQ: 38 (46) Támadás: 48 Agresszió: 4 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 39 (48) Védekezés: 96 Menekülés: 15 % Életkor: 8/10 év
Egészség: 35 (41) Életpont: 646/239 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 43 (58) Varázspont: 1604/1 Pénz: 5134 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 40/12 Pszi pont: 223/230 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 42
Eddig összesen 2534 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 65577 TP-t kaptál. Jelenleg 4191686 TP-d van. A következő szinthez még 308314 TP szükséges. Trófeáid: mópat gigász, tollaskígyó, Thargodan légiós. A 305. fordulódban 5522 arany került a bankszámládra. 5577 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/38 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: *33/100 (+9%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 29/93
dobófegyverek: 1/52

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 365,64

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/37 (+132%) 2. nyomkövetés: 53/35 (+23%) 3. mászás: 9/92
4. csapdakészítés: 23/58 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/32 6. gyógyítás: 53/88
7. titkosírás: 4/90 8. felderítés: 25/58 (+6%) 9. szörnyidomítás: 8/81
10. teológia: 69/85 (+11%) 11. taumaturgia: 128/33 (+24%) 12. versengés: 13/13
13. harcművészetek: 1/95 14. szkanderozás: 1/66 15. zene: 11/60
16. szörnyismeret: 7/74 17. pszi: 30/89 (+7%) 18. zárnyitás: 1/97
19. vadászat: 3/95 20. bányászat: 23/34 (+16%) 21. úszás: 11/93
22. csapatmunka: 2/55

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), átokmurgattyú (#225)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) energiaspirál (#232, 32 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
jégmágia (#279) hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165) erőpajzs III (#127)
mágikus ütés (#147)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231), energiaspirál (#232)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
2.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 39, pontszámod: 470.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 44 TU. szükséges még: 6 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 631 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
közös ima (509) OK
mentális felfrissülés (512) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
11 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csillezsályalevél (#1253) 11 gyógykenőcs (#313)
1 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128) 4 kaja (#2)
1 purifikátor háj (#269) 2 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
179 arany (#50) 2 csuklyavirág (#133) 7 gyöngymangó (#135)
1 iknegurin (#541) 1 kvazár pajzs (#296) 7 spiritusz (#170)
36 ugh méreg (#166) 12 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(149,50) a 74. labirintus bejárata, barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), egy ismeretlen isten rúnaköve, egy alakváltó férfi

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Ha valaki a 220-on túli X koordinátáról jön vissza 220 alá, a DX beállítása nem állítódik át, és ha DX 0 volt kiadva, akkor a 220-tól nyugatra csak 1 mezőre demezik halál esetén.
* - A butaság árával megemelt költségű tűzkézt akkor is ellőtte a karakter, ha nem volt rá elég VP-je. Ezt javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek