Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. aug. 29. 9h:15' EZ A 31. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD 32. játékheted kezdete: aug. 30. A következő fordulódat legkorábban a 32. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 20 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1869 SZÁMLA : XXXX |
v 2 | elmormolod a 2. varázslatot |
kf 247 | kézbeveszed/felveszed a 247. tárgyat |
fgo | felt. gonoszkodás |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó bal vállát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A rőtmanó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [50,94] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy mély kutat. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Továbbmész...) [50,93] A síkságot ritka erdő váltja fel. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mérges pók. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a mérges pók szőrös testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A mérges pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az alattomos manó jobb vállát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alattomos manó hadonászó öklét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az alattomos manó fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 tüskecsapdát. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált mélységi grittang trófeát, és diadalmasan beszerzel egy alattomos manó trófeát. 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [52,91] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy megsebesített tetemember. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
rm 6 55 | rombolsz a 6. tárggyal az 55. tárgyat |
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [15 pontot használtál fel, van még 7.]
f 95 | kísérletezel a 95. tárggyal |
f 22 | kísérletezel a 22. tárggyal |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
FEKETE BŐRCSIZMA (247. TÁRGY) Ezt a térdig érő, hosszú szárú csizmát valamilyen ismeretlen állat bőréből készítik, cserzéssel. A nagy szakértelemmel megmunkált lábbeli nem lyukad ki, kényelmesen tudsz benne mozogni. Még lovaglócsizmának is alkalmas! Nem csoda, hogy megnöveli hárommal a védettségedet, amíg viseled. |
TEOLÓGIA Annak meghatározásában, hogy egy isten által adott varázslatot a papja milyen jól tud elmondani, mennyit gyógyít, mennyit sebez, mennyi varázspontot nyer vissza a kör elején, döntően függ attól, hogy az isten mennyire kedveli azt a szolgáját. Az istennek tetsző cselekedetek közelebb vihetnek a hatalomhoz, míg a vallással ellentétesek (pl. gonosz isten követője jóságpontot kap), eltávolíthatnak tőle. Azt, hogy mennyire kedvel az istened, a rangodból tudhatod. Kezdetben egyszerű KÖVETŐ vagy, amint az a Karakterlapodról le is olvashatod. Hosszú munkával léphetsz előre a ranglétrán az egyre magasabb fokozatba - a követő után a hűséges követő, azután pedig a ministráns következik. A varázslat erejébe azonban még két egyéb faktor is szerepet játszhat. Az egyik az, hogy milyen erős a Te hited, mennyire vagy tapasztalt a papi mágia megidézésében. Ez a szakértelem a teológia, minél több papi varázslatot mondtál már el, annál magasabb. A teológia szinted jelentősége kb. egyharmada a rangodénak. A másik faktor a gonosz és jó papoknál van meg, náluk ugyanis szerepet játszanak még jellempontjaik is (amely a jellem után, zárójelben szerepel a karakterlapon). Példa: egy Leah-követő 4-es teológiával és kb. 30 jellemponttal már olyan erős varázslatokat tud lőni, mint egy Leah-ministráns 1-es teológiával és 5 jellemponttal. [Megjegyzés: ez a leírás csak egy hozzávetőleges segítség annak megértéséhez, hogy milyen faktorok befolyásolják a varázslás pontos erősségét. A pontos képletet ne kérd a játékvezetőtől, mert nem fogja tudni megadni.] Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 teológia számít egy szintnek a papi erősséged szempontjából. |
RŐTMANÓ (55. SZÖRNY) Ezek a vörös, tüskés gumiszerű bőrrel megáldott lények első pillantásra humanoidnak tűnnek, de a monsterológusok szerint még egy százfogú is közelebb van a humanoidokhoz, mint ez a teljesen furcsa biológiai felépítésű teremtmény. Tény azonban, hogy ez a két méteres lény hatalmas pofonokat tud adni, és feltehetően Téged ez érdekel leginkább. Leghatásosabb fegyver ellene a szúrófegyver. |
ALATTOMOS MANÓ (756. SZÖRNY) Nem messze egy koboldszerű teremtmény éppen tesz-vesz valamin. Még nem vett észre, így jobban szemügyre veheted, mit csinál: épp egy hatalmas gödör fölé hord gallyakat, hogy csapdát állítson az erre járó gyanútlan szörnyeknek vagy a rosszabbik esetben kalandozóknak. Kéjsóvár tekintetéből ítélve inkább az utóbbi feltételezés a helytálló, ennek a manónak a célja becstelen, a csapdába esve harcképtelenné vált kalandorok kifosztása. Jaj, de most észrevett, apró szárnyainak verdesése felgyorsult, mintegy a düh és harag jeleként. A manó úgy döntött, elérkezett a halálod órája. Ha az egyszerűbb módszerrel nem megy, majd a rádpukkasztott varázslatok és a harcművészeket is megszégyenítő ökölcsapások tömkelegével veszi el az értékeidet. |
TÜSKECSAPDA (242. TÁRGY) Ez talán a legprimitívebb csapda, amelyet a tolvajok elleni védekezésképp készíthetsz. Nem kell hozzá más, csak egy lapkorong, és öt sünmedve tüske, amelyet a lapkorongba szúrsz. Ehhez a KT 242 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Ettől kezdve a tüskecsapdát minden körben, az utolsó mozgás parancsod után használhatod, a H 242 paranccsal, 1 TVP-ért. Ilyenkor a tüskecsapdát elhelyezed a motyód közelében, és beszórod némi porral. Ha szerencséd van, a közeledbe settenkedő tolvaj pont belelép, és veszít 1d4 életpontot. |
TETEMEMBER (123. SZÖRNY) A bozótosok mélyén sötét, gonosz mágia lapul. Néha ez az anyagtalan, sötét gáz belesuhan egy elesett kalandozó testébe, és "lelket" ad neki. Ez az abszolút gonosz, csak a vérre szomjazó, az életet minden formájában gyűlölő lény igen veszélyes ellenfél. Érintése olyan rothadást képes előidézni, amely permanens egészségkárosodást idézhet elő. E miatt a veszélyes tulajdonsága miatt SOHA nem fogod megtámadni, bármekkora is legyen a merészséged, csak akkor, ha direkt feltételes támadást adsz ki rá. Legyőzéséhez ütőfegyver szükséges. |
Erő: | 16 (17) | Szint: | 8 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 16 (18) | Támadás: | 7 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 17 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 142/142 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 114/111 | Jellem: | gonosz (32) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 9 | Varázspont: | 22/14 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 6 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 2 |
lőfegyverek: | 8 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << szöges bunkó (#8) << kőkés (#6) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
52,90 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. lopás: | 5 |
4. mászás: | 2 | 5. csapdakészítés: | 2 (+1) | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 9 | 8. teológia: | 1 (+1) | 9. vadászat: | 4 |
10. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
Silverlard (#5750), vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
tolvajszem (#2, 8 VP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Rombolj porig egy világítótornyot. |
2.) Irts ki egy mákrózsa bokrot, írmagja se maradjon! (teljesítve) |
3.) Végezz ki egy békésen legelésző alpesi tehenet, ne adjon több tejet! |
Összsúly: 73.41 kg | Megterheltség: 166% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 80 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | gyenge méreg (#26) | 1 | tüskecsapda (#242) |