Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. nov. 27. 20h:10' EZ A 117. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD 118. játékheted kezdete: nov. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2426 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
tno 3 1 | növeled a 3. tulajdonságodat |
tno 5 1 | növeled az 5. tulajdonságodat |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
v 7 193 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 378 | elmormolod a 7. varázslatot |
jlk 2611 | jelszó kimondása 2611 |
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a massza bal első lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a massza fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a massza bal vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 12 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Nem találtad el. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns pók testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a mutáns pók testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mutáns pók megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [74,94] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal tudod, hogy egy piromenyét volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [75,93] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy evaporőr ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -2, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [77,93] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Találsz egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy uzbány. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd az uzbány testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd az uzbány bal lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [78,92] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Látsz egy manóodút. Megtudod, hogyan szerezhetsz Rahn ékkövet. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
h 34 | használod a 34. tárgyat |
gy 30 | gyógyítás 14 pontért |
RÉZ FEJPÁNT (406. TÁRGY) A rézsisak jó védelmet nyújt, de a védelem, sebezhetetlenség nem mindig elsődleges. Egy nő számára például az is fontos, hogy csinosan nézzen ki! A réz fejpánt nem takar el egy gyönyörű szőke, vörös, vagy fekete hajzuhatagot, ellentétben az otromba sisakkal. Persze a fejpántot nemcsak nők, hanem a divatot kedvelő férfiak is hordhatják. A réz fejpántot egy olvasztókemencénél, kőkalapács segítségével készítheted el, 15 TVP árán. Szükséged van egy kígyóbőrre, és két rézdarabra. A rézdarabokból szegecseket kalapálsz, és ezeket az elegáns fejpántra erősíted. A réz fejpántot a KF 406 paranccsal öltheted fel, védekezésedet eggyel növeli meg. |
BRONZ FEJPÁNT (407. TÁRGY) A bronz fejpánt a réz fejpánt fejlettebb változata, a réz fejpánthoz hasonlóan, fő célja az, hogy legyen valamilyen alternatíva a fejrevalók viseletében. Elkészítéséhez egy kígyóbőr, két rézdarab, két óndarab, egy kőkalapács és egy olvasztókemence szükséges, valamint 25 TVP. Védettségedet kettővel növeli, ha viseled. |
MUTÁNS PÓK (117. SZÖRNY) A mutáns pók teljesen szőrtelen testű, majdnem egy mázsa súlyú óriásszörny. Mérge különösen erős, gyakran halált okozó. Hálót nem sző az erdei vándorok megfigyelése szerint, de azért nem árt az óvatosság. Ha szembekerülsz vele, legjobb stratégia az azonnali futás. Ámbár, talán érdemes kockáztatni egy kis kinyerhető ugh méregért... |
TÖRPEMAMMUT (115. SZÖRNY) Erről az alig elefánt méretű, agresszív természetű növényevőről nem sokat mondhatunk. Ha nem lennének a hatalmas agyarai és mázsás patái, már rég kipusztították volna ízletes húsáért. Agyarai sajnos túl kicsik ahhoz, hogy értékes elefántcsontnak tekinthessük. A törpemammut ellen a legjobb a szúrófegyver. |
MANIFESZTÁTOR (124. SZÖRNY) A manifesztátor barna bőrű, szem nélküli, háromkarú lény. Egyszerre két létsíkon létezik, ezért szinte lehetetlen ellene harcolni: amikor támad, ezen a síkon van, amikor te próbálod megütni, visszacsusszan a másik világba... Ezt a furcsa képességet állítólag semlegesíti egy bizonyos tárgy jelenléte. Vajon melyik lehet az? |
UZBÁNY (102. SZÖRNY) Ez a nagytestű futómadár a kavadu távoli rokona. Hosszú, pikkelyes nyaka van, két hosszú, izmos lába, és csökevényes, csak rövid távú repülésre alkalmas szárnyai. Reggelire óriáspókokat, ebédre óriás skorpiókat, vacsorára valami lágyabbat szokott enni: kalandozóhúst. Különösen kedveli a páncélba öltözött humanoidokat. Ha sikerül egyet megölnie, akkor a páncélzatot csőrével feltöri, és élvezettel kiszürcsöli a húsos belsőt. Egyetlen reményteli fegyver legyőzésére a vágófegyver, amivel lenyisszantod a hosszú nyakat. |
RAHN ÉKKŐ (701. TÁRGY) Az árnymanó sunyin rád sandít. - Úgy látom, eléggé megbízható vagy... Nos, én ismerem egy ősi varázstárgy készítésének a titkát! Ez pedig a Rahn ékkő, amely hihetetlen hatalommal ruházza fel használóját. Nem kell mást tenned, csak hoznod nekem egy elf tekercset, egy hibátlan gyémántot és egy tűzfényt, no meg persze 100 aranyat a költségeim fedezésére, és tiéd lehet ez a fantasztikus tárgy! - Hmmm... még meggondolom - válaszolsz bizonytalanul, magadban elálmélkodva az ismeretlen tárgyakon, amelyekről az árnymanó beszélt. A Rahn ékkövet a KT 701 paranccsal kérheted el a manóodúnál, ha már minden hozzávalót megszereztél, 5 TVP árán. A Rahn ékkövet nem kell KF-elned ahhoz, hogy működjön. Ha birtokodban van, tapasztalati pontot fogsz kapni sok olyan tevékenységért, ami eddig csak nyűg és fáradtság volt - ilyen például az építkezés, a készítés (de a Küldetés Teljesítéséért nem kapsz extra TP-t) és a ZIP. Talán mondani sem kell - a Rahn ékkő nem átadható, és nem ellopható. |
Erő: | 20 | Szint: | 9 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 14 (16) | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 130/63 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 50/36 | Pénz: | 110 arany | Kép. pont: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 10 | lőfegyverek: | 2 |
78,92 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 78 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 107 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 (+1) | 2. nyomkövetés: | 7 | 3. mászás: | 3 |
4. gyógyítás: | 12 | 5. titkosírás: | 2 (+1) | 6. felderítés: | 1 |
7. teológia: | 1 | 8. vadászat: | 3 (+1) | 9. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Végezz egy varkaudarral. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. gnóm kutatóállomás (550): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | mászókarom (#78) | |
1 | * | rézsisak (#72) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
5 | * | kerek kő (#19) | 1 | * | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 7 | mérgezett tüske (#23) | 1 | * | parittya (#18) | ||
1 | * | szöges bunkó (#8) | 7 | ubuk tüske (#131) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | villám szimbólum (#145) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 3 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | kötél (#92) | 1 | szeksztáns (#32) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 54 korty víz (#27), fér még: 6] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | antilopbőr (#48) | 1 | bordacsont (#16) | |||
2 | dözmöng szív (#122) | 5 | drótszőr (#37) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | grákóbőr (#41) | 6 | gyöngymangó (#135) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
3 | királygyík bőr (#44) | 3 | madártoll (#112) | 2 | magszim bél (#103) | |||
1 | mandibulapenge (#125) | 1 | óndarab (#85) | 2 | ormánygőte csont (#21) | |||
3 | pirkit (#153) | 2 | rézdarab (#70) | 4 | smirglilevél (#29) | |||
12 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | vasérc (#152) | |||
2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 29.14 kg | Megterheltség: 58% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 4 | kerek kő (#19) | 1 | moa gyöngy (#378) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
32 | arany (#50) |
70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | |
91 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|