30. forduló, 32. forduló, Mumus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. ápr. 1. 9h:10'
EZ A 32. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD
33. játékheted kezdete: ápr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3493
SZÁMLA : XXXX

MUMUS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [59,-20] koordinátán.
Visszadátumoztunk 1 játékhéttel.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+2 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+4 varázspont.)

fas 16 felt. ásás 16 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

be 1215 5 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A bakon ülő nyurga elf fickó bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván délnyugatra indul.
Kopár tájakon, elhagyatott vidéken haladtok keresztül. Az idő eseménytelen zötykölődéssel telik.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [10 pontot használtál fel, van még 186.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED

58 59 60
-21
-20
-19

[54,-15] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)
[0 pontot használtál fel, van még 186.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[53,-16] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pókvadász. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a pókvadász testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a pókvadász testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a pókvadász fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A pókvadász bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [52,-16] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy kaffogó hebrencs. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a kaffogó hebrencs jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a kaffogó hebrencs kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. [20 pontot használtál fel, van még 166.]

al 4 17 27 áldozol: a 4. tárgyat a 17. tárgyat a 27. tárgyat
Felkészülsz a szertartás végrehajtására. Száraz gallyakat hordasz a rúnakőre, majd rárakod a botot, a szögletes követ és a vizet. Ezután tüzet csiholsz, és meggyújtod az egészet. Világossárga és halvány kék lángok kapnak a kupacba. Buzgón imádkozni kezdesz, mormolva, hogy a kő szelleme és az isten, akit szolgál, hallgasson meg. Néhány perc alatt porrá ég az egész áldozat. A fekete kupacot pillanatnyi széltölcsér kapja fel. Szemedet a kőre függeszted, amelyen nyoma sem látszik, hogy micsoda tűz égett rajta még egy pillanattal előbb. Feszülten várakozol... Dübörgő hang szólal meg:
"Á, szóval el akarsz árulni? Jól van, menj csak, a hozzád hasonló gyengéknek úgysincs helye a követőim közt. De előbb visszaadod, amit kaptál tőlem..."
A következő pillanatban megjelenik egy büntető praglonc. (ld. enc.) A menekülés lehetetlennek látszik.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Nem találtad el. Elszántan ellenfeledre rohansz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A büntető praglonc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Gyengülsz. (-1 erő.) Varázstudásod szökik! (-2 max. varázspont.) Gyengülsz. (-1 max. életerő.) Elfelejtettél néhány varázslatot. Mostantól nincs istened! Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Karmával néhányszor a büntető praglonc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Agyi energiáid szöknek. (-1 IQ.) Varázstudásod szökik! (-2 max. varázspont.) Gyengülsz. (-1 max. életerő.) Ezt a támadást elhibáztad! A büntető praglonc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyre sutább leszel. (-1 ügyesség.) Varázstudásod szökik! (-2 max. varázspont.) Gyengülsz. (-1 max. életerő.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A büntető praglonc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Varázstudásod szökik! (-2 max. varázspont.) Gyengülsz. (-1 max. életerő.) Ezt a támadást elhibáztad! Karmával néhányszor a büntető praglonc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyre szerencsétlenebb leszel. (-1 szerencse.) Varázstudásod szökik! (-2 max. varázspont.) Gyengülsz. (-1 max. életerő.) A praglonc most már hagyja, hogy elvonszold magad. Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 146.]

fkt 108 5 1 felt. készítesz a 108. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

fkt 23 5 1 felt. készítesz a 23. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 mérgezett tüskét. [5 pontot használtál fel, van még 141.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[51,-17] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy tintacsiga. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tintacsiga jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! Mivel a bőröd már fekete, nincs rád hatással a dolog. Elszántan a másikra támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a tintacsiga testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a tintacsiga testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A tintacsiga belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 175 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [51,-18] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Egyszercsak valami egészen érdekes dolog történik. Valaki beszélni kezd az agyadban, megemlítve Tharr nevét! (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sörényes ubuk. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a sörényes ubuk jobb középső lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk jobb oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a sörényes ubuk jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk jobb hátsó lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 ubuk tüskét. (ld. enc.) 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 121.]

al 70 128 36 áldozol: a 70. tárgyat a 128. tárgyat a 36. tárgyat
Felkészülsz a szertartás végrehajtására. Száraz gallyakat hordasz a rúnakőre, majd rárakod a rézdarabot, a sallank karmot és a fáklyát. Ezután tüzet csiholsz, és meggyújtod az egészet. Világossárga és halvány kék lángok kapnak a kupacba. Buzgón imádkozni kezdesz, mormolva, hogy a kő szelleme és az isten, akit szolgál, hallgasson meg. Néhány perc alatt porrá ég az egész áldozat. A fekete kupacot pillanatnyi széltölcsér kapja fel. Szemedet a kőre függeszted, amelyen nyoma sem látszik, hogy micsoda tűz égett rajta még egy pillanattal előbb. Feszülten várakozol... Aztán magasztos de egyben félelmetes érzés fog el! Erőteljes, végtelen hatalmat sugárzó szavak csattannak a fejedben: - Köszönöm az áldozatodat, kedves hívőm! Az, hogy elfogadtad az általam diktált jellemet és elégetted a kívánt tárgyakat a rúnakőnél érdemessé tett arra, hogy szóljak hozzád. Ezennel elfogadlak követőmnek, de hogy igazi pap válhasson belőled, kellő varázstudománnyal, még hátra van egy utolsó próbatétel: Keresned vagy építened kell egy oltárt, és felszentelned a nevemre! íme, első ajándékom, vallásom szent szimbóluma - e nélkül a próbatétel nem sikerülhet. Ha úgy találod, nem vagy elég erős ahhoz, hogy az oltárt egymagad felépítsed, keress társakat, akik szintén az én papjaim akarnak lenni! Járj szerencsével, és ha kell, küzdj meg ellenségeimmel, hogy a célodat elérd. Az én ellenségeim mostantól a tieid is - csakúgy, mint hatalmam egy része! Ha odaadó hívem vagy, hatalmad növekszik - ha azonban elvárásaim ellenére cselekszel, ne reménykedj a jóindulatomban! Most menj, és kísérjen áldásom.
Ebben a pillanatban érzed, hogy minden sebed begyógyul (max. életerőre kerültél)! Ahogy lassan magadhoz térsz, pillantásod a földre téved: egy tárgyat veszel észre! Felveszed: egy két kard szimbólum! (ld. enc.) Ez az istened szent szimbóluma kell, hogy legyen! Bizony kemény munka lesz az oltár felépítése, de a szimbólum megérintésének pillanatától máris formálódni kezdenek a tervek a fejedben... De most már ideje indulni, munkára fel! Nyakadba akasztod a szimbólumot, és távozol. 204 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 101.]

m 1 mozogsz északkeletre
[52,-19] Szűnni nem akar a zöld síkság. A távolban sakálok üvöltenek. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy evaporőr. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az evaporőr hengertestét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 evaporőr hájat. 119 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 91.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 86.]

ep 146 70 építed a 146. tárgyat 70 pontért
Elkezdesz építeni egy oltárt. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen az oltár. 52 tapasztalati pontot kaptál. [70 pontot használtál fel, van még 16.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebből a következő körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 172 pontot. A következő körben tehát 188 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÜNTETŐ PRAGLONC (125. LÉNY)
A büntető praglonc félisteni hatalmú, majdnem halhatatlan lény. Mintegy három méter magas, bőre szinte teljesen átlátszó fehér vagy szürke. Nagyjából egy emberre hasonlít, kivéve zölden vagy pirosan izzó szemeit és hosszú, recés karmait. Gyakorlatilag csak akkor találkozhatsz vele, ha komolyan kihívod istened haragját, vagy a hatalom olyan csúcsára jutsz, hogy a halhatatlanságért egy istennel küzdesz meg. A büntető praglonc érintése iszonyatos. Elfutni előle nem lehet, de nem is mindig szükséges: a büntető praglonc elsődleges célja a büntetés, nem a gyilkolás. Ha nem akarja, akkor nem öl meg, csak megbüntet azért, mert elhagytad istened. Különösen azok járhatnak pórul, akik még sem várva az első oltár felszentelését, azonnal elhagyják istenüket - hiszen ilyenkor nyilvánvalóan csak az árulás volt a céljuk. Azt tárgyalni, hogy melyik fegyver a legjobb ellene, sületlenség lenne: még soha senki nem volt képes ezen a lényen komoly sebet ejteni.

THARR MEGIDÉZÉSE
Teljesen meglepődsz, amikor egy pattogó, kemény hang megszólal a fejedben: "Üdv, idegen! Ez Tharr, a háború és a föld istenének a rúnaköve! Én pedig egy arrthon, egy árnyékharcos vagyok. Nyilván nem véletlenül jöttél ide... nyilván te is bele akarsz kóstolni a hatalomba, amelyet Tharr, minden igazi harcos férfi istene kínál! Ha az istenem papja vagy, harcban megacélozza a kezed; megduplázza fegyvered erejét; megsokszorozza támadásaidat; és ha még így sem boldogulsz, segítségül hívhatod magát a földet, amelyen harcolsz! Cserébe viszont keménynek kell lenned, a becsületet és a méltóságodat mindig meg kell őrizned! Nem hazudhatsz, nem futamodhatsz meg az ellenféltől, nem gyilkolhatsz ártatlanokat! Mindig be kell tartanod az istened által megadott törvényeket - ezek nélkül ugyanis káoszba zuhanna a világ. Ahhoz, hogy Tharr papja lehess, áldozatot kell bemutatnod egy rúnakövénél. Az áldozat a férfias keménység három szimbólumából, egy rézdarabból, egy sallank karomból, és egy fáklyából álljon! Nem lehetsz sötétlelkű gonosz - az ilyenek képtelenek a törvények betartására. A jók viszont túl gyengék, hogy a háború vad törvényei szerint éljenek. Semleges kell, hogy legyen a jellemed! Most pedig indulj, és szerezd meg az áldozati tárgyakat."

SÖRÉNYES UBUK (89. SZÖRNY)
A sörényes ubuk nagy, lapos testű lény, amely a síkságok magas füvében bújkál, áldozatára lesve. Sörénye igazándiból több tucatnyi vékony nyúlvány, amely horgocskában végződik. Érintésük maró fájdalmat okoz. Testük többi részét hosszú, hegyes tüskék fedik, szinte lehetetlenné téve, hogy egy rövidebb fegyverrel kárt okozzunk benne. Ha a tüskék között sikerül egy támadást bevinni, akkor valószínűleg egy hegyes fegyver tudja a legnagyobb kárt okozni. A szörny támadásra hatalmas fogait használja.

UBUK TÜSKE (131. TÁRGY)
A sörényes ubuk hosszú, hegyes tüskéi kiválóan alkalmasak arra, hogy fúvócsőből kilődd őket. Ha van fúvócsöved, add ki a KF 20 131 parancsot, és máris ezekkel a kiváló d8 sebzésű lövedékekkel fogsz mészárolni.

KÉT KARD SZIMBÓLUM (144. TÁRGY)
A két apró, keresztbe rakott acélkard egy ezüstláncra van felerősítve - ez Tharr, a háború istenének szent szimbóluma. Megmarkolva, máris erősebbnek érzed magad - amíg viseled, kettővel magasabb az erőd. A két kard szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

KARAKTERLAP

Mumus, egy kopasz, piros szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr követője vagy. Ez a 31. fordulód.

Erő: 19 (21) Szint: 9 Merészség: 6/6 Magasság: 252 cm
IQ: 11 Támadás: 8 Agresszió: 5 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 9 Menekülés: 35 % Életkor: 17/17 év
Egészség: 17 Életpont: 120/120 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 (14) Varázspont: 13/0 Pénz: 75 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 131 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 155 TP-t kaptál. Jelenleg 10 029 TP-d van. A következő szinthez még 1 971 TP szükséges. Trófeáid: proteinfecske, karmazsin huhogó, ragyás burástya.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 5 (+1) vágófegyverek: 2
ütőfegyverek: 10 lőfegyverek: 8 (+1) dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << bronzpenge (#126) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 .); nyílvessző (#108) (7 -);
52,71 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 74 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 3 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 2 5. gyógyítás: 8 6. felderítés: 2
7. teológia: 1 8. vadászat: 2 9. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 5 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 5 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
vadász tatu (#10) (csak egyszer), woor-antilop (#31) (csak egyszer), sünmedve (#33) (csak egyszer), mérges pók (#20) (csak egyszer), móleon (#68) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
manifesztátor (#124)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

Összsúly: 51.96 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 1 fáklya (#36) 5 gyenge méreg (#26)
2 nyílvessző (#108) 1 rézdarab (#70) 1 sallank karom (#128)
1 szögletes kő (#17) 10 tüske (#22) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kaja (#2)
1 két kard szimbólum (#144) 3 mérgezett tüske (#23) 5 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

50 51 52 53 54 55
-20
-19
-18
-17
-16
-15
-14
(51,-18) Tharr rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, sörényes ubuk (#89)
(51,-17) tintacsiga (#74), oltár
(52,-19) evaporőr (#69)
(52,-16) kaffogó hebrencs (#88), Sheran rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), büntető praglonc (#125)
(53,-16) pókvadász (#59)
(54,-15) oltár

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2016.04.01 09:00 Változások a számládon! Zseton levonás: 5 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (1 ford. lemaradÂás 3493-nek)
˙

Üzenet küldése a karakternek