30. forduló, 32. forduló, Galdenirtoris összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 31. 12h:02'
EZ A 59. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD
60. játékheted kezdete: ápr. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5930

GALDENIRTORIS KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,-15] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 amnioszt (2 arany), 3 gyöngymangót (10 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+5 varázspont.) A lottó 757. hetének nyerőszámai: 9, 1, 20. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

d 57 eldobod az 57. tárgyat
Elhajítasz 1 bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

ff 28 126 felt. fegyverváltás: 28 126
Felt. fegyverváltás: << ököl << bronzpenge. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

d 64 eldobod a 64. tárgyat
Elhajítasz 1 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[71,-16] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 35 pontot kell rákölteni.)
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Kiforgatod a zsebeidet, de egyikben sem találsz 20 aranyat a belépőre. Szomorúan búcsút intesz ezeknek a különleges embereknek. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy északi aurach nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd az északi aurach tömpe orrát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 5 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod az északi aurach jobb vállát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted az északi aurach bal első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az északi aurach száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 aurach fogat. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges tintacsiga trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes északi aurach trófeát. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy gyilkos tetű nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a gyilkos tetű jobb hátsó lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű bal oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a gyilkos tetű testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megbököd a gyilkos tetű jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner mélységi grittang trófeát, és kinyersz egy alkalmas gyilkos tetű trófeát. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) nem felismerhető nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [70,-17] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Tetőtől talpig bekened a gyereket a púderkő porával. Így már haza mer menni. Megköszöni a segítségedet. (+2 jóság.) Jellemed hamarosan jóra fog változni.
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ó! Hiszen ez egy tetemember. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [69,-18] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy gyilkos sallank. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a gyilkos sallank testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gyilkos sallank meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [44 pontot használtál fel, van még 125.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[68,-19] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [68,-20] Szűnni nem akar a zöld síkság. Látsz egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Bronzhegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+24 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 fáklyát. [73 pontot használtál fel, van még 52.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Muzsikál, ha repül, hallgat, mikor elül,
Aki pedig megöli, saját vérét ontja ki.
[5 pontot használtál fel, van még 47.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[69,-21] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ez Hrók erdejének a széle. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gorombilla közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a gorombilla fejét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gorombilla szőrös karját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [70,-22] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Egy khór darázs repül el búvóhelyed felett. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [71,-23] A terep továbbra is ritka erdő. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok ősi vére... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. " Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy megsebzett khór darázs. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy technokolin nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a technokolin testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a technokolin bal első lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a technokolin jobb hátsó lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A technokolin feléd sújt csáprágóival, de mellé! A technokolin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Sheran hívő! Ha Múmia akarsz lenni, keresd Shaquille O'Nealt (5727)! " Van itt egy cseréptetős torony (549. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz egy barna, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfival. Fekete a bőre. Elenios tanítványa. Egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy szöges páncélt visel. Felszerelését egy északi aurach trófea, egy proteinfecske trófea és egy orgyilkos trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy szöges bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Familiárisa egy széncinege. Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Novalis Denahi. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az Ősi Hajnal Lovagjai a Káosz ellen harcolnak Ghalla békéjéért. Állj közénk Lord Kis Se. " [36 pontot használtál fel, van még 11.]

be 549 bemész az 549. épületbe
Kíváncsian közelebb totyogsz, és bekopogtatsz. Ismét ugyanaz a szolgáló fogad, és rögvest bevezet a fogadószobába. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Amikor elújságolod, hogy sikerrel jártál, kitörő örömmel fogadnak. [180 tapasztalati pontot kaptál. (+3 jóság.) Jellemed megváltozott: mostantól jó vagy. Most már tudod, hogy miért is jó a fény útját járni. (ld. enc.)] Azonban hamarosan ráébredsz, hogy az öröm csak színlelt. Rosszat gyanítva kérdezed:
- Hol van Lady Olivia? - döbbenettel hallgatod, ahogy a sírni kezdő szolgálók leírják, amint úrnőjüket elragadta egy borzalmas bibircsók-óriás. Bár a leírás alapján nyilvánvaló, hogy SEMMI esélyed sincs ez ellen az iszonyatos szörnyeteg ellen, megkéred az apródot, aki bátran követte a szörnyet fészkéig, hogy mondja el, hová is hurcolták a bájos teremtést. Egyszerű térképvázlatot kapsz.

16 9 8 5
7
15 6
13 4
14
3 2 1
12 11
10
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 42. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 12, délre 12 mérföldre található.

Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 6.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 24, 5.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 170 pontot. A következő körben tehát 176 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉSZAKI AURACH (350. SZÖRNY)
Ezek a vastag bőrű, disznóhoz hasonlatos teremtmények az északi dombokból érkeztek a tűzvihar utáni időjárásváltozás eredményeképp, és azóta benépesítették Erdauin nyugati részét. Ezek a testes mindenevők kiválóan tudják magukat álcázni, bőrük kaméleonszerűen alkalmazkodik a környezethez, ezért elég nehéz őket észrevenni. Sok-sok apró fogukkal általában gyökerek és kisebb emlősök után kutatnak, de eléggé rövidlátóak és buták, úgyhogy néha még az emberre is rátámadnak. Elpusztításuk vagy megfutamításuk egy tapasztalt kalandozó számára nem jelent nehézséget, ámbár visszataszító bűzük miatt legtöbbjük inkább más lényekre vadászik.

AURACH FOG (657. TÁRGY)
Kigyűjtve néhány ép aurach fogat - és megtisztogatva őket - apró szegecsekhez jutsz, amelyek hasznosak lehetnek bizonyos tárgyak elkészítéséhez.

TETEMEMBER (123. SZÖRNY)
A bozótosok mélyén sötét, gonosz mágia lapul. Néha ez az anyagtalan, sötét gáz belesuhan egy elesett kalandozó testébe, és "lelket" ad neki. Ez az abszolút gonosz, csak a vérre szomjazó, az életet minden formájában gyűlölő lény igen veszélyes ellenfél. Érintése olyan rothadást képes előidézni, amely permanens egészségkárosodást idézhet elő. E miatt a veszélyes tulajdonsága miatt SOHA nem fogod megtámadni, bármekkora is legyen a merészséged, csak akkor, ha direkt feltételes támadást adsz ki rá. Legyőzéséhez ütőfegyver szükséges.

A FÉNY ÚTJA
Ahh, szóval a fény útját választottad! Az erkölcsösség, a tisztaság jól kitaposott ösvényét járni nagyon bölcs gondolat. Mint mindenhol a világban, a vezető szerep a törvényeket betartó, tiszta lelkű lényeké. A Túlélők Földjén számos előny illeti meg a jó jelleműeket. A jó istenek követőiknek különlegesen jó varázslatokat adnak. Bizonyos helyeken csak a jó (de legalábbis nem gonosz) jelleműek kaphatnak információt, segítséget, küldetéseket. A sötétség hívei persze nem rettennek vissza még attól sem, hogy mágiával elferdítsék aurájukat, másokat megtévesztendő, de neked fel kell ismerned a fekete bárányt a nyájban!
A jellemednél, a "jó" után zárójelben látod jóságpontjaid számát - ez adja meg, hogy hány jellempontot gyűjtöttél azóta, hogy jóvá váltál. Minél több ilyen pontod van, annál ellenállóbb vagy az energiatámadásokkal szemben, és annál nagyobb erővel tudod választott istened varázslatait elmondani. Még egy előnnyel jár a fehér aura: gonoszok ellen vívott csatában minden egyes ütésedhez kapsz +1 sebzést. Ez az előny mindaddig él, amíg jellemed meg nem változik.

KARAKTERLAP

Galdenirtoris, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű elf férfi vagy. Ez a 31. fordulód.

Erő: 12 (14) Szint: 8 Merészség: 4/5 Magasság: 156 cm
IQ: 15 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 142/142 év
Egészség: 12 Életpont: 108/84 Jellem: jó (1) Tul. pont: 2
Szerencse: 10 (12) Varázspont: 30/10 Pénz: 0 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 84 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1033 TP-t kaptál. Jelenleg 5675 TP-d van. A következő szinthez még 1325 TP szükséges. Trófeáid: északi aurach, gyilkos tetű. A 31. fordulódban 2567 arany került a bankszámládra. 2567 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 9 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 4 dobófegyverek: 5

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzpenge (#126)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -3.); vas dobónyíl (#189) (4 -6.); bumeráng (#249) (7 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 9 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 14 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. taumaturgia: 2 8. versengés: 1 9. vadászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
készítesz csillezsályát (#1252) (max. 40 darabot, csak egyszer)
cirkusz: ötpróba, küldetés (6)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

Összsúly: 48.47 kg Megterheltség: 127%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrsisak (#57) 1 csontszablya (#64) 1 dorony tüdő (#212)
10 kaja (#2) 4 kerek kő (#19) 1 púderkő (#119)
3 víz (#27) 1 amniosz (#203) 3 gyöngymangó (#135)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 3 aurach fog (#657) 3 fáklya (#36)
1 lapockacsont (#33) 6 sallank karom (#128)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(68,-20) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), phua-kúp (#372), oltár, manaelementál (#290)
(68,-19) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár
(69,-21) gorombillák (#38)
(69,-18) gyilkos sallankok (#85), barátság szent tüze (#484), Dornodon oltár
(70,-22) khór darázs (#348)
(70,-17) Chara-din rúnaköve, Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 28. jellempróba, tetemember (#123)
(71,-23) cseréptetős torony (#549), barátság szent tüze (#484), khór darázs (#348), technokolin (#50), Novalis Denahi (2850. kalandozó)
(71,-16) Elenios oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), északi aurach (#350), gyilkos tetű (#116)

Üzenet küldése a karakternek